Is dat betrouwbaarder dan de Maya kalender?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:31 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
De kalender van de Vikingkoning Harald III zegt dat de mensheid boem doet voor 21-03-2024.
-,-''
Ik moest ook eventjes wat verzinnen. ^^quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat betrouwbaarder dan de Maya kalender?
Achja, wel leuk al deze dingen. Een beetje inspiratie voor filmproducten
I know.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik moest ook eventjes wat verzinnen. ^^
Aangezien mensen met de bijbel aan kwamen sjouwen.....
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor..
Isreal onderdrukt de palastijen zie plaatje op pagina 1 van dit topic ze hebben een grotere en hogere muur om bepaalde palastijnse gebieden geplaatst dan de duitse berlijnse muur.
De Joden waren het slachtoffer in de 2e wereld oorlog dat was 60 jaar geleden.
De Verenigde Staten is niet echt meer de waakhond van de wereld dat kan je gewoon uit de MSM halen, ze zijn nagenoeg alleen met zichzelf bezig de economische ciris waar ze zichzelf in hebben gestort door, maar dat is een lang verhaal, en zal ik je ook maar niet mee vermoeien.
Internet is de nieuwe MSM klopt gedeeltelijk, via internet ben je sneller op de hoogte van nieuws, vaak weet je al dingen voordat de nieuws zender het uitzend, vaak klopt die informatie ook niet helemaal, zoals bronnen via twitter en andere media, als je dingen met elkaar vergelijkt weet je vaak meer en beter dan op Journaal komt, maar dat wil niet zeggen dat het Journaal het niet juist heeft.
veel dingen kom je via internet te weten terwijl het geneens op journaal komt.
bijvoorbeeld de opstand in Syrie,
Ik geloof niet in de katholiek kerk geloof alleen in de bijbel.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope Tribal is katholiek.
Dus die gelooft daar heilig in ( lol woordspeling )
Ik denk dat hij dus hiermee de de openbaring van Johannes bedoelt.
Dat deze binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
Dit zou alle voorspellingen van Lambiekje te boven gaan.
ah ... Jehova dusquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de katholiek kerk geloof alleen in de bijbel.
Zonder die bron wist ik ook al een paar maanden geleden dat er een derde wereldoorlog komt.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dit is niet zomaar een voorspelling wat Tribalwars doet.
wat hij niet weet is dat ik eigenlijk al heel lang over deze planeet rondloop mijn ouders hebben alleen mijn naam verkeerd geschreven met een o ipv een a
Ik geloof in de bijbel niet meer niet minder.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zonder die bron wist ik ook al een paar maanden geleden dat er een derde wereldoorlog komt.
En dan klagen over dat het NOS journaal onbetrouwbaar zou zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik geloof in de bijbel niet meer niet minder.
Deal nou de ander nog.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een veegslotje, en als het topic weer opengaat wat minder op de persoon graag.
Ik weet, het is moeilijk, maar laten we het proberen. Deal?
Ik zie dat 1 van mijn berichten verwijderd is terwijl het niet op de persoon (bedoeld) was, dus nogmaals: waarom heb je zoveel vertrouwen in de klasgenoten zie zeggen dat er een 3e WO komt?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef tribalwars het volgende:
De reden waarom er een derde wereld oorlog komt
- Amerika heeft er belang bij de olie van Irak,Pakistan
- Met 7 miljard mensen op aarde is het te vol dus een hoop minder mensen komt goed uit.
- Met een oorlog opkomst zijn de mensen af geleid dus kunnen ze nog meer voorbereiding treffen op de komst van de antichrist en de NWO.
-
Niet op de man.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die klasgenoten hebben mij wakker gepraat. ik heb ook zelf onderzoek gedaan . Maar het maakt bij jouw toch niet uit hoeveel bronnen ik heb. Jij gelooft mij toch niet. Dus ga maar lekker naar het cafe bier drinken of zo. Je gelooft alleen maar de MSM.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Neutraal zwitzerland gaat opeens mee doen.
Ondanks de felicitaties van vorige week hebben we als nog ruzie met Noord Korea
En schijnbaar nog meer landen waar we vriendjes mee zijn..
pakt koffers en gaat inderdaad wat mijn vriendin al wou doen emigreren naar ierland
Je moet de emigreren naar noordelijk landen zoals Schotland, Zweden,Noorwegen,Finland.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Neutraal zwitzerland gaat opeens mee doen.
Ondanks de felicitaties van vorige week hebben we als nog ruzie met Noord Korea
En schijnbaar nog meer landen waar we vriendjes mee zijn..
pakt koffers en gaat inderdaad wat mijn vriendin al wou doen emigreren naar ierland
Ja sorry.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet op de man.
Ik ben best bereid je te geloven, maar voor mij is er nog niet genoeg bewijs. Dus ik wacht het rustig af en misschien word ik binnenkort ook wel wakker.
NEUH!!! mijn vriendin wil naar Ierland, dus ik ga na Ierlandquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Je moet de emigreren naar noordelijk landen zoals Schotland, Zweden,Noorwegen,Finland.
of je verhuist naar het Zuidelijk half rond het liefst zo ver mogelijk naar beneden landen zoals: Nieuw zeeland , Argentie en Chili moet je aandenken.
Oke hoe kom je daar nu ineens bij. Geef eens een bron.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
NEUH!!! mijn vriendin wil naar Ierland, dus ik ga na Ierland![]()
Bedoel moge pleuris uitbreken wil ik wel dichtbij genoeg zijn om mijn marshmallows warm te kunnen krijgen.![]()
+ het feit dat het pas in 2026 pas gaat gebeuren en niet over 5 jaar pas,
de reden is als die 3e wereld oorlog niet uit breekt, dan gaat Zefram Cochran niet een warp motor bouwen en komen wij in 2063 niet in contact met de Vulcans
Je bedoelt de linkjes naar wijwordenwakker, niburu, anarchiel? Die heb ik voor 90% gelezen ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja sorry.
Heb je mijn bronnen al allemaal gelezen.
Waarom is MSM per defintie misleidend en sites met een voornamelijk conservatieve en zwaar christelijke achtergrond niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
Jullie moeten begrijpen dat de MSM nooit duidelijk informatie geeft hier over.
ze komen altijd met misleidend informatie. Daarom moet je ook naar bronnen zoeken buiten de MSM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |