Het was een grapje hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Het maakt me ook niks uit hoor daar niet van. Ik hoef niet eens anoniem te zijn.
Maar je zou me op zich heel snel kunnen vinden.Wel grappig trouwens dat je haar meteen herkende!
Ik snapte hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor
Ja, die foto was blijkbaar gewoon opvallend. Ik heb me toen geloof ik afgevraagd waarom je je als vrouw zo zou willen kleden.
het is een plaatje.quote:
Omdat media aandacht. Kranten en nieuws sites staan er vol mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef GoWithIt het volgende:
Wat ik niet zo snap, er verdwijnen zo vaak kinderen, waarom zijn ou juist deze een rage op FB?
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik snapte het![]()
En heb je dan ook die foto op dat brommertje gezien?
Je bedoelt moeder denk ik, niet ouders. Een van de ouders, de vader, heeft namelijk gewoon die kinderen omgebracht en zichzelf daarna opgehangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het heel erg voor de ouders hoor , maar of je nou echt deze massahysterie wilt ?? Mijn newsfeed is er mee gevuld en overigens heb mezelf voorgenomen om gewoon niet mee te doen aan die deel dingen want je ziet soms door de bomen het bos niet meer en maakt het voor mezelf ook prettiger.
Ja sorry nog niet helemaal wakker , weinig slaap en gewoon een typo verhaal erachter ken ik welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt moeder denk ik, niet ouders. Een van de ouders, de vader, heeft namelijk gewoon die kinderen omgebracht en zichzelf daarna opgehangen.
Dat is trouwens onzin. Ik heb al best wat vrienden die eens wat gewonnen hebben door dingen te sharen en te likenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef DW457 het volgende:
Irritant: al die like en share reclames...mensen: jullie krijgen er toch niets voor en jullie winnen ook niets...
Oh wauw, dat wissik ik nie. Anyway, t maakt t er niet minder irritant op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin. Ik heb al best wat vrienden die eens wat gewonnen hebben door dingen te sharen en te liken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |