abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2013 @ 20:53:51 #201
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126448506
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voorspelling dat zaken misgaan ben ik niet zo precies op. Zo zo mei 2005 alles onder lopen. En zouden we Zwolle aan Zee krijgen. Ik vind het maar wat leuk dat er zulke verhalen/voorspellingen de ronde doen.

Over uitkomen ... Als je in 2008 zei dat landen in zwaarweer zitten was je voor gek verklaard.
Over Codex heb ik gewoonweg gelijk.

[..]
Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.

Hieronder een samenvatting van een voorspelling die jij in april 2011 op dit forum gedumpt hebt en die nooit is uitgekomen:

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Lambiekje het volgende:

'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'

[..]

Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.

[,,]

'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'

[..]

De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.

[..]

Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.

[..]

'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'

[..]

bron

Dit komt er van als je corruptie toe laat. En de burgers bedonderd.
Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren. ;)

Bron van dit zoveelste pareltje van Lambiekje: BNW / In juli is het afgelopen met de pret :P

Maar goed, is niet erg hoor. Iedereen weet dat minimaal 95% van de voorspellingen in BNW nooit uitkomen. Was meer bedoeld voor tribalwars die nog in een droomwereld leeft en denkt dat dit soort zaken vaker wel dan niet uitkomen. Want MSM komt er niet mee dus is het waar. :{
  maandag 13 mei 2013 @ 20:58:34 #202
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126448911
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Niet recht strekse door god maar in direct. Alle mensen die in de bijbel schreven hebben aanwijzingen van god gehad of visioenen.
Dat is wat de MSM ons inderdaad al eeuwen wil laten geloven. ;)
pi_126450707
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, interpretatie. Daar hebben we dus de theologen voor.
wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 13 mei 2013 @ 23:27:57 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126459556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef new_moon het volgende:

[..]

wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?
Misschien omdat hij zij er voor gestudeerd heeft?
In tegenstelling tot menige kenners hier.
Die al hun vertrouwen leggen in zeer goed wetenschappelijk onderbouwde sites.
Zoals zo vaak hier genoemd worden.

Of hun feiten halen uit een boek van meer als 2000 jaar oud.
Een Kalender waarvan de makers al tot stof zijn vergaan.
Of een samenhangsel van zelfbenoemde argumenten van Pseudowetenschappers.
:7
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_126461178
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:40:25 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_126464779
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?
Dat de leugen nog groter wordt ... wat voor de betreffende industrie beter is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:00:03 #207
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126465699
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.

Hieronder een samenvatting van een voorspelling die jij in april 2011 op dit forum gedumpt hebt en die nooit is uitgekomen:

[..]

Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren. ;)

Bron van dit zoveelste pareltje van Lambiekje: BNW / In juli is het afgelopen met de pret :P

Maar goed, is niet erg hoor. Iedereen weet dat minimaal 95% van de voorspellingen in BNW nooit uitkomen. Was meer bedoeld voor tribalwars die nog in een droomwereld leeft en denkt dat dit soort zaken vaker wel dan niet uitkomen. Want MSM komt er niet mee dus is het waar. :{
niet op de man
kom is met echte argumenten of heb je die niet.
of feite die mijn verhaal tegenspreken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:15:57 #208
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126465976
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of hun feiten halen uit een boek van meer als 2000 jaar oud.
Een Kalender waarvan de makers al tot stof zijn vergaan.
Of een samenhangsel van zelfbenoemde argumenten van Pseudowetenschappers.
Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:21:28 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.
Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?
;)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:23:08 #210
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?
;)
die star trek link
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:24 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die star trek link
Ja :D
Ben geen trekkie maar klinkt geloofwaardiger dan dit verhaal :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:25:22 #212
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja :D
Ben geen trekkie maar klinkt geloofwaardiger dan dit verhaal :P
Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:30:27 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.
Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?

En de gene die het verhaal beweert dat ben IK
Jij beweert jou verhaal ik de mijne

En tja dan moet ik even kijken hoeveel volgers star trek heeft
By the late 1990s an estimated two million people in the United States, or about 5% of 35 million weekly Star Trek watchers, were what one author decribed as "hard-core fans"

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)

btw.. er zijn zoveel voorspellingen over WWIII

[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 14-05-2013 09:38:31 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:47:27 #214
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?

En de gene die het verhaal beweert dat ben IK
Jij beweert jou verhaal ik de mijne

En tja dan moet ik even kijken hoeveel volgers star trek heeft
By the late 1990s an estimated two million people in the United States, or about 5% of 35 million weekly Star Trek watchers, were what one author decribed as "hard-core fans"

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)

btw.. er zijn zoveel voorspellingen over WWIII
Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:55:52 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126466716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
staat er bij

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
bron IMDB
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:01:29 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126466878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

staat er bij

story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
bron IMDB
Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:21:11 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126467420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.
:')
Gast, ga je nou serieus op in haken?
Bedoel dit verhaaltje is bedacht voor een film, om een link te leggen met eigenlijk alle startrek films.
En de link leggen tussen Startrek en illuminatie.... gast :')

Jou verhaaltje is bedacht door mensen die een bepaalde link leggen met door voorspellingen van Nostradamus, de bijbel en recente gebeurtenissen, waardoor men denkt dat het op komst is.

Als jij serieus gelooft dat er binnen 5 jaar de pleuris uit breekt, moet je at doen.. niet meer naar school gaan maar beginnen met training voor het leger.
Of beginnen et een schuilkelder graven.
Of gewoon werken zodat je een vliegticket naar zuid amerika kan veroorloven

En btw paar berichtjes hier boven staat een linkje met meer van dat soort voorspellingen, Lambiekje komt ook geregeld met dit soort voorspellingen.

De laaste grootse voorspellen was van afgelopen jaar 21 dec 2012 toen er genoeg gekkies dachten dat de paneet er aan ging volgens een Maya kalender.
Ook daar was een leuke film over gemaakt 2012

:)
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 10:28:11 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_126467600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwam :?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:45 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126467654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwam :?
oke is goed.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:31:39 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126467697
De derde wereld oorlog speelt zich dus af in het midden oosten.
Eerst zullen ze flink dreigen met elkaar maar breekt er nog geen oorlog uit.
Vergelijk het dreigen maar dus noord en zuid Korea.
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
  Moderator dinsdag 14 mei 2013 @ 10:33:33 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_126467765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
Ok. Nou, we zullen zien.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:42:52 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126468074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
Laat..?
Als er een amerikaans of europese militair (waar wij ons verwant aan voelen) sneuvelt word het vrijwel gelijk breed uitgemeten in de media.
We kijken even een tijdje terug..24 feb 1991 ik weet het nog heel goed, lag ziek op bed thuis.
En was het Journaal aan het kijken late nieuws nog geen 10 min na de eerste grens schermutselingen kreeg ik al mee dat Operatie Desert Sabre begon, en dat was 1991, in vergelijking met de huidige media... ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:23:04 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126469370
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

:')
Gast, ga je nou serieus op in haken?
Bedoel dit verhaaltje is bedacht voor een film, om een link te leggen met eigenlijk alle startrek films.
En de link leggen tussen Startrek en illuminatie.... gast :')

Jou verhaaltje is bedacht door mensen die een bepaalde link leggen met door voorspellingen van Nostradamus, de bijbel en recente gebeurtenissen, waardoor men denkt dat het op komst is.

Als jij serieus gelooft dat er binnen 5 jaar de pleuris uit breekt, moet je at doen.. niet meer naar school gaan maar beginnen met training voor het leger.
Of beginnen et een schuilkelder graven.
Of gewoon werken zodat je een vliegticket naar zuid amerika kan veroorloven

En btw paar berichtjes hier boven staat een linkje met meer van dat soort voorspellingen, Lambiekje komt ook geregeld met dit soort voorspellingen.

De laaste grootse voorspellen was van afgelopen jaar 21 dec 2012 toen er genoeg gekkies dachten dat de paneet er aan ging volgens een Maya kalender.
Ook daar was een leuke film over gemaakt 2012

:)
Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:54 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126469556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .
Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.

Het is maar hoe je het wendt of keert.

Er is niks gebeurt dus we gaan verder met dit topic.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:29:25 #225
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126469622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.

Het is maar hoe je het wendt of keert.

Er is niks gebeurt dus we gaan verder met dit topic.
2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')