abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126469762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.
Dat meen je toch niet? Je doet nu net alsof iedereen, of althans de grote meerderheid, in het 2012 sprookje geloofde.

Het was vooral de niet MSM die zich daar mee bezig hield.
Ich hock in meinem Bonker
pi_126469765
quote:

[..]

2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.
En heb je daar nog argumenten voor? De bijbel is niet echt een goed argument en ja die heb ik gelezen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:34:22 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126469858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet? Je doet nu net alsof iedereen, of althans de grote meerderheid, in het 2012 sprookje geloofde.

Het was vooral de niet MSM die zich daar mee bezig hield.
Dat meen ik wel ze houden van chaos creëren zodat de mensen ontwentend blijven.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:14 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126469952
quote:

[..]

Nou daar dachten die profeten van jou op Niburu en al die andere sites anders over.
Pas toen de datum was geweest word het opeens aangepast..

Van jaaaaaaa neeeeee het was een aankondiging.. van de Illuminatie.. bedoel we hebben de kalender er bij gepakt en ja als je de cijfertjes zus en zo neer legt..
dan is dit de dag dat.... bladiebladieblah... come on... :')
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:39 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_126469966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Onwetend, en waarom zou men dat doen?

Ik begrijp je redenatie helemaal niet :? .
pi_126470041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er was maar een heel beperkt groepje dat in 2012 geloofde en dat kwam niet door de MSM.
Die hebben er wel eens over bericht maar nooit gedaan alsof het echt waar was. Dat kwam vooral van de nieuwe media.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:39 #232
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126470107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er was maar een heel beperkt groepje dat in 2012 geloofde en dat kwam niet door de MSM.
Die hebben er wel eens over bericht maar nooit gedaan alsof het echt waar was. Dat kwam vooral van de nieuwe media.
Maar de MSM bracht er ook aandacht aan door de film 2012
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126470297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja ook over een spons in bikinibroek.

Het is een film. De meeste mensen zien dat ook zo. Maar goed een enkeling denkt dat er waarheid in zit maar dat zijn nooit de mensen die het 8 uur journaal geloven. ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:15 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126470321
quote:

[..]

Inderdaad maar kijk maar eens op die nieuwe media sites van jou..
Ga maar eens in archief kijken hoeveel tegenstrijdigheden er over in stonden.

bewustzijnsverandering
Illuminati
het begin van het einde
de komst van de antichrist
planet destruction
etc etc etc.

Waarvan de bovenste wel de makkelijkste is... pats boem we gaan anders denken... jeeez 8)7
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 11:46:42 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_126470393
quote:

[..]

Lees dit maar eens tribal:

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:47:47 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126470451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad maar kijk maar eens op die nieuwe media sites van jou..
Ga maar eens in archief kijken hoeveel tegenstrijdigheden er over in stonden.

bewustzijnsverandering
Illuminati
het begin van het einde
de komst van de antichrist
planet destruction
etc etc etc.

Waarvan de bovenste wel de makkelijkste is... pats boem we gaan anders denken... jeeez 8)7
Lol , je richt elke dag je focus op mensen die anders denken " omg alle logica is verloren " maar er is geen bewustzijnsverandering .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:07 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126470862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Lol , je richt elke dag je focus op mensen die anders denken " omg alle logica is verloren " maar er is geen bewustzijnsverandering .
Nee, ik verkies simpele logica boven, geen logica.
ik focus me niet op mensen die anders denken, ik probeer mee te denken over dat gene wat jullie melden en wat niet klopt, stel ik een vraag.
Als ik een simpele vraag stel, hoe het voor elkaar word gebokst krijg ik geen antwoord.
ik krijg alleen de melding EN TOCH IS HET ZO!
argumenten zonder ergens zelf over na te denken en maar komen aanslepen met een website van kijk hier staat het.
IPV zelf na te denken, is een groot verschil. :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:15:58 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126471663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee, ik verkies simpele logica boven, geen logica.
ik focus me niet op mensen die anders denken, ik probeer mee te denken over dat gene wat jullie melden en wat niet klopt, stel ik een vraag.
Als ik een simpele vraag stel, hoe het voor elkaar word gebokst krijg ik geen antwoord.
ik krijg alleen de melding EN TOCH IS HET ZO!
argumenten zonder ergens zelf over na te denken en maar komen aanslepen met een website van kijk hier staat het.
IPV zelf na te denken, is een groot verschil. :)
Ik verkies de logica van het nieuwe bewustzijn , de huidige wereld heeft voor mij niks meer met logica te maken , alles is omgekeerd . Zelfs het leven en de natuur staat niet meer op de eerste plaats maar de illusie geld . Alles draait om meer macht en meer vrijheden opgeven . Alles draait om oorlog .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:44:38 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126472641
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik verkies de logica van het nieuwe bewustzijn , de huidige wereld heeft voor mij niks meer met logica te maken , alles is omgekeerd . Zelfs het leven en de natuur staat niet meer op de eerste plaats maar de illusie geld . Alles draait om meer macht en meer vrijheden opgeven . Alles draait om oorlog .
Gister bij Tros RADAR is wel weer een mooie illustratie hoe corrupt, frauduleus en medogenloos het systeem weer is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_126472679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gister bij Tros RADAR is wel weer een mooie illustratie hoe corrupt, frauduleus en medogenloos het systeem weer is.
Tros lijkt me toch bij uitstek MSM dus niet te vertrouwen toch?
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 12:47:34 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_126472728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar hoe leef je dan? Je staat toch in het nu? Dan zul je toch pragmatisch moeten zijn.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:50:16 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126472795
quote:

[..]

Niet gezien maar eigenlijk gebeurd het nu aan de lopende band dat leugens en fraude en corruptie uitkomen , steeds meer en meer o|O
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 12:51:14 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_126472832
quote:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het een zootje is met de declaraties in de zorg. Pure roof is het.
pi_126474553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Tros lijkt me toch bij uitstek MSM dus niet te vertrouwen toch?
Als er iets wordt gezegd waar ze het mee eens zijn wordt er gretig gebruik van gemaakt. Vervolgens wordt er nooit ingegaan op het feit dat het een beetje hypocriet is.

Lambiekje is dol op de massa media. Zolang ze maar zeggen wat hij denkt.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:48:50 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126474996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar hoe leef je dan? Je staat toch in het nu? Dan zul je toch pragmatisch moeten zijn.
Niet meer steunen waar ik niet in geloof , bijv niet meer gaan stemmen . Bewust worden dat alles op de wereld is gericht op afscheiding en verdeeldheid en op de macht buiten jezelf te leggen , alles is gebaseerd op angst , en alles is gebaseerd om de status quo in stand te houden , ook dat hoef ik niet meer te steunen . In ieder geval 1 minder . Word er bijv een bevolkingsgroep of een andere groep zwartgemaakt in de MSM ? Korrel zout en niet er aan meedoen .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:52:28 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126475163
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet meer steunen waar ik niet in geloof , bijv niet meer gaan stemmen . Bewust worden dat alles op de wereld is gericht op afscheiding en verdeeldheid en op de macht buiten jezelf te leggen , alles is gebaseerd op angst , en alles is gebaseerd om de status quo in stand te houden , ook dat hoef ik niet meer te steunen . In ieder geval 1 minder . Word er bijv een bevolkingsgroep of een andere groep zwartgemaakt in de MSM ? Korrel zout en niet er aan meedoen .
Ah dat ken ik :D

Stemmen etc kan ik inkomen.
Bevolkings groepen zwart maken, logisch dat hoort niemand te doen.
mja, nog steeds betaal je BTW etc en je leeft nog steeds in dit land je maakt nog steeds deel uit van de maatschapij
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 13:59:32 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_126475502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Je afzijdig houden van alles dus?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:09:57 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126475990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah dat ken ik :D

Stemmen etc kan ik inkomen.
Bevolkings groepen zwart maken, logisch dat hoort niemand te doen.
mja, nog steeds betaal je BTW etc en je leeft nog steeds in dit land je maakt nog steeds deel uit van de maatschapij
Erg grappig maar een mooi voorbeeld van de omgekeerde wereld . Een recht is pas een recht als niemand dat af kan pakken , een groep die besluit wat iemand wel of niet meer mag zien of aan mee mag doen , is de omgekeerde wereld . Iemand moet zelf invullen wat dat inhoud . En idd maak ik deel uit van de maatschappij en ik bepaal hoe ik daarin sta en ik bepaal wat ik nog wel of niet steun of serieus neem .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:18:19 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126476350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Erg grappig maar een mooi voorbeeld van de omgekeerde wereld . Een recht is pas een recht als niemand dat af kan pakken , een groep die besluit wat iemand wel of niet meer mag zien of aan mee mag doen , is de omgekeerde wereld . Iemand moet zelf invullen wat dat inhoud . En idd maak ik deel uit van de maatschappij en ik bepaal hoe ik daarin sta en ik bepaal wat ik nog wel of niet steun of serieus neem .
Dus zolang het binnen een bepaalde maatschappij is moet je alsnog aan de wetten en regels van die maatschappij houden.
Tja de rechten die je hebt binnen die maatschappij daar kan je zelf een keuze uit maken wat er mee te doen.

In feite doe je niet veel anders als de rest.
Je hebt je eigen mening je eigen huisregels en je eigen normen en waarden wat toegestaan is met de wet van het land waarin je leeft.

Wij leven hier in Nederland in een vrij land, je hebt zelf de keuze of je gegevens en dergelijk doorgeeft zolang het maar niet in tegenstrijd is met de wet, zo is er bijvoorbeeld een wet die aangeeft als je die overtreed je zelf moet legitimeren.

Althans dit soort regels bestaan er in Nederland, het Filmpje was inderdaad grappig bedoeld.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:27:58 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126476816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus zolang het binnen een bepaalde maatschappij is moet je alsnog aan de wetten en regels van die maatschappij houden.
Tja de rechten die je hebt binnen die maatschappij daar kan je zelf een keuze uit maken wat er mee te doen.

In feite doe je niet veel anders als de rest.
Je hebt je eigen mening je eigen huisregels en je eigen normen en waarden wat toegestaan is met de wet van het land waarin je leeft.

Wij leven hier in Nederland in een vrij land, je hebt zelf de keuze of je gegevens en dergelijk doorgeeft zolang het maar niet in tegenstrijd is met de wet, zo is er bijvoorbeeld een wet die aangeeft als je die overtreed je zelf moet legitimeren.

Althans dit soort regels bestaan er in Nederland, het Filmpje was inderdaad grappig bedoeld.
Dit noem ik geen vrijheid , we staan in dienst van de elite en die bepalen de regels en de beperkingen . We hebben zoveel regels dat er een jarenlange studie voor nodig is om op 1 gebied alle regels duidelijk te krijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')