ik heb ook van de ex van een familielied een vriendschapsverzoek gekregen.... heb er niet zo'n zin in en er ook niet op gereageerd...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb nog steeds mijn schoonmoeder in de vriendelijst. Maar nu wil haar zus, die ik geloof ik in 1,5 jaar pas 1x gezien heb ook vriendjes worden. Dan kan ik denk ik dit topic in mijn eentje gaan opvullen. Fus begin ik er niet aan.
Nu is alleen nog de vraag wanneer mijn schoonmoeder gaat/laat vragen waarom ik geen vriendjes met haar zus wil zijn.
quote:
misschien had ze een chatberichtje gestuurd?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Berichtje van m'n broer naar onze vader:
"Hey, hier gaat het ook wel goed. Alleen t weer is af en toe slecht. Maar verder vermaak ik me wel"
Zijn 'vriendin':
"ej op je pa andw je wel he!?"helemaal geen bericht van haar te vinden
misschien in zijn priveberichten ?? Ik stuur naar mijn vriend geen openbare berichten wel prive berichten misschien zijn er meerdere die het zo doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Berichtje van m'n broer naar onze vader:
"Hey, hier gaat het ook wel goed. Alleen t weer is af en toe slecht. Maar verder vermaak ik me wel"
Zijn 'vriendin':
"ej op je pa andw je wel he!?"helemaal geen bericht van haar te vinden
Ik vind het heel erg voor de moeder maar heel eerlijk ik vind de massahysterie die er omheen is heel overdreven iedereen moet in ene keer allemaal kaarsjes over facebook delen voor hun , ik zie het er steeds tussen en dat zou je dan moeten delen , nou ik doe niet mee oh zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/(...)_t=plan_user_invited
Dit profielquote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef Paul het volgende:
zijn bericht van een paar minuten geleden...quote:
waarom morgenavond pas kaarsjes aansteken??quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef Paul het volgende:
Je schoenmaat... je favoriete drankje... vakantiebestemming...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef Ceviche het volgende:
Om terug te komen op die hartjes-post: op hyves was het een tijdje een trend (voor meisjes/vrouwen) om dan een kleur aan je status toe te voegen, bijv.: 'even maar de winkel, zo terug! -Wit'
Bleek later dat die kleur sloeg op de kleur BH die op dat moment gedragen werd...![]()
Vind het nog steeds een rare rage.
Ach, zo gek is dat niet hoor.. -Grijs met witte strepenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef Ceviche het volgende:
Om terug te komen op die hartjes-post: op hyves was het een tijdje een trend (voor meisjes/vrouwen) om dan een kleur aan je status toe te voegen, bijv.: 'even maar de winkel, zo terug! -Wit'
Bleek later dat die kleur sloeg op de kleur BH die op dat moment gedragen werd...![]()
Vind het nog steeds een rare rage.
Toevoegen aan de lijst 'Niet toegankelijk' cq. 'Beperkt', dan ziet ie alleen je openbare updates.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef Compoantje het volgende:
Hoe kan ik bij een vriend die ik op Faceook heb veranderen dat die niet ALLES van mij ziet.
En met ALLES bedoel ik alle dingen die ik leuk vind of waar ik op reageer?
Ja maar de kleur van je BH... Sommige mensen kon ik niet meer aankijken na een paar keer 'geenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Je schoenmaat... je favoriete drankje... vakantiebestemming...
Hahahaha ja. Het is inderdaad een gezamelijk account. En allebei zijn ze formaat zeekoe.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Lovechild het volgende:
Omg, Mokkels! Die foto van die zeekoe in het vorige deel: ik speel SongPop tegen haar. Of hem, want gezamenlijk account. Toch? Paar dagen geleden dat profiel eens opgezocht, ken ze dus niet, en bij het bekijken al heel erg aan dit topic moeten denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke... dit was 1 profiel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:40 schreef Mokkels het volgende:
Weer wat dingen van allemaal verschillende accounts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vrouw is al met pensioen....
Weer zo'n honden plaatje:Crisis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Oke... dit was 1 profiel.![]()
Ja, ik ga nu natuurlijk kijken wie de potentiële FOK!er in hun vriendenlijst isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hahahaha ja. Het is inderdaad een gezamelijk account. En allebei zijn ze formaat zeekoe.
Nu ben ik toch niet meer zo 'anoniem' als ik dacht.![]()
Het maakt me ook niks uit hoor daar niet van. Ik hoef niet eens anoniem te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu natuurlijk kijken wie de potentiële FOK!er in hun vriendenlijst is
Zet er een achtergrondje bij en kijk hoe de plaag zich verspreidt.quote:Mensen, dit bericht is 101% serieus! Het is al in de krant geweest en zelfs op de CNN en de tv is het ook geweest. facebook zal vanaf de herfst geld vragen om berichten te sturen naar andere mensen. ze willen hiermee voorkomen dat fb accounts die weinig gebruikt worden gebruikt worden om spam berichten te sturen. Facebook benelux gebruikt dit bericht om te kijken of er fb accounts zijn die niet worden gebruikt. zij kunnen dit volgen. Like dit bericht en post het zelf ook. Alleen zo ben je er zeker 101% zeker van dat jij nooit zal moeten betalen voor een bericht te sturen op fb. Deel dit bericht met zoveel mensen mogelijk. Facebook moet gratis blijven!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |