Vulling tussen mn voortanden is losgegaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er af gebroken dan? Een tand of kies of kroon?
Waardeloos man. Dat het nu zeer?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vulling tussen mn voortanden is losgegaan.
Nee, maar het is wel verrekte irritant want ik kan bijna niks eten.quote:
Shit zeg. Hoop dat het morgen weer is opgelost voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel verrekte irritant want ik kan bijna niks eten.
Ik heb je 10 min geleden een bericht gestuurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Hey mensen ben ik weer, de 16jarige van ehm donderdagavond volgensmijJulie hadden gelijk over Miniem, hij is me gelijk weer vergeten, hij heeft me nieteens toegevoegd op whatsapp
o dat duurt wel vaker even hoor... duurde bij mij ook paar dagen + herinneringen...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Hey mensen ben ik weer, de 16jarige van ehm donderdagavond volgensmijJulie hadden gelijk over Miniem, hij is me gelijk weer vergeten, hij heeft me nieteens toegevoegd op whatsapp
miniem op relatie tour??quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je 10 min geleden een bericht gestuurd.
Hoi Osuchiquote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Osuchi het volgende:
Je hebt mij anders nog STEEDS niet toegevoegd op whatsappquote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o dat duurt wel vaker even hoor... duurde bij mij ook paar dagen + herinneringen...
Ik wel maar gebruik het niet meerquote:
quote:
heb ook geen nummer van je fles!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt mij anders nog STEEDS niet toegevoegd op whatsapp![]()
omdat het makkelijk en goedkoop isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |