Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook niet, ben toen ook gevraagdquote:Op zondag 12 mei 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen willen als de rol van Global Moderator terug zou komen maar aangezien dat niet gaat gebeuren zie ik mezelf niet solliciteren
Heb overigens ook nog nooit een sollicitatie gedaan voor welke functie dan ook op het forum
Dat is wel leuk, als iemand je vraagt om zoiets te doen. Dan is het wel de moeite waard om daar in ieder geval serieus over na te denkenquote:
inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, als iemand je vraagt om zoiets te doen. Dan is het wel de moeite waard om daar in ieder geval serieus over na te denken
Ja, dan hoef je allen maar "te doen wat je altijd al deed" EN ervoor gewaardeerd te wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, als iemand je vraagt om zoiets te doen. Dan is het wel de moeite waard om daar in ieder geval serieus over na te denken
Dat is waar. Misschien is het ook best leuk hoor, ooit, een keerquote:Op zondag 12 mei 2013 02:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je allen maar "te doen wat je altijd al deed" EN ervoor gewaardeerd te worden
Wat? Ik als mod? Ja, dat zou wel bijzonder zijn jaquote:
Ik had het meer over "ik als mod"quote:Op zondag 12 mei 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Ik als mod? Ja, dat zou wel bijzonder zijn ja
Al ben ik er prima toe in staat hoor al denkt mogelijk menigeen daar anders over
Dat lijkt me meer logisch dan bijzonder eigenlijk. Gewoon doen joh, je bent genoeg onlinequote:
eerst gevraagd wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer logisch dan bijzonder eigenlijk. Gewoon doen joh, je bent genoeg online
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 12 mei 2013 02:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst gevraagd wordenkan gezien mijn nogal extreme woordkeus nog wel ff duren
".... and love you till the end of time"quote:
niet als ik 2 topic's misquote:Op zondag 12 mei 2013 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
".... and love you till the end of time"
Noou ja ik weet niet of er sowieso behoefte is momenteel, maar mocht dat het geval zijn, dan kan ik best weer de beperkingen in van een racepak en een helmquote:
quote:
quote:
Daar heb ik ook geen idee van maar het verloop is best groot toch? Al lijkt dat op GC wel mee te vallen. PTA kom ik nooit dus dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 12 mei 2013 02:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noou ja ik weet niet of er sowieso behoefte is momenteel, maar mocht dat het geval zijn, dan kan ik best weer de beperkingen in van een racepak en een helm
koenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-05-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 275 Stuart
02. 174 -Engel-
03. 127 D.
04. 088 DaMart
05. 080 _F.U.B.A.R_
06. 072 littledrummergirl
07. 066 Woeste_Woerd
08. 055 Dr_Flash
09. 054 Toekito
10. 041 roos85
11. 040 goldfinger1963
12. 030 SgtPorkbeans
13. 017 suikertaartje
14. 016 crv
15. 012 Moeraskat
16. 009 RockNijntje
17. 006 Geflipte-Koelkast
18. 005 MPG
19. 003 Bos81
20. 002 sararaats
Reeks-statistieken!
een nieuwe vanuit GRTDOJWquote:
Dat zal (helaas) niet dagelijks zijn vrees ikquote:
alleen gisterenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal (helaas) niet dagelijks zijn vrees ik![]()
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal (helaas) niet dagelijks zijn vrees ik![]()
Zou je dat willen? Want dan nemen we je even mee in de wereld van muziekquote:
Nee. Maar als je daar graag heen wil dan doeiquote:
rot zelf daar naar toe mongoolquote:Op zondag 12 mei 2013 02:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je daar graag heen wil dan doei
genoeg muziek vandaag kunnen draaienquote:Op zondag 12 mei 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Want dan nemen we je even mee in de wereld van muziek
ik weet hetquote:
Jij bent de DJ? Coolquote:Op zondag 12 mei 2013 02:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
genoeg muziek vandaag kunnen draaien![]()
was trouwens wel leuk dat er een heleboel nummers werden aangevraagd
DJ prulquote:
valt zwaar tegen hoorquote:
Waarom dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 03:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt zwaar tegen hoor![]()
DJ doen nietmaar om in een parenclub te draaien valt zwaar tegen
![]()
ik heb er hier al verschillende zien afgaan
het publiekquote:
Aha, dat lijkt me wel lastig inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het publiek![]()
je kan nooit van tevoren zeggen waar ze van houiden
dat maakt het draaien dus ook moeilijkquote:
Dat is wel lastig inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 03:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat maakt het draaien dus ook moeilijk![]()
dezelfde mensen willen de ene week de ene soort muziek en de week daarna vinden ze dat dan niet leuk
I remember youquote:
iddquote:
en jij mij ookquote:
slaap ze kerelquote:
kusjekroel...quote:
thnxquote:Op zondag 12 mei 2013 09:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kusjekroel...
ehm, iemand die niet aan jou dacht denk ik
sterkte vandaag lieve toekie!
En bedankt he .... hou ook van jou hoor..quote:Op zondag 12 mei 2013 09:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo, poets eerst ff je tanden zeg. wat een lucht!
emmer water?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil leuke dingen doen maar mnslaapt nog
dan heeft ie heel de dag een grafhumeur denk ikquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heeft ie heel de dag een grafhumeur denk ikik ga zo wel eitje bakken, koffie zetten en m met eten uit bed lokken
Met eten? Ik wist niet dat jouwquote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heeft ie heel de dag een grafhumeur denk ikik ga zo wel eitje bakken, koffie zetten en m met eten uit bed lokken
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met eten? Ik wist niet dat jouwToek of MPG was
.
mijnquote:Op zondag 12 mei 2013 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
stuartquote:
Sssssssssssssssstttttttttquote:Op zondag 12 mei 2013 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
mpgquote:
correctquote:
Ow wat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef Toekito het volgende:
Ik wilde nog wat anders op Mart zeggen maar dan slaat het Drummeisje mij heel hard, en terecht
Nee MPG NEE ik zeg het niet, ga maar raaien. Dan krijg jij de klappen.quote:
werk zequote:
Geen idee wat jij gaat doen vandaagquote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wat zullen we eens gaan doen vandaag ...
dat vraag ik net pannenkoekquote:
Laat manquote:
Dan neuk je m wakker?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil leuke dingen doen maar mnslaapt nog
Ik heb extra lang uitgeslapen want dan sla ik mijn middagdutje over want dan kan ik er vanavond op tijd in want morgenochtend moet ik VROEG bij de tandarts zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat man
Ik was hier 2 uur geleden al
Hoi Fles
Controle of iets anders bij de tandarts?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb extra lang uitgeslapen want dan sla ik mijn middagdutje over want dan kan ik er vanavond op tijd in want morgenochtend moet ik VROEG bij de tandarts zijnDus ook geen bier vanavond inderdaad
y ??quote:
spoedreparatiequote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Controle of iets anders bij de tandarts?
Wat is er af gebroken dan? Een tand of kies of kroon?quote:
Vulling tussen mn voortanden is losgegaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er af gebroken dan? Een tand of kies of kroon?
Waardeloos man. Dat het nu zeer?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vulling tussen mn voortanden is losgegaan.
Nee, maar het is wel verrekte irritant want ik kan bijna niks eten.quote:
Shit zeg. Hoop dat het morgen weer is opgelost voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel verrekte irritant want ik kan bijna niks eten.
Ik heb je 10 min geleden een bericht gestuurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Hey mensen ben ik weer, de 16jarige van ehm donderdagavond volgensmijJulie hadden gelijk over Miniem, hij is me gelijk weer vergeten, hij heeft me nieteens toegevoegd op whatsapp
o dat duurt wel vaker even hoor... duurde bij mij ook paar dagen + herinneringen...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Hey mensen ben ik weer, de 16jarige van ehm donderdagavond volgensmijJulie hadden gelijk over Miniem, hij is me gelijk weer vergeten, hij heeft me nieteens toegevoegd op whatsapp
miniem op relatie tour??quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je 10 min geleden een bericht gestuurd.
Hoi Osuchiquote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Je hebt mij anders nog STEEDS niet toegevoegd op whatsappquote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o dat duurt wel vaker even hoor... duurde bij mij ook paar dagen + herinneringen...
Ik wel maar gebruik het niet meerquote:
quote:
heb ook geen nummer van je fles!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt mij anders nog STEEDS niet toegevoegd op whatsapp![]()
omdat het makkelijk en goedkoop isquote:
Truequote:
Ik had die van Mart ook maar die stond denk ik in mijn BB en die heb ik niet meerquote:
Dan moet je dat heul lief aan ze vragenquote:
ik de jouwe miniem stu toek jjdj... da was t geloof ik...quote:
Zo van: Tutjes, geef je nummer NU!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan moet je dat heul lief aan ze vragen![]()
Denk niet dat dat gaat werkenquote:
Ik dacht dat je die van mij had verwijderd?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik de jouwe miniem stu toek jjdj... da was t geloof ik...
Kan maar zo. Ik kan sowieso niet met vrouwen omgaanquote:
Ik blijkbaar ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan maar zo. Ik kan sowieso niet met vrouwen omgaan![]()
staat nog op fok inboxquote:Op zondag 12 mei 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die van mij had verwijderd?
Ahaquote:
Jij hebt wel heel hoge verwachtingenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef Osuchi het volgende:
Herstel, blijkbaar heeft hij me wel een berichtje gestuurdIk zal eens even kijken wat voor poëtisch kunstwerk ik in m'n inbox heb...
Mag ook wel, ik had nooit zulke hoge eisen aan jongens maar sinds die eikel van vorige week I'm not gonna settle for less anymorequote:
Als in: het maakt niet uit als je een kleintje hebt, ze is toch alleen maar tienerpiemels gewend?quote:
ohquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mag ook wel, ik had nooit zulke hoge eisen aan jongens maar sinds die eikel van vorige week I'm not gonna settle for less anymore
Ehm nee. Deze keer bedoelde ik het zoals het bedoeld is, dat spreekwoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Als in: het maakt niet uit als je een kleintje hebt, ze is toch alleen maar tienerpiemels gewend?
Dan kun je dat nummer wel weer uit je telefoon donderenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Mag ook wel, ik had nooit zulke hoge eisen aan jongens maar sinds die eikel van vorige week I'm not gonna settle for less anymore
ik leeg ze niet staat nooit zoveel in...quote:Op zondag 12 mei 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Ik leeg mijn PM's en DM's altijd om die reden
Ik had laatst echt een paar honderd DM's. Weg met die zooiquote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik leeg ze niet staat nooit zoveel in...
Posten die hapquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef Osuchi het volgende:
Herstel, blijkbaar heeft hij me wel een berichtje gestuurdIk zal eens even kijken wat voor poëtisch kunstwerk ik in m'n inbox heb...
Omg niet zo happen heaquote:
Osuchi is 16.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
Waz met 16?
Oh wacht ik ben geen 16 meer.
Jij krijgt je tamponreminders van Miniem?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt je tamponreminders van Miniem?
Spannendquote:Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef Osuchi het volgende:
Hij zei gewoon hey hoor, weinig bijzondersDe foto blijft voorlopig uit zo te zien...
uh nee hoop ik niet iig dat het zo bedoeld is anders zit ie kats mis hahahahquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt je tamponreminders van Miniem?
'kats'quote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uh nee hoop ik niet iig dat het zo bedoeld is anders zit ie kats mis hahahah
Ahhhw.quote:
Nja, in drie jaar, dus valt op zich wel meequote:
3 jaar pasquote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahhhw.
[..]
Nja, in drie jaar, dus valt op zich wel mee.
Ik heb er daar maar één van.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
heb:
Nikkie
Cat22
LDG
JJDJ
Mart
MPG
Muck
Murmel
Suikertaartje
Fhalalalalalala
Wok
Knettert
Sammers
Heb na twee jaar pas een account aangemaaktquote:
Fair enough. Ik had het idee dat je hier al langer zat eigenlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb na twee jaar pas een account aangemaakt.
Mwoah. Zou er niet zo'n issue van maken. Dan krijg je dat Girlz!-idee juistquote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef Osuchi het volgende:
God ik wil echt 17 worden, 16 klinkt als een meisje die de Girlz! leest
je kunt wel zien wat voor werk je doet belsletjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
heb:
Nikkie
Cat22
LDG
JJDJ
Mart
MPG
Muck
Murmel
Suikertaartje
Fhalalalalalala
Wok
Knettert
Sammers
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je kunt wel zien wat voor werk je doet belsletjehahaha
Artikelen van Sport, FP, Film etc. op fouten controleren voor ze online gaan en fouten aanpassen in artikelen die al online staanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Stuart het volgende:
Wat doe je eigenlijk als 'Spellchecker' Nijn?
hou ook van jou skattiequote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Aha, nuttig welquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Artikelen van Sport, FP, Film etc. op fouten controleren voor ze online gaan en fouten aanpassen in artikelen die al online staan.
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offensequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offense
Lolquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen ik denk niet dat dat gaat werken no offense
miniem heeft geen geluk... jij vind jezelf te jong.. ik te oud.. en hij zwerft er maar ergens tusseninquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen toch ?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miniem heeft geen geluk... jij vind jezelf te jong.. ik te oud.. en hij zwerft er maar ergens tussenin
Hahahaha, nu al kaal aan het worden OMGquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik 'zoek' iemand vanaf een jaar of 18 tot 22 dus daar zit hij wel goed mee maar 22 is wel net het randje en hij zal ooit wel 23 worden dus helaaschquote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
miniem heeft geen geluk... jij vind jezelf te jong.. ik te oud.. en hij zwerft er maar ergens tussenin
Ja, dat is het geval bij de meeste mensen hoor, dat ze ooit waarschijnlijk (hopelijk) wel 23 worden als ze dat nog niet zijn geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik 'zoek' iemand vanaf een jaar of 18 tot 22 dus daar zit hij wel goed mee maar 22 is wel net het randje en hij zal ooit wel 23 worden dus helaasch
Niet zo gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Door mij? Nou je bent wel aardig enzo maar ik ben 16 en jij begint al een klein beetje te kalen
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Niet zo gemeenIk ben te oud voor je sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Zeg dan gwn meteen dat ik lelijk benquote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik 'zoek' iemand vanaf een jaar of 18 tot 22 dus daar zit hij wel goed mee maar 22 is wel net het randje en hij zal ooit wel 23 worden dus helaasch
nou ja dat halve jaar doet t hem ook niet... al vent ouder is als mij is t al heel stuk beter ( voor mn gevoel..)quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
True al kan het in sommige gevallen een uitkomst biedenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt maar niet teveel( in leeftijd bedoel ik dan.)
Is dit je nieuwe catchphrase? Ik vind het lachwekkend als iemand op zijn 22e al kaal aan het worden isquote:
Dan is de vraag natuurlijk: hoe komt ie daar?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
Riem op Haan z'n kamer gevonden. Lag er al minstens een half jaar en ik wist niet eens dat ik hem kwijt was.
Ten 1e eerste is dat niet zo voor de mensen die me kennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe catchphrase? Ik vind het lachwekkend als iemand op zijn 22e al kaal aan het worden is
Haha nouja sowieso is het nu wel een keer handig om iemand in de buurt te vinden want dat afstands-geleuter van mij altijd heeft ook nog nooit gewerktquote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ja dat halve jaar doet t hem ook niet... al vent ouder is als mij is t al heel stuk beter ( voor mn gevoel..)
Maar waar woon jij in t oosten dan? Of woon je zelf niet aan deze kant?
Ach ik werd het al op mn 16equote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe catchphrase? Ik vind het lachwekkend als iemand op zijn 22e al kaal aan het worden is
Dan zwaai ik wel evenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha nouja sowieso is het nu wel een keer handig om iemand in de buurt te vinden want dat afstands-geleuter van mij altijd heeft ook nog nooit gewerkt
En omgeving Almeloooo
Waarom denk je dat iedereen kaal zal worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach ik werd het al op mn 16e
1feit kaal word je toch wel.
We wont have to deal with it later
Jij woont ook hier?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij woont ook hier?
Omg trouwens ik moet nog even een topic openen over iets dat ik vrijdag zag, ik zal jullie zo wel even linken
All man will be bold in the endquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen kaal zal worden?
Ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
All man will be bold in the end(more or less)
Spreek je over 20jaarquote:
Sounds like a plan! Mijn opa is nooit kaal geworden dus ik heb wel vertrouwen dat ik over 20 jaar nog absoluut niet kalend benquote:
ooo kwartiertje... kunnen we samen naar de big city hahahhaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha nouja sowieso is het nu wel een keer handig om iemand in de buurt te vinden want dat afstands-geleuter van mij altijd heeft ook nog nooit gewerkt
En omgeving Almeloooo
Nee serieus waar woon je precies, DM me anders ff want Almelo is voor mij ook een kwartiertjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ooo kwartiertje... kunnen we samen naar de big city hahahha
in een ananas diep in de zeequote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee serieus waar woon je precies, DM me anders ff want Almelo is voor mij ook een kwartiertje
Want je bent al naar 100 randstadmeets geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Zijn er ooit Twente/Overijssel meets ofzo lijkt me wel een keer grappigDie van het paard getilde mensen uit de Randstad altijd word je ook n keer gek van
Mensen uit de randstad zijn per definitie over het paard getildquote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Zijn er ooit Twente/Overijssel meets ofzo lijkt me wel een keer grappigDie van het paard getilde mensen uit de Randstad altijd word je ook n keer gek van
vast we'll maar ksc is enige waar ik kom ongeveer... ik woon precies randje twente salland.... nijverdal....quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Haha ooh leuk woont een klasgenoot van me ookquote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vast we'll maar ksc is enige waar ik kom ongeveer... ik woon precies randje twente salland.... nijverdal....
Ja, nu wil ik het weten ook!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef Toekito het volgende:
Ik wilde nog wat anders op Mart zeggen maar dan slaat het Drummeisje mij heel hard, en terecht
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Ja, ik word er ook meestal overheen getildquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!
KUT het is over het paard getildequote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!
jij woont kwartier andere kant op? Dus we wonen half uur uit elkaar hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha ooh leuk woont een klasgenoot van me ook
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinkenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook meestal overheen getild
Ik moet bekennen dat ik er overheen had gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
zal dr ff toevoegenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel naar de groepsapp waar LDG in zit he.
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik had Sprite gekocht maar ik moet zeggen dat 7up toch lekkerder is
alloquote:
Dat idee had ik ook maar 7up is zoeter en meer citroen van smaakquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..
ik drink geen coooooola..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
Praten die lui daar echt zo vreemd?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
nopequote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
Ze hebben een lange oooooooooooooo jaquote:
Ik vergeet de NL moederdag altijd. Het is hier al in maart namelijkquote:
als ik goed plat praat versta jij me slechter als een duitser.quote:
Het lijkt me nogal boers klinken eigenlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Nee jullie dan, jullie zeggen een w achter elke o (coowla) terwijl er nieteens een w in het woord staatquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Het is ook een agrarische regioquote:Op zondag 12 mei 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal boers klinken eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |