Geen idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even een praktische vraag. Hoe begin je?
En wat die scholing betreft: hoe kom je aan leraren als niemand na hun 15de nog naar school gaat?
In principe zou dit alleen maar mogelijk zijn via een globaal open source en controleerbaar computersysteem die alles regelt en waar men zich aan moet houden, of ze dat ook daadwerkelijk doen is een tweede natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zijn alsnog regels die afspraken maak je met anderen, je bouwt alsnog je eigen maatschappij.
Een eigen maatschappij eigen regels die regels worden bedacht en iedereen moeten zich er aan houden je creeert je eigen rechtssyteem dus je eigen staat.
Dus elke stad zoals je zegt heeft zijn eigen bestuur en zo'n bestuur is het zelfde als een regering.
en in feite ben je weer bij het begin alleen kleiner
Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Geen idee.
Die Leren dan nog door tot leraar.
Zijn er wel. Maar de opleiding zijn dan niet gebaseert op om mensen (producten) af te leveren op de arbeidsmarkt. De opleiding zijn dan vooral voor je kennis die je op wil zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe dan?
Er zijn dan toch geen opleidingen meer?
Terug naar de oertijd, met dit verschil dat je electronica ter beschikking hebt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zijn er wel. Maar de opleiding zijn dan niet gebaseert op om mensen (producten) af te leveren op de arbeidsmarkt. De opleiding zijn dan vooral voor je kennis die je op wil zoeken.
Zal even kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef theguyver het volgende:
Tribal, ik denk dat je the village eens moet gaan kijken.
het gaat exact over dat gene wat jij denkt.
The Village (2004) - IMDb
Mensen kunnen ook een plastic zakken groeten kweken en op balkons ,binnenshuis of op het dak van het flat gebouw er is genoeg plek. Dit heet cityfarming.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terug naar de oertijd, met dit verschil dat je electronica ter beschikking hebt?
En allemaal een eigen tuin klinkt leuk, maar als je op een flat woont in een drukke stad, hoe doe je dat dan?
In de bossen van Pennsylvania woont in een omheind natuurgebied een kleine gemeenschap, afgezonderd van de rest van de wereld. Ze leven met behulp van de technieken van honderden jaren terug, zonder moderne technologie. De ouderen in de gemeenschap maken hun kinderen al hun hele leven wijs dat ze nooit het dorp uit moeten gaan, omdat ze dan vermoord zullen worden door geheimzinnige wezens die "Those we don't speak of" (zij waar we niet over spreken - een kinderschrik) genoemd wordenquote:
Soort van Amish community dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de bossen van Pennsylvania woont in een omheind natuurgebied een kleine gemeenschap, afgezonderd van de rest van de wereld. Ze leven met behulp van de technieken van honderden jaren terug, zonder moderne technologie. De ouderen in de gemeenschap maken hun kinderen al hun hele leven wijs dat ze nooit het dorp uit moeten gaan, omdat ze dan vermoord zullen worden door geheimzinnige wezens die "Those we don't speak of" (zij waar we niet over spreken - een kinderschrik) genoemd worden
yes... maar dit is uit the villagequote:
Ga nou niet voor mij invullen wat vrijheid is en wat ik bedoel met niet meer meedoen .quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
.... gaat moeilijk als die gene denken als Summers, althans ze geenft nu al aan ze doet niet meer mee.
En bijvoorbeeld een partij oprichten daarvoor heeft ook fgeen nu ... althans niet voor jou je mag niet stemmen.
En in nederland bestaat een regering uit meerdere partijen en die sluiten een compromis met andere partijen .
En staken, wat krijg je dan als dat gebeurt? complete anarchy mensen slaan aan het hamsteren rellen etc.
Niet meer werken niks meer kopen, kort gezegd een miljoen gaat dood en der rest leeft vrolijk verder..
Er moet toch een andere manier zijn om X factor van de buis te krijgen
Dit hele bericht was een grote grap!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga nou niet voor mij invullen wat vrijheid is en wat ik bedoel met niet meer meedoen .
Alsof het willen hebben van geld en macht alleen bij de overheid voorkomt. Het is de mens die zo is en het komt voor in alle lagen van de bevolking.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoezo niet volgens jouw leg eens uit. Je hebt geen overheid nodig die alleen maar denkt aan hun eigen geld.
Jij telt in geen enkele van je hersenspinsels de factor "human greed" mee. Er komt geen eerlijk systeem. Het zal misschien eerlijker worden, maar eerlijk zal het nooit zijn, als je daarin gelooft en tegelijkertijd denkt dat de illuminati machtig genoeg is om de wereld te beheersen spreek je jezelf tegen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook een plastic zakken groeten kweken en op balkons ,binnenshuis of op het dak van het flat gebouw er is genoeg plek. Dit heet cityfarming.
Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal , blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alsof het willen hebben van geld en macht alleen bij de overheid voorkomt. Het is de mens die zo is en het komt voor in alle lagen van de bevolking.
Je kan wel blijven zeuren op de regering maar je kan je dan beter richten op de mens in het algemeen.
Dan moet je kapitalisme en alle soorten geld volledig wegvagen uit het systeem, want het is niet de overheid die op grote schaal schade aanricht, maar juist de grote corporaties. Zelfs als de overheid het zou verbieden, dan gaan ze lekker naar een land waar ze de mens en ecologie wel kunnen uitknijpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal , blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
Kernachtig samengevat bedoel je dus geen 'regeringen' maar gewoon mensen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal
Ga zelf in de politiek en doe er wat aanquote:, blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
Waarom hoort die er niet te zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Regeringen richten de grootste schade aan op de grootste schaal , blijkbaar gaat het toppunt van macht en geld wellustellingen die in alle lagen van de bevolking voorkomt , op die posities zitten . Er zou dus helemaal niet zo'n machtspositie horen te zijn .
regeringenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Kernachtig samengevat bedoel je dus geen 'regeringen' maar gewoon mensen.
Ja gezellig de hielen likken van Europa en doen alsof het volk iets te zeggen heeft . Lijkt me niks .quote:[..]
Ga zelf in de politiek en doe er wat aan
Gekozen door mensen.quote:
Genoeg Anti-EU partijen, dus dat is geen excuus.quote:Ja gezellig de hielen likken van Europa en doen alsof het volk iets te zeggen heeft . Lijkt me niks .
Niet door mij en ik ben toch echt ook een mens .quote:
Kom op , de MSM geeft alleen maar zendtijd aan heersende partijen bij verkiezingen en verteld het volk maandenlang wie er aan kop staat nog voor er 1 stem is gevallen . Uiteindelijk kiest een deel van het volk 1 van de twee tegenstelde heersende partijen die aan kop staat in de msm peiling om te voorkomen dat de andere groep wint , dan maar strategisch stemmen . Wat een poppenkast .quote:[..]
Genoeg Anti-EU partijen, dus dat is geen excuus.
Jij hebt geen stemrechtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet door mij en ik ben toch echt ook een mens .
Dus?quote:Kom op , de MSM geeft alleen maar zendtijd aan heersende partijen bij verkiezingen en verteld het volk maandenlang wie er aan kop staat nog voor er 1 stem is gevallen .
Wat is er dan precies poppenkast aan? Mensen hebben zelf een keuze om idealistisch of "strategisch" te stemmen. Er wordt niemand iets ontnomen.quote:Uiteindelijk kiest een deel van het volk 1 van de twee tegenstelde heersende partijen die aan kop staat in de msm peiling om te voorkomen dat de andere groep wint , dan maar strategisch stemmen . Wat een poppenkast .
Lees even terug, dan begrijp je de context van mijn vorige reactie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
niet op de man
kom is met echte argumenten of heb je die niet.
of feite die mijn verhaal tegenspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |