abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 10:34:01 #1
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126377570
er zit een derde wereld oorlog aan te komen.
quote:
Israel orkestreert nieuwe wereldoorlog!

27 april 2013,
DEBKAfile is een internet nieuws website over geopolitiek, geheime diensten en veiligheid.

De DEBKAfile publicatie is een sleutelonderdeel van de geplande “deceptieoorlog”. Israel heeft een eigen versie van de “Endlösung” (de Endlösung der Judenfrage was de definitieve oplossing van het Jodenprobleem gedurende WO II) in gang gezet. Dat de planeet een smeulende ruïne vol massagraven zal worden is een uitgemaakte zaak, althans voor Netanyahu en zijn wereldwijde terroristische netwerk.

In DEBKAfile wordt openlijk gesproken over de plannen om Israëlitische troepen te verplaatsen naar Syrië en Irak; om Turkije, Jordanië en de Arabische Golfstaten tot een oorlog te verlokken. Een oorlog, die niet alleen Iran en Pakistan moet vernietigen, maar ook China en Rusland.

De zionisten, de neoconservatieven en de groep wereldwijde financiële criminelen, corrupte politici en machtshongeraars geloven dat een armageddon de heerschappij van Satan over de mens zal veiligstellen.

In Amerika hebben zij die een militaire coupe willen zich overgegeven aan Israel, om de wereld naar een nieuw donker era te leiden. Is dit samenzweringstheorie? Natuurlijk, maar niet alleen theorie, nu de plannen overduidelijk in de praktijk in beweging zijn gezet.

De plannen zijn helder: een invasie in Syrië, het Koerdische deel van Irak afscheiden, tot een door Israel gecontroleerd bastion maken, om van daaruit Iran aan te vallen.

Om Amerika na jaren van crisis, militaire mislukkingen, moorden en valse vlag aanslagen weer in een oorlog te betrekken wordt een campagne voorbereid in de media, met onware berichten over massavernietigingswapens.

De voorgestelde plannen in DEBKAfile vereisen een “unilateraal” Amerika, zoals in de tijd van Bush. Als President Obama, Kerry, Hagel en Generaal Martin Dempsey niet dood zijn, zullen ze een sta-in-de-weg kunnen vormen.

Het volk voorbereiden

De Amerikaanse president is een waarschijnlijk doel voor een moordaanslag. Een nieuwe terreuraanslag a la 9/11 is nodig, het grondwerk is al gedaan in Sandyhook en bij de Boston Marathon.

De voorbereidingen zijn gaande in de VS, politieke en militaire tegenstellingen worden op de spits gedreven, men dreigt wapenbezit te verbieden en de economische crisis gaat maar door, het is nog een keer pompen of verzuipen.

Er zullen nog meer terreuraanslagen volgen, net als in Boston. Er zullen onware verhalen worden gepubliceerd in de Amerikaanse kranten, over de zogenaamde 20.000 Amerikanen, die klaarstaan als buffer tegen Syrië.

De wereldverovering

In het Midden Oosten coördineert Israel de boel samen met Saoedi Arabië, de Golfstaten en Turkije. De Mossad heeft de communistische Koerden gefinancierd in Turkije, alsook de Koerden leiders in Irak en Al Qaida rebellen en Druze milities in Syrië.

Syrië en Irak zullen in stukken worden gehakt. Jordanië buigt naar Israel en de bondgenoten van Al Qaida. Vanuit Jordanië zullen Syrië en Irak moeten worden bereikt. De volgende haltes zijn Iran, Afghanistan en het gebied rondom de Kaspische Zee.

Als China en Rusland de dreiging niet op tijd onderkennen en kernbommen inzetten tegen de geplande aanval op Pakistan (planning 2015 – 2017) zal een volgende wereldoorlog zijn begonnen.

Het begint met misleiding

Meer nepverhalen worden de wereld rondgestuurd. Turkije zou een overeenkomst hebben met Israel, waardoor Israël een luchtmachtbasis kan bouwen in Turkije om van daaruit Iran aan te vallen. Turkije heeft dit niet ontkend, hoewel een dergelijke handeling hen als schurkenstaat zou bestempelen.

Turkije is volledig "aan boord" van Israel, de Koerdische PKK heeft een deal gesloten; wanneer Israel Noord-Irak verovert. Israël heeft Turkije ook een "bezettingszone" beloofd, deze omvat bijna een derde van het land Syrië.

Azerbaijan is sinds lang betrokken bij de geheime plannetjes van Israel/Turkije: hen zijn de de Kaspische oliereserves van Iran beloofd.

Ze hebben hun plannen echt op schrift gesteld

Het is belangrijk dat Amerika de plannen zoals in DEBKAfile beschreven, ook uitvoert. Issue 585, gedateerd op 26 april 2013, behandelt de inval in Syrië. Israel gaat dat natuurlijk niet zelf doen, Amerika wel. Het plan is zorgvuldig gecoördineerd met terreurcellen en moordcommando’s in de VS en zal uitgebreid worden beschreven in de Amerikaanse pers (die door Israel wordt gecontroleerd).

“Op vrijdag 26 april, een paar uur nadat de abonnees DEBKA-Net-Weekly hebben ontvangen, zal de koning van Jordanië Abdullah II in het Witte Huis zitten en de deal rondmaken. Ze zullen een datum afspreken voor de arriverende 20.000 Amerikanen”.

Obama heeft openlijk de grootste uitbreiding van Amerikaanse troepenmacht in een land in het Midden Oosten bevolen sinds zes jaar. De vliegbasis zal de thuisbasis zijn van de inkomende Amerikaanse troepen. Amerikaanse genie-eenheden werken 24/7 aan de uit te breiden basis, aangepast voor nieuwe functies en accommodaties voor de GI's.

De meeste soldaten zullen worden overgevlogen naar de nieuwe uitvalsbasis via het Israëlitische luchtruim, volgens exclusieve militaire bronnen in DEBKA-Net-Weekly.

De Israëlitische luchtmacht zal de transporten begeleiden over de oostelijke Middellandse Zee tot ze in Jordanië landen en zij zullen de Amerikanen voor de duur van hun verblijf blijven beschermen.

Het zwaardere materieel - tanks, raketten, gemotoriseerde artillerie, gepantserde voertuigen en Patriotraketten - zal over zee worden vervoerd naar twee bestemmingen: naar de haven aan de Rode Zee Aqaba (Jordanië) en Haifa (Israel).

De regelingen werden deze week getroffen tijdens gesprekken tussen de Amerikaanse minister van Defensie Hagel en premier Benjamin Netanyahu, minister van Defensie Moshe Ya'alon en stafchef Benny Gantz.

“Volgens onze bronnen bieden de Israëlitische leiders alle nodige hulp, met inbegrip van luchtsupport en informatie van inlichtingendiensten, die nodig zijn voor het behoud van de troon in Jordanië, inclusief steun voor de inkomende Amerikaanse krachten. Netanyahu gaf deze belofte aan koning Abdullah in de vier keren dat ze elkaar ontmoetten in Amman. "

De plannen zijn bevestigd door de hoogste bronnen uit Jordanië en Israel en zouden nooit ten uitvoer kunnen worden gebracht als Amerika niet kreupel was gemaakt door machtige organisaties als de AIPAC (American Israel Public Affairs Committee, gevestigd in Washington, D.C. ,nu het bekendste onderdeel van de joodse lobby), die boven de wet zijn verheven.

Wil Amerika een oorlog beginnen dan is er officieel een nieuwe resolutie nodig van de VN-Veiligheidsraad. Ook is de goedkeuring nodig via een National Intelligence Estimate (inschatting van dreiging).

Eerdere “NIE’s” hebben geen bewijs gevonden voor nucleaire programma’s in Iran. Deze week zijn claims gemaakt door Israel, dat Syrië massavernietigingswapens zou hebben gebruikt door Washington tegengesproken.

De plannen van Israel zijn duidelijk. Wat ook duidelijk is, is dat veel Amerikanen zullen sterven voor iets dat Israel wil, de oorlog die de zionisten nodig hebben om te overleven. Vele mensen zijn er al voor gestorven.

Door Gordon Duff, GF/JR

Bron: http://www.veteranstoday.(...)estrating-world-war/

Vertaald door ‘t Vertalerscollectief

ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126377690
Gezien Israel al problemen had paar jaar geleden in Libanon..

Ja veel infrastructuur gebombardeerd maar een overwinning was het niet te noemen.
pi_126377790
Lang land bezetten zal ze nooit lukken. Dat gaat een hele lange en bloederige guerrillastrijd worden.

Ze hebben nu al heel veel moeite om de Palestijnen in 2 beperkte gebieden met hun bommetjes en veredelde vuurpijlen in bedwang te houden, dat gaat wat worden als ze de bevolking van het halve Midden-Oosten tegenover zich hebben (de legers kunnen ze wel aan denk ik)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:48:24 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126377840
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef tribalwars het volgende:
er zit een derde wereld oorlog aan te komen.

[..]

Daar ging zo'n beetje het eerste topic in BNW al over tig jaar terug.
  zondag 12 mei 2013 @ 11:06:52 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126378226
Enig idee in welk termijn we dit kunnen verwachten?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 12 mei 2013 @ 11:07:52 #6
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378243
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
Enig idee in welk termijn we dit kunnen verwachten?
Het gebeurt binnen tussen 0 en 5 jaar
En volgens hun agenda hebben we dan rond 2020 een nieuwe wereld orde.

[ Bericht 6% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 11:13:32 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126378305
Een derde wereld oorlog binnen een half jaar ?
gaaast... :')

Ik denk niet dat een derde wereld oorlog nodig is om mensen te vermoorden, dat gaat met ziektes en hongersnood een stuk beter en met minder druk van het volk.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  zondag 12 mei 2013 @ 11:13:53 #8
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378379
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef joellsoares het volgende:

Ik denk niet dat een derde wereld oorlog nodig is om mensen te vermoorden, dat gaat met ziektes en hongersnood een stuk beter en met minder druk van het volk.
Ik bedoelde tussen de 0 en 5 jaar.
pi_126378486
quote:

Kijk maar waar die nieuwe SARS vandaan komt :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 mei 2013 @ 11:22:41 #10
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126378591
quote:

De oorlog is ook niet alleen bedoelt om mensen te vermoorden. De zionisten willen heel het heilig land hebben. Voor de komst van de antichrist.
pi_126379053
OK, dat de joden meer lebensraum willen en iedereen willen vermoorden die ze dat niet gunt kan ik mij wel voorstellen, maar om er nu een fantasiefiguur als argument bij te halen... :N
  zondag 12 mei 2013 @ 11:43:10 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126379204
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef Resistor het volgende:
OK, dat de joden meer lebensraum willen en iedereen willen vermoorden die ze dat niet gunt kan ik mij wel voorstellen, maar om er nu een fantasiefiguur als argument bij te halen... :N
Tja, dan mogen ze wel ff eerst de muur afbreken dacht ik.

Hadden ze beter het grondgebied kunnen bewaren wat ze veroverd hadden tijdens de 6 daagse oorlog.

En iedereen zijn geloof sommige geloven in het bestaan van de antichrist.
Dus wat ik hier uit opmaak komt die ook snel.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 12:34:44 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_126380590
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:22 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De oorlog is ook niet alleen bedoelt om mensen te vermoorden. De zionisten willen heel het heilig land hebben. Voor de komst van de antichrist.
Jemig tribal |:(
  zondag 12 mei 2013 @ 13:05:58 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126381545
Een New World Order? Wat, alweer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 13:10:23 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126381707
tribal... doe eens een solide voorspelling met een vaste (uiterste) datum... als je voorspelling niet uit uitgekomen dan geef je in dit topic toe dat je er naast zat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 mei 2013 @ 13:42:02 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126382764
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Een New World Order? Wat, alweer?
Nog steeds die mensen zitten niet stil. ;)
We worden uitgemoord door ziektes, zie chemo topic.
We worden opgeblazen met bommen, zie boston topic.
We moeten elkaar uitmoorden zie dit topic.

And i am just sitting here eating popcorn!
  zondag 12 mei 2013 @ 13:47:09 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126382930
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nog steeds die mensen zitten niet stil. ;)
We worden uitgemoord door ziektes, zie chemo topic.
We worden opgeblazen met bommen, zie boston topic.
We moeten elkaar uitmoorden zie dit topic.

And i am just sitting here eating popcorn!
[ afbeelding ]
Einde van de koude oorlog was ook al een New World Order :P We blijven bezig zo.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 13:58:34 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_126383308
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Einde van de koude oorlog was ook al een New World Order :P We blijven bezig zo.
Dus eigenlijk hebben we nu een Old World Order formerly known as New World Order ?
  zondag 12 mei 2013 @ 13:59:25 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126383349
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben we nu een Old World Order formerly known as New World Order ?
Als we het nou gewoon een veranderende wereld noemen zijn we ook klaar.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 14:00:20 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_126383379
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als we het nou gewoon een veranderende wereld noemen zijn we ook klaar.
ECW oftewel Ever Changing World
  zondag 12 mei 2013 @ 14:06:19 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126383586
Iemand popcorn?

Wat ik er uit haal word dit een ver van mijn bed show :P
  zondag 12 mei 2013 @ 14:26:24 #22
33189 RM-rf
1/998001
pi_126384245
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gezien Israel al problemen had paar jaar geleden in Libanon..

Ja veel infrastructuur gebombardeerd maar een overwinning was het niet te noemen.
Eigenlijk schiep juist die oorlog in Libanon van 2006 de extra militaire machtsbasis van de Hizb-ullah, die voorheen gewoon een van de vele geweldsmilities waren, maar na die oorlog eigenlijk de enig overgebleven militaire machtsfactor waren en die zeer lang weerstand konden bieden tegen een Israelisch leger die wel gebieden kon bezetten maar nooit veilig was tegen de guerilla oorlogsvoering.

na de terugtrekking van het IDF, heeft Hizb-ullah datzelfde gebied volledig overgenomen en eigenlijk ook de steun gewonnen van juist alle andere milities in Libanon, Druzen, soennieten, maronieten en alawieten, omdat de hizb-ullah zich bewees als belangrijkste buffer tegen israelische agressie.
(Zelfs als de israelische aggressie gemotiveerd was uit zelfverdediging tegen de raketaanvallen van diezelfde Hizb-ullah)..

Ikzelf denk dat je juist die oorlog van 2006 als een srt van Pyrrhus-overwinning kan ien vor Israel.. in theorie militair alles gewonnen, maar geen enkele doelstelling bereikt en na het terugtrekken eigenlijk hun positie ten opzichte van omliggende groepen, vooral een stuk slechter geworden en ook de steun van bv de westerse bondgenoten een stuk verder verloren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 12 mei 2013 @ 14:27:34 #23
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126384279
quote:
Om Amerika na jaren van crisis, militaire mislukkingen, moorden en valse vlag aanslagen weer in een oorlog te betrekken wordt een campagne voorbereid in de media, met onware berichten over massavernietigingswapens.
Over welke berichten over massavernietigingswapens hebben ze het?

quote:
men dreigt wapenbezit te verbieden
Welnee...

quote:
De Amerikaanse president is een waarschijnlijk doel voor een moordaanslag. Een nieuwe terreuraanslag a la 9/11 is nodig, het grondwerk is al gedaan in Sandyhook en bij de Boston Marathon.
Sandyhook en Boston hebben vrij weinig met buitenlandse terroristische groeperingen te maken.

quote:
Turkije is volledig "aan boord" van Israel, de Koerdische PKK heeft een deal gesloten; wanneer Israel Noord-Irak verovert. Israël heeft Turkije ook een "bezettingszone" beloofd, deze omvat bijna een derde van het land Syrië.
Die is wel heel lachwekkend. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom.

quote:
Ze hebben hun plannen echt op schrift gesteld
Nou, laat maar zien dan zou ik zeggen.

Afijn, als het feestje niet doorgaat ga je dan eindelijk toegeven dat het soort sites waar jij op komt die aan de lopende band voorspellingen doen over NWO en WOIII er voor de zoveelste keer naast zitten?

Je zou voor de grap eens moeten kijken hoeveel voorspellingen dit soort lieden in de afgelopen 15 jaar gedaan hebben en hoeveel er uit gekomen zijn.

Als ik bijvoorbeeld lambiekje zou geloven hadden we al uiterlijk sinds winter 2011 in een berenvel moet lopen en in grotten moeten wonen i.v.m. economische crisis en daarop volgende oorlogen. Zijn volgende voorspelling was dat er in zomer 2012 oorlog in europa zou komen.

En zo zijn er nog vele 13 in een dozijn voorspellingen die keer op keer op keer niet uitkomen en niets meer dan onzin zijn. Zo ook het sprookje in de OP.
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 14:30:37 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_126384415
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Over welke berichten over massavernietigingswapens hebben ze het?

[..]

Sandyhook en Boston hadden vrij weinig met terroristische groeperingen te maken.

[..]

Die is wel heel lachwekkend. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waarom.

[..]

Nou, laat maar zien dan zou ik zeggen.

Afijn, als het feestje niet doorgaat ga je dan eindelijk toegeven dat het soort sites waar jij op komt die aan de lopende band voorspellingen doen over NWO en WOIII er voor de zoveelste keer naast zitten?

Je zou voor de grap eens moeten kijken hoeveel voorspellingen dit soort lieden in de afgelopen 15 jaar gedaan hebben en hoeveel er uit gekomen zijn.

Als ik bijvoorbeeld lambiekje zou geloven hadden we al uiterlijk sinds winter 2011 in een berenvel moet lopen en in grotten moeten wonen i.v.m. economische crisis en daarop volgende oorlogen. Zijn volgende voorspelling was dat er in zomer 2012 oorlog in europa zou komen.

En zo zijn er nog vele 13 in een dozijn voorspellingen die keer op keer op keer niet uitkomen en niets meer dan onzin zijn. Zo ook het sprookje in de OP.
Bankfurt en zijn voorspellingen. De laatste van hem die ik me kan herinneren was die drone-aanval op Londen tijdens de Olympische Spelen.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:38:50 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126387590
quote:
New York Times openly admits domestic terror plots masterminded by the FBI
In recent months, FBI agents have arrested suspects who were planning a range of terrorist attacks, from shooting Stinger missiles at military aircraft to driving vanloads of explosives into crowded events. But these amazing cases might not have ever been made if the FBI itself wasn't themselves planning the attacks.
Zo voorspelbaar.

quote:
Why a government-orchestrated distraction event is highly likely to occur in the next 7 days
This is a short but urgent warning: A false flag event, an act of war, a bombing or some other headlines-grabbing orchestrated event is very likely to occur in the next seven days precisely because the Obama administration is under intense fire right now and needs a quick distraction. In stage magic, it's called the "art of misdirection." In politics, it's called the "Clinton method."

This is exactly what Bill Clinton did over and over again during his administration: Any time he was about to be raked over the coals for some political scandal, he would simply order the bombing of another "terrorist factory" somewhere around the globe. Magically, the Clinton News Network (CNN) would shift coverage to this heroic act of "national defense" and stop asking questions about his scandal back at home. That would give the Clinton administration enough time to intimidate, threaten or murder whoever might have been involved. (Vince Foster, remember?)

Right now, Hilary Clinton and President Obama are facing the possible downfall of their political careers over the Benghazi cover-up. Thanks to recent testimony, we now know that the Obama administration actually ordered the stand-down of U.S. military forces, directly causing the death of a U.S. ambassador as well as those in the embassy who attempted to save his life.

This is a scandal many times more explosive than Watergate. As the Benghazi investigation unfolds, it may very well end up in the forced resignation of Obama himself.
bron
Gaat lekker ! Nog een week en er staat weer wat leuks op stapel.

Hopelijk wordt die rotvent Obama publiekelijke bewerkt met rotte tomaten. Die klootzak had al jaren eerder opgesloten moeten worden in een gierput.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:40:51 #26
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_126387699
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bankfurt en zijn voorspellingen. De laatste van hem die ik me kan herinneren was die drone-aanval op Londen tijdens de Olympische Spelen.
Hoho, die hebben we voorkomen door aardbeien te eten weet je nog?
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 15:42:26 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_126387780
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Hoho, die hebben we voorkomen door aardbeien te eten weet je nog?
Tegen heug en meug . Maar het heeft geholpen w/
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 15:45:08 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_126387906
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar.

[..]

Hopelijk wordt die rotvent Obama publiekelijke bewerkt met rotte tomaten. Die klootzak had al jaren eerder opgesloten moeten worden in een gierput.
Fascinerend bron weer:
Natural News: Real news powered by the people, naturally
  zondag 12 mei 2013 @ 15:52:51 #29
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_126388284
New World Order, dat was toch zo'n zouteloos house nummer uit 1999? :')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 12 mei 2013 @ 16:05:45 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_126389045
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fascinerend bron weer:
Natural News: Real news powered by the people, naturally
Die verwijzen weer naar de New York Times, maar maken niet duidelijk op basis van welke artikelen ze dat doen..

ik vermoed dat het artikelen van Tim Weiner zijn, een enorm goede onderzoekend journalist die zich gespecialiseerd heeft op inlichtingendiensten en idd heel veel geheime informatie boven tafel kan brengen..
Enkel is het in die artikelen meestal niet zo dat het gericht is op een 'populistische' complot-wereld..
Ook is er in zijn artikelen geen makkelijk onderscheid tussen 'goed' en 'kwaad'.

Eerder toont Tim Weiner telkens aan dat inlichtingendiensten als de CIA en NSA, of criminaliteitsopsporingsidnesten als de FBI achter de feiten aanlopen, veel fouten maken en vaak ook elkaar meer tegenwerken dan elkaar helpen.

Dàt is ook mijn grootste kritiek op mensen die kritiekloos geloven in een centraal georganiseerd en exact gepland 'complot' dat aantreeft op een einddoel..
het is eigenlijk een overschatting van hoe efficient overheden werken.... in werkelijkheid kunnen de meeste overheden zelfs niet de minste 'doelstellingen' bereiken of plannen uitvoeren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 16:07:48 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_126389171
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die verwijzen weer naar de New York Times, maar maken niet duidelijk op basis van welke artikelen ze dat doen..

ik vermoed dat het artikelen van Tim Weiner zijn, een enorm goede onderzoekend journalist die zich gespecialiseerd heeft op inlichtingendiensten en idd heel veel geheime informatie boven tafel kan brengen..
Enkel is het in die artikelen meestal niet zo dat het gericht is op een 'populistische' complot-wereld..
Ook is er in zijn artikelen geen makkelijk onderscheid tussen 'goed' en 'kwaad'.

Eerder toont Tim Weiner telkens aan dat inlichtingendiensten als de CIA en NSA, of criminaliteitsopsporingsidnesten als de FBI achter de feiten aanlopen, veel fouten maken en vaak ook elkaar meer tegenwerken dan elkaar helpen.

Dàt is ook mijn grootste kritiek op mensen die kritiekloos geloven in een centraal georganiseerd en exact gepland 'complot' dat aantreeft op een einddoel..
het is eigenlijk een overschatting van hoe efficient overheden werken.... in werkelijkheid kunnen de meeste overheden zelfs niet de minste 'doelstellingen' bereiken of plannen uitvoeren
Wat een geweldige post
_O_
pi_126389423
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:52 schreef doppelgänger het volgende:
New World Order, dat was toch zo'n zouteloos house nummer uit 1999? :')
:N je vergist je.
Dit is de nWo.

Dit topic gaat in feite gewoon over een zich herhalende geschiedenis. De tijd na 1568 was er een andere wereldorde, na 1799 was er weer een andere, in 1914 begon er een nieuwe tijd, net als de tijd na 1934. 2001 begon er weer een nieuwe tijd, en nu zit er blijkbaar weer een andere tijd aan te komen. Niets nieuws eigenlijk.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:21:05 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126389961
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar.

[..]

HOOO eem ik wil eind van de maand nog naar de efteling.
kunnen ze niet even wachten }:|

en tja als we tomaten gaan gooien, mag je van mij eerst Alex Jones aan schandpaal knuppen.
waarom, omdat het kan :P
pi_126390643
tribalwars weer, met z'n prachtige onderbouwing en respectwaardige bronnen die keer op keer goed worden aangeschreven in de beste wetenschappelijke nieuwsmediums. :')

pi_126393912
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het gebeurt binnen tussen 0 en 5 jaar
En volgens hun agenda hebben we dan rond 2020 een nieuwe wereld orde.
En als het allemaal niet gebeurt, negeer jij dan voortaan dit soort maffe artikelen?
Conscience do cost.
pi_126396228
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

En als het allemaal niet gebeurt, negeer jij dan voortaan dit soort maffe artikelen?
Natuurlijk niet want dan zijn er al tal van andere artikelen geschreven die zich baseren op diepgaande onderzoeken. Op die manier proberen ze dan het verschuiven van de "einddatum" te rechtvaardigen.

Dat overigens niet door terug te komen op eerdere voorspellingen maar gewoon door een nieuw tijdsbestek te noemen.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 12 mei 2013 @ 18:57:43 #37
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126396839
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:10 schreef SpecialK het volgende:
tribal... doe eens een solide voorspelling met een vaste (uiterste) datum... als je voorspelling niet uit uitgekomen dan geef je in dit topic toe dat je er naast zat.
Tussen nu en 2018. Zo goed.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:59:22 #38
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126396900
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja is goed. wat als ik gelijk wat krijg ik dan van jouw?
Maar het gaat wel gebeuren ze zijn al met de eerste stappen bezig. Maar dat zie jij niet omdat je in je droomwereld leeft.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:01:14 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126396977
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Tussen nu en 2018. Zo goed.
Wat precies tussen nu en 2018? Noem eens een setje aan concrete gebeurtenissen die allemaal in ieder geval zijn voorgekomen voor het eind van 2017.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 mei 2013 @ 19:15:43 #40
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126397702
derde wereld oorlog

aanvallers
Isarel
bondgenoten
Amerika
Saoedi arabie
Golfstaten
Turkije
Doelen
Syrie (2012-2014)
Iran (2013-2015)
Afganistan (2014-2017)
Pakistan (2014-2017)
begin derde wereld oorlog tussen 2015-2017
Dit zijn de doelen als China en Rusland er zich ermee gaan bemoeien is de derde wereld oorlog gestart.
Natuurlijk zijn de voorbereiding van deze oorlog al meer dan 10 jaar bezig. De zogenaamde terroristische groepen met het Amerikaanse leger daar proberen natuurlijk zoveel mogelijk infrastructuur kapot te maken en de bevolking arm te houden zodat ze alvast een voorsprong hebben. Onder het het nom van tereur bestrijding keur de mensen het Amerikaanse leger goed In het midden oosten daardoor zullen veel mensen niet snel door hebben dat daar een wereldoorlog aan het beginnen is.

[ Bericht 8% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 19:23:12 ]
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 19:19:59 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_126397924
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar het gaat wel gebeuren ze zijn al met de eerste stappen bezig. Maar dat zie jij niet omdat je in je droomwereld leeft.
Daar kunnen de meningen over verschillen. Wie er hier in een droomwereld leeft.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:24:47 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126398171
Israel gaat samen met bondgenoot Amerika Afganistan aanvallen? :?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 19:26:52 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398292
quote:

[..]

Welke stappen als ik vragen mag?
bedoel het is zo ongeloofwaardig als de pest.
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet interessant vind :P
  zondag 12 mei 2013 @ 19:27:09 #44
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398310
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Israel gaat samen met bondgenoot Amerika Afganistan aanvallen? :?
Inderdaad maar dat duurt nog een paar Jaar.
Ze zijn al begonnen met Syrië daarna Komt Iran , Irak,Afghanistan,Pakistan.
pi_126398353
quote:

[..]

Opmerkingen over hoe iedereen wel een wereldoorlog kan voorspellen. Daar heb je echt geen internet voor nodig.
quote:
Zegt het knaapje dat nog nooit een eigen mening heeft gehad.
Conscience do cost.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:29:05 #46
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398406
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke stappen als ik vragen mag?
bedoel het is zo ongeloofwaardig als de pest.
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet interessant vind :P
Eerst stappen zijn
- infrastuctuur kapot maken
- bevolking arm houden
- militair basis aanleggen in die landen.
- wapens klaar leggen.
- Syrie aanvallen.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:29:39 #47
18159 Dlocks
pi_126398424
quote:

[..]

Als jij wat ouder zou zijn zou jij weten dat dergelijke onzinnige voorspellingen die iedere keer als een feit worden gebracht al decennia lang van de lopende band afrollen maar ze keer op keer op keer niet uitkomen.

Dus eigenlijk ben jij juist degene die (nog) in een droomwereld leeft. :Y

Maar goed, er is nog hoop. Als jij over een jaartje of 10 ziet dat in de afgelopen 10 jaar geen enkele voorspelling waar jij in geloofde is uitgekomen kom je misschien tot inkeer. Het heeft alleen even wat tijd nodig.

Of je bent over jaar of 10 zoals lambiekje nu is. Lambiekje heeft nog steeds niet door dat zijn wereldwijde-chaos-voorspellingen die hij keer op keer als waarheid de afgelopen jaren op dit forum heeft gedumpt iedere keer niet uitkomen. Maar hij blijft vrolijk doorgaan met dumpen van nieuwe 'waarheden' en voorspellingen die vervolgens ook weer niet uit komen. Wat dat betreft zal er statistisch gezien ooit een keer komen dat hij met een toevalstreffer wel gelijk krijgt. :P
  zondag 12 mei 2013 @ 19:31:44 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398526
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Irak en Afghanistan alweer ze zijn net weg.
en Pakistan... hell no... waarom in vredesnaam zijn ze vrienden mee en is kernmacht :)
  zondag 12 mei 2013 @ 19:35:01 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126398682
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Eerst stappen zijn
- infrastuctuur kapot maken
- bevolking arm houden
- militair basis aanleggen in die landen.
- wapens klaar leggen.
- Syrie aanvallen.
ah vandaar dat de VS bezuinigt op hun leger momenteel
militaire basis weg haalt uit Irak en Afghanistan.
wapens liggen altijd klaar zelfs in Nederland liggen nog een paar mooie nukes.
Syrie gaan ze niet aanvallen.. zit geen of nauwelijks Olie
  zondag 12 mei 2013 @ 19:38:34 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398875
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als jij wat ouder zou zijn zou jij weten dat dergelijke onzinnige voorspellingen die iedere keer als een feit worden gebracht al decennia lang van de lopende band afrollen maar ze keer op keer op keer niet uitkomen.

Dus eigenlijk ben jij juist degene die (nog) in een droomwereld leeft. :Y

Maar goed, er is nog hoop. Als jij over een jaartje of 10 ziet dat in de afgelopen 10 jaar geen enkele voorspelling waar jij in geloofde is uitgekomen kom je misschien tot inkeer. Het heeft alleen even wat tijd nodig.

Of je bent over jaar of 10 zoals lambiekje nu is. Lambiekje heeft nog steeds niet door dat zijn wereldwijde-chaos-voorspellingen die hij keer op keer als waarheid de afgelopen jaren op dit forum heeft gedumpt iedere keer niet uitkomen. Maar hij blijft vrolijk doorgaan met dumpen van nieuwe 'waarheden' en voorspellingen die vervolgens ook weer niet uit komen. Wat dat betreft zal er statistisch gezien ooit een keer komen dat hij met een toevalstreffer wel gelijk krijgt. :P
Het probleem van de meeste mensen hier is dat ze slapen ze zijn totaal gebrainwasted door de MSM daarom hebben ze een mening die totaal beïnvloed is. Maar daar ga ik niet verder op in hier hebben we het al vaak genoeg over gehad toen werkt dit verhaal ook niet bij jouw dus het zal nu ook wel niet lukken. Vat het niet persoonlijk. Neem de raad van Lambiek maar aan want hij heeft best veel verstand van de NWO enz. Nu hebben we het over voorspelling.
Niemand voorspelde een eerste en tweede wereld oorlog en toch kwam ze er. Dus dat geeft wel aan hoe onwetend het volk is over komende oorlogen. Dat is nu ook het geval na 70 jaar geen wereld oorlog is niemand aan het denken over een komende oorlog.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:39:37 #51
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126398915
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah vandaar dat de VS bezuinigt op hun leger momenteel
militaire basis weg haalt uit Irak en Afghanistan.
wapens liggen altijd klaar zelfs in Nederland liggen nog een paar mooie nukes.
Syrie gaan ze niet aanvallen.. zit geen of nauwelijks Olie
Ze zijn Syrie al aan het aanvallen. Of denk je echt dat Assad zijn eigen volk aan het uitmoorden is. Daar zit Amerika en Isarel achter.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:46:10 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126399208
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze zijn Syrie al aan het aanvallen. Of denk je echt dat Assad zijn eigen volk aan het uitmoorden is. Daar zit Amerika en Isarel achter.
ow? sinds wanneer?
Ek weet dat er een paar raketjes door israel zijn geschoten op Syrie.
En dat er een paar duizend vrijwilligers naar toe zijn ook aantal Nederlanders.
Maar dat was het!

En nee Assad doet dit niet zelf , hij heeft een leger + volgelingen die dat doen
  zondag 12 mei 2013 @ 19:47:11 #53
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399256
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow? sinds wanneer?
Ek weet dat er een paar raketjes door israel zijn geschoten op Syrie.
En dat er een paar duizend vrijwilligers naar toe zijn ook aantal Nederlanders.
Maar dat was het!
sinds 2013 nu dus
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 19:48:55 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_126399333
quote:

[..]

Toch nog wat beter lezen en opletten tribal.
  zondag 12 mei 2013 @ 19:51:09 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126399446
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

sinds 2013 nu dus
ah oke..
en wat voor bewijzen heb je..
bedoel ben je er zelf geweest en heb je in een mooie amerikaanse tank gezeten.
of in een helikopter.
ben je fijn met het israelische leger op stap geweest.

sinds iets meer als een jaar is er een burgeroorlog aan de gang..
ik zoe niet weten waarom de verenigde staten of isreal er mee te maken heeft.
of uberhaupt wat voor profijt ze er van hebben..

Dus wat ik van jou wil zien is het volgende.

1 amerikaanse Isrealische wapens
2 amerikaanse Isrealische leger
3. amerikaanse Isrealische stickers op wapens etc.
4 amerikaanse Isrealische geld toevoer stroom ( misschien wel financieel)
In Syrie he :)
  zondag 12 mei 2013 @ 19:51:41 #56
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399464
[quote]0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja klopt
  zondag 12 mei 2013 @ 19:53:29 #57
18159 Dlocks
pi_126399547
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het probleem van de meeste mensen hier is dat ze slapen ze zijn totaal gebrainwasted door de MSM daarom hebben ze een mening die totaal beïnvloed is.
Jij bent juist degene die geen eigen mening kan vormen maar anderen achterna loopt.

quote:
Neem de raad van Lambiek maar aan want hij heeft best veel verstand van de NWO enz.
Dat bedoel ik dus. Je loopt minder of meer blind achter Lambiekje en zijn bronnen aan zonder zelf een mening te vormen. Als je wat ouder zou zijn en al enkele jaren zou mee hebt gelopen in o.a. BWN dan zou je weten dat Lambiekje en zijn bronnen er keer op keer op keer op keer op keer naast zitten.

quote:
Niemand voorspelde een eerste en tweede wereld oorlog en toch kwam ze er. Dus dat geeft wel aan hoe onwetend het volk is over komende oorlogen.
Dat tijdperk kun je uiteraard totaal niet vergelijken met het huidige tijdperk. Ik mag toch echt hopen dat ik niet hoef uit te leggen waarom je dat niet kunt vergelijken ga.

Maar goed als ik de bronnen die Lambiekje en jij gebruiken zou moeten geloven zouden we de afgelopen 15 jaar al 80 wereldoorlogen hebben gehad.

De voorspelling in de OP is niets meer en niets minder dan de zoveelste in een heeeele lange rij met voorspellingen die ook niet gaat uitkomen.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:00:55 #58
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126399951
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah oke..
of in een helikopter.

Bronnen
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2048&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1670&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1493&l=NL
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P1909&l=NL
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/situatie_in_syrie
http://www.anarchiel.com/(...)_nieuwe_wereldoorlog
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1964
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1336
http://www.http://www.wij(...)/content.asp?m=P1337

http://www.anarchiel.com/(...)e_militaire_geheimen
http://www.wanttoknow.nl/overige/wie-zijn-de-schaduwkrijgers/

hier alvast wat bronnen

[ Bericht 5% gewijzigd door tribalwars op 12-05-2013 20:20:57 ]
pi_126400204
Hey tribal jij was toch gelovig? In de bijbel? De God van Israël?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:06:25 #61
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126400271
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Blaadjes het volgende:
Hey tribal jij was toch gelovig? In de bijbel? De God van Israël?
Wat is daarmee graag duidelijk uitleg.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:10:48 #62
18159 Dlocks
pi_126400539
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah oke..
of in een helikopter.

quote:
Ik heb een paar van die bronnen bekeken maar bij degene die ik heb bekeken staat nergens dat Assad afgelopen jaar niet zijn eigen volk aan het aanvallen is en dat er geen sprake zou zijn van een burgeroorlog.

--edit--
Oftewel: waar is het bewijs dat Assad gewoon lekker aan het strand zit en alles maar over zich heen laat komen?
pi_126400602
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wat is daarmee graag duidelijk uitleg.
Nou ja vanwege je beschuldigingen richting Israël. Je zegt zelfs dat Israël nog meer gebied wil veroveren voor de antichrist komt.
Dat strookt helemaal niet met de eindtijd profetie.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:13:35 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_126400687
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

*kuch*
http://militarybases.com/overseas/afghanistan/
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 mei 2013 @ 20:17:41 #65
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126400935
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja vanwege je beschuldigingen richting Israël. Je zegt zelfs dat Israël nog meer gebied wil veroveren voor de antichrist komt.
Dat strookt helemaal niet met de eindtijd profetie.
Profetie geeft maar aanwijzingen die kunnen ook iets heel anders aanwijzen.
pi_126400967
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

precies. ^O^
  zondag 12 mei 2013 @ 20:19:32 #67
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401050
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb een paar van die bronnen bekeken maar bij degene die ik heb bekeken staat nergens dat Assad afgelopen jaar niet zijn eigen volk aan het aanvallen is en dat er geen sprake zou zijn van een burgeroorlog.

--edit--
Oftewel: waar is het bewijs dat Assad gewoon lekker aan het strand zit en alles maar over zich heen laat komen?
Lees eerst maar eens alle bronnen en trek dan maar conclusie´s.
Doe maar .
  zondag 12 mei 2013 @ 20:20:32 #68
18159 Dlocks
pi_126401110
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zijn de bronnen die jij gebruikt niet een vorm van profetie waarbij losse flarden (zonder bewijzen) als aanwijzingen gebruikt kunnen worden waar je geen conclusies uit kunt trekken?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:20:50 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:49 #70
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401243
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie mooie verhaaltjes van mensen ...

Ik vroeg om heel iets anders.. ;)
er is een groot verschil tussen een mening van iemand en feiten. ;)
Ja maar sommige bronnen beantwoorden jouw vragen.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:22:56 #71
18159 Dlocks
pi_126401255
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Lees eerst maar eens alle bronnen en trek dan maar conclusie´s.
Doe maar .
Maar even voor de duidelijkheid: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Want in die bronnen die jij geeft wordt dat niet bewezen, maar misschien doel je op iets anders?
  zondag 12 mei 2013 @ 20:23:49 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401306
@ tribalwars..
Wist je dat we al sinds enige tijd in oorlog zijn met Rusland?
bron
  zondag 12 mei 2013 @ 20:24:02 #73
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126401323
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maar even voor de duidelijkheid: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?

Want in die bronnen die jij geeft wordt dat niet bewezen, maar misschien doel je op iets anders?
In mijn zijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:24:49 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126401372
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

In mijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Ik vind jou maar een zielig mannetje die duidelijk nog heel wat moet leren.
FEIT!!!
pi_126401385
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

In mijn zijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Ik denk dat je dus nog wel even wat tijd nodig hebt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')