Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voorspelling dat zaken misgaan ben ik niet zo precies op. Zo zo mei 2005 alles onder lopen. En zouden we Zwolle aan Zee krijgen. Ik vind het maar wat leuk dat er zulke verhalen/voorspellingen de ronde doen.
Over uitkomen ... Als je in 2008 zei dat landen in zwaarweer zitten was je voor gek verklaard.
Over Codex heb ik gewoonweg gelijk.
[..]
Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren.quote:Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'
[..]
Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.
[,,]
'We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium dat gepaard zal gaan met de sociale onrust die nu al aan het uitbreken is, maar wat de mainstream media proberen te verbergen.'
[..]
De meeste van deze rapporten zullen in juni en juli dit jaar worden gepubliceerd. Van tevoren zullen er de nodige winstwaarschuwingen worden afgegeven. Deze cijfers zal men dus niet verborgen kunnen houden.
[..]
Niets zal kunnen verbergen wat er uiterlijk in juli in de financiële wereld zal gebeuren. Dan zal alles compleet in elkaar storten.
[..]
'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'
[..]
bron
Dit komt er van als je corruptie toe laat. En de burgers bedonderd.
Dat is wat de MSM ons inderdaad al eeuwen wil laten geloven.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet recht strekse door god maar in direct. Alle mensen die in de bijbel schreven hebben aanwijzingen van god gehad of visioenen.
wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, interpretatie. Daar hebben we dus de theologen voor.
Misschien omdat hij zij er voor gestudeerd heeft?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
wat middeleeuws, waarom nou weer op het oordeel van een ander (zogenaamde deskundige) moeten vertrouwen?
Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zij er voor gestudeerd heeft?
In tegenstelling tot menige kenners hier.
Die al hun vertrouwen leggen in zeer goed wetenschappelijk onderbouwde sites.
Zoals zo vaak hier genoemd worden.
Dat de leugen nog groter wordt ... wat voor de betreffende industrie beter is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan studie en kennis als dat komt van een bron die niet klopt?
niet op de manquote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Voorspellen ben jij inderdaad niet zo goed in. Dat komt wellicht doordat je bronnen zoals Xandernieuws gebruikt die weer tekst van Ruppert overneemt.
Hieronder een samenvatting van een voorspelling die jij in april 2011 op dit forum gedumpt hebt en die nooit is uitgekomen:
[..]
Zoals ik destijds in betreffende topic ook al schreef: zelfs een holbewoner kon zien dat er niets van wat er in betreffende OP stond daadwerkelijk ging gebeuren.
Bron van dit zoveelste pareltje van Lambiekje: BNW / In juli is het afgelopen met de pret
Maar goed, is niet erg hoor. Iedereen weet dat minimaal 95% van de voorspellingen in BNW nooit uitkomen. Was meer bedoeld voor tribalwars die nog in een droomwereld leeft en denkt dat dit soort zaken vaker wel dan niet uitkomen. Want MSM komt er niet mee dus is het waar.![]()
Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zij er voor gestudeerd heeft?
In tegenstelling tot menige kenners hier.
Die al hun vertrouwen leggen in zeer goed wetenschappelijk onderbouwde sites.
Zoals zo vaak hier genoemd worden.
Of hun feiten halen uit een boek van meer als 2000 jaar oud.
Een Kalender waarvan de makers al tot stof zijn vergaan.
Of een samenhangsel van zelfbenoemde argumenten van Pseudowetenschappers.
Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kom maar met argumenten of feiten die mijn verhaal tegen spreken in plaats van off topic praten.
die star trek linkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meer als eens gedaan heb jij nou al die link door gelezen?
Jaquote:
Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben geen trekkie maar klinkt geloofwaardiger dan dit verhaal
Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vondt het niet echt geloofwaardig.Hoe heet die man trouwens die jouw verhaal beweert.
Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil je nou serieus weten wie de scriptschrijver van startrek is?
En de gene die het verhaal beweert dat ben IK
Jij beweert jou verhaal ik de mijne
En tja dan moet ik even kijken hoeveel volgers star trek heeft
By the late 1990s an estimated two million people in the United States, or about 5% of 35 million weekly Star Trek watchers, were what one author decribed as "hard-core fans"
story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
btw.. er zijn zoveel voorspellingen over WWIII
staat er bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat er bij
story
Gene Roddenberry
Rick Berman
Brannon Braga
Ronald D. Moore
Brannon Braga
(screenplay) &
Ronald D. Moore
(screenplay)
bron IMDB
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan niks slechts over ze vinden. Maar het blijft een Hollywood film dus het blijft een film gemaakt door de illuminatie. De scipte schrijvers werden zeker beïnvloed door andere mensen. Dus je verhaal is redelijk onbetrouwbaar kom nou een derde wereld oorlog voorspellen met star trek dat kan niet.
Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk weten wie dat verhaaltje van jouw over de derde wereld oorlog heeft bedacht.
oke is goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met een verhaaltje daarover kwam
Ok. Nou, we zullen zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
De derde wereld oorlog speelt zich dus af in het midden oosten.
Eerst zullen ze flink dreigen met elkaar maar breekt er nog geen oorlog uit.
Vergelijk het dreigen maar dus noord en zuid Korea.
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
Laat..?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef tribalwars het volgende:
De derde wereld oorlog speelt zich dus af in het midden oosten.
Eerst zullen ze flink dreigen met elkaar maar breekt er nog geen oorlog uit.
Vergelijk het dreigen maar dus noord en zuid Korea.
De media zal natuurlijk pas laat bericht geving geven over dat de oorlog begonnen is.
De MSM zal er alles aan doen om mensen te misleiden zodat ze niet op tijd wakker zijn als de oorlog begint.
Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Gast, ga je nou serieus op in haken?
Bedoel dit verhaaltje is bedacht voor een film, om een link te leggen met eigenlijk alle startrek films.
En de link leggen tussen Startrek en illuminatie.... gast![]()
Jou verhaaltje is bedacht door mensen die een bepaalde link leggen met door voorspellingen van Nostradamus, de bijbel en recente gebeurtenissen, waardoor men denkt dat het op komst is.
Als jij serieus gelooft dat er binnen 5 jaar de pleuris uit breekt, moet je at doen.. niet meer naar school gaan maar beginnen met training voor het leger.
Of beginnen et een schuilkelder graven.
Of gewoon werken zodat je een vliegticket naar zuid amerika kan veroorloven
En btw paar berichtjes hier boven staat een linkje met meer van dat soort voorspellingen, Lambiekje komt ook geregeld met dit soort voorspellingen.
De laaste grootse voorspellen was van afgelopen jaar 21 dec 2012 toen er genoeg gekkies dachten dat de paneet er aan ging volgens een Maya kalender.
Ook daar was een leuke film over gemaakt 2012
Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat de planeet eraan ging was volgens Hollywood , de Maya's hadden het over een bewustzijnsverandering , een nieuw tijdperk . Niet alles geloven wat de MSM zegt .
2012 is alleen maar bedacht om mensen af te leiden. Zodat de illuminatie groot voorbereiding konden treffen voor hun NWO.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gingen ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zou plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum. Sommigen meenden dat in 2012 het einde van de wereld zou komen.
Het is maar hoe je het wendt of keert.
Er is niks gebeurt dus we gaan verder met dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |