En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinkenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook meestal overheen getild
Ik moet bekennen dat ik er overheen had gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
zal dr ff toevoegenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel naar de groepsapp waar LDG in zit he.
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik had Sprite gekocht maar ik moet zeggen dat 7up toch lekkerder is
alloquote:
Dat idee had ik ook maar 7up is zoeter en meer citroen van smaakquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..
ik drink geen coooooola..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
Praten die lui daar echt zo vreemd?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
nopequote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
Ze hebben een lange oooooooooooooo jaquote:
Ik vergeet de NL moederdag altijd. Het is hier al in maart namelijkquote:
als ik goed plat praat versta jij me slechter als een duitser.quote:
Het lijkt me nogal boers klinken eigenlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Nee jullie dan, jullie zeggen een w achter elke o (coowla) terwijl er nieteens een w in het woord staatquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |