Maar nogmaals: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In mijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Een feit is iets wat daadwerkelijk gebeurt is niet een mening.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In mijn zijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een zielig mannetje die duidelijk nog heel wat moet leren.
FEIT!!!
Dan vindt je dat maar dat is jouw mening want een feit begin je niet met ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een zielig mannetje die duidelijk nog heel wat moet leren.
FEIT!!!
Assad heeft zijn eigen burgers niet aangevallen het afgelopen jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar nogmaals: Assad heeft eigen burgers niet aangevallen in het afgelopen jaar?
Indien je ja zegt dan vermoed ik dat jij je eigen bronnen verkeerd hebt begrepen of dat je het niet juist verwoord in dit topic.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
Dan vindt je dat maar dat is jouw mening want een feit begin je niet met ik.
mijn bron staat hier iets boven dus is het een feitquote:In mijn bronnen die feite gegeven. Een mens bepaalt zelf wanneer iets bewezen is of niet.
Oke dan heb je een punt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
mijn bron staat hier iets boven dus is het een feit
Nou nou als je mensen niet kunt overtuigen hoef je nog geen verwijten te gaan maken hequote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke dan heb je een punt.
Dan win jij boeie.
Lees na eerst maar eens al mijn bronnen voor je wat begint te roepen.
Vreslijk volwassen mensen die denken dat ze als beter weten terwijl ze helemaal niks weten over deze wereld helemaal niks.
Nee maar sommige mensen lezen mijn bronnen niet eens en dan gaan ze wat roepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou nou als je mensen niet kunt overtuigen hoef je nog geen verwijten te gaan maken he
Het is een bij elkaar gestapelde lading met feiten waaruit iemand een conclusie trekt over wat er misschien eventueel zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke dan heb je een punt.
Dan win jij boeie.
Lees na eerst maar eens al mijn bronnen voor je wat begint te roepen.
Vreslijk volwassen mensen die denken dat ze als beter weten terwijl ze helemaal niks weten over deze wereld helemaal niks.
Ok, dan heb jij je eigen bronnen duidelijk niet goed begrepen. Je haalt een aantal zaken doorelkaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Assad heeft zijn eigen burgers niet aangevallen het afgelopen jaar.
Mijn bronnen geven duidelijk aan dat Assad niet zijn eigen burgers heeft aangevallen.
HAHAHAAHAHAHquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mijn bronnen geven duidelijk aan dat Assad niet zijn eigen burgers heeft aangevallen.
Oke mijn bronnen zijn niet alles duidelijk. Maar ik ben wel benieuwt naar je bewijs dat Assad kogels op eigen burgers heeft geschoten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ok, dan heb jij je eigen bronnen duidelijk niet goed begrepen. Je haalt een aantal zaken doorelkaar.
Ja, sinds kort beginnen buitenlandse mogendheden zich meer te bemoeien met de burgeroorlog. Ja, er komen sinds een half jaar meer 'strijders' uit het buitenland naar Syrië. Ja, er is een volksopstand / revolutie die in maart 2011 begon (staat letterlijk in 1 van de bronnen die jij geeft) gaande.
Nee, het klopt niet dat het leger van Assad nog geen enkele kogel op eigen burgers heeft afgevuurd. Maar dat is ook niet wat jouw bronnen beweren. Wat jouw bronnen beweren is dat Israël belang heeft bij deze burgeroorlog. Dat is heel iets anders dan wat jij zegt...
Door dit soort ophitserij ontstaán dus oorlogen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Wauw, nog nooit zo een onzinnig topic gezien. Allemaal gebaseerd op lucht. Ik vraag mij af wie dit soort onzinnigheden schrijft. Echt te triest voor woorden en een zeer grote ophitsing van iets dat er niet is.
Ik vind het ook erg. Waarom wordt dit topic niet gesloten? Er wordt hier duidelijk aan geschiedvervalsing gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door dit soort ophitserij ontstaán dus oorlogen.
Al is het maar op een forum.
Lees nu de hele post van Dlocks nog eens zorgvuldig.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke mijn bronnen zijn niet alles duidelijk. Maar ik ben wel benieuwt naar je bewijs dat Assad kogels op eigen burgers heeft geschoten.
Tribalwars is pas 17 .quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg. Waarom wordt dit topic niet gesloten? Er wordt hier duidelijk aan geschiedvervalsing gedaan.
http://www.qooqle.nl/?q=brugeroorlog+syriequote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al een hoop. Ik werd al eerlijk gezegd een beetje bang van de schrijver van de OP, je moet toch wel een psychopaat zijn om gebeurtenissen zo anders te zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribalwars is pas 17 .
Hij moet nog heel veel lezen maar is al overtuigd van zijn gelijk en vertrouwt op dubieuze bronnen .
Dat is tevens zijn valkuil waar hij steeds in tuimelt.
Waarom is mijn verhaal zo schokkend voor je. Omdat het niet van de MSM komt. Omdat ik een andere mening heb dan de MSMquote:Op zondag 12 mei 2013 21:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al een hoop. Ik werd al eerlijk gezegd een beetje bang van de schrijver van de OP, je moet toch wel een psychopaat zijn om gebeurtenissen zo anders te zien.
MSM?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom is mijn verhaal zo schokkend voor je. Omdat het niet van de MSM komt. Omdat ik een andere mening heb dan de MSM
Valt nog mee dat je niet alles geloof van de MSM.quote:
Gast, kijk eens een beetje rond in dit topic en vrijwel iedereen ontkracht jou. Jij wil echter de waarheid niet zien en claimt dat de waarheid weer vals is.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je niet alles geloof van de MSM.
Waarom heb ik dan geen gelijk kom maar met je verhaal en je bronnen.
De MSM is de Telegraaf,Volkskrant,NRC,SBS,RTl enz. Niemand komt met duidelijk bronnnen of bewijzen ik ben misschien wat onduidelijk maar meer niet. Ik bepaal zelf wel of ik iets ontkracht vind of niet. Je hebt niet eens alle mijn bronnen gelezen dus dan kun je nog geen mening vormen over ontkrachting.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gast, kijk eens een beetje rond in dit topic en vrijwel iedereen ontkracht jou. Jij wil echter de waarheid niet zien en claimt dat de waarheid weer vals is.
Wat is nogmaals, de MSM?
Dat is dan ook precies het probleem. In jouw optiek zal jij nooit ontkracht zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef tribalwars het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik iets ontkracht vind of niet.
Als jullie met goede bronnen komen die niet van de MSM komen dan vindt ik dat het ontrkacht is.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het probleem. In jouw optiek zal jij nooit ontkracht zijn.
Dat maak jij ervan. Het is best te ontkrachten als je met bronnen komt die niet van de MSM komen en die het tegendeel bewijzen dan heb je het ontkracht.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het probleem. In jouw optiek zal jij nooit ontkracht zijn.
wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als jullie met goede bronnen komen die niet van de MSM komen dan vindt ik dat het ontrkacht is.
[..]
Dat maak jij ervan. Het is best te ontkrachten als je met bronnen komt die niet van de MSM komen en die het tegendeel bewijzen dan heb je het ontkracht.
Sorry hoor maar dat maak jij ervan.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef theguyver het volgende:
, Isreal heeft problemen met zijn buurlanden dus.. gaan ze die aanvallen annexeren tot een groot Isreal.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als jullie met goede bronnen komen die niet van de MSM komen dan vindt ik dat het ontrkacht is.
[..]
Dat maak jij ervan. Het is best te ontkrachten als je met bronnen komt die niet van de MSM komen en die het tegendeel bewijzen dan heb je het ontkracht.
Kijk nu eens op de 'gewone' sites, en leg deze naast de sites waar je nu zo'n vertrouwen in hebt. Dan pas kun je voor jezelf bepalen welke je gelooft en waarom.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat maak jij ervan.
Niet alles is 100% te vertrouwen daarom kijk ik ook op meerdere site´s
zo staat het op die site van jou althans mijn interpretatie van jou bronnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat maak jij ervan.
Niet alles is 100% te vertrouwen daarom kijk ik ook op meerdere site´s
Lekker filmpje.quote:
Hoe denk je dat mensen erachter zijn gekomen dat de MSM niet te vertrouwen is , door te vergelijken . Je advies heeft er juist voor gezorgt dat iemands mening is veranderd en het vertrouwen in de MSM is gedaald .quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk nu eens op de 'gewone' sites, en leg deze naast de sites waar je nu zo'n vertrouwen in hebt. Dan pas kun je voor jezelf bepalen welke je gelooft en waarom.
Nou, dit speelde al voordat ik dit vanavond aan tribal adviseerde hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mensen erachter zijn gekomen dat de MSM niet te vertrouwen is , door te vergelijken . Je advies heeft er juist voor gezorgt dat iemands mening is veranderd en het vertrouwen in de MSM is gedaald .
Zegt hij ook niet dat hij geen MSM bronnen meer leest? Dus vergelijken zit er sowieso niet in. Maar ik geloof niet dat dat door je advies komt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dit speelde al voordat ik dit vanavond aan tribal adviseerde hoor.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zegt hij ook niet dat hij geen MSM bronnen meer leest? Dus vergelijken zit er sowieso niet in. Maar ik geloof niet dat dat door je advies komt.
Dat is inderdaad het sleutelwoordquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Illuminati.Official het volgende:
Paradigma is hier het sleutelwoord.
Wat dan ook wel grappig is wat theguyver een eindje hierboven al zei.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
En nee, tribal weigert MSM-bronnen te kijken, lezen of te geloven. Tja, dan krijg je dus een eenzijdig beeld en ga je mee in de bronnen die Israël en Amerika van werkelijk alles wat er misgaat in de wereld de schuld geven.
Heel goeie vraag.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat dan ook wel grappig is wat theguyver een eindje hierboven al zei.
Dat zijn bronnen de MSM als belangrijkste bron hebben.
Wie brengt het nieuws als er geen MSM zou zijn?
Ik niet ben al druk zatquote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat dan ook wel grappig is wat theguyver een eindje hierboven al zei.
Dat zijn bronnen de MSM als belangrijkste bron hebben.
Wie brengt het nieuws als er geen MSM zou zijn?
Voorspelling dat zaken misgaan ben ik niet zo precies op. Zo zo mei 2005 alles onder lopen. En zouden we Zwolle aan Zee krijgen. Ik vind het maar wat leuk dat er zulke verhalen/voorspellingen de ronde doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die geen eigen mening kan vormen maar anderen achterna loopt.
[..]
Dat bedoel ik dus. Je loopt minder of meer blind achter Lambiekje en zijn bronnen aan zonder zelf een mening te vormen. Als je wat ouder zou zijn en al enkele jaren zou mee hebt gelopen in o.a. BWN dan zou je weten dat Lambiekje en zijn bronnen er keer op keer op keer op keer op keer naast zitten.
[..]
Dat tijdperk kun je uiteraard totaal niet vergelijken met het huidige tijdperk. Ik mag toch echt hopen dat ik niet hoef uit te leggen waarom je dat niet kunt vergelijken ga.
Maar goed als ik de bronnen die Lambiekje en jij gebruiken zou moeten geloven zouden we de afgelopen 15 jaar al 80 wereldoorlogen hebben gehad.
De voorspelling in de OP is niets meer en niets minder dan de zoveelste in een heeeele lange rij met voorspellingen die ook niet gaat uitkomen.
En wat NOS verkondigd zijn feiten?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zie mooie verhaaltjes van mensen ...
Ik vroeg om heel iets anders..
er is een groot verschil tussen een mening van iemand en feiten.
Lambiekje opletten zie berichtjes hiervoor binnen een week breekt de pleuris uit.quote:
Oog getuigen beelden foto's verslaggevers.quote:
het zijn nu eenmaal politici en vaak streven die naar het 'creeren' van iets...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:
Het is dan ook beslist geen toeval dat vicepresident Joe Biden onlangs openlijk pleite voor de creatie van 'de Nieuwe Wereld Orde'.
Ik heb dit uit de prachtige link van Lambiekje hier boven... er moest nog een sarcastische smiley bij staanquote:Op maandag 13 mei 2013 09:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het zijn nu eenmaal politici en vaak streven die naar het 'creeren' van iets...
dat betekent niet dat ze daarin erg succesvol zijn, en meestal scheppen de heren politici geen 'orde' maar vooral de voedingsbodem van nieuwe problemen.
Kijk hierbij eens naar het verleden... bv in het middenoosten zijn de westerse machten al sinds eind 19e en begin 20e eeuw druk bezig daar staten te scheppen, heersers aan de macht te brengen..
eigenlijk al sinds het ineenstorten van het Ottomaanse Rijk, zien westerse machten (Britten en Fransen daarna ook de Amerikanen en Russen, en sinds een paar jaar nu de chinezen) het als perfecte plek om aan machtspolitiek te doen, invloedssferen uit te breiden, met als belangrijkste reden natuurlijk toegang tot grondstoffen handelsroutes...
Dat is geen proces dat erg succesvol is, maar vooral steeds meer oorlogen schept en de gevolgen van de ene oorlog, vormen vaak weer de aanloop naar de volgende.
Als je wereldbeeld veranderd door nieuwe informatie of andere bronnen , is er geen weg meer terug naar het punt waarbij je nog niet de nieuwe informatie had . Mensen roepen kijk naar de msm maar de nieuwe msm is internet en daar kies je zelf je bronnen en vergelijk je standaard alles . Mensen komen er juist achter door internet dat de MSM te eenzijdig was en men meeging met de leugen dat America de redder is en israel het slachtoffer . Internet is de nieuwe MSM . De oude MSM is op zijn retour .quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
En nee, tribal weigert MSM-bronnen te kijken, lezen of te geloven. Tja, dan krijg je dus een eenzijdig beeld en ga je mee in de bronnen die Israël en Amerika van werkelijk alles wat er misgaat in de wereld de schuld geven.
Hahaha nee hoor..quote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je wereldbeeld veranderd door nieuwe informatie of andere bronnen , is er geen weg meer terug naar het punt waarbij je nog niet de nieuwe informatie had . Mensen roepen kijk naar de msm maar de nieuwe msm is internet en daar kies je zelf je bronnen en vergelijk je standaard alles . Mensen komen er juist achter door internet dat de MSM te eenzijdig was en men meeging met de leugen dat America de redder is en israel het slachtoffer . Internet is de nieuwe MSM . De oude MSM is op zijn retour .
Dus internet is de beste bron , journaal kijk ik alleen om me te informeren over wat ze willen dat de massa gelooft en om te zien wat ze achterhouden .quote:Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor..
Isreal onderdrukt de palastijen zie plaatje op pagina 1 van dit topic ze hebben een grotere en hogere muur om bepaalde palastijnse gebieden geplaatst dan de duitse berlijnse muur.
De Joden waren het slachtoffer in de 2e wereld oorlog dat was 60 jaar geleden.
De Verenigde Staten is niet echt meer de waakhond van de wereld dat kan je gewoon uit de MSM halen, ze zijn nagenoeg alleen met zichzelf bezig de economische ciris waar ze zichzelf in hebben gestort door, maar dat is een lang verhaal, en zal ik je ook maar niet mee vermoeien.
Internet is de nieuwe MSM klopt gedeeltelijk, via internet ben je sneller op de hoogte van nieuws, vaak weet je al dingen voordat de nieuws zender het uitzend, vaak klopt die informatie ook niet helemaal, zoals bronnen via twitter en andere media, als je dingen met elkaar vergelijkt weet je vaak meer en beter dan op Journaal komt, maar dat wil niet zeggen dat het Journaal het niet juist heeft.
veel dingen kom je via internet te weten terwijl het geneens op journaal komt.
bijvoorbeeld de opstand in Syrie,
Jeetje, dat is toch best wel een beetje paranoïde overdreven Summers.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus internet is de beste bron , journaal kijk ik alleen om me te informeren over wat ze willen dat de massa gelooft en om te zien wat ze achterhouden .
je hebt een kort journaal en een lang journaal, ze proberen er altijd zoveel mogelijk in te proppen, daarom bestaan er nieuws zenders zoals CNN Al Jazeera Sky news etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus internet is de beste bron , journaal kijk ik alleen om me te informeren over wat ze willen dat de massa gelooft en om te zien wat ze achterhouden .
Waarom is een extreem conservatief religieuze site als xandernieuws wel te vertrouwen en Nos/Rtl/CNN enz niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://xandernieuws.punt.(...)e-Nieuwe-Wereld-Orde
Of je moet zelf wat meer gaan vergelijken en zelf wat minder vertrouwen hebben in de MSM als je zo graag wilt dat iedereen hetzelfde denkt en ziet . Als je kritisch bent en openstaat voor alles ga je niet roepen dat iemand paranoide is maar ga je onderzoeken wat de waarheid is . Elke leugen die iemand gelooft is in diens nadeel want die werkt onbewust zichzelf tegen en onbewust mee aan de leugen . Die verantwoordelijkheid ligt bij jezelf .quote:Op maandag 13 mei 2013 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch best wel een beetje paranoïde overdreven Summers.
je kan niet voor anderen bepalen wanneer het gerechtvaardigd is iets te gelovenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk nu eens op de 'gewone' sites, en leg deze naast de sites waar je nu zo'n vertrouwen in hebt. Dan pas kun je voor jezelf bepalen welke je gelooft en waarom.
van de MSM kan ik geen bronnen controleren, van de 'alternatieve' media ook niet..quote:Op maandag 13 mei 2013 12:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom is een extreem conservatief religieuze site als xandernieuws wel te vertrouwen en Nos/Rtl/CNN enz niet?
Nope idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef new_moon het volgende:
[..]
je kan niet voor anderen bepalen wanneer het gerechtvaardigd is iets te geloven
nope Tribal is katholiek.quote:
De Openbaringen ken ik. Heb ook de bijbel gelezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope Tribal is katholiek.
Dus die gelooft daar heilig in ( lol woordspeling )
Ik denk dat hij dus hiermee de de openbaring van Johannes bedoelt.
Dat deze binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
Dit zou alle voorspellingen van Lambiekje te boven gaan.
Dat weet ik ook niet, en openbaringen is echt heel mooi..(tenminste sommige stukken)quote:Op maandag 13 mei 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Openbaringen ken ik. Heb ook de bijbel gelezen.
Ik begrijp alleen niet waar tribal de info vandaan heeft dat het binnen nu en 5 jaar gaat gebeuren.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:09 schreef Catnip het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, en openbaringen is echt heel mooi..(tenminste sommige stukken)
Ja dit is niet zomaar een voorspelling wat Tribalwars doet.quote:
De kalender van de Vikingkoning Harald III zegt dat de mensheid boem doet voor 21-03-2024.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
maaaaaaaar er zijn wel meerdere opvattingen voor de openbaring van Johannes dit is er 1 van, zoals eigenlijk elk deel van de bijbel anders geïnterpreteerd kan worden.
zie andere topics.
Lucifer en de misleiding van het zevende dags adventisme dl3
en De paus is de antichrist.
waar Ali_Kannibali en wiseguy-23 dit aan het uitvechten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |