Je zou een zeer getalenteerd team moeten samenstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef the85mc het volgende:
Koop eerst een een oude eend en bouw die om naar een burton ofzo. Is niet moeilijk en kun je beetje inschatten wat er allemaal komt kijken bij een auto bouwen. Zelfs als alles kant en klaar is kom je nog uitdagingen tegen.
Ik heb een kleine 10 jaar geleden ook nagedacht om een auto te bouwen, maar het leek me veel te ingewikkeld uiteindelijk. Mijn idee was een auto met flexibele carrosserie of een modulair platform, gericht op laag brandstof gebruik. Het idee was dat je 90% van de tijd met een te grote auto rondrijdt. Grote auto = meer luchtweerstand, dus hoger verbruik. Als je de vorm kan optimaliseren voor het gebruik kun je enorme brandstofbesparingen halen. Maar dat is blijkbaar enorm complex en andere vrij radicale auto's zijn nooit een echt succes geworden. (Aptera of Loremo bijvoorbeeld..)
Maar ik schat dat het voor een beginner/leek minimaal 10 jaar en vele miljoenen kost om alleen maar een rijdend prototype te krijgen. Laat staan dat je dan kunt concurrerend kunt zijn.
Helaas is hun website een stuk minder vernieuwendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef the85mc het volgende:
Ik vind zoiets als aptera veel interessanter dan de zoveelste supercar bouwer. Buizenframe, te dikke motor en je hebt bij wijze van een lichte snelle auto. Gooi er een agressief ogende bodykit over en keiharde vering en je hebt een niet bruikbare sportwagen. Dan vind ik een aptera veel vernieuwender.
Ja ik heb precies die aflevering bekeken van Jay Leno's garage alweer paar maanden terug geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef the85mc het volgende:
Ik vind zoiets als aptera veel interessanter dan de zoveelste supercar bouwer. Buizenframe, te dikke motor en je hebt bij wijze van een lichte snelle auto. Gooi er een agressief ogende bodykit over en keiharde vering en je hebt een niet bruikbare sportwagen. Dan vind ik een aptera veel vernieuwender.
Zijn voorganger: PTA / Asmooh's eh.... Celica? Deel IVquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hilarisch. TS kan zelf helemaal niets, weet niets, kent niemand die er wel verstand van heeft (want hij moet een team op Fok werven), en heeft een een op z'n zachts gezegd zeer onduidelijk omschreven visie en "nieuwe ideologie". Succes met je droom
Die foto in dat topicquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorganger: PTA / Asmooh's eh.... Celica? Deel IV
Wie het laatst lacht..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die foto in dat topic![]()
![]()
Zoiets zal dit ook wel worden als TS zijn plan doorzet.
Dit moet haast wel de nieuwe kloon zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zoiets zal dit ook wel worden als TS zijn plan doorzet.
Fixed that for you.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef RegoWire het volgende:
Wie het laatst lacht..
lacht het best
...is traag van begrip.
Holle frasen. Uit al je reacties in dit topic blijkt dat je geen flauw benul hebt waar je aan begint en hoe je het aan zou moeten pakken. Ambitie en dromen willen verwezenlijken is gaaf en alles hoor, maar je bent volstrekt onrealistisch bezig. Sommige dromen blijven gewoon dromen. Dat is ook prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht..
lacht het best
De amusementswaarde van de vorige was hoger. Ik ben niet boos op TS hoor, alleen een beetje teleurgesteldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit moet haast wel de nieuwe kloon zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef RegoWire het volgende:
Ik ga verder met mijn grotere projecten (websites) en zal ondertussen uiteraard verder op zoek gaan naar serieuze personen die samen met mij in dit project geloven.
Rego Azani,
onthoud die naam
Misschien dat het met de websites nog wat wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De amusementswaarde van de vorige was hoger. Ik ben niet boos op TS hoor, alleen een beetje teleurgesteld
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een goed plan is. De eerste supercar uit een 3d printer zal zeker investeerders trekken.Ben al bezig met printen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Je wist zelf niet dat je kleurenblind was? WTF man. Dat weet je toch? Dat lijkt me verre van een verborgen gebrekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef n00b13 het volgende:
Over Ambitie gesproken. Ik had ooit de ambitie om piloot te worden. Wat denk je? Kleurenblind.
Verborgen gebreken nekken je.
Je hebt er heel wat gekregen dacht ik zoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:06 schreef RegoWire het volgende:
Maar ik hoopte wel op enige tips en hints.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |