quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Xeor het volgende:
Leuk om te delen met je hele vriendenlijst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut plaatjes die mensen delen![]()
Ik heb naar beneden gescrold dus ik ga naar de hel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure zooi gewoon, Blok Blok Blok
Corporate translator
Je gaat dood nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb naar beneden gescrold dus ik ga naar de hel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Xeor het volgende:
Pareltje
Mollig of dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ze is molligMeestal zijn het de obese mensen die dit soort dingen delen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Xeor het volgende:
Pareltje
als de botten voor de honden zijn en het vlees voor de mannen, dan kan je aannemen dat ze dood is¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ze is molligI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Beetje aan de dikke kant welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mollig of dik?Meestal zijn het de obese mensen die dit soort dingen delen
quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoi Xeor
Niet doorvertellen hoor, dat je me hier gezien hebt.
Van dat deel-plaatje is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef Assassin92 het volgende:
Heb opeens weer allemaal meisjes (en vrouwen) die alleen maar "<3" posten.
Beschamend is het ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Mocht een naaste van mij iets overkomen wat in de kranten verschijnt: ik maak iedereen die zulke plaatjes deelt af.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay laat maar.
Wel bedankt voor de moeite.
Zijn ook altijd dezelfde mensen die spammen met 'ik-ben-mezelluf'-plaatjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief de 100000000en likes, shares en berichten natuurlijk
Volgens mij heb ik dat er ook staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die bij werk hebben staan: Eigen baas!
Heu, stoer hoor.
Kut, ik moest lachen.quote:
Verwijderen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat er ook staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |