Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij woont ook hier?
Omg trouwens ik moet nog even een topic openen over iets dat ik vrijdag zag, ik zal jullie zo wel even linken
All man will be bold in the endquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen kaal zal worden?
Ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
All man will be bold in the end(more or less)
Spreek je over 20jaarquote:
Sounds like a plan! Mijn opa is nooit kaal geworden dus ik heb wel vertrouwen dat ik over 20 jaar nog absoluut niet kalend benquote:
ooo kwartiertje... kunnen we samen naar de big city hahahhaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:49 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha nouja sowieso is het nu wel een keer handig om iemand in de buurt te vinden want dat afstands-geleuter van mij altijd heeft ook nog nooit gewerkt
En omgeving Almeloooo
Nee serieus waar woon je precies, DM me anders ff want Almelo is voor mij ook een kwartiertjequote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ooo kwartiertje... kunnen we samen naar de big city hahahha
in een ananas diep in de zeequote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee serieus waar woon je precies, DM me anders ff want Almelo is voor mij ook een kwartiertje
Want je bent al naar 100 randstadmeets geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Zijn er ooit Twente/Overijssel meets ofzo lijkt me wel een keer grappigDie van het paard getilde mensen uit de Randstad altijd word je ook n keer gek van
Mensen uit de randstad zijn per definitie over het paard getildquote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Zijn er ooit Twente/Overijssel meets ofzo lijkt me wel een keer grappigDie van het paard getilde mensen uit de Randstad altijd word je ook n keer gek van
vast we'll maar ksc is enige waar ik kom ongeveer... ik woon precies randje twente salland.... nijverdal....quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Haha ooh leuk woont een klasgenoot van me ookquote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vast we'll maar ksc is enige waar ik kom ongeveer... ik woon precies randje twente salland.... nijverdal....
Ja, nu wil ik het weten ook!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:07 schreef Toekito het volgende:
Ik wilde nog wat anders op Mart zeggen maar dan slaat het Drummeisje mij heel hard, en terecht
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:58 schreef Osuchi het volgende:
Ja, ik word er ook meestal overheen getildquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!
KUT het is over het paard getildequote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat mee naar het origineletaalfoutentopic!
jij woont kwartier andere kant op? Dus we wonen half uur uit elkaar hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha ooh leuk woont een klasgenoot van me ook
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinkenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik word er ook meestal overheen getild
Ik moet bekennen dat ik er overheen had gelezenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
zal dr ff toevoegenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel naar de groepsapp waar LDG in zit he.
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik had Sprite gekocht maar ik moet zeggen dat 7up toch lekkerder is
alloquote:
Dat idee had ik ook maar 7up is zoeter en meer citroen van smaakquote:Op zondag 12 mei 2013 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik proef dat verschil niet eens geloof ik..
ik drink geen coooooola..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch doen ze dat vooral in het ooooooooooooooooooosten waar ze coooooooooooooooola drinken.
Praten die lui daar echt zo vreemd?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
nopequote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je eet zeker ook geen choooooooocooooooooooooooola?.
Ze hebben een lange oooooooooooooo jaquote:
Ik vergeet de NL moederdag altijd. Het is hier al in maart namelijkquote:
als ik goed plat praat versta jij me slechter als een duitser.quote:
Het lijkt me nogal boers klinken eigenlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Nee jullie dan, jullie zeggen een w achter elke o (coowla) terwijl er nieteens een w in het woord staatquote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een lange oooooooooooooo ja.
Waarom denk je dat ze een tienbaanssnelweg gaan aanleggen daar? Anders passen Hengeloooooooooooooooooooo en Almelooooooooooooooooooooo niet op de wegwijzers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |