Steve Jobs deed ook niet eerst een marktonderzoek!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maak een goedkope auto die 1 op 40 rijdt en veilig is. keiharde profit. supercars met v12's in deze tijd - geen ondernemersplan, geen marktonderzoek. 22. geen geld. enkel een schetsje wat geheim iskansloos.
ja en. wat is dat voor domme opmerking.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Steve Jobs deed ook niet eerst een marktonderzoek!
Behalve als je een jochie van 12 bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht..
lacht het best
TS is gewoon uit op dit soort reactiesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mensen die denken dat TS dit meent
Alsof jouw held (blijkbaar), altijd de gebaande paden nam. Mensen die buiten die paden gaan zorgen juist voor evolutie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja en. wat is dat voor domme opmerking.
jij draait dingen om.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof jouw held (blijkbaar), altijd de gebaande paden nam. Mensen die buiten die paden gaan zorgen juist voor evolutie.
Dat soort dingen afknallen is natuurlijk makkelijk, en ik doe er graag aan mee, maar van iemand met Steve Jobs in zijn UI verwacht ik dat niet.
Ik draai helemaal niks om.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij draait dingen om.
"ik ga een lot kopen en een miljoen winnen!"
":')"
jij: "ja maar <insert naam> heeft dat ook zo gedaan!"
O, fijn, de druppel voor de gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef RegoWire het volgende:
Hij zou dan kunnen overwegen om te investeren tot ongeveer anderhalf miljoen
Wie weet... Als het echt zijn droom is...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de kans dat ts de gave heeft van steve jobs is zeer klein. maar laten we over 5 jaar eens kijken waar ts is beland met zijn supercarbusiness!
Die begon niet met niets, kocht een bestaand merk over en was niet zo dom om de motor ook nog zelf te willen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo negatief! Misschien is TS wel de nieuwe Klaas Zwart en heeft hij straks een eigen sportwagen a la Ascari met bijbehorend race resort
Ooit had hij ook niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die begon niet met niets, kocht een bestaand merk over en was niet zo dom om de motor ook nog zelf te willen ontwikkelen.
Om maar een paar kenmerkende verschillen te noemen.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik denk dat TS ineens een genie is.quote:Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. But the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. While some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do. - Apple Inc.
Het begrip bijna precies is taalkundig al niet correct, maar in deze vorm werkt het wel heel erg op de lachspieren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef RegoWire het volgende:
Ik weet bijna precies de kosten om een supercar te ontwikkelen. (...)
Om misverstanden te voorkomen, het gaat dus puur om het ontwikkelen van het concept. Ik schat de kosten van zo een concept niet hoger dan twee ton.
Een hotdogstand is gratis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het begrip bijna precies is taalkundig al niet correct, maar in deze vorm werkt het wel heel erg op de lachspieren.
En wat denk je dat een stand in Geneve kost?
de kans is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie weet... Als het echt zijn droom is...
Wil je nu een supercar bouwen, of een luxe auto? Luxe = gewicht en dat bijt nogal met het willen bouwen van een supercar, want gewicht is de vijand van een supercar. Natuurlijk is het Bugatti redelijk gelukt, maar zo'n project is voor VAG al lastig, laat staan voor een kleine bouwer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef RegoWire het volgende:
Prestaties zullen niet een hoofdrol spelen. Ik wil een motor met minimaal 700 pk, dan ben je wel verzekerd van een snelle wagen lijkt mij.
Het moet een wat meer luxe wagen worden met een nog extremere look dan bijv. de Aventador en een nog futuristische look dan een Audi RSQ.
De wagen moet staan voor exclusiviteit maar vooral ook de rijervaring moet subliem zijn.
Het zal een zeer extreme auto zijn, dat zelfs een niveau te veel is voor Batman om het zo te omschrijven.
Hij is alleen niet rijk geworden door het bouwen van autootjes, dat is gewoon een hobby die geld mag kosten.quote:
Dat is de beste tip voor TS in dit draadje ben ik bang.quote:
TS heeft 30k binnengeharkt voor een app..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is alleen niet rijk geworden door het bouwen van autootjes, dat is gewoon een hobby die geld mag kosten.
Klein verschil...
Nee, op dit moment niet.quote:
Je vergeet de coole digitale motorgeluiden die hij al heeft gemaakt!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maak een goedkope auto die 1 op 40 rijdt en veilig is. keiharde profit. supercars met v12's in deze tijd - geen ondernemersplan, geen marktonderzoek. 22. geen geld. enkel een schetsje wat geheim iskansloos.
Ik zie TS al zitten met z`n mond "brrr brr" "Vroeem vroeeeeemm " iieeeehhhh"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je vergeet de coole digitale motorgeluiden die hij al heeft gemaakt!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie TS al zitten met z`n mond "brrr brr" "Vroeem vroeeeeemm " iieeeehhhh"
Gast. Ik kan me ook nog wel wat topics van jou herrineren hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie TS al zitten met z`n mond "brrr brr" "Vroeem vroeeeeemm "
iieeeehhhh"
oeh oeh oeh, backfirequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gast. Ik kan me ook nog wel wat topics van jou herrineren hoor.
Ik vond jouw topics gewoon velen malen triester dan deze. Kun je wel met diequote:
Goed argumentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vond jouw topics gewoon velen malen triester dan deze. Kun je wel met diekomen, maar daar red je je niet mee.
Wauw. Ik kreeg hem net met de TNT. Mooi man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goed argumentPerfect onderbouwd. Hier, heb je de nobel prijs
______
Hij lijkt net echt!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Dromer het volgende:
Kan ik hier solliciteren? Ik heb ervaring bij Ferrari. Met zowel tekenontwerpen als het bouwen van modellen:
[ afbeelding ]
Geen probleem man. Thats how i roll.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wauw. Ik kreeg hem net met de TNT. Mooi man.
Had je niet hoeven doen!
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Dromer het volgende:
Kan ik hier solliciteren? Ik heb ervaring bij Ferrari. Met zowel tekenontwerpen als het bouwen van modellen:
[ afbeelding ]
Dit is de F46! Dat zie je toch zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.
Tevens geen achterbank.
TS ik zou deze persoon niet in dienst nemen.
Het was een conceptueel design uiteraard. In het echt maken ze alles veel minder extreem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.
Tevens geen achterbank.
TS ik zou deze persoon niet in dienst nemen.
- Dat van die investeerder waag ik te betwijfelen. Wat wil je nu helemaal met 1.5 Miljoen ! Dat is niets. Een investeerder zou toch minimaal alleen investeren als er meerdere investeerders mee zouden doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef RegoWire het volgende:
Laat ik mijn verhaal iets ophelderen.
Ik ken wel investeerders. En ik had mijn idee voorgelegd aan een één van hun en hij kent wel mensen die geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Maar hij wilt eerst een begin zien, dus een werkplaats met een eigen team die al bezig is. Hij zou dan kunnen overwegen om te investeren tot ongeveer anderhalf miljoen en dat alleen al op basis van mijn schets en motivatie in het team.
Verder las ik, ''je kunt zelf helemaal niets''?
Ik ben ondernemer, mijn taak is dus ook om te ondernemen. Ik zorg voor het team, ik zorg ervoor dat de auto het juiste ontwerp krijgt, ik heb van nature veel verstand van schoonheid in supercars, heb mijn schets aan een aantal vrienden laten zien en ze vonden de wagen erg gaaf.
Daarnaast, zorg ik voor promotie, ik zorg voor financiën. Ik zorg voor een plek bij een toekomstige autoshow in Geneve. Verder, ik heb vele contacten met serieuze zakenmensen, geld zou misschien geen probleem zijn, maar omdat ik nu niet zeker ben van de onderhandelingen houd ik het liever op ''geen inkomen''.
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..quote:Op zondag 12 mei 2013 11:31 schreef borderlinedancer het volgende:
Tja mensen, Ferrari, Lamborghini, het is leuk maar niet exclusief genoeg. Ohja ik vergeet bijna te zeggen, ik heb nu net even geen geld (hoewel ik zo ff op basis van mijn tekeningetje 1.5 Miljoen kan krijgen) maar dat komt goed hoor !
NIET EXCLUSIEF DUS :
[ afbeelding ]
Maar dan in de Wrightspeed X1 uitvoeringquote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..
Wat een lariekoek. Wiessmann is een soort kitcar, zo ook Noble (wel een van de beste kitcars), Caterham etc, en Ariel is onderhand een motorfiets. Wat zegt dat nou. Dat een model met uitsluitend lage productieaantallen het exlusiefste is ? Je kunt het ook onsuccesvol noemen. Als je Ferrari en Lamborghini al op 1 lijn zet zit je er al naast; beide merken zijn succesvol te noemen maar kijk eens naar wat er gebruikt wordt aangeboden op Autoscout of Mobile. Ferrari:Lamborghini 10:1. Dat maakt in ieder geval Lamborghini aanmerkelijk exclusiever zonder dat we met een kitcarbouwer te doen hebben. Lamborghini heeft nog vrij recente modellen waar er niet meer dan ca. 100-130 van gemaakt zijn. Dat kun je in ieder geval van Ferrari niet zeggen. Hoewel natuurlijk de Gallardo echt een massa supercar is.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..
U zoekt een bodemloze put?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |