abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 10:34:01 #1
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126377570
er zit een derde wereld oorlog aan te komen.
quote:
Israel orkestreert nieuwe wereldoorlog!

27 april 2013,
DEBKAfile is een internet nieuws website over geopolitiek, geheime diensten en veiligheid.

De DEBKAfile publicatie is een sleutelonderdeel van de geplande “deceptieoorlog”. Israel heeft een eigen versie van de “Endlösung” (de Endlösung der Judenfrage was de definitieve oplossing van het Jodenprobleem gedurende WO II) in gang gezet. Dat de planeet een smeulende ruïne vol massagraven zal worden is een uitgemaakte zaak, althans voor Netanyahu en zijn wereldwijde terroristische netwerk.

In DEBKAfile wordt openlijk gesproken over de plannen om Israëlitische troepen te verplaatsen naar Syrië en Irak; om Turkije, Jordanië en de Arabische Golfstaten tot een oorlog te verlokken. Een oorlog, die niet alleen Iran en Pakistan moet vernietigen, maar ook China en Rusland.

De zionisten, de neoconservatieven en de groep wereldwijde financiële criminelen, corrupte politici en machtshongeraars geloven dat een armageddon de heerschappij van Satan over de mens zal veiligstellen.

In Amerika hebben zij die een militaire coupe willen zich overgegeven aan Israel, om de wereld naar een nieuw donker era te leiden. Is dit samenzweringstheorie? Natuurlijk, maar niet alleen theorie, nu de plannen overduidelijk in de praktijk in beweging zijn gezet.

De plannen zijn helder: een invasie in Syrië, het Koerdische deel van Irak afscheiden, tot een door Israel gecontroleerd bastion maken, om van daaruit Iran aan te vallen.

Om Amerika na jaren van crisis, militaire mislukkingen, moorden en valse vlag aanslagen weer in een oorlog te betrekken wordt een campagne voorbereid in de media, met onware berichten over massavernietigingswapens.

De voorgestelde plannen in DEBKAfile vereisen een “unilateraal” Amerika, zoals in de tijd van Bush. Als President Obama, Kerry, Hagel en Generaal Martin Dempsey niet dood zijn, zullen ze een sta-in-de-weg kunnen vormen.

Het volk voorbereiden

De Amerikaanse president is een waarschijnlijk doel voor een moordaanslag. Een nieuwe terreuraanslag a la 9/11 is nodig, het grondwerk is al gedaan in Sandyhook en bij de Boston Marathon.

De voorbereidingen zijn gaande in de VS, politieke en militaire tegenstellingen worden op de spits gedreven, men dreigt wapenbezit te verbieden en de economische crisis gaat maar door, het is nog een keer pompen of verzuipen.

Er zullen nog meer terreuraanslagen volgen, net als in Boston. Er zullen onware verhalen worden gepubliceerd in de Amerikaanse kranten, over de zogenaamde 20.000 Amerikanen, die klaarstaan als buffer tegen Syrië.

De wereldverovering

In het Midden Oosten coördineert Israel de boel samen met Saoedi Arabië, de Golfstaten en Turkije. De Mossad heeft de communistische Koerden gefinancierd in Turkije, alsook de Koerden leiders in Irak en Al Qaida rebellen en Druze milities in Syrië.

Syrië en Irak zullen in stukken worden gehakt. Jordanië buigt naar Israel en de bondgenoten van Al Qaida. Vanuit Jordanië zullen Syrië en Irak moeten worden bereikt. De volgende haltes zijn Iran, Afghanistan en het gebied rondom de Kaspische Zee.

Als China en Rusland de dreiging niet op tijd onderkennen en kernbommen inzetten tegen de geplande aanval op Pakistan (planning 2015 – 2017) zal een volgende wereldoorlog zijn begonnen.

Het begint met misleiding

Meer nepverhalen worden de wereld rondgestuurd. Turkije zou een overeenkomst hebben met Israel, waardoor Israël een luchtmachtbasis kan bouwen in Turkije om van daaruit Iran aan te vallen. Turkije heeft dit niet ontkend, hoewel een dergelijke handeling hen als schurkenstaat zou bestempelen.

Turkije is volledig "aan boord" van Israel, de Koerdische PKK heeft een deal gesloten; wanneer Israel Noord-Irak verovert. Israël heeft Turkije ook een "bezettingszone" beloofd, deze omvat bijna een derde van het land Syrië.

Azerbaijan is sinds lang betrokken bij de geheime plannetjes van Israel/Turkije: hen zijn de de Kaspische oliereserves van Iran beloofd.

Ze hebben hun plannen echt op schrift gesteld

Het is belangrijk dat Amerika de plannen zoals in DEBKAfile beschreven, ook uitvoert. Issue 585, gedateerd op 26 april 2013, behandelt de inval in Syrië. Israel gaat dat natuurlijk niet zelf doen, Amerika wel. Het plan is zorgvuldig gecoördineerd met terreurcellen en moordcommando’s in de VS en zal uitgebreid worden beschreven in de Amerikaanse pers (die door Israel wordt gecontroleerd).

“Op vrijdag 26 april, een paar uur nadat de abonnees DEBKA-Net-Weekly hebben ontvangen, zal de koning van Jordanië Abdullah II in het Witte Huis zitten en de deal rondmaken. Ze zullen een datum afspreken voor de arriverende 20.000 Amerikanen”.

Obama heeft openlijk de grootste uitbreiding van Amerikaanse troepenmacht in een land in het Midden Oosten bevolen sinds zes jaar. De vliegbasis zal de thuisbasis zijn van de inkomende Amerikaanse troepen. Amerikaanse genie-eenheden werken 24/7 aan de uit te breiden basis, aangepast voor nieuwe functies en accommodaties voor de GI's.

De meeste soldaten zullen worden overgevlogen naar de nieuwe uitvalsbasis via het Israëlitische luchtruim, volgens exclusieve militaire bronnen in DEBKA-Net-Weekly.

De Israëlitische luchtmacht zal de transporten begeleiden over de oostelijke Middellandse Zee tot ze in Jordanië landen en zij zullen de Amerikanen voor de duur van hun verblijf blijven beschermen.

Het zwaardere materieel - tanks, raketten, gemotoriseerde artillerie, gepantserde voertuigen en Patriotraketten - zal over zee worden vervoerd naar twee bestemmingen: naar de haven aan de Rode Zee Aqaba (Jordanië) en Haifa (Israel).

De regelingen werden deze week getroffen tijdens gesprekken tussen de Amerikaanse minister van Defensie Hagel en premier Benjamin Netanyahu, minister van Defensie Moshe Ya'alon en stafchef Benny Gantz.

“Volgens onze bronnen bieden de Israëlitische leiders alle nodige hulp, met inbegrip van luchtsupport en informatie van inlichtingendiensten, die nodig zijn voor het behoud van de troon in Jordanië, inclusief steun voor de inkomende Amerikaanse krachten. Netanyahu gaf deze belofte aan koning Abdullah in de vier keren dat ze elkaar ontmoetten in Amman. "

De plannen zijn bevestigd door de hoogste bronnen uit Jordanië en Israel en zouden nooit ten uitvoer kunnen worden gebracht als Amerika niet kreupel was gemaakt door machtige organisaties als de AIPAC (American Israel Public Affairs Committee, gevestigd in Washington, D.C. ,nu het bekendste onderdeel van de joodse lobby), die boven de wet zijn verheven.

Wil Amerika een oorlog beginnen dan is er officieel een nieuwe resolutie nodig van de VN-Veiligheidsraad. Ook is de goedkeuring nodig via een National Intelligence Estimate (inschatting van dreiging).

Eerdere “NIE’s” hebben geen bewijs gevonden voor nucleaire programma’s in Iran. Deze week zijn claims gemaakt door Israel, dat Syrië massavernietigingswapens zou hebben gebruikt door Washington tegengesproken.

De plannen van Israel zijn duidelijk. Wat ook duidelijk is, is dat veel Amerikanen zullen sterven voor iets dat Israel wil, de oorlog die de zionisten nodig hebben om te overleven. Vele mensen zijn er al voor gestorven.

Door Gordon Duff, GF/JR

Bron: http://www.veteranstoday.(...)estrating-world-war/

Vertaald door ‘t Vertalerscollectief

ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126377690
Gezien Israel al problemen had paar jaar geleden in Libanon..

Ja veel infrastructuur gebombardeerd maar een overwinning was het niet te noemen.
pi_126377790
Lang land bezetten zal ze nooit lukken. Dat gaat een hele lange en bloederige guerrillastrijd worden.

Ze hebben nu al heel veel moeite om de Palestijnen in 2 beperkte gebieden met hun bommetjes en veredelde vuurpijlen in bedwang te houden, dat gaat wat worden als ze de bevolking van het halve Midden-Oosten tegenover zich hebben (de legers kunnen ze wel aan denk ik)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:48:24 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126377840
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef tribalwars het volgende:
er zit een derde wereld oorlog aan te komen.

[..]

Daar ging zo'n beetje het eerste topic in BNW al over tig jaar terug.
  zondag 12 mei 2013 @ 11:06:52 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126378226
Enig idee in welk termijn we dit kunnen verwachten?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 12 mei 2013 @ 11:07:52 #6
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378243
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
Enig idee in welk termijn we dit kunnen verwachten?
Het gebeurt binnen tussen 0 en 5 jaar
En volgens hun agenda hebben we dan rond 2020 een nieuwe wereld orde.

[ Bericht 6% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 11:13:32 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126378305
Een derde wereld oorlog binnen een half jaar ?
gaaast... :')

Ik denk niet dat een derde wereld oorlog nodig is om mensen te vermoorden, dat gaat met ziektes en hongersnood een stuk beter en met minder druk van het volk.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  zondag 12 mei 2013 @ 11:13:53 #8
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378379
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef joellsoares het volgende:

Ik denk niet dat een derde wereld oorlog nodig is om mensen te vermoorden, dat gaat met ziektes en hongersnood een stuk beter en met minder druk van het volk.
Ik bedoelde tussen de 0 en 5 jaar.
pi_126378486
quote:

Kijk maar waar die nieuwe SARS vandaan komt :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 mei 2013 @ 11:22:41 #10
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378591
quote:

De oorlog is ook niet alleen bedoelt om mensen te vermoorden. De zionisten willen heel het heilig land hebben. Voor de komst van de antichrist.
pi_126379053
OK, dat de joden meer lebensraum willen en iedereen willen vermoorden die ze dat niet gunt kan ik mij wel voorstellen, maar om er nu een fantasiefiguur als argument bij te halen... :N
  zondag 12 mei 2013 @ 11:43:10 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126379204
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef Resistor het volgende:
OK, dat de joden meer lebensraum willen en iedereen willen vermoorden die ze dat niet gunt kan ik mij wel voorstellen, maar om er nu een fantasiefiguur als argument bij te halen... :N
Tja, dan mogen ze wel ff eerst de muur afbreken dacht ik.

Hadden ze beter het grondgebied kunnen bewaren wat ze veroverd hadden tijdens de 6 daagse oorlog.

En iedereen zijn geloof sommige geloven in het bestaan van de antichrist.
Dus wat ik hier uit opmaak komt die ook snel.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 12:34:44 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_126380590
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:22 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De oorlog is ook niet alleen bedoelt om mensen te vermoorden. De zionisten willen heel het heilig land hebben. Voor de komst van de antichrist.
Jemig tribal |:(
  zondag 12 mei 2013 @ 13:05:58 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126381545
Een New World Order? Wat, alweer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 13:10:23 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126381707
tribal... doe eens een solide voorspelling met een vaste (uiterste) datum... als je voorspelling niet uit uitgekomen dan geef je in dit topic toe dat je er naast zat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 mei 2013 @ 13:42:02 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126382764
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Een New World Order? Wat, alweer?
Nog steeds die mensen zitten niet stil. ;)
We worden uitgemoord door ziektes, zie chemo topic.
We worden opgeblazen met bommen, zie boston topic.
We moeten elkaar uitmoorden zie dit topic.

And i am just sitting here eating popcorn!
  zondag 12 mei 2013 @ 13:47:09 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126382930
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nog steeds die mensen zitten niet stil. ;)
We worden uitgemoord door ziektes, zie chemo topic.
We worden opgeblazen met bommen, zie boston topic.
We moeten elkaar uitmoorden zie dit topic.

And i am just sitting here eating popcorn!
[ afbeelding ]
Einde van de koude oorlog was ook al een New World Order :P We blijven bezig zo.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 13:58:34 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_126383308
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Einde van de koude oorlog was ook al een New World Order :P We blijven bezig zo.
Dus eigenlijk hebben we nu een Old World Order formerly known as New World Order ?
  zondag 12 mei 2013 @ 13:59:25 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126383349
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben we nu een Old World Order formerly known as New World Order ?
Als we het nou gewoon een veranderende wereld noemen zijn we ook klaar.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 14:00:20 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_126383379
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als we het nou gewoon een veranderende wereld noemen zijn we ook klaar.
ECW oftewel Ever Changing World
  zondag 12 mei 2013 @ 14:06:19 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126383586
Iemand popcorn?

Wat ik er uit haal word dit een ver van mijn bed show :P
  zondag 12 mei 2013 @ 14:26:24 #22
33189 RM-rf
1/998001
pi_126384245
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gezien Israel al problemen had paar jaar geleden in Libanon..

Ja veel infrastructuur gebombardeerd maar een overwinning was het niet te noemen.
Eigenlijk schiep juist die oorlog in Libanon van 2006 de extra militaire machtsbasis van de Hizb-ullah, die voorheen gewoon een van de vele geweldsmilities waren, maar na die oorlog eigenlijk de enig overgebleven militaire machtsfactor waren en die zeer lang weerstand konden bieden tegen een Israelisch leger die wel gebieden kon bezetten maar nooit veilig was tegen de guerilla oorlogsvoering.

na de terugtrekking van het IDF, heeft Hizb-ullah datzelfde gebied volledig overgenomen en eigenlijk ook de steun gewonnen van juist alle andere milities in Libanon, Druzen, soennieten, maronieten en alawieten, omdat de hizb-ullah zich bewees als belangrijkste buffer tegen israelische agressie.
(Zelfs als de israelische aggressie gemotiveerd was uit zelfverdediging tegen de raketaanvallen van diezelfde Hizb-ullah)..

Ikzelf denk dat je juist die oorlog van 2006 als een srt van Pyrrhus-overwinning kan ien vor Israel.. in theorie militair alles gewonnen, maar geen enkele doelstelling bereikt en na het terugtrekken eigenlijk hun positie ten opzichte van omliggende groepen, vooral een stuk slechter geworden en ook de steun van bv de westerse bondgenoten een stuk verder verloren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 12 mei 2013 @ 14:27:34 #23
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126384279
quote:
Om Amerika na jaren van crisis, militaire mislukkingen, moorden en valse vlag aanslagen weer in een oorlog te betrekken wordt een campagne voorbereid in de media, met onware berichten over massavernietigingswapens.
Over welke berichten over massavernietigingswapens hebben ze het?

quote:
men dreigt wapenbezit te verbieden
Welnee...

quote:
De Amerikaanse president is een waarschijnlijk doel voor een moordaanslag. Een nieuwe terreuraanslag a la 9/11 is nodig, het grondwerk is al gedaan in Sandyhook en bij de Boston Marathon.
Sandyhook en Boston hebben vrij weinig met buitenlandse terroristische groeperingen te maken.

quote:
Turkije is volledig "aan boord" van Israel, de Koerdische PKK heeft een deal gesloten; wanneer Israel Noord-Irak verovert. Israël heeft Turkije ook een "bezettingszone" beloofd, deze omvat bijna een derde van het land Syrië.
Die is wel heel lachwekkend. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom.

quote:
Ze hebben hun plannen echt op schrift gesteld
Nou, laat maar zien dan zou ik zeggen.

Afijn, als het feestje niet doorgaat ga je dan eindelijk toegeven dat het soort sites waar jij op komt die aan de lopende band voorspellingen doen over NWO en WOIII er voor de zoveelste keer naast zitten?

Je zou voor de grap eens moeten kijken hoeveel voorspellingen dit soort lieden in de afgelopen 15 jaar gedaan hebben en hoeveel er uit gekomen zijn.

Als ik bijvoorbeeld lambiekje zou geloven hadden we al uiterlijk sinds winter 2011 in een berenvel moet lopen en in grotten moeten wonen i.v.m. economische crisis en daarop volgende oorlogen. Zijn volgende voorspelling was dat er in zomer 2012 oorlog in europa zou komen.

En zo zijn er nog vele 13 in een dozijn voorspellingen die keer op keer op keer niet uitkomen en niets meer dan onzin zijn. Zo ook het sprookje in de OP.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 14:30:37 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_126384415
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Over welke berichten over massavernietigingswapens hebben ze het?

[..]

Sandyhook en Boston hadden vrij weinig met terroristische groeperingen te maken.

[..]

Die is wel heel lachwekkend. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom.

[..]

Nou, laat maar zien dan zou ik zeggen.

Afijn, als het feestje niet doorgaat ga je dan eindelijk toegeven dat het soort sites waar jij op komt die aan de lopende band voorspellingen doen over NWO en WOIII er voor de zoveelste keer naast zitten?

Je zou voor de grap eens moeten kijken hoeveel voorspellingen dit soort lieden in de afgelopen 15 jaar gedaan hebben en hoeveel er uit gekomen zijn.

Als ik bijvoorbeeld lambiekje zou geloven hadden we al uiterlijk sinds winter 2011 in een berenvel moet lopen en in grotten moeten wonen i.v.m. economische crisis en daarop volgende oorlogen. Zijn volgende voorspelling was dat er in zomer 2012 oorlog in europa zou komen.

En zo zijn er nog vele 13 in een dozijn voorspellingen die keer op keer op keer niet uitkomen en niets meer dan onzin zijn. Zo ook het sprookje in de OP.
Bankfurt en zijn voorspellingen. De laatste van hem die ik me kan herinneren was die drone-aanval op Londen tijdens de Olympische Spelen.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:38:50 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126387590
quote:
New York Times openly admits domestic terror plots masterminded by the FBI
In recent months, FBI agents have arrested suspects who were planning a range of terrorist attacks, from shooting Stinger missiles at military aircraft to driving vanloads of explosives into crowded events. But these amazing cases might not have ever been made if the FBI itself wasn't themselves planning the attacks.
Zo voorspelbaar.

quote:
Why a government-orchestrated distraction event is highly likely to occur in the next 7 days
This is a short but urgent warning: A false flag event, an act of war, a bombing or some other headlines-grabbing orchestrated event is very likely to occur in the next seven days precisely because the Obama administration is under intense fire right now and needs a quick distraction. In stage magic, it's called the "art of misdirection." In politics, it's called the "Clinton method."

This is exactly what Bill Clinton did over and over again during his administration: Any time he was about to be raked over the coals for some political scandal, he would simply order the bombing of another "terrorist factory" somewhere around the globe. Magically, the Clinton News Network (CNN) would shift coverage to this heroic act of "national defense" and stop asking questions about his scandal back at home. That would give the Clinton administration enough time to intimidate, threaten or murder whoever might have been involved. (Vince Foster, remember?)

Right now, Hilary Clinton and President Obama are facing the possible downfall of their political careers over the Benghazi cover-up. Thanks to recent testimony, we now know that the Obama administration actually ordered the stand-down of U.S. military forces, directly causing the death of a U.S. ambassador as well as those in the embassy who attempted to save his life.

This is a scandal many times more explosive than Watergate. As the Benghazi investigation unfolds, it may very well end up in the forced resignation of Obama himself.
bron
Gaat lekker ! Nog een week en er staat weer wat leuks op stapel.

Hopelijk wordt die rotvent Obama publiekelijke bewerkt met rotte tomaten. Die klootzak had al jaren eerder opgesloten moeten worden in een gierput.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:40:51 #26
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126387699
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bankfurt en zijn voorspellingen. De laatste van hem die ik me kan herinneren was die drone-aanval op Londen tijdens de Olympische Spelen.
Hoho, die hebben we voorkomen door aardbeien te eten weet je nog?
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 15:42:26 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_126387780
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hoho, die hebben we voorkomen door aardbeien te eten weet je nog?
Tegen heug en meug . Maar het heeft geholpen w/
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 15:45:08 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_126387906
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar.

[..]

Hopelijk wordt die rotvent Obama publiekelijke bewerkt met rotte tomaten. Die klootzak had al jaren eerder opgesloten moeten worden in een gierput.
Fascinerend bron weer:
Natural News: Real news powered by the people, naturally
  zondag 12 mei 2013 @ 15:52:51 #29
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_126388284
New World Order, dat was toch zo'n zouteloos house nummer uit 1999? :')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 12 mei 2013 @ 16:05:45 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_126389045
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fascinerend bron weer:
Natural News: Real news powered by the people, naturally
Die verwijzen weer naar de New York Times, maar maken niet duidelijk op basis van welke artikelen ze dat doen..

ik vermoed dat het artikelen van Tim Weiner zijn, een enorm goede onderzoekend journalist die zich gespecialiseerd heeft op inlichtingendiensten en idd heel veel geheime informatie boven tafel kan brengen..
Enkel is het in die artikelen meestal niet zo dat het gericht is op een 'populistische' complot-wereld..
Ook is er in zijn artikelen geen makkelijk onderscheid tussen 'goed' en 'kwaad'.

Eerder toont Tim Weiner telkens aan dat inlichtingendiensten als de CIA en NSA, of criminaliteitsopsporingsidnesten als de FBI achter de feiten aanlopen, veel fouten maken en vaak ook elkaar meer tegenwerken dan elkaar helpen.

Dàt is ook mijn grootste kritiek op mensen die kritiekloos geloven in een centraal georganiseerd en exact gepland 'complot' dat aantreeft op een einddoel..
het is eigenlijk een overschatting van hoe efficient overheden werken.... in werkelijkheid kunnen de meeste overheden zelfs niet de minste 'doelstellingen' bereiken of plannen uitvoeren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 16:07:48 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_126389171
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die verwijzen weer naar de New York Times, maar maken niet duidelijk op basis van welke artikelen ze dat doen..

ik vermoed dat het artikelen van Tim Weiner zijn, een enorm goede onderzoekend journalist die zich gespecialiseerd heeft op inlichtingendiensten en idd heel veel geheime informatie boven tafel kan brengen..
Enkel is het in die artikelen meestal niet zo dat het gericht is op een 'populistische' complot-wereld..
Ook is er in zijn artikelen geen makkelijk onderscheid tussen 'goed' en 'kwaad'.

Eerder toont Tim Weiner telkens aan dat inlichtingendiensten als de CIA en NSA, of criminaliteitsopsporingsidnesten als de FBI achter de feiten aanlopen, veel fouten maken en vaak ook elkaar meer tegenwerken dan elkaar helpen.

Dàt is ook mijn grootste kritiek op mensen die kritiekloos geloven in een centraal georganiseerd en exact gepland 'complot' dat aantreeft op een einddoel..
het is eigenlijk een overschatting van hoe efficient overheden werken.... in werkelijkheid kunnen de meeste overheden zelfs niet de minste 'doelstellingen' bereiken of plannen uitvoeren
Wat een geweldige post
_O_
pi_126389423
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef doppelgänger het volgende:
New World Order, dat was toch zo'n zouteloos house nummer uit 1999? :')
:N je vergist je.
Dit is de nWo.

Dit topic gaat in feite gewoon over een zich herhalende geschiedenis. De tijd na 1568 was er een andere wereldorde, na 1799 was er weer een andere, in 1914 begon er een nieuwe tijd, net als de tijd na 1934. 2001 begon er weer een nieuwe tijd, en nu zit er blijkbaar weer een andere tijd aan te komen. Niets nieuws eigenlijk.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:21:05 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126389961
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar.

[..]

HOOO eem ik wil eind van de maand nog naar de efteling.
kunnen ze niet even wachten }:|

en tja als we tomaten gaan gooien, mag je van mij eerst Alex Jones aan schandpaal knuppen.
waarom, omdat het kan :P
pi_126390643
tribalwars weer, met z'n prachtige onderbouwing en respectwaardige bronnen die keer op keer goed worden aangeschreven in de beste wetenschappelijke nieuwsmediums. :')

pi_126393912
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het gebeurt binnen tussen 0 en 5 jaar
En volgens hun agenda hebben we dan rond 2020 een nieuwe wereld orde.
En als het allemaal niet gebeurt, negeer jij dan voortaan dit soort maffe artikelen?
Conscience do cost.
pi_126396228
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

En als het allemaal niet gebeurt, negeer jij dan voortaan dit soort maffe artikelen?
Natuurlijk niet want dan zijn er al tal van andere artikelen geschreven die zich baseren op diepgaande onderzoeken. Op die manier proberen ze dan het verschuiven van de "einddatum" te rechtvaardigen.

Dat overigens niet door terug te komen op eerdere voorspellingen maar gewoon door een nieuw tijdsbestek te noemen.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 12 mei 2013 @ 18:57:43 #37
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126396839
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:10 schreef SpecialK het volgende:
tribal... doe eens een solide voorspelling met een vaste (uiterste) datum... als je voorspelling niet uit uitgekomen dan geef je in dit topic toe dat je er naast zat.
Tussen nu en 2018. Zo goed.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:59:22 #38
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126396900
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja is goed. wat als ik gelijk wat krijg ik dan van jouw?
Maar het gaat wel gebeuren ze zijn al met de eerste stappen bezig. Maar dat zie jij niet omdat je in je droomwereld leeft.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:01:14 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126396977
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Tussen nu en 2018. Zo goed.
Wat precies tussen nu en 2018? Noem eens een setje aan concrete gebeurtenissen die allemaal in ieder geval zijn voorgekomen voor het eind van 2017.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 mei 2013 @ 19:15:43 #40
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126397702
derde wereld oorlog

aanvallers
Isarel
bondgenoten
Amerika
Saoedi arabie
Golfstaten
Turkije
Doelen
Syrie (2012-2014)
Iran (2013-2015)
Afganistan (2014-2017)
Pakistan (2014-2017)
begin derde wereld oorlog tussen 2015-2017
Dit zijn de doelen als China en Rusland er zich ermee gaan bemoeien is de derde wereld oorlog gestart.
Natuurlijk zijn de voorbereiding van deze oorlog al meer dan 10 jaar bezig. De zogenaamde terroristische groepen met het Amerikaanse leger daar proberen natuurlijk zoveel mogelijk infrastructuur kapot te maken en de bevolking arm te houden zodat ze alvast een voorsprong hebben. Onder het het nom van tereur bestrijding keur de mensen het Amerikaanse leger goed In het midden oosten daardoor zullen veel mensen niet snel door hebben dat daar een wereldoorlog aan het beginnen is.

[ Bericht 8% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 19:23:12 ]
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 19:19:59 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_126397924
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar het gaat wel gebeuren ze zijn al met de eerste stappen bezig. Maar dat zie jij niet omdat je in je droomwereld leeft.
Daar kunnen de meningen over verschillen. Wie er hier in een droomwereld leeft.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:24:47 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126398171
Israel gaat samen met bondgenoot Amerika Afganistan aanvallen? :?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 19:26:52 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398292
quote:

[..]

Welke stappen als ik vragen mag?
bedoel het is zo ongeloofwaardig als de pest.
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet interessant vind :P
  zondag 12 mei 2013 @ 19:27:09 #44
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398310
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Israel gaat samen met bondgenoot Amerika Afganistan aanvallen? :?
Inderdaad maar dat duurt nog een paar Jaar.
Ze zijn al begonnen met Syrië daarna Komt Iran , Irak,Afghanistan,Pakistan.
pi_126398353
quote:

[..]

Opmerkingen over hoe iedereen wel een wereldoorlog kan voorspellen. Daar heb je echt geen internet voor nodig.
quote:
Zegt het knaapje dat nog nooit een eigen mening heeft gehad.
Conscience do cost.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:29:05 #46
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398406
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke stappen als ik vragen mag?
bedoel het is zo ongeloofwaardig als de pest.
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet interessant vind :P
Eerst stappen zijn
- infrastuctuur kapot maken
- bevolking arm houden
- militair basis aanleggen in die landen.
- wapens klaar leggen.
- Syrie aanvallen.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:29:39 #47
18159 Dlocks
pi_126398424
quote:

[..]

Als jij wat ouder zou zijn zou jij weten dat dergelijke onzinnige voorspellingen die iedere keer als een feit worden gebracht al decennia lang van de lopende band afrollen maar ze keer op keer op keer niet uitkomen.

Dus eigenlijk ben jij juist degene die (nog) in een droomwereld leeft. :Y

Maar goed, er is nog hoop. Als jij over een jaartje of 10 ziet dat in de afgelopen 10 jaar geen enkele voorspelling waar jij in geloofde is uitgekomen kom je misschien tot inkeer. Het heeft alleen even wat tijd nodig.

Of je bent over jaar of 10 zoals lambiekje nu is. Lambiekje heeft nog steeds niet door dat zijn wereldwijde-chaos-voorspellingen die hij keer op keer als waarheid de afgelopen jaren op dit forum heeft gedumpt iedere keer niet uitkomen. Maar hij blijft vrolijk doorgaan met dumpen van nieuwe 'waarheden' en voorspellingen die vervolgens ook weer niet uit komen. Wat dat betreft zal er statistisch gezien ooit een keer komen dat hij met een toevalstreffer wel gelijk krijgt. :P
  zondag 12 mei 2013 @ 19:31:44 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398526
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Irak en Afghanistan alweer ze zijn net weg.
en Pakistan... hell no... waarom in vredesnaam zijn ze vrienden mee en is kernmacht :)
  zondag 12 mei 2013 @ 19:35:01 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398682
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Eerst stappen zijn
- infrastuctuur kapot maken
- bevolking arm houden
- militair basis aanleggen in die landen.
- wapens klaar leggen.
- Syrie aanvallen.
ah vandaar dat de VS bezuinigt op hun leger momenteel
militaire basis weg haalt uit Irak en Afghanistan.
wapens liggen altijd klaar zelfs in Nederland liggen nog een paar mooie nukes.
Syrie gaan ze niet aanvallen.. zit geen of nauwelijks Olie
  zondag 12 mei 2013 @ 19:38:34 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398875
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als jij wat ouder zou zijn zou jij weten dat dergelijke onzinnige voorspellingen die iedere keer als een feit worden gebracht al decennia lang van de lopende band afrollen maar ze keer op keer op keer niet uitkomen.

Dus eigenlijk ben jij juist degene die (nog) in een droomwereld leeft. :Y

Maar goed, er is nog hoop. Als jij over een jaartje of 10 ziet dat in de afgelopen 10 jaar geen enkele voorspelling waar jij in geloofde is uitgekomen kom je misschien tot inkeer. Het heeft alleen even wat tijd nodig.

Of je bent over jaar of 10 zoals lambiekje nu is. Lambiekje heeft nog steeds niet door dat zijn wereldwijde-chaos-voorspellingen die hij keer op keer als waarheid de afgelopen jaren op dit forum heeft gedumpt iedere keer niet uitkomen. Maar hij blijft vrolijk doorgaan met dumpen van nieuwe 'waarheden' en voorspellingen die vervolgens ook weer niet uit komen. Wat dat betreft zal er statistisch gezien ooit een keer komen dat hij met een toevalstreffer wel gelijk krijgt. :P
Het probleem van de meeste mensen hier is dat ze slapen ze zijn totaal gebrainwasted door de MSM daarom hebben ze een mening die totaal beïnvloed is. Maar daar ga ik niet verder op in hier hebben we het al vaak genoeg over gehad toen werkt dit verhaal ook niet bij jouw dus het zal nu ook wel niet lukken. Vat het niet persoonlijk. Neem de raad van Lambiek maar aan want hij heeft best veel verstand van de NWO enz. Nu hebben we het over voorspelling.
Niemand voorspelde een eerste en tweede wereld oorlog en toch kwam ze er. Dus dat geeft wel aan hoe onwetend het volk is over komende oorlogen. Dat is nu ook het geval na 70 jaar geen wereld oorlog is niemand aan het denken over een komende oorlog.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:39:37 #51
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398915
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah vandaar dat de VS bezuinigt op hun leger momenteel
militaire basis weg haalt uit Irak en Afghanistan.
wapens liggen altijd klaar zelfs in Nederland liggen nog een paar mooie nukes.
Syrie gaan ze niet aanvallen.. zit geen of nauwelijks Olie
Ze zijn Syrie al aan het aanvallen. Of denk je echt dat Assad zijn eigen volk aan het uitmoorden is. Daar zit Amerika en Isarel achter.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:46:10 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126399208
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze zijn Syrie al aan het aanvallen. Of denk je echt dat Assad zijn eigen volk aan het uitmoorden is. Daar zit Amerika en Isarel achter.
ow? sinds wanneer?
Ek weet dat er een paar raketjes door israel zijn geschoten op Syrie.
En dat er een paar duizend vrijwilligers naar toe zijn ook aantal Nederlanders.
Maar dat was het!

En nee Assad doet dit niet zelf , hij heeft een leger + volgelingen die dat doen
  zondag 12 mei 2013 @ 19:47:11 #53
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399256
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow? sinds wanneer?
Ek weet dat er een paar raketjes door israel zijn geschoten op Syrie.
En dat er een paar duizend vrijwilligers naar toe zijn ook aantal Nederlanders.
Maar dat was het!
sinds 2013 nu dus
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 19:48:55 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_126399333
quote:

[..]

Toch nog wat beter lezen en opletten tribal.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:51:09 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126399446
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

sinds 2013 nu dus
ah oke..
en wat voor bewijzen heb je..
bedoel ben je er zelf geweest en heb je in een mooie amerikaanse tank gezeten.
of in een helikopter.
ben je fijn met het israelische leger op stap geweest.

sinds iets meer als een jaar is er een burgeroorlog aan de gang..
ik zoe niet weten waarom de verenigde staten of isreal er mee te maken heeft.
of uberhaupt wat voor profijt ze er van hebben..

Dus wat ik van jou wil zien is het volgende.

1 amerikaanse Isrealische wapens
2 amerikaanse Isrealische leger
3. amerikaanse Isrealische stickers op wapens etc.
4 amerikaanse Isrealische geld toevoer stroom ( misschien wel financieel)
In Syrie he :)
  zondag 12 mei 2013 @ 19:51:41 #56
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399464
[quote]0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja klopt
  zondag 12 mei 2013 @ 19:53:29 #57
18159 Dlocks
pi_126399547
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het probleem van de meeste mensen hier is dat ze slapen ze zijn totaal gebrainwasted door de MSM daarom hebben ze een mening die totaal beïnvloed is.
Jij bent juist degene die geen eigen mening kan vormen maar anderen achterna loopt.

quote:
Neem de raad van Lambiek maar aan want hij heeft best veel verstand van de NWO enz.
Dat bedoel ik dus. Je loopt minder of meer blind achter Lambiekje en zijn bronnen aan zonder zelf een mening te vormen. Als je wat ouder zou zijn en al enkele jaren zou mee hebt gelopen in o.a. BWN dan zou je weten dat Lambiekje en zijn bronnen er keer op keer op keer op keer op keer naast zitten.

quote:
Niemand voorspelde een eerste en tweede wereld oorlog en toch kwam ze er. Dus dat geeft wel aan hoe onwetend het volk is over komende oorlogen.
Dat tijdperk kun je uiteraard totaal niet vergelijken met het huidige tijdperk. Ik mag toch echt hopen dat ik niet hoef uit te leggen waarom je dat niet kunt vergelijken ga.

Maar goed als ik de bronnen die Lambiekje en jij gebruiken zou moeten geloven zouden we de afgelopen 15 jaar al 80 wereldoorlogen hebben gehad.

De voorspelling in de OP is niets meer en niets minder dan de zoveelste in een heeeele lange rij met voorspellingen die ook niet gaat uitkomen.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:00:55 #58
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399951
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah oke..
of in een helikopter.

Bronnen
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2048&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1670&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1493&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1909&l=NL
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/situatie_in_syrie
http://www.anarchiel.com/(...)_nieuwe_wereldoorlog
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1964
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1336
http://www.http://www.wij(...)/content.asp?m=P1337

http://www.anarchiel.com/(...)e_militaire_geheimen
http://www.wanttoknow.nl/overige/wie-zijn-de-schaduwkrijgers/

hier alvast wat bronnen

[ Bericht 5% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 20:20:57 ]
pi_126400204
Hey tribal jij was toch gelovig? In de bijbel? De God van Israël?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:06:25 #61
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126400271
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Blaadjes het volgende:
Hey tribal jij was toch gelovig? In de bijbel? De God van Israël?
Wat is daarmee graag duidelijk uitleg.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:10:48 #62
18159 Dlocks
pi_126400539
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah oke..
of in een helikopter.

quote:
Ik heb een paar van die bronnen bekeken maar bij degene die ik heb bekeken staat nergens dat Assad afgelopen jaar niet zijn eigen volk aan het aanvallen is en dat er geen sprake zou zijn van een burgeroorlog.

--edit--
Oftewel: waar is het bewijs dat Assad gewoon lekker aan het strand zit en alles maar over zich heen laat komen?
pi_126400602
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wat is daarmee graag duidelijk uitleg.
Nou ja vanwege je beschuldigingen richting Israël. Je zegt zelfs dat Israël nog meer gebied wil veroveren voor de antichrist komt.
Dat strookt helemaal niet met de eindtijd profetie.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:13:35 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126400687
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

*kuch*
http://militarybases.com/overseas/afghanistan/
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 20:17:41 #65
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126400935
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja vanwege je beschuldigingen richting Israël. Je zegt zelfs dat Israël nog meer gebied wil veroveren voor de antichrist komt.
Dat strookt helemaal niet met de eindtijd profetie.
Profetie geeft maar aanwijzingen die kunnen ook iets heel anders aanwijzen.
pi_126400967
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

precies. ^O^
  zondag 12 mei 2013 @ 20:19:32 #67
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401050
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb een paar van die bronnen bekeken maar bij degene die ik heb bekeken staat nergens dat Assad afgelopen jaar niet zijn eigen volk aan het aanvallen is en dat er geen sprake zou zijn van een burgeroorlog.

--edit--
Oftewel: waar is het bewijs dat Assad gewoon lekker aan het strand zit en alles maar over zich heen laat komen?
Lees eerst maar eens alle bronnen en trek dan maar conclusie´s.
Doe maar .
  zondag 12 mei 2013 @ 20:20:32 #68
18159 Dlocks
pi_126401110
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zijn de bronnen die jij gebruikt niet een vorm van profetie waarbij losse flarden (zonder bewijzen) als aanwijzingen gebruikt kunnen worden waar je geen conclusies uit kunt trekken?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:20:50 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:49 #70
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401243
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie mooie verhaaltjes van mensen ...

Ik vroeg om heel iets anders.. ;)
er is een groot verschil tussen een mening van iemand en feiten. ;)
Ja maar sommige bronnen beantwoorden jouw vragen.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:56 #71
18159 Dlocks
pi_126401255
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Lees eerst maar eens alle bronnen en trek dan maar conclusie´s.
Doe maar .
Maar even voor de duidelijkheid: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Want in die bronnen die jij geeft wordt dat niet bewezen, maar misschien doel je op iets anders?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:23:49 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401306
@ tribalwars..
Wist je dat we al sinds enige tijd in oorlog zijn met Rusland?
bron
  zondag 12 mei 2013 @ 20:24:02 #73
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401323
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maar even voor de duidelijkheid: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Want in die bronnen die jij geeft wordt dat niet bewezen, maar misschien doel je op iets anders?
In mijn zijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:24:49 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401372
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

In mijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Ik vind jou maar een zielig mannetje die duidelijk nog heel wat moet leren.
FEIT!!!
pi_126401385
quote:

[..]

In mijn zijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Ik denk dat je dus nog wel even wat tijd nodig hebt. :D
  zondag 12 mei 2013 @ 20:25:55 #76
18159 Dlocks
pi_126401451
quote:

[..]

In mijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Maar nogmaals: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Indien je ja zegt dan vermoed ik dat jij je eigen bronnen verkeerd hebt begrepen of dat je het niet juist verwoord in dit topic.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:26:05 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401459
quote:

[..]

Een feit is iets wat daadwerkelijk gebeurt is niet een mening.
Niet een menig van iemand
  zondag 12 mei 2013 @ 20:26:08 #78
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401463
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

FEIT!!!
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

FEIT!!!
Dan vindt je dat maar dat is jouw mening want een feit begin je niet met ik.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:26:58 #79
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401514
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maar nogmaals: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Indien je ja zegt dan vermoed ik dat jij je eigen bronnen verkeerd hebt begrepen of dat je het niet juist verwoord in dit topic.
Assad heeft zijn eigen burgers niet aangevallen het afgelopen jaar.
Mijn bronnen geven duidelijk aan dat Assad niet zijn eigen burgers heeft aangevallen.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:27:34 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401549
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:

Dan vindt je dat maar dat is jouw mening want een feit begin je niet met ik.
quote:
mijn bron staat hier iets boven dus is het een feit :)
  zondag 12 mei 2013 @ 20:29:01 #81
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401632
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

mijn bron staat hier iets boven dus is het een feit :)
Oke dan heb je een punt.
Dan win jij boeie.
Lees na eerst maar eens al mijn bronnen voor je wat begint te roepen.
Vreslijk volwassen mensen die denken dat ze als beter weten terwijl ze helemaal niks weten over deze wereld helemaal niks.
pi_126401941
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oke dan heb je een punt.
Dan win jij boeie.
Vreslijk volwassen mensen die denken dat ze als beter weten terwijl ze helemaal niks weten over deze wereld helemaal niks.
Nou nou als je mensen niet kunt overtuigen hoef je nog geen verwijten te gaan maken he ;)
  zondag 12 mei 2013 @ 20:37:15 #83
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126402085
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou nou als je mensen niet kunt overtuigen hoef je nog geen verwijten te gaan maken he ;)
Nee maar sommige mensen lezen mijn bronnen niet eens en dan gaan ze wat roepen.
En als ik wat commentaar lever op dat ze niet alle bronnen lezen gaan ze met van alles tegen mijn roepen wat off topic is.
pi_126402317
Wauw, nog nooit zo een onzinnig topic gezien. Allemaal gebaseerd op lucht. Ik vraag mij af wie dit soort onzinnigheden schrijft. Echt te triest voor woorden en een zeer grote ophitsing van iets dat er niet is.
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 20:41:53 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126402387
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oke dan heb je een punt.
Dan win jij boeie.
Het is een bij elkaar gestapelde lading met feiten waaruit iemand een conclusie trekt over wat er misschien eventueel zou kunnen gebeuren.

Dat wil niet zeggen dat het gebeurt of al gebeurt is.

En ja, ik loop hier al wat jaartjes langer rond op deze aardkloot als jou.
En ik weet echt wel een stuk beter over wat er daadwerkelijk gebeurt en een beeld wat jij denkt dat er aan de hand is.
Dat wil niet zeggen dat ik mijn vragen stel over bepaalde gebeurtenissen die zich nu afspelen of al gebeurt zijn.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:44:21 #86
18159 Dlocks
pi_126402550
quote:

[..]

Mijn bronnen geven duidelijk aan dat Assad niet zijn eigen burgers heeft aangevallen.
Ok, dan heb jij je eigen bronnen duidelijk niet goed begrepen. Je haalt een aantal zaken doorelkaar.

Ja, sinds kort beginnen buitenlandse mogendheden zich meer te bemoeien met de burgeroorlog. Ja, er komen sinds een half jaar meer 'strijders' uit het buitenland naar Syrië. Ja, er is een volksopstand / revolutie die in maart 2011 begon (staat letterlijk in 1 van de bronnen die jij geeft) gaande.

Nee, het klopt niet dat het leger van Assad nog geen enkele kogel op eigen burgers heeft afgevuurd. Maar dat is ook niet wat jouw bronnen beweren. Wat jouw bronnen beweren is dat Israël belang heeft bij deze burgeroorlog. Dat is heel iets anders dan wat jij zegt...
pi_126402674
quote:

[..]

HAHAHAAHAHAH :') Gast, eerst claim je dat er een zogenoemde antichrist, aka verzonnen figuur door een of andere baardman in de lucht, is waarvoor Israel het et en nu claim je dat Assad zijn eigen burgers niet aanvalt?

Wauw, Ik kan begrijpen dat sommige mensen graag geloven in complottheorieen maar dit topic maakt zich schuldig aan geschiedvervalsing, valsheid in geschrifte en ook nog eens ophitsing. Ik vind het maar raar.

[ Bericht 9% gewijzigd door PizzaMizza op 12-05-2013 20:51:46 ]
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 21:02:45 #88
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126403817
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ok, dan heb jij je eigen bronnen duidelijk niet goed begrepen. Je haalt een aantal zaken doorelkaar.

Ja, sinds kort beginnen buitenlandse mogendheden zich meer te bemoeien met de burgeroorlog. Ja, er komen sinds een half jaar meer 'strijders' uit het buitenland naar Syrië. Ja, er is een volksopstand / revolutie die in maart 2011 begon (staat letterlijk in 1 van de bronnen die jij geeft) gaande.

Nee, het klopt niet dat het leger van Assad nog geen enkele kogel op eigen burgers heeft afgevuurd. Maar dat is ook niet wat jouw bronnen beweren. Wat jouw bronnen beweren is dat Israël belang heeft bij deze burgeroorlog. Dat is heel iets anders dan wat jij zegt...
Oke mijn bronnen zijn niet alles duidelijk. Maar ik ben wel benieuwt naar je bewijs dat Assad kogels op eigen burgers heeft geschoten.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 21:06:50 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_126404062
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Wauw, nog nooit zo een onzinnig topic gezien. Allemaal gebaseerd op lucht. Ik vraag mij af wie dit soort onzinnigheden schrijft. Echt te triest voor woorden en een zeer grote ophitsing van iets dat er niet is.
Door dit soort ophitserij ontstaán dus oorlogen.
Al is het maar op een forum.
pi_126404133
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door dit soort ophitserij ontstaán dus oorlogen.
Al is het maar op een forum.
Ik vind het ook erg. Waarom wordt dit topic niet gesloten? Er wordt hier duidelijk aan geschiedvervalsing gedaan.
#freefrederike
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 21:08:43 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_126404179
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oke mijn bronnen zijn niet alles duidelijk. Maar ik ben wel benieuwt naar je bewijs dat Assad kogels op eigen burgers heeft geschoten.
Lees nu de hele post van Dlocks nog eens zorgvuldig.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 21:11:18 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_126404321
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg. Waarom wordt dit topic niet gesloten? Er wordt hier duidelijk aan geschiedvervalsing gedaan.
Tribalwars is pas 17 .
Hij moet nog heel veel lezen maar is al overtuigd van zijn gelijk en vertrouwt op dubieuze bronnen .
Dat is tevens zijn valkuil waar hij steeds in tuimelt.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:19:50 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126404853
quote:

[..]

http://www.qooqle.nl/?q=brugeroorlog+syrie
pi_126405119
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tribalwars is pas 17 .
Hij moet nog heel veel lezen maar is al overtuigd van zijn gelijk en vertrouwt op dubieuze bronnen .
Dat is tevens zijn valkuil waar hij steeds in tuimelt.
Ah, dat verklaart al een hoop. Ik werd al eerlijk gezegd een beetje bang van de schrijver van de OP, je moet toch wel een psychopaat zijn om gebeurtenissen zo anders te zien.
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 21:33:22 #95
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126405731
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart al een hoop. Ik werd al eerlijk gezegd een beetje bang van de schrijver van de OP, je moet toch wel een psychopaat zijn om gebeurtenissen zo anders te zien.
Waarom is mijn verhaal zo schokkend voor je. Omdat het niet van de MSM komt. Omdat ik een andere mening heb dan de MSM
pi_126405835
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Waarom is mijn verhaal zo schokkend voor je. Omdat het niet van de MSM komt. Omdat ik een andere mening heb dan de MSM
MSM?

Nee, ik ben niet zo naief om te geloven dat alles wat de media zegt ook echt zo is. Ik geloof zelf ook wel in een aantal complottheorieen, maar wat zeker is, is dat heel veel wat jij zegt gewoon niet waar is.
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 21:36:08 #97
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126405919
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
at jij
Valt nog mee dat je niet alles geloof van de MSM.
Waarom heb ik dan geen gelijk kom maar met je verhaal en je bronnen.
pi_126406019
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Valt nog mee dat je niet alles geloof van de MSM.
Waarom heb ik dan geen gelijk kom maar met je verhaal en je bronnen.
Gast, kijk eens een beetje rond in dit topic en vrijwel iedereen ontkracht jou. Jij wil echter de waarheid niet zien en claimt dat de waarheid weer vals is.

Wat is nogmaals, de MSM?
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 21:40:29 #99
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126406249
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Gast, kijk eens een beetje rond in dit topic en vrijwel iedereen ontkracht jou. Jij wil echter de waarheid niet zien en claimt dat de waarheid weer vals is.

Wat is nogmaals, de MSM?
De MSM is de Telegraaf,Volkskrant,NRC,SBS,RTl enz. Niemand komt met duidelijk bronnnen of bewijzen ik ben misschien wat onduidelijk maar meer niet. Ik bepaal zelf wel of ik iets ontkracht vind of niet. Je hebt niet eens alle mijn bronnen gelezen dus dan kun je nog geen mening vormen over ontkrachting.
pi_126406314
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef tribalwars het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik iets ontkracht vind of niet.
Dat is dan ook precies het probleem. In jouw optiek zal jij nooit ontkracht zijn.
#freefrederike
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:39 #101
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126406507
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is dan ook precies het probleem. In jouw optiek zal jij nooit ontkracht zijn.
Als jullie met goede bronnen komen die niet van de MSM komen dan vindt ik dat het ontrkacht is.
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Het is best te ontkrachten als je met bronnen komt die niet van de MSM komen en die het tegendeel bewijzen dan heb je het ontkracht.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:48:42 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126406885
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Als jullie met goede bronnen komen die niet van de MSM komen dan vindt ik dat het ontrkacht is.

[..]

Dat maak jij ervan. Het is best te ontkrachten als je met bronnen komt die niet van de MSM komen en die het tegendeel bewijzen dan heb je het ontkracht.
wat?
come one..
oogetuigen, beelden, foto's alles war jij mee aan komt zetten komt uit de MSM en die worden gewoon verdraait of aangepast zodat mensen bepaalde dingen WILLEN ZIEN.
het wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gebeurt is.
Dat verhaaltje maken anderen er van, Isreal heeft problemen met zijn buurlanden dus.. gaan ze die aanvallen annexeren tot een groot Isreal.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:50:27 #103
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126407018
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef theguyver het volgende:
, Isreal heeft problemen met zijn buurlanden dus.. gaan ze die aanvallen annexeren tot een groot Isreal.
Sorry hoor maar dat maak jij ervan.
Niet alles is 100% te vertrouwen daarom kijk ik ook op meerdere site´s
pi_126407223
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

Dit is 1 van de triljoenen.
#freefrederike
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 22:10:37 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_126408640
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kijk nu eens op de 'gewone' sites, en leg deze naast de sites waar je nu zo'n vertrouwen in hebt. Dan pas kun je voor jezelf bepalen welke je gelooft en waarom.
  zondag 12 mei 2013 @ 22:10:59 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126408671
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zo staat het op die site van jou althans mijn interpretatie van jou bronnen. ;)
en zoals je hierboven ziet, ook mensen zoals jij en ik in syrie plaatsten filmpjes over hun gebeurtenissen online. dat komt niet uit de MSM.
En JA voor de zoveelste keer er worden foutjes gemaakt in de MSM maar lang niet zoveel als wat jij denkt,!
pi_126408698
quote:
Lekker filmpje. :X
pi_126408859
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Lekker filmpje. :X
Naja, TS vroeg erom.
#freefrederike
pi_126408934
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Naja, TS vroeg erom.
Ja weet ik, heb er ook geen problemen mee.
  zondag 12 mei 2013 @ 22:32:24 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126410108
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk nu eens op de 'gewone' sites, en leg deze naast de sites waar je nu zo'n vertrouwen in hebt. Dan pas kun je voor jezelf bepalen welke je gelooft en waarom.
Hoe denk je dat mensen erachter zijn gekomen dat de MSM niet te vertrouwen is , door te vergelijken . Je advies heeft er juist voor gezorgt dat iemands mening is veranderd en het vertrouwen in de MSM is gedaald .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 22:34:08 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_126410207
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe denk je dat mensen erachter zijn gekomen dat de MSM niet te vertrouwen is , door te vergelijken . Je advies heeft er juist voor gezorgt dat iemands mening is veranderd en het vertrouwen in de MSM is gedaald .
Nou, dit speelde al voordat ik dit vanavond aan tribal adviseerde hoor.
pi_126411166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, dit speelde al voordat ik dit vanavond aan tribal adviseerde hoor.
Zegt hij ook niet dat hij geen MSM bronnen meer leest? Dus vergelijken zit er sowieso niet in. Maar ik geloof niet dat dat door je advies komt.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 22:51:09 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_126411362
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Zegt hij ook niet dat hij geen MSM bronnen meer leest? Dus vergelijken zit er sowieso niet in. Maar ik geloof niet dat dat door je advies komt.
Nee, dat denk ik ook niet.
En nee, tribal weigert MSM-bronnen te kijken, lezen of te geloven. Tja, dan krijg je dus een eenzijdig beeld en ga je mee in de bronnen die Israël en Amerika van werkelijk alles wat er misgaat in de wereld de schuld geven.
pi_126411527
Paradigma is hier het sleutelwoord.
Do you support the NWO?
  zondag 12 mei 2013 @ 22:54:30 #115
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126411611
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Illuminati.Official het volgende:
Paradigma is hier het sleutelwoord.
Dat is inderdaad het sleutelwoord :)
pi_126412132
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nee, tribal weigert MSM-bronnen te kijken, lezen of te geloven. Tja, dan krijg je dus een eenzijdig beeld en ga je mee in de bronnen die Israël en Amerika van werkelijk alles wat er misgaat in de wereld de schuld geven.
Wat dan ook wel grappig is wat theguyver een eindje hierboven al zei.
Dat zijn bronnen de MSM als belangrijkste bron hebben.

Wie brengt het nieuws als er geen MSM zou zijn?
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 23:05:51 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_126412214
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heel goeie vraag.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:08:06 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126412339
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik niet ben al druk zat :P
  maandag 13 mei 2013 @ 08:22:22 #119
52357 Lambiekje
pi_126418901
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Jij bent juist degene die geen eigen mening kan vormen maar anderen achterna loopt.

[..]

Dat bedoel ik dus. Je loopt minder of meer blind achter Lambiekje en zijn bronnen aan zonder zelf een mening te vormen. Als je wat ouder zou zijn en al enkele jaren zou mee hebt gelopen in o.a. BWN dan zou je weten dat Lambiekje en zijn bronnen er keer op keer op keer op keer op keer naast zitten.

[..]

Dat tijdperk kun je uiteraard totaal niet vergelijken met het huidige tijdperk. Ik mag toch echt hopen dat ik niet hoef uit te leggen waarom je dat niet kunt vergelijken ga.

Maar goed als ik de bronnen die Lambiekje en jij gebruiken zou moeten geloven zouden we de afgelopen 15 jaar al 80 wereldoorlogen hebben gehad.

De voorspelling in de OP is niets meer en niets minder dan de zoveelste in een heeeele lange rij met voorspellingen die ook niet gaat uitkomen.
Voorspelling dat zaken misgaan ben ik niet zo precies op. Zo zo mei 2005 alles onder lopen. En zouden we Zwolle aan Zee krijgen. Ik vind het maar wat leuk dat er zulke verhalen/voorspellingen de ronde doen.

Over uitkomen ... Als je in 2008 zei dat landen in zwaarweer zitten was je voor gek verklaard.
Over Codex heb ik gewoonweg gelijk.

Overigens wie gaat er nog demonstreren tegen Monsanto op zaterdag 25 mei

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 13-05-2013 08:28:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 mei 2013 @ 08:24:26 #120
52357 Lambiekje
pi_126418919
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie mooie verhaaltjes van mensen ...

Ik vroeg om heel iets anders.. ;)
er is een groot verschil tussen een mening van iemand en feiten. ;)
En wat NOS verkondigd zijn feiten?
  maandag 13 mei 2013 @ 08:25:33 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126418928
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Lambiekje het volgende:
Monsanto
Lambiekje opletten zie berichtjes hiervoor binnen een week breekt de pleuris uit.
Althans volgens de bronnen van Tribal.
En zondag moet ik er vroeg uit dus ik skip :P
  maandag 13 mei 2013 @ 08:27:09 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126418947
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En wat NOS verkondigd zijn feiten?
Oog getuigen beelden foto's verslaggevers.
en lokale media ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 08:46:58 #123
52357 Lambiekje
pi_126419144
  maandag 13 mei 2013 @ 09:24:14 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126419699
Het is dan ook beslist geen toeval dat vicepresident Joe Biden onlangs openlijk pleite voor de creatie van 'de Nieuwe Wereld Orde'. De meeste mensen zijn echter nog steeds blind dat we in 2012, ondanks de falende Maya-profetieën, wel degelijk een onzichtbare drempel lijken te zijn overgestapt die ons mogelijk al in 2016 het eerste echte begin van het gevreesde laatste en duivelse één-wereldsysteem zal brengen.

cool maare dit lijkt me toch wat logischer

the era of World War III was a period of global conflict on Earth that eventually escalated into a nuclear cataclysm and genocidal war over issues including genetic manipulation and Human genome enhancement. World War III itself ultimately lasted from 2026 through 2053, and resulted in the death of some 600 million Humans. By that time, many of the planet's major cities and governments had been destroyed.

En in 2063 warp speed :D
  maandag 13 mei 2013 @ 09:49:18 #125
33189 RM-rf
1/998001
pi_126420156
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

Het is dan ook beslist geen toeval dat vicepresident Joe Biden onlangs openlijk pleite voor de creatie van 'de Nieuwe Wereld Orde'.
het zijn nu eenmaal politici en vaak streven die naar het 'creeren' van iets...

dat betekent niet dat ze daarin erg succesvol zijn, en meestal scheppen de heren politici geen 'orde' maar vooral de voedingsbodem van nieuwe problemen.

Kijk hierbij eens naar het verleden... bv in het middenoosten zijn de westerse machten al sinds eind 19e en begin 20e eeuw druk bezig daar staten te scheppen, heersers aan de macht te brengen..
eigenlijk al sinds het ineenstorten van het Ottomaanse Rijk, zien westerse machten (Britten en Fransen daarna ook de Amerikanen en Russen, en sinds een paar jaar nu de chinezen) het als perfecte plek om aan machtspolitiek te doen, invloedssferen uit te breiden, met als belangrijkste reden natuurlijk toegang tot grondstoffen handelsroutes...

Dat is geen proces dat erg succesvol is, maar vooral steeds meer oorlogen schept en de gevolgen van de ene oorlog, vormen vaak weer de aanloop naar de volgende.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:03:52 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126420487
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het zijn nu eenmaal politici en vaak streven die naar het 'creeren' van iets...

dat betekent niet dat ze daarin erg succesvol zijn, en meestal scheppen de heren politici geen 'orde' maar vooral de voedingsbodem van nieuwe problemen.

Kijk hierbij eens naar het verleden... bv in het middenoosten zijn de westerse machten al sinds eind 19e en begin 20e eeuw druk bezig daar staten te scheppen, heersers aan de macht te brengen..
eigenlijk al sinds het ineenstorten van het Ottomaanse Rijk, zien westerse machten (Britten en Fransen daarna ook de Amerikanen en Russen, en sinds een paar jaar nu de chinezen) het als perfecte plek om aan machtspolitiek te doen, invloedssferen uit te breiden, met als belangrijkste reden natuurlijk toegang tot grondstoffen handelsroutes...

Dat is geen proces dat erg succesvol is, maar vooral steeds meer oorlogen schept en de gevolgen van de ene oorlog, vormen vaak weer de aanloop naar de volgende.
Ik heb dit uit de prachtige link van Lambiekje hier boven... er moest nog een sarcastische smiley bij staan :')

Het grappige is, dat als een politicus een opmerking maakt zoals Joe Biden, het uit een context is gehaald van een speach wat vaak heel ergens anders over gaat maar het word volledig verdraait in een andere betekenis.

zoals het gedeelte hier onder.

op 1 januari 2009, stelde voormalig Sovjetleider Mikhael Gorbachov dat de verkiezing van Barack Obama de mensheid ervan zou kunnen overtuigen dat er een ingrijpende verandering ('change') noodzakelijk is en er een wereldregering moet komen. Vier dagen later schreef de notoire Henry Kissinger dat met de komst van Obama er eindelijk een 'kans is op een Nieuwe Wereld Orde'.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:55:52 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126421831
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je wereldbeeld veranderd door nieuwe informatie of andere bronnen , is er geen weg meer terug naar het punt waarbij je nog niet de nieuwe informatie had . Mensen roepen kijk naar de msm maar de nieuwe msm is internet en daar kies je zelf je bronnen en vergelijk je standaard alles . Mensen komen er juist achter door internet dat de MSM te eenzijdig was en men meeging met de leugen dat America de redder is en israel het slachtoffer . Internet is de nieuwe MSM . De oude MSM is op zijn retour .
  maandag 13 mei 2013 @ 11:07:13 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126422186
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je wereldbeeld veranderd door nieuwe informatie of andere bronnen , is er geen weg meer terug naar het punt waarbij je nog niet de nieuwe informatie had . Mensen roepen kijk naar de msm maar de nieuwe msm is internet en daar kies je zelf je bronnen en vergelijk je standaard alles . Mensen komen er juist achter door internet dat de MSM te eenzijdig was en men meeging met de leugen dat America de redder is en israel het slachtoffer . Internet is de nieuwe MSM . De oude MSM is op zijn retour .
Hahaha nee hoor..
Isreal onderdrukt de palastijen zie plaatje op pagina 1 van dit topic ze hebben een grotere en hogere muur om bepaalde palastijnse gebieden geplaatst dan de duitse berlijnse muur.
De Joden waren het slachtoffer in de 2e wereld oorlog dat was 60 jaar geleden.
De Verenigde Staten is niet echt meer de waakhond van de wereld dat kan je gewoon uit de MSM halen, ze zijn nagenoeg alleen met zichzelf bezig de economische ciris waar ze zichzelf in hebben gestort door, maar dat is een lang verhaal, en zal ik je ook maar niet mee vermoeien.

Internet is de nieuwe MSM klopt gedeeltelijk, via internet ben je sneller op de hoogte van nieuws, vaak weet je al dingen voordat de nieuws zender het uitzend, vaak klopt die informatie ook niet helemaal, zoals bronnen via twitter en andere media, als je dingen met elkaar vergelijkt weet je vaak meer en beter dan op Journaal komt, maar dat wil niet zeggen dat het Journaal het niet juist heeft.

veel dingen kom je via internet te weten terwijl het geneens op journaal komt.
bijvoorbeeld de opstand in Syrie, ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 11:44:07 #129
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126423389
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hahaha nee hoor..
Isreal onderdrukt de palastijen zie plaatje op pagina 1 van dit topic ze hebben een grotere en hogere muur om bepaalde palastijnse gebieden geplaatst dan de duitse berlijnse muur.
De Verenigde Staten is niet echt meer de waakhond van de wereld dat kan je gewoon uit de MSM halen, ze zijn nagenoeg alleen met zichzelf bezig de economische ciris waar ze zichzelf in hebben gestort door, maar dat is een lang verhaal, en zal ik je ook maar niet mee vermoeien.

Internet is de nieuwe MSM klopt gedeeltelijk, via internet ben je sneller op de hoogte van nieuws, vaak weet je al dingen voordat de nieuws zender het uitzend, vaak klopt die informatie ook niet helemaal, zoals bronnen via twitter en andere media, als je dingen met elkaar vergelijkt weet je vaak meer en beter dan op Journaal komt, maar dat wil niet zeggen dat het Journaal het niet juist heeft.

Dus internet is de beste bron , journaal kijk ik alleen om me te informeren over wat ze willen dat de massa gelooft en om te zien wat ze achterhouden .
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 11:48:12 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_126423527
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus internet is de beste bron , journaal kijk ik alleen om me te informeren over wat ze willen dat de massa gelooft en om te zien wat ze achterhouden .
Jeetje, dat is toch best wel een beetje paranoïde overdreven Summers.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:49:18 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126423558
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef Summers het volgende:

[..]

je hebt een kort journaal en een lang journaal, ze proberen er altijd zoveel mogelijk in te proppen, daarom bestaan er nieuws zenders zoals CNN Al Jazeera Sky news etc.

persoonlijk vind ik Al Jazeera de beste ;)
pi_126424015
quote:
Waarom is een extreem conservatief religieuze site als xandernieuws wel te vertrouwen en Nos/Rtl/CNN enz niet?
  maandag 13 mei 2013 @ 12:07:32 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126424159
quote:
11s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jeetje, dat is toch best wel een beetje paranoïde overdreven Summers.
Of je moet zelf wat meer gaan vergelijken en zelf wat minder vertrouwen hebben in de MSM als je zo graag wilt dat iedereen hetzelfde denkt en ziet . Als je kritisch bent en openstaat voor alles ga je niet roepen dat iemand paranoide is maar ga je onderzoeken wat de waarheid is . Elke leugen die iemand gelooft is in diens nadeel want die werkt onbewust zichzelf tegen en onbewust mee aan de leugen . Die verantwoordelijkheid ligt bij jezelf .
pi_126424342
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

je kan niet voor anderen bepalen wanneer het gerechtvaardigd is iets te geloven
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_126424425
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom is een extreem conservatief religieuze site als xandernieuws wel te vertrouwen en Nos/Rtl/CNN enz niet?
van de MSM kan ik geen bronnen controleren, van de 'alternatieve' media ook niet..
komt dus op hetzelfde neer
  maandag 13 mei 2013 @ 12:20:26 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126424586
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef new_moon het volgende:

[..]

je kan niet voor anderen bepalen wanneer het gerechtvaardigd is iets te geloven
Nope idd.
Als het zo gaat kunnen we in feite niks meer vertrouwen.
Tenzij we er zelf bij geweest zijn :P

laat ik het daar dan maar op gaan gooien elke keer :P
  maandag 13 mei 2013 @ 13:12:33 #137
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126426312

Check; stormcloudsgathering.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126427321
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jemig tribal |:(
Zo raar is het niet :P
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 13:44:05 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_126427397
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:41 schreef Catnip het volgende:

[..]

Zo raar is het niet :P
Niet?
  maandag 13 mei 2013 @ 14:05:12 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126428035
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet?
nope Tribal is katholiek.
Dus die gelooft daar heilig in ( lol woordspeling )
Ik denk dat hij dus hiermee de de openbaring van Johannes bedoelt.
Dat deze binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
Dit zou alle voorspellingen van Lambiekje te boven gaan.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 14:07:43 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_126428100
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

De Openbaringen ken ik. Heb ook de bijbel gelezen.
Ik begrijp alleen niet waar tribal de info vandaan heeft dat het binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
pi_126428158
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Openbaringen ken ik. Heb ook de bijbel gelezen.
Ik begrijp alleen niet waar tribal de info vandaan heeft dat het binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
Dat weet ik ook niet, en openbaringen is echt heel mooi..(tenminste sommige stukken)
  maandag 13 mei 2013 @ 14:12:05 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126428224
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:09 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, en openbaringen is echt heel mooi..(tenminste sommige stukken)
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 14:12:55 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_126428243
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pfffffff
  maandag 13 mei 2013 @ 14:15:25 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126428322
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pfffffff
Ja dit is niet zomaar een voorspelling wat Tribalwars doet.
wat hij niet weet is dat ik eigenlijk al heel lang over deze planeet rondloop mijn ouders hebben alleen mijn naam verkeerd geschreven met een o ipv een a })
pi_126428334
Good guy antichrist.
Conscience do cost.
pi_126428377
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar sommige stukken zijn wel mooi.
pi_126428547
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Je zou dit toch maar geloven. :X Klinkt wel spannend.
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 14:23:24 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126428575
maaaaaaaar er zijn wel meerdere opvattingen voor de openbaring van Johannes dit is er 1 van, zoals eigenlijk elk deel van de bijbel anders geïnterpreteerd kan worden.
zie andere topics. ;)
Lucifer en de misleiding van het zevende dags adventisme dl3
en De paus is de antichrist.
waar Ali_Kannibali en wiseguy-23 dit aan het uitvechten zijn
  maandag 13 mei 2013 @ 15:31:02 #150
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126431252
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
maaaaaaaar er zijn wel meerdere opvattingen voor de openbaring van Johannes dit is er 1 van, zoals eigenlijk elk deel van de bijbel anders geïnterpreteerd kan worden.
zie andere topics. ;)
Lucifer en de misleiding van het zevende dags adventisme dl3
en De paus is de antichrist.
waar Ali_Kannibali en wiseguy-23 dit aan het uitvechten zijn
De kalender van de Vikingkoning Harald III zegt dat de mensheid boem doet voor 21-03-2024.
-,-''
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126431544
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:31 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

De kalender van de Vikingkoning Harald III zegt dat de mensheid boem doet voor 21-03-2024.
-,-''
Is dat betrouwbaarder dan de Maya kalender? :+

Achja, wel leuk al deze dingen. Een beetje inspiratie voor filmproducten :s)
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 15:40:16 #152
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126431645
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Is dat betrouwbaarder dan de Maya kalender? :+

Achja, wel leuk al deze dingen. Een beetje inspiratie voor filmproducten :s)
Ik moest ook eventjes wat verzinnen. ^^
Aangezien mensen met de bijbel aan kwamen sjouwen.....
pi_126431681
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Ik moest ook eventjes wat verzinnen. ^^
Aangezien mensen met de bijbel aan kwamen sjouwen.....
I know. ;)
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 15:43:40 #154
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126431822
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hahaha nee hoor..

Ze heeft wel gelijk.
pi_126431930
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk.
Ah nee ok, dan ben ik om. Zeg dat dan ook meteen.
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:46:24 #156
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126431948
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de katholiek kerk geloof alleen in de bijbel.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:47:10 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126431997
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de katholiek kerk geloof alleen in de bijbel.
ah ... Jehova dus :P
  maandag 13 mei 2013 @ 15:48:17 #158
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126432062
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dit is niet zomaar een voorspelling wat Tribalwars doet.
wat hij niet weet is dat ik eigenlijk al heel lang over deze planeet rondloop mijn ouders hebben alleen mijn naam verkeerd geschreven met een o ipv een a })
Zonder die bron wist ik ook al een paar maanden geleden dat er een derde wereldoorlog komt.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:49:47 #159
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126432137
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah ... Jehova dus :P
Ik geloof in de bijbel niet meer niet minder.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:51:30 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126432214
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zonder die bron wist ik ook al een paar maanden geleden dat er een derde wereldoorlog komt.
:o meen je..
Agh we hebben wel vaker die aankondiging gehad.

Om albert te quoten:

Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_126432328
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik geloof in de bijbel niet meer niet minder.
En dan klagen over dat het NOS journaal onbetrouwbaar zou zijn :D

Maar nee, als je in de bijbel gelooft kan ik begrijpen waarom je totaal niet kritisch bent en maar dezelfde "argumenten" blijft herhalen.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 15:59:52 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_126432597
Even een veegslotje, en als het topic weer opengaat wat minder op de persoon graag.
Ik weet, het is moeilijk, maar laten we het proberen. Deal?
  maandag 13 mei 2013 @ 16:03:28 #163
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126432772
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een veegslotje, en als het topic weer opengaat wat minder op de persoon graag.
Ik weet, het is moeilijk, maar laten we het proberen. Deal?
Deal nou de ander nog.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:06:47 #164
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126432941
De reden waarom er een derde wereld oorlog komt
- Amerika heeft er belang bij de olie van Irak,Pakistan
- Met 7 miljard mensen op aarde is het te vol dus een hoop minder mensen komt goed uit.
- Met een oorlog opkomst zijn de mensen af geleid dus kunnen ze nog meer voorbereiding treffen op de komst van de antichrist en de NWO.
-
pi_126433170
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef tribalwars het volgende:
De reden waarom er een derde wereld oorlog komt
- Amerika heeft er belang bij de olie van Irak,Pakistan
- Met 7 miljard mensen op aarde is het te vol dus een hoop minder mensen komt goed uit.
- Met een oorlog opkomst zijn de mensen af geleid dus kunnen ze nog meer voorbereiding treffen op de komst van de antichrist en de NWO.
-
Ik zie dat 1 van mijn berichten verwijderd is terwijl het niet op de persoon (bedoeld) was, dus nogmaals: waarom heb je zoveel vertrouwen in de klasgenoten zie zeggen dat er een 3e WO komt? :)
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 16:12:06 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126433233

Neutraal zwitzerland gaat opeens mee doen.
Ondanks de felicitaties van vorige week hebben we als nog ruzie met Noord Korea
En schijnbaar nog meer landen waar we vriendjes mee zijn..

pakt koffers en gaat inderdaad wat mijn vriendin al wou doen emigreren naar ierland :P
  maandag 13 mei 2013 @ 16:13:00 #167
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126433284

[ Bericht 100% gewijzigd door tribalwars op 13-05-2013 16:15:56 ]
pi_126433360
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die klasgenoten hebben mij wakker gepraat. ik heb ook zelf onderzoek gedaan . Maar het maakt bij jouw toch niet uit hoeveel bronnen ik heb. Jij gelooft mij toch niet. Dus ga maar lekker naar het cafe bier drinken of zo. Je gelooft alleen maar de MSM.
Niet op de man.

Ik ben best bereid je te geloven, maar voor mij is er nog niet genoeg bewijs. Dus ik wacht het rustig af en misschien word ik binnenkort ook wel wakker. ;)
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 16:15:02 #169
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126433407
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

pakt koffers en gaat inderdaad wat mijn vriendin al wou doen emigreren naar ierland :P
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet de emigreren naar noordelijk landen zoals Schotland, Zweden,Noorwegen,Finland.
of je verhuist naar het Zuidelijk half rond het liefst zo ver mogelijk naar beneden landen zoals: Nieuw zeeland , Argentie en Chili moet je aandenken.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:19:57 #170
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126433692
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Niet op de man.

Ik ben best bereid je te geloven, maar voor mij is er nog niet genoeg bewijs. Dus ik wacht het rustig af en misschien word ik binnenkort ook wel wakker. ;)
Ja sorry.
Heb je mijn bronnen al allemaal gelezen.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:21:34 #171
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126433784
Jullie moeten begrijpen dat de MSM nooit duidelijk informatie geeft hier over.
ze komen altijd met misleidend informatie. Daarom moet je ook naar bronnen zoeken buiten de MSM.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:23:01 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126433863
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

Je moet de emigreren naar noordelijk landen zoals Schotland, Zweden,Noorwegen,Finland.
of je verhuist naar het Zuidelijk half rond het liefst zo ver mogelijk naar beneden landen zoals: Nieuw zeeland , Argentie en Chili moet je aandenken.
NEUH!!! mijn vriendin wil naar Ierland, dus ik ga na Ierland :6
Bedoel moge pleuris uitbreken wil ik wel dichtbij genoeg zijn om mijn marshmallows warm te kunnen krijgen. :9~

+ het feit dat het pas in 2026 pas gaat gebeuren en niet over 5 jaar pas,
de reden is als die 3e wereld oorlog niet uit breekt, dan gaat Zefram Cochran niet een warp motor bouwen en komen wij in 2063 niet in contact met de Vulcans ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 16:24:05 #173
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126433936
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

NEUH!!! mijn vriendin wil naar Ierland, dus ik ga na Ierland :6
Bedoel moge pleuris uitbreken wil ik wel dichtbij genoeg zijn om mijn marshmallows warm te kunnen krijgen. :9~

+ het feit dat het pas in 2026 pas gaat gebeuren en niet over 5 jaar pas,
de reden is als die 3e wereld oorlog niet uit breekt, dan gaat Zefram Cochran niet een warp motor bouwen en komen wij in 2063 niet in contact met de Vulcans ;)
Oke hoe kom je daar nu ineens bij. Geef eens een bron.
pi_126433941
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja sorry.
Heb je mijn bronnen al allemaal gelezen.
Je bedoelt de linkjes naar wijwordenwakker, niburu, anarchiel? Die heb ik voor 90% gelezen ja.
★★★
pi_126433967
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
Jullie moeten begrijpen dat de MSM nooit duidelijk informatie geeft hier over.
ze komen altijd met misleidend informatie. Daarom moet je ook naar bronnen zoeken buiten de MSM.
Waarom is MSM per defintie misleidend en sites met een voornamelijk conservatieve en zwaar christelijke achtergrond niet?
  maandag 13 mei 2013 @ 16:25:27 #176
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434019
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je bedoelt de linkjes naar wijwordenwakker, niburu, anarchiel? Die heb ik voor 90% gelezen ja.
Mooi dat het gelezen hebt.
Wat vond je ervan.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:26:14 #177
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434068
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom is MSM per defintie misleidend en sites met een voornamelijk conservatieve en zwaar christelijke achtergrond niet?
Omdat de bijbel door god is geschreven. De MSM staat totaal inhanden van de illuminati.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:26:51 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126434107
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oke hoe kom je daar nu ineens bij. Geef eens een bron.
dit is al bekend sinds 1996 ;)
klikerdeklik
pi_126434118
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Omdat de bijbel door god is geschreven. De MSM staat totaal inhanden van de illuminati.
Sinds wanneer is de bijbel door god geschreven?
  maandag 13 mei 2013 @ 16:28:08 #180
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434178
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

dit is al bekend sinds 1996 ;)
klikerdeklik
Een MSM bron dus ik geloof er al meteen niks van. Zeker iemand die Disinformatie verspreid.
pi_126434179
Iets dat niet bestaat kan ook geen boeken schrijven.
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:29:06 #182
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434238
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de bijbel door god geschreven?
Niet recht strekse door god maar in direct. Alle mensen die in de bijbel schreven hebben aanwijzingen van god gehad of visioenen.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:29:09 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126434241
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri, Deuteronomium = Mozes - 1400 v.C.
Jozua = Jozua - 1350 v.C.
Rechters, Ruth, 1 Samuël, 2 Samuël = Samuël/Natan/Gad - 1000 - 900 v.C.
1 Koningen, 2 Koningen = Jeremia - 600 v.C.
1 Kronieken, 2 Kronieken, Ezra, Nehemia = Ezra - 450 v.C.
Ester = Mordechai - 400 v.C.
Job = Mozes - 1400 v.C.
Psalmen = diverse schrijvers, vooral David - 1000 - 400 v.C.
Spreuken, Prediker, Hooglied = Salomo - 900 v.C.
Jesaja = Jesaja - 700 v.C.
Jeremia, Klaagliederen = Jeremia - 600 v.C.
Ezechiël = Ezechiël - 550 v.C.
Daniël = Daniël - 550 v.C.
Hosea = Hosea - 750 v.C.
Joël = Joël - 850 v.C.
Amos = Amos - 750 v.C.
Obadja = Obadja - 600 v.C.
Jona = Jona - 700 v.C.
Micha = Micha - 700 v.C.
Nahum = Nahum - 650 v.C.
Habakuk = Habakuk - 600 v.C.
Zefanja = Zefanja - 650 v.C.
Haggai = Haggai - 520 v.C.
Zacharia = Zacharia - 500 v.C.
Maleachi = Maleachi - 430 v.C.
Matteüs = Matteüs – 55 n.C.
Marcus = Johannes Marcus - 50 n.C.
Lucas = Lucas – 60 n.C.
Johannes = Johannes – 90 n.C.
Handelingen = Lucas – 65 n.C.
Romeinen, 1 Korintiërs, 2 Korintiërs, Galaten, Efeziërs, Filippenzen, Kolossenzen, 1 Tessalonicenzen, 2 Tessalonicenzen, 1 Timoteüs, 2 Timoteüs, Titus, Filemon = Paulus – 50-70 n.C.
Hebreeën = onbekend, waarschijnlijk Paulus, Lucas, Barnabas of Apollos – 65 n.C.
Jakobus = Jakobus – 45 n.C.
1 Petrus, 2 Petrus = Petrus – 60 n.C.
1 Johannes, 2 Johannes, 3 Johannes = Johannes – 90 n.C.
Judas = Judas - 60 n.C.
Openbaring = Johannes – 90 n.C.
pi_126434285
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een MSM bron dus ik geloof er al meteen niks van. Zeker iemand die Disinformatie verspreid.
Zijn trouwens die websites die jij gebruikt ook geschreven door god? Anders zouden die sites toch ook misleidend zijn.
pi_126434304
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Niet recht strekse door god maar in direct. Alle mensen die in de bijbel schreven hebben aanwijzingen van god gehad of visioenen.
Bron?

Internet? :')
Conscience do cost.
pi_126434316
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Mooi dat het gelezen hebt.
Wat vond je ervan.
Onsamenhangend verhaal waarbij feiten zo zijn verdraaid dat het mooi in het 'illuminati plaatje' past. Maar dat ben ik ondertussen al gewend van deze sites. Zoals jij helemaal niks van de msm gelooft, geloof ik helemaal niks van dit soort sites.
★★★
  maandag 13 mei 2013 @ 16:30:41 #187
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434319
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri, Deuteronomium = Mozes - 1400 v.C.
Jozua = Jozua - 1350 v.C.
Rechters, Ruth, 1 Samuël, 2 Samuël = Samuël/Natan/Gad - 1000 - 900 v.C.
1 Koningen, 2 Koningen = Jeremia - 600 v.C.
1 Kronieken, 2 Kronieken, Ezra, Nehemia = Ezra - 450 v.C.
Ester = Mordechai - 400 v.C.
Job = Mozes - 1400 v.C.
Psalmen = diverse schrijvers, vooral David - 1000 - 400 v.C.
Spreuken, Prediker, Hooglied = Salomo - 900 v.C.
Jesaja = Jesaja - 700 v.C.
Jeremia, Klaagliederen = Jeremia - 600 v.C.
Ezechiël = Ezechiël - 550 v.C.
Daniël = Daniël - 550 v.C.
Hosea = Hosea - 750 v.C.
Joël = Joël - 850 v.C.
Amos = Amos - 750 v.C.
Obadja = Obadja - 600 v.C.
Jona = Jona - 700 v.C.
Micha = Micha - 700 v.C.
Nahum = Nahum - 650 v.C.
Habakuk = Habakuk - 600 v.C.
Zefanja = Zefanja - 650 v.C.
Haggai = Haggai - 520 v.C.
Zacharia = Zacharia - 500 v.C.
Maleachi = Maleachi - 430 v.C.
Matteüs = Matteüs – 55 n.C.
Marcus = Johannes Marcus - 50 n.C.
Lucas = Lucas – 60 n.C.
Johannes = Johannes – 90 n.C.
Handelingen = Lucas – 65 n.C.
Romeinen, 1 Korintiërs, 2 Korintiërs, Galaten, Efeziërs, Filippenzen, Kolossenzen, 1 Tessalonicenzen, 2 Tessalonicenzen, 1 Timoteüs, 2 Timoteüs, Titus, Filemon = Paulus – 50-70 n.C.
Hebreeën = onbekend, waarschijnlijk Paulus, Lucas, Barnabas of Apollos – 65 n.C.
Jakobus = Jakobus – 45 n.C.
1 Petrus, 2 Petrus = Petrus – 60 n.C.
1 Johannes, 2 Johannes, 3 Johannes = Johannes – 90 n.C.
Judas = Judas - 60 n.C.
Openbaring = Johannes – 90 n.C.
Dus wat wil je hiermee aantonen.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:31:47 #188
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434372
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Bron?

Internet? :')
Eigen visie ik heb daar geen bron van.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:32:38 #189
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126434426
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn trouwens die websites die jij gebruikt ook geschreven door god? Anders zouden die sites toch ook misleidend zijn.
Hoe kom je op dit gek idee?
nee totaal niet.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:33:33 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126434475
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Gast...
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_126434508
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Eigen visie ik heb daar geen bron van.
Opgedrongen door geheime illuminaties, ongetwijfeld. Wat een schaap ben je ook!
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:34:49 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126434544
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat zijn de auteurs van de bestseller wat de bijbel is.

Al mijn website doorgelezen is ook verfilmd btw echt een leipe film van.
;)
pi_126434546
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoe kom je op dit gek idee?
nee totaal niet.
Maar waarom zijn die sites dan wel betrouwbaar?

Dat de bijbel is geschreven door god en dat jij daarom die sites toevallig wel geloofd is geen antwoord.
pi_126434663
Zou ook wat zijn als god zelf z'n biografie geschreven had. Maakt de kans dat de hele bijbel een leugen is des te groter :P
Conscience do cost.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:49:55 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126435307
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dit bedoel jij waarschijnlijk...

Vraag: "Wie waren de schrijvers van de boeken van de Bijbel?"

Antwoord: Uiteindelijk is het zo dat de Bijbel door God werd geschreven. 2 Timoteüs 3:16 vertelt ons dat de Bijbel door God “ingegeven” of “geïnspireerd” werd. God zag toe op de menselijke schrijvers van de Bijbel zodat zij precies vastlegden wat God had bedoeld, ook al gebruikten zij ieder hun eigen schrijfstijl en persoonlijkheid. De Bijbel werd niet door God gedicteerd, maar werd wel op perfecte manier door Hem geleid en volledig door Hem ingegeven
;)

maja voor wie verder nog vragen heeft stuur hem een Tweet
https://twitter.com/TheTweetOfGod
pi_126440243
Tribalwars, zoals niet elke MSM bron betrouwbaar is, zijn jou bronnen ook niet allemaal betrouwbaar.
Do you support the NWO?
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 19:20:12 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_126442408
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef ems. het volgende:
Zou ook wat zijn als god zelf z'n biografie geschreven had. Maakt de kans dat de hele bijbel een leugen is des te groter :P
Eén groot 'wij van wc-eend' boekwerk :P
pi_126442875
Je moet de Bijbel niet letterlijk nemen. Van de symboliek erachter moet je leren.
Do you support the NWO?
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 19:32:45 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_126443086
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Illuminati.Official het volgende:
Je moet de Bijbel niet letterlijk nemen. Van de symboliek erachter moet je leren.
Ja, interpretatie. Daar hebben we dus de theologen voor.
  maandag 13 mei 2013 @ 19:49:11 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126444248
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Illuminati.Official het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd in verscheidene topics.
De bijbel is een leuk boekje waar aantal richtlijnen in staat.
zoals Herman Finkers het ooit verwoorde je het de “de heilige” moederkerk met daaronder verschillende kut kerkjes elk met hun eigen afscheiding. En elke groep interpretendeert de ware geloof te zijn
lijst met verschillende richtingen
  maandag 13 mei 2013 @ 20:53:51 #201
18159 Dlocks
pi_126448506
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voorspelling dat zaken misgaan ben ik niet zo precies op. Zo zo mei 2005 alles onder lopen. En zouden we Zwolle aan Zee krijgen. Ik vind het maar wat leuk dat er zulke verhalen/voorspellingen de ronde doen.

Over uitkomen ... Als je in 2008 zei dat landen in zwaarweer zitten was je voor gek verklaard.
Over Codex heb ik gewoonweg gelijk.

[..]
Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.

Hieronder een samenvatting van een voorspelling die jij in april 2011 op dit forum gedumpt hebt en die nooit is uitgekomen:

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Lambiekje het volgende:

'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'

[..]

Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.

[,,]

'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'

[..]

De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.

[..]

Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.

[..]

'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'

[..]

bron

Dit komt er van als je corruptie toe laat. En de burgers bedonderd.
Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren. ;)

Bron van dit zoveelste pareltje van Lambiekje: BNW / In juli is het afgelopen met de pret :P

Maar goed, is niet erg hoor. Iedereen weet dat minimaal 95% van de voorspellingen in BNW nooit uitkomen. Was meer bedoeld voor tribalwars die nog in een droomwereld leeft en denkt dat dit soort zaken vaker wel dan niet uitkomen. Want MSM komt er niet mee dus is het waar. :{
  maandag 13 mei 2013 @ 20:58:34 #202
18159 Dlocks
pi_126448911
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is wat de MSM ons inderdaad al eeuwen wil laten geloven. ;)
pi_126450707
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, interpretatie. Daar hebben we dus de theologen voor.
wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?
  maandag 13 mei 2013 @ 23:27:57 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126459556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef new_moon het volgende:

[..]

wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?
Misschien omdat hij zij er voor gestudeerd heeft?
In tegenstelling tot menige kenners hier.
Die al hun vertrouwen leggen in zeer goed wetenschappelijk onderbouwde sites.
Zoals zo vaak hier genoemd worden.

Of hun feiten halen uit een boek van meer als 2000 jaar oud.
Een Kalender waarvan de makers al tot stof zijn vergaan.
Of een samenhangsel van zelfbenoemde argumenten van Pseudowetenschappers.
:7
pi_126461178
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:40:25 #206
52357 Lambiekje
pi_126464779
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?
Dat de leugen nog groter wordt ... wat voor de betreffende industrie beter is.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:00:03 #207
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126465699
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.

Hieronder een samenvatting van een voorspelling die jij in april 2011 op dit forum gedumpt hebt en die nooit is uitgekomen:

[..]

Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren. ;)

Bron van dit zoveelste pareltje van Lambiekje: BNW / In juli is het afgelopen met de pret :P

Maar goed, is niet erg hoor. Iedereen weet dat minimaal 95% van de voorspellingen in BNW nooit uitkomen. Was meer bedoeld voor tribalwars die nog in een droomwereld leeft en denkt dat dit soort zaken vaker wel dan niet uitkomen. Want MSM komt er niet mee dus is het waar. :{
niet op de man
kom is met echte argumenten of heb je die niet.
of feite die mijn verhaal tegenspreken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:15:57 #208
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126465976
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of hun feiten halen uit een boek van meer als 2000 jaar oud.
Een Kalender waarvan de makers al tot stof zijn vergaan.
Of een samenhangsel van zelfbenoemde argumenten van Pseudowetenschappers.
Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:21:28 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.
Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?
;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:23:08 #210
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?
;)
die star trek link
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:24 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die star trek link
Ja :D
Ben geen trekkie maar klinkt geloofwaardiger dan dit verhaal :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:25:22 #212
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja :D
Ben geen trekkie maar klinkt geloofwaardiger dan dit verhaal :P
Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:30:27 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.
Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?

En de gene die het verhaal beweert dat ben IK
Jij beweert jou verhaal ik de mijne

En tja dan moet ik even kijken hoeveel volgers star trek heeft
By the late 1990s an estimated two million people in the United States, or about 5% of 35 million weekly Star Trek watchers, were what one author decribed as "hard-core fans"

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)

btw.. er zijn zoveel voorspellingen over WWIII

[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 14-05-2013 09:38:31 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:47:27 #214
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?

En de gene die het verhaal beweert dat ben IK
Jij beweert jou verhaal ik de mijne

En tja dan moet ik even kijken hoeveel volgers star trek heeft
By the late 1990s an estimated two million people in the United States, or about 5% of 35 million weekly Star Trek watchers, were what one author decribed as "hard-core fans"

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)

btw.. er zijn zoveel voorspellingen over WWIII
Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:55:52 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
staat er bij

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
bron IMDB
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:01:29 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

staat er bij

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
bron IMDB
Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:21:11 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126467420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.
:')
Gast, ga je nou serieus op in haken?
Bedoel dit verhaaltje is bedacht voor een film, om een link te leggen met eigenlijk alle startrek films.
En de link leggen tussen Startrek en illuminatie.... gast :')

Jou verhaaltje is bedacht door mensen die een bepaalde link leggen met door voorspellingen van Nostradamus, de bijbel en recente gebeurtenissen, waardoor men denkt dat het op komst is.

Als jij serieus gelooft dat er binnen 5 jaar de pleuris uit breekt, moet je at doen.. niet meer naar school gaan maar beginnen met training voor het leger.
Of beginnen et een schuilkelder graven.
Of gewoon werken zodat je een vliegticket naar zuid amerika kan veroorloven

En btw paar berichtjes hier boven staat een linkje met meer van dat soort voorspellingen, Lambiekje komt ook geregeld met dit soort voorspellingen.

De laaste grootse voorspellen was van afgelopen jaar 21 dec 2012 toen er genoeg gekkies dachten dat de paneet er aan ging volgens een Maya kalender.
Ook daar was een leuke film over gemaakt 2012

:)
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 10:28:11 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_126467600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwam :?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:45 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126467654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwam :?
oke is goed.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:31:39 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126467697
De derde wereld oorlog speelt zich dus af in het midden oosten.
Eerst zullen ze flink dreigen met elkaar maar breekt er nog geen oorlog uit.
Vergelijk het dreigen maar dus noord en zuid Korea.
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 10:33:33 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_126467765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
Ok. Nou, we zullen zien.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:42:52 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126468074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
Laat..?
Als er een amerikaans of europese militair (waar wij ons verwant aan voelen) sneuvelt word het vrijwel gelijk breed uitgemeten in de media.
We kijken even een tijdje terug..24 feb 1991 ik weet het nog heel goed, lag ziek op bed thuis.
En was het Journaal aan het kijken late nieuws nog geen 10 min na de eerste grens schermutselingen kreeg ik al mee dat Operatie Desert Sabre begon, en dat was 1991, in vergelijking met de huidige media... ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:23:04 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126469370
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

:')
Gast, ga je nou serieus op in haken?
Bedoel dit verhaaltje is bedacht voor een film, om een link te leggen met eigenlijk alle startrek films.
En de link leggen tussen Startrek en illuminatie.... gast :')

Jou verhaaltje is bedacht door mensen die een bepaalde link leggen met door voorspellingen van Nostradamus, de bijbel en recente gebeurtenissen, waardoor men denkt dat het op komst is.

Als jij serieus gelooft dat er binnen 5 jaar de pleuris uit breekt, moet je at doen.. niet meer naar school gaan maar beginnen met training voor het leger.
Of beginnen et een schuilkelder graven.
Of gewoon werken zodat je een vliegticket naar zuid amerika kan veroorloven

En btw paar berichtjes hier boven staat een linkje met meer van dat soort voorspellingen, Lambiekje komt ook geregeld met dit soort voorspellingen.

De laaste grootse voorspellen was van afgelopen jaar 21 dec 2012 toen er genoeg gekkies dachten dat de paneet er aan ging volgens een Maya kalender.
Ook daar was een leuke film over gemaakt 2012

:)
Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:54 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126469556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .
Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.

Het is maar hoe je het wendt of keert.

Er is niks gebeurt dus we gaan verder met dit topic.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:29:25 #225
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126469622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.

Het is maar hoe je het wendt of keert.

Er is niks gebeurt dus we gaan verder met dit topic.
2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.
pi_126469762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.
Dat meen je toch niet? Je doet nu net alsof iedereen, of althans de grote meerderheid, in het 2012 sprookje geloofde.

Het was vooral de niet MSM die zich daar mee bezig hield.
pi_126469765
quote:

[..]

En heb je daar nog argumenten voor? De bijbel is niet echt een goed argument en ja die heb ik gelezen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:34:22 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126469858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet? Je doet nu net alsof iedereen, of althans de grote meerderheid, in het 2012 sprookje geloofde.

Het was vooral de niet MSM die zich daar mee bezig hield.
Dat meen ik wel ze houden van chaos creëren zodat de mensen ontwentend blijven.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:14 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126469952
quote:

[..]

Nou daar dachten die profeten van jou op Niburu en al die andere sites anders over.
Pas toen de datum was geweest word het opeens aangepast..

Van jaaaaaaa neeeeee het was een aankondiging.. van de Illuminatie.. bedoel we hebben de kalender er bij gepakt en ja als je de cijfertjes zus en zo neer legt..
dan is dit de dag dat.... bladiebladieblah... come on... :')
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:39 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_126469966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Onwetend, en waarom zou men dat doen?

Ik begrijp je redenatie helemaal niet :? .
pi_126470041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er was maar een heel beperkt groepje dat in 2012 geloofde en dat kwam niet door de MSM.
Die hebben er wel eens over bericht maar nooit gedaan alsof het echt waar was. Dat kwam vooral van de nieuwe media.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:39 #232
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126470107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er was maar een heel beperkt groepje dat in 2012 geloofde en dat kwam niet door de MSM.
Die hebben er wel eens over bericht maar nooit gedaan alsof het echt waar was. Dat kwam vooral van de nieuwe media.
Maar de MSM bracht er ook aandacht aan door de film 2012
pi_126470297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja ook over een spons in bikinibroek.

Het is een film. De meeste mensen zien dat ook zo. Maar goed een enkeling denkt dat er waarheid in zit maar dat zijn nooit de mensen die het 8 uur journaal geloven. ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:15 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126470321
quote:

[..]

Inderdaad maar kijk maar eens op die nieuwe media sites van jou..
Ga maar eens in archief kijken hoeveel tegenstrijdigheden er over in stonden.

bewustzijnsverandering
Illuminati
het begin van het einde
de komst van de antichrist
planet destruction
etc etc etc.

Waarvan de bovenste wel de makkelijkste is... pats boem we gaan anders denken... jeeez 8)7
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 11:46:42 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_126470393
quote:

[..]

Lees dit maar eens tribal:

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:47:47 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126470451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad maar kijk maar eens op die nieuwe media sites van jou..
Ga maar eens in archief kijken hoeveel tegenstrijdigheden er over in stonden.

bewustzijnsverandering
Illuminati
het begin van het einde
de komst van de antichrist
planet destruction
etc etc etc.

Waarvan de bovenste wel de makkelijkste is... pats boem we gaan anders denken... jeeez 8)7
Lol , je richt elke dag je focus op mensen die anders denken " omg alle logica is verloren " maar er is geen bewustzijnsverandering .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:07 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126470862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Lol , je richt elke dag je focus op mensen die anders denken " omg alle logica is verloren " maar er is geen bewustzijnsverandering .
Nee, ik verkies simpele logica boven, geen logica.
ik focus me niet op mensen die anders denken, ik probeer mee te denken over dat gene wat jullie melden en wat niet klopt, stel ik een vraag.
Als ik een simpele vraag stel, hoe het voor elkaar word gebokst krijg ik geen antwoord.
ik krijg alleen de melding EN TOCH IS HET ZO!
argumenten zonder ergens zelf over na te denken en maar komen aanslepen met een website van kijk hier staat het.
IPV zelf na te denken, is een groot verschil. :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:15:58 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126471663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee, ik verkies simpele logica boven, geen logica.
ik focus me niet op mensen die anders denken, ik probeer mee te denken over dat gene wat jullie melden en wat niet klopt, stel ik een vraag.
Als ik een simpele vraag stel, hoe het voor elkaar word gebokst krijg ik geen antwoord.
ik krijg alleen de melding EN TOCH IS HET ZO!
argumenten zonder ergens zelf over na te denken en maar komen aanslepen met een website van kijk hier staat het.
IPV zelf na te denken, is een groot verschil. :)
Ik verkies de logica van het nieuwe bewustzijn , de huidige wereld heeft voor mij niks meer met logica te maken , alles is omgekeerd . Zelfs het leven en de natuur staat niet meer op de eerste plaats maar de illusie geld . Alles draait om meer macht en meer vrijheden opgeven . Alles draait om oorlog .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:44:38 #239
52357 Lambiekje
pi_126472641
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik verkies de logica van het nieuwe bewustzijn , de huidige wereld heeft voor mij niks meer met logica te maken , alles is omgekeerd . Zelfs het leven en de natuur staat niet meer op de eerste plaats maar de illusie geld . Alles draait om meer macht en meer vrijheden opgeven . Alles draait om oorlog .
Gister bij Tros RADAR is wel weer een mooie illustratie hoe corrupt, frauduleus en medogenloos het systeem weer is.
pi_126472679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gister bij Tros RADAR is wel weer een mooie illustratie hoe corrupt, frauduleus en medogenloos het systeem weer is.
Tros lijkt me toch bij uitstek MSM dus niet te vertrouwen toch?
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 12:47:34 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_126472728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar hoe leef je dan? Je staat toch in het nu? Dan zul je toch pragmatisch moeten zijn.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:50:16 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126472795
quote:

[..]

Niet gezien maar eigenlijk gebeurd het nu aan de lopende band dat leugens en fraude en corruptie uitkomen , steeds meer en meer o|O
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 12:51:14 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_126472832
quote:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het een zootje is met de declaraties in de zorg. Pure roof is het.
pi_126474553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Tros lijkt me toch bij uitstek MSM dus niet te vertrouwen toch?
Als er iets wordt gezegd waar ze het mee eens zijn wordt er gretig gebruik van gemaakt. Vervolgens wordt er nooit ingegaan op het feit dat het een beetje hypocriet is.

Lambiekje is dol op de massa media. Zolang ze maar zeggen wat hij denkt.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:48:50 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126474996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar hoe leef je dan? Je staat toch in het nu? Dan zul je toch pragmatisch moeten zijn.
Niet meer steunen waar ik niet in geloof , bijv niet meer gaan stemmen . Bewust worden dat alles op de wereld is gericht op afscheiding en verdeeldheid en op de macht buiten jezelf te leggen , alles is gebaseerd op angst , en alles is gebaseerd om de status quo in stand te houden , ook dat hoef ik niet meer te steunen . In ieder geval 1 minder . Word er bijv een bevolkingsgroep of een andere groep zwartgemaakt in de MSM ? Korrel zout en niet er aan meedoen .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:52:28 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126475163
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meer steunen waar ik niet in geloof , bijv niet meer gaan stemmen . Bewust worden dat alles op de wereld is gericht op afscheiding en verdeeldheid en op de macht buiten jezelf te leggen , alles is gebaseerd op angst , en alles is gebaseerd om de status quo in stand te houden , ook dat hoef ik niet meer te steunen . In ieder geval 1 minder . Word er bijv een bevolkingsgroep of een andere groep zwartgemaakt in de MSM ? Korrel zout en niet er aan meedoen .
Ah dat ken ik :D

Stemmen etc kan ik inkomen.
Bevolkings groepen zwart maken, logisch dat hoort niemand te doen.
mja, nog steeds betaal je BTW etc en je leeft nog steeds in dit land je maakt nog steeds deel uit van de maatschapij
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 13:59:32 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_126475502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Je afzijdig houden van alles dus?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:09:57 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126475990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah dat ken ik :D

Stemmen etc kan ik inkomen.
Bevolkings groepen zwart maken, logisch dat hoort niemand te doen.
mja, nog steeds betaal je BTW etc en je leeft nog steeds in dit land je maakt nog steeds deel uit van de maatschapij
Erg grappig maar een mooi voorbeeld van de omgekeerde wereld . Een recht is pas een recht als niemand dat af kan pakken , een groep die besluit wat iemand wel of niet meer mag zien of aan mee mag doen , is de omgekeerde wereld . Iemand moet zelf invullen wat dat inhoud . En idd maak ik deel uit van de maatschappij en ik bepaal hoe ik daarin sta en ik bepaal wat ik nog wel of niet steun of serieus neem .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:18:19 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126476350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Erg grappig maar een mooi voorbeeld van de omgekeerde wereld . Een recht is pas een recht als niemand dat af kan pakken , een groep die besluit wat iemand wel of niet meer mag zien of aan mee mag doen , is de omgekeerde wereld . Iemand moet zelf invullen wat dat inhoud . En idd maak ik deel uit van de maatschappij en ik bepaal hoe ik daarin sta en ik bepaal wat ik nog wel of niet steun of serieus neem .
Dus zolang het binnen een bepaalde maatschappij is moet je alsnog aan de wetten en regels van die maatschappij houden.
Tja de rechten die je hebt binnen die maatschappij daar kan je zelf een keuze uit maken wat er mee te doen.

In feite doe je niet veel anders als de rest.
Je hebt je eigen mening je eigen huisregels en je eigen normen en waarden wat toegestaan is met de wet van het land waarin je leeft.

Wij leven hier in Nederland in een vrij land, je hebt zelf de keuze of je gegevens en dergelijk doorgeeft zolang het maar niet in tegenstrijd is met de wet, zo is er bijvoorbeeld een wet die aangeeft als je die overtreed je zelf moet legitimeren.

Althans dit soort regels bestaan er in Nederland, het Filmpje was inderdaad grappig bedoeld.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:27:58 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126476816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus zolang het binnen een bepaalde maatschappij is moet je alsnog aan de wetten en regels van die maatschappij houden.
Tja de rechten die je hebt binnen die maatschappij daar kan je zelf een keuze uit maken wat er mee te doen.

In feite doe je niet veel anders als de rest.
Je hebt je eigen mening je eigen huisregels en je eigen normen en waarden wat toegestaan is met de wet van het land waarin je leeft.

Wij leven hier in Nederland in een vrij land, je hebt zelf de keuze of je gegevens en dergelijk doorgeeft zolang het maar niet in tegenstrijd is met de wet, zo is er bijvoorbeeld een wet die aangeeft als je die overtreed je zelf moet legitimeren.

Althans dit soort regels bestaan er in Nederland, het Filmpje was inderdaad grappig bedoeld.
Dit noem ik geen vrijheid , we staan in dienst van de elite en die bepalen de regels en de beperkingen . We hebben zoveel regels dat er een jarenlange studie voor nodig is om op 1 gebied alle regels duidelijk te krijgen .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:32 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126477182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit noem ik geen vrijheid , we staan in dienst van de elite en die bepalen de regels en de beperkingen . We hebben zoveel regels dat er een jarenlange studie voor nodig is om op 1 gebied alle regels duidelijk te krijgen .
Als jij volledige vrijheid wil, dan zit je inderdaad verkeerd.
Elk land en soms elke regio heeft zijn eigen regels.
En in nederland dus ook, Nederland heeft regels tot op zekere hoogte dat geeft ons een dermate veel vrijheid, bedoel je kan ook in Noord korea gaan wonen maar ben bang dat mensen zoals jij of ik al snel dan in een kamp gaat verdwijnen.
Ik weet niet tot in hoevere jij je vrijheid wil.
Als dat meer is als wij hier hebben, zijn er een paar mogelijkheden.

1. je gaat emigreren naar een ander land met meer vrijheden dan hier.
2. je Begint je eigen staat zoals Sealand en maakt je eigen regels.
3. Je gaat met een groep om de tafel zitten met de zelfde idealen als jou zodat je de regering omver kan werpen.

Als de Nederlandse wetgeving endergelijke niks is voor jou... word het best lastig, op paar landen na heeft de Nederlander toch behoorlijk veel vrijheid. ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:46:58 #252
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126477681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees dit maar eens tribal:

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html
Nasa voorspelt ook geen ondergang van de aarde in 2012 gelezen.
pi_126478608
quote:

[..]

Dat is dan niet echt gelukt....

quote:
Twee procent van de wereldbevolking is er volledig van overtuigd dat de wereld eindigt op 21 december 2012 en zegt begonnen te zijn met daar naar te handelen. Nog eens 8 procent van de wereldbevolking is er 'behoorlijk' van overtuigd. Acht procent geeft toe er ongeveer dagelijks van wakker te liggen. 92 procent van de wereldbevolking gelooft niet dat het zo'n vaart zal lopen;
Met 8 procent van de wereldbevolking afleiden kom je niet ver.
★★★
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:05:41 #254
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126478609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet gezien maar eigenlijk gebeurd het nu aan de lopende band dat leugens en fraude en corruptie uitkomen , steeds meer en meer o|O
De MSM kan er op een gegeven moment niet meer langs met haar monsterleugens. Mensen pikken de leugens op een gegeven moment niet meer van de overheid en de MSM ben benieuwt wat er dan gaat gebeuren. Als mensen op tijd wakker worden komt er helemaal geen derde wereldoorlog of NWO. Maar als ik in mijn omgeving zie hoeveel mensen er nog alles van de MSM heb ik nog weinig vertrouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door tribalwars op 14-05-2013 15:15:20 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:19:03 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126479202
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat is dan niet echt gelukt....

[..]

Met 8 procent van de wereldbevolking afleiden kom je niet ver.
laten we dat ff checken met de maatstaven van FOK! we hebben hier ruw gescht 5 tot 10 gerbuikers die waarschijnlijk dit verhaal geloven dus, van de 300.000 geregistreerde grbuikers tegenover 16.500.000 Nederlandse inwoners, kom ik uit op ruw geschat 500 mensen. :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:21:52 #256
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126479344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

laten we dat ff checken met de maatstaven van FOK! we hebben hier ruw gescht 5 tot 10 gerbuikers die waarschijnlijk dit verhaal geloven dus, van de 300.000 geregistreerde grbuikers tegenover 16.500.000 Nederlandse inwoners, kom ik uit op ruw geschat 500 mensen. :)
Heb je het nou over mijn verhaal of over het 2012 verhaal je bent best onduidelijk.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:26:47 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126479551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb je het nou over mijn verhaal of over het 2012 verhaal je bent best onduidelijk.
Het was best duidelijk hoor, hij had het over jouw bewering dat het was om af te leiden waar hij dus over van mening is dat 8% van de wereldbevolking die aangeeft er wel eens wakker van te liggen niet echt een geslaagde afleidingsmanoeuvre is geweest. Kan je beter gewoon Iran verglazen, heb je tenminste echt de poppen aan het dansen. Of X-factor cancelen.
Vrijheid
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:28:59 #258
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126479664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jouw cijfers zeggen niks hoor.
Zijn maar statistieken die geven niks aan hoor voor jouw misschien wel voor mij niet.
Elk persoon dat wakker is er eentje en kan veel invloed uit oefenen op andere mensen.
pi_126479778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zijn maar statistieken die geven niks aan hoor voor jouw misschien wel voor mij niet.
Elk persoon dat wakker is er eentje en kan veel invloed uit oefenen op andere mensen.
Hoeveel mensen bij jou in de klas geloofden in 2012? :) Misschien heb je het onderzocht, zo niet, een schatting? :)
★★★
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:31:47 #260
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126479828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoeveel mensen bij jou in de klas geloofden in 2012? :)
Ik zeg 2 mensen van de 20 personen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:31:49 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126479831
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was best duidelijk hoor, hij had het over jouw bewering dat het was om af te leiden waar hij dus over van mening is dat 8% van de wereldbevolking die aangeeft er wel eens wakker van te liggen niet echt een geslaagde afleidingsmanoeuvre is geweest. Kan je beter gewoon Iran verglazen, heb je tenminste echt de poppen aan het dansen. Of X-factor cancelen.
:o dude dat kan je niet maken.. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zegt ook niks.
En klopt waneer gaan we de regering omverwerpen?

Bedoel word echt tijd dat ze iets gaan doen.
pi_126479895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik zeg 2 mensen van de 20 personen.
Dan kan je toch vaststellen dat 'de illuminati' gefaald heeft?
★★★
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:34:27 #263
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126479973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

:o dude dat kan je niet maken.. :D

[..]

Zegt ook niks.
En klopt waneer gaan we de regering omverwerpen?

Bedoel word echt tijd dat ze iets gaan doen.
Nu kan dat nog niet teveel mensen slapen. En je hoeft niet eens geweld te gebruiken voor een regering omver te werpen. Stel er doen 1 miljoen mensen mee iedereen daarvan koopt niks meer in de winkel gaat niet meer werken dat niet meer mee in het systeem. Dan raakt de overheid bankroet en dan vallen ze om.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:34:55 #264
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126480001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dan kan je toch vaststellen dat 'de illuminati' gefaald heeft?
Misschien met 2012. Niet in andere dingen hoor.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:40:06 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126480249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nu kan dat nog niet teveel mensen slapen. En je hoeft niet eens geweld te gebruiken voor een regering omver te werpen. Stel er doen 1 miljoen mensen mee iedereen daarvan koopt niks meer in de winkel gaat niet meer werken dat niet meer mee in het systeem. Dan raakt de overheid bankroet en dan vallen ze om.
.... gaat moeilijk als die gene denken als Summers, althans ze geenft nu al aan ze doet niet meer mee.
En bijvoorbeeld een partij oprichten daarvoor heeft ook fgeen nu ... althans niet voor jou je mag niet stemmen.
En in nederland bestaat een regering uit meerdere partijen en die sluiten een compromis met andere partijen .
En staken, wat krijg je dan als dat gebeurt? complete anarchy mensen slaan aan het hamsteren rellen etc.
Niet meer werken niks meer kopen, kort gezegd een miljoen gaat dood en der rest leeft vrolijk verder..

Er moet toch een andere manier zijn om X factor van de buis te krijgen :{
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:46:18 #266
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126480567
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

.... gaat moeilijk als die gene denken als Summers, althans ze geenft nu al aan ze doet niet meer mee.
En bijvoorbeeld een partij oprichten daarvoor heeft ook fgeen nu ... althans niet voor jou je mag niet stemmen.
En in nederland bestaat een regering uit meerdere partijen en die sluiten een compromis met andere partijen .
En staken, wat krijg je dan als dat gebeurt? complete anarchy mensen slaan aan het hamsteren rellen etc.
Niet meer werken niks meer kopen, kort gezegd een miljoen gaat dood en der rest leeft vrolijk verder..

Dat gebeurt trouwens vanzelf het is een proces het wakker worden van de mensheid.
Je hoeft niet te werken voor de overheid je verbouwt je eigen eten die mensen werken in hun eigen soort land zonder dat ze onder controle staan van de overheid. Mensen hoeven niet eens allemaal in de zelfde staat te wonen iedereen staat tegenwoordig in contact via socaal media .
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 15:47:36 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_126480639
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat gebeurt trouwens vanzelf het is een proces het wakker worden van de mensheid.
Je hoeft niet te werken voor de overheid je verbouwt je eigen eten die mensen werken in hun eigen soort land zonder dat ze onder controle staan van de overheid.
Mooie utopie. Helaas niet erg realistisch.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:48:06 #268
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126480656
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooie utopie. Helaas niet erg realistisch.
Hoezo niet volgens jouw leg eens uit. Je hebt geen overheid nodig die alleen maar denkt aan hun eigen geld.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 15:48:40 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_126480687
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoezo niet volgens jouw leg eens uit.
Ik zou niet weten waar ik beginnen moest.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:49:43 #270
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126480738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar ik beginnen moest.
Probeer het maar.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:51:44 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126480828
quote:

[..]

Hoezo niet volgens jouw leg eens uit. Je hebt geen overheid nodig die alleen maar denkt aan hun eigen geld.
Zonder regering geen regels, geen regels betekend Anarchie.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:55:59 #272
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zonder regering geen regels, geen regels betekend Anarchie.
Er zijn wel wat regels dan. Iedereen is zelf verantwoordelijk om er aan te houden. Misdadigers worden buiten de maatschappij gegooit. Die heb je waarschijnlijk niet iedereen verbouwt zijn eigenvoedsel wekt zijn eigen stroom op. Handel vindt plaats via ruilhandel. De maatschappij bestaat alleen uit wat dorpjes hoger dan 10000 a 20000 inwoners mag een dorp niet gaan dan komt er weer een nieuwe dorp. Teveel mensen op elkaar is niet goed voor de mens. Er is veel minder crimineel gedraag in deze maatschappij omdat gelijk is aan welvaart en eten. De mensen mag zelf bepaal waar hij zich in verdiept. Want er zijn natuurlijk ook nog wat scholen de maatschappij. Je hebt natuurlijk wel een basis onderwijs die verplicht is voor kinderen tot een jaar of 15. maar daar hoeven ze niet 1000 uur per jaar naar toe maar ze hoeven er bijvoorbeeld maar 5 a 6 uur per dag naar school.

[ Bericht 8% gewijzigd door tribalwars op 14-05-2013 16:01:02 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:02:31 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126481338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Er zijn wel wat regels dan. Iedereen is zelf verantwoordelijk om er aan te houden. Misdadigers worden buiten de maatschappij gegooit. Die heb je waarschijnlijk niet iedereen verbouwt zijn eigenvoedsel wekt zijn eigen stroom op. Handel vindt plaats via ruilhandel. De maatschappij bestaat alleen uit wat dorpjes hoger dan 10000 a 20000 inwoners mag een dorp niet gaan dan komt er weer een nieuwe dorp. Teveel mensen op elkaar is niet goed voor de mens. Er is veel minder crimineel gedraag in deze maatschappij omdat gelijk is aan welvaart en eten. De mensen mag zelf bepaal waar hij zich in verdiept. Want er zijn natuurlijk ook nog wat scholen de maatschappij.
Dat zijn alsnog regels die afspraken maak je met anderen, je bouwt alsnog je eigen maatschappij.
Een eigen maatschappij eigen regels die regels worden bedacht en iedereen moeten zich er aan houden je creeert je eigen rechtssyteem dus je eigen staat.
Dus elke stad zoals je zegt heeft zijn eigen bestuur en zo'n bestuur is het zelfde als een regering.
en in feite ben je weer bij het begin alleen kleiner

En hoe weet je of er iemand een misdadiger is, er zijn imers geen regels.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 16:03:53 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_126481395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Er zijn wel wat regels dan. Iedereen is zelf verantwoordelijk om er aan te houden. Misdadigers worden buiten de maatschappij gegooit. Die heb je waarschijnlijk niet iedereen verbouwt zijn eigenvoedsel wekt zijn eigen stroom op. Handel vindt plaats via ruilhandel. De maatschappij bestaat alleen uit wat dorpjes hoger dan 10000 a 20000 inwoners mag een dorp niet gaan dan komt er weer een nieuwe dorp. Teveel mensen op elkaar is niet goed voor de mens. Er is veel minder crimineel gedraag in deze maatschappij omdat gelijk is aan welvaart en eten. De mensen mag zelf bepaal waar hij zich in verdiept. Want er zijn natuurlijk ook nog wat scholen de maatschappij. Je hebt natuurlijk wel een basis onderwijs die verplicht is voor kinderen tot een jaar of 15. maar daar hoeven ze niet 1000 uur per jaar naar toe maar ze hoeven er bijvoorbeeld maar 5 a 6 uur per dag naar school.
Even een praktische vraag. Hoe begin je?

En wat die scholing betreft: hoe kom je aan leraren als niemand na hun 15de nog naar school gaat?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:05:06 #275
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481450
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zijn alsnog regels die afspraken maak je met anderen, je bouwt alsnog je eigen maatschappij.
Een eigen maatschappij eigen regels die regels worden bedacht en iedereen moeten zich er aan houden je creeert je eigen rechtssyteem dus je eigen staat.
Dus elke stad zoals je zegt heeft zijn eigen bestuur en zo'n bestuur is het zelfde als een regering.
Ja maar dan heb je een maatschappij die niet gericht is op minst maar een duurzaam maatschappij die voor het behoud van de aarde is.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:06:14 #276
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Even een praktische vraag. Hoe begin je?

En wat die scholing betreft: hoe kom je aan leraren als niemand na hun 15de nog naar school gaat?
Geen idee.
Die Leren dan nog door tot leraar. Ze moeten wel leer op de opleiding dat ze niet alles letterlijk uit de boeken aan de kinderen hoeven te leren ze mogen ook hun eigen visie vertellen aan de leerlingen ze krijgen dus veel vrijheid.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:06:35 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126481530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

In principe zou dit alleen maar mogelijk zijn via een globaal open source en controleerbaar computersysteem die alles regelt en waar men zich aan moet houden, of ze dat ook daadwerkelijk doen is een tweede natuurlijk.

waarschijnlijk baseert tribal zich op: http://www.thevenusproject.com/nl

Wat uit kan groeien tot zoiets als: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Culture ergens in de verre, verre toekomst.
Vrijheid
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 16:07:43 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_126481585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Geen idee.
Die Leren dan nog door tot leraar.
Hoe dan?
Er zijn dan toch geen opleidingen meer?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:09:01 #279
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481645
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe dan?
Er zijn dan toch geen opleidingen meer?
Zijn er wel. Maar de opleiding zijn dan niet gebaseert op om mensen (producten) af te leveren op de arbeidsmarkt. De opleiding zijn dan vooral voor je kennis die je op wil zoeken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:09:51 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126481684
Tribal, ik denk dat je the village eens moet gaan kijken.
het gaat exact over dat gene wat jij denkt.
The Village (2004) - IMDb
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 16:11:41 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_126481761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zijn er wel. Maar de opleiding zijn dan niet gebaseert op om mensen (producten) af te leveren op de arbeidsmarkt. De opleiding zijn dan vooral voor je kennis die je op wil zoeken.
Terug naar de oertijd, met dit verschil dat je electronica ter beschikking hebt?

En allemaal een eigen tuin klinkt leuk, maar als je op een flat woont in een drukke stad, hoe doe je dat dan?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:11:44 #282
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481763
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef theguyver het volgende:
Tribal, ik denk dat je the village eens moet gaan kijken.
het gaat exact over dat gene wat jij denkt.
The Village (2004) - IMDb

Zal even kijken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:12:39 #283
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126481804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Terug naar de oertijd, met dit verschil dat je electronica ter beschikking hebt?

En allemaal een eigen tuin klinkt leuk, maar als je op een flat woont in een drukke stad, hoe doe je dat dan?
Mensen kunnen ook een plastic zakken groeten kweken en op balkons ,binnenshuis of op het dak van het flat gebouw er is genoeg plek. Dit heet cityfarming.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:15:27 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126481935
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zal even kijken.
In de bossen van Pennsylvania woont in een omheind natuurgebied een kleine gemeenschap, afgezonderd van de rest van de wereld. Ze leven met behulp van de technieken van honderden jaren terug, zonder moderne technologie. De ouderen in de gemeenschap maken hun kinderen al hun hele leven wijs dat ze nooit het dorp uit moeten gaan, omdat ze dan vermoord zullen worden door geheimzinnige wezens die "Those we don't speak of" (zij waar we niet over spreken - een kinderschrik) genoemd worden
pi_126482043
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

In de bossen van Pennsylvania woont in een omheind natuurgebied een kleine gemeenschap, afgezonderd van de rest van de wereld. Ze leven met behulp van de technieken van honderden jaren terug, zonder moderne technologie. De ouderen in de gemeenschap maken hun kinderen al hun hele leven wijs dat ze nooit het dorp uit moeten gaan, omdat ze dan vermoord zullen worden door geheimzinnige wezens die "Those we don't speak of" (zij waar we niet over spreken - een kinderschrik) genoemd worden
Soort van Amish community dus :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:22:52 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126482309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Soort van Amish community dus :P
yes... maar dit is uit the village :P
de film 2004 echt een aanrader :)

en anders the postman met Kevin Costner of the book of Eli allebij post apocalypse films.
en wat ook wel goeie is, maar dat zijn mini series the Stand (pre and post apocalypse ) en Tera Nova ( community ten tijde van de dino's)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:04:49 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126484411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ga nou niet voor mij invullen wat vrijheid is en wat ik bedoel met niet meer meedoen .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:07:47 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126484582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga nou niet voor mij invullen wat vrijheid is en wat ik bedoel met niet meer meedoen .
Dit hele bericht was een grote grap!
En niet serieus opvatten. ;)
pi_126486826
quote:

[..]

Alsof het willen hebben van geld en macht alleen bij de overheid voorkomt. Het is de mens die zo is en het komt voor in alle lagen van de bevolking.
Je kan wel blijven zeuren op de regering maar je kan je dan beter richten op de mens in het algemeen.
pi_126487772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Mensen kunnen ook een plastic zakken groeten kweken en op balkons ,binnenshuis of op het dak van het flat gebouw er is genoeg plek. Dit heet cityfarming.
Jij telt in geen enkele van je hersenspinsels de factor "human greed" mee. Er komt geen eerlijk systeem. Het zal misschien eerlijker worden, maar eerlijk zal het nooit zijn, als je daarin gelooft en tegelijkertijd denkt dat de illuminati machtig genoeg is om de wereld te beheersen spreek je jezelf tegen.

Daarnaast maakt jouw manier van redeneren en discussiëren me echt agressief. Luister eens naar wat mensen zeggen en reageer op de inhoud daarvan met een nuttig antwoord, bij voorkeur in correcte spelling en met leestekens. Maarja, ik zal wel weer tegen een paal praten.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:23:27 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126487922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Alsof het willen hebben van geld en macht alleen bij de overheid voorkomt. Het is de mens die zo is en het komt voor in alle lagen van de bevolking.
Je kan wel blijven zeuren op de regering maar je kan je dan beter richten op de mens in het algemeen.
Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal , blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
pi_126488123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal , blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
Dan moet je kapitalisme en alle soorten geld volledig wegvagen uit het systeem, want het is niet de overheid die op grote schaal schade aanricht, maar juist de grote corporaties. Zelfs als de overheid het zou verbieden, dan gaan ze lekker naar een land waar ze de mens en ecologie wel kunnen uitknijpen.
pi_126489653
quote:

[..]

Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal
Kernachtig samengevat bedoel je dus geen 'regeringen' maar gewoon mensen.
quote:
, blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
Ga zelf in de politiek en doe er wat aan :)
Conscience do cost.
pi_126489667
quote:

[..]

Waarom hoort die er niet te zijn?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:30:40 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126490930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Kernachtig samengevat bedoel je dus geen 'regeringen' maar gewoon mensen.
regeringen
quote:
[..]

Ga zelf in de politiek en doe er wat aan :)
Ja gezellig de hielen likken van Europa en doen alsof het volk iets te zeggen heeft . Lijkt me niks .
pi_126490997
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

regeringen
Gekozen door mensen.

quote:
Ja gezellig de hielen likken van Europa en doen alsof het volk iets te zeggen heeft . Lijkt me niks .
Genoeg Anti-EU partijen, dus dat is geen excuus.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:47:52 #297
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126491932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Gekozen door mensen.
Niet door mij en ik ben toch echt ook een mens .
quote:
[..]

Genoeg Anti-EU partijen, dus dat is geen excuus.
Kom op , de MSM geeft alleen maar zendtijd aan heersende partijen bij verkiezingen en verteld het volk maandenlang wie er aan kop staat nog voor er 1 stem is gevallen . Uiteindelijk kiest een deel van het volk 1 van de twee tegenstelde heersende partijen die aan kop staat in de msm peiling om te voorkomen dat de andere groep wint , dan maar strategisch stemmen . Wat een poppenkast .
pi_126492700
Regeringen richten deze wereld niet de grootste schade aan, of ze nu gekozen zijn door mensen of niet - ben zelf van mening van niet, in bijna elk geval, maargoed.

Het zijn juist de corporaties (die bijna elke regering in de zak hebben) die schade aanbrengen. Dan kan je de regering gaan vervangen, maar die corrupteert toch wel weer zolang kapitalisme en geld bestaan.
pi_126492953
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet door mij en ik ben toch echt ook een mens .
Jij hebt geen stemrecht :?

quote:
Kom op , de MSM geeft alleen maar zendtijd aan heersende partijen bij verkiezingen en verteld het volk maandenlang wie er aan kop staat nog voor er 1 stem is gevallen .
Dus?

Verder hebben anti-eu partijen als SP en PVV (met -name- PVV) meer dan zat zendtijd gekregen afgelopen verkiezingen. Dat de door jouw gewenste punten niet doorkomen is een product van de democratie waar iedereen evenveel 'last' van heeft. Of baat, dus.
quote:
Uiteindelijk kiest een deel van het volk 1 van de twee tegenstelde heersende partijen die aan kop staat in de msm peiling om te voorkomen dat de andere groep wint , dan maar strategisch stemmen . Wat een poppenkast .
Wat is er dan precies poppenkast aan? Mensen hebben zelf een keuze om idealistisch of "strategisch" te stemmen. Er wordt niemand iets ontnomen.

En zoals gezegd: de oplossing is simpel. Maak zelf een partij en win de verkiezingen.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:02:25 #300
18159 Dlocks
pi_126492965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet op de man
kom is met echte argumenten of heb je die niet.
of feite die mijn verhaal tegenspreken.
Lees even terug, dan begrijp je de context van mijn vorige reactie.

Afijn, ik toon middels een voorbeeld uit de praktijk aan dat dit soort voorspellingen keer op keer op keer op keer niet uitkomen maar in de beginnen door mensen die in een droomwereld leven wel als waarheid in BNW gedumpt worden.

Maar nogmaals, jij hebt dit soort voorspellingen nog niet vaak genoeg meegemaakt om dit te weten. Je zou het jeugdige onbezonnenheid kunnen noem. :)
pi_126493456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef ems. het volgende:
[..]

En zoals gezegd: de oplossing is simpel. Maak zelf een partij en win de verkiezingen.
That is, als je gelooft dat politiek echt ook maar enige invloed heeft op het reilen en zeilen van deze wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')