Maar nogmaals, die 40k is natuurlijk voor de Lamborghini Replica.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef daNpy het volgende:
Maar wie gaat die 40k ophoesten?
Ook als het een flop is heb je een aardige kostenpost.
Hoe kom je in vredesnaam aan de 200k? Wat kost allemaal zo duur?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Maar nogmaals, die 40k is natuurlijk voor de Lamborghini Replica.
Ik schat voor mijn supercar concept zo een kleine 200k aan kosten.
Een Lamborghini Replica, vergt natuurlijk veel minder aan kosten, die hebben onder andere al de bodykit dimensies/ ontwerp al klaar.
Terwijl voor mijn project we meerdere schaalmodellen moeten maken en de dimensies nog moeten onderzoeken.
etc
het bevat wel gegevens over je ''team'' en bedrijf. Wie gaan er werken en wat gaan zij doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar nogmaals, een marketingplan bevat geen financiële gegevens. Dus veel wijzer worden we daar niet van.
http://www.reekx.nl/artikelen/Marketingplan_in_12_stappen.pdfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef RegoWire het volgende:
[..]
het bevat wel gegevens over je ''team'' en bedrijf. Wie gaan er werken en wat gaan zij doen.
Er bestaan meerdere soorten Marketingplannen. Je hoeft je overigens niet te houden aan alle richtlijnen. Voor mijn app had ik een marketingplan geschreven van 7 blz, investeerder was er tevreden mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
http://www.reekx.nl/artikelen/Marketingplan_in_12_stappen.pdf
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Er bestaan meerdere soorten Marketingplannen. Je hoeft je overigens niet te houden aan alle richtlijnen. Voor mijn app had ik een marketingplan geschreven van 7 blz, investeerder was er tevreden mee.
Het gaat erom dat je de investeerder een goede indruk geeft wat je precies wilt doen en hoe je het gaat aanpakken.
Je moet het marketingplan niet zien als een verslag dat je moet maken voor school. Waarin alle punten keurig in verwerkt moeten worden anders krijg je een onvoldoende
Wat voor app was het? Waarom kostte het in vredesnaam zoveel geld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Er bestaan meerdere soorten Marketingplannen. Je hoeft je overigens niet te houden aan alle richtlijnen. Voor mijn app had ik een marketingplan geschreven van 7 blz, investeerder was er tevreden mee.
Het gaat erom dat je de investeerder een goede indruk geeft wat je precies wilt doen en hoe je het gaat aanpakken.
Je moet het marketingplan niet zien als een verslag dat je moet maken voor school.
Interessantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Hoe je body moet maken heb ik de kennis wel voor in huis.
Idem voor het buizenframe bouwen.
Prestaties zullen niet een hoofdrol spelen. Ik wil een motor met minimaal 700 pk, dan ben je wel verzekerd van een snelle wagen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef -niemand- het volgende:
Moet het trouwens een luxe auto worden of een auto die puur voor de prestaties is gebouwed?
Als je technische vragen hebt mag je ze altijd stellen.
Ok. Nu wil ik pics zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Prestaties zullen niet een hoofdrol spelen. Ik wil een motor met minimaal 700 pk, dan ben je wel verzekerd van een snelle wagen lijkt mij.
Het moet een wat meer luxe wagen worden met een nog extremere look dan bijv. de Aventador en een nog futuristische look dan een Audi RSQ.
De wagen moet staan voor exclusiviteit maar vooral ook de rijervaring moet subliem zijn.
Het zal een zeer extreme auto zijn, dat zelfs een niveau te veel is voor Batman om het zo te omschrijven.
Voor het concept neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Welke materialen wil je gaan gebruiken?
Kortom je weet het eigenlijk nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Prestaties zullen niet een hoofdrol spelen. Ik wil een motor met minimaal 700 pk, dan ben je wel verzekerd van een snelle wagen lijkt mij.
Het moet een wat meer luxe wagen worden met een nog extremere look dan bijv. de Aventador en een nog futuristische look dan een Audi RSQ.
De wagen moet staan voor exclusiviteit maar vooral ook de rijervaring moet subliem zijn.
Het zal een zeer extreme auto zijn, dat zelfs een niveau te veel is voor Batman om het zo te omschrijven.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef RegoWire het volgende:
Ik zal geen pics plaatsen in verband met het ''geheim houden'' van het ontwerp, ik wil de autoshow natuurlijk wel verassen.
Daarnaast, ik weet niet wie er bekend zijn met het merk Shayton?
Een nieuwe supercar dat gebouwd word door een groep van 8 mensen, sloveens merk.
Hun auto word op dit moment ontwikkeld, ze zijn al een aantal maanden bezig, hierbij enkele foto's.
De reden dat ik over Shayton vertel, is omdat zij een soortgelijke ideologie hanteren. Ze bouwen de meest exclusieve supercar, met een zeer extreme look, oordeel zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierbij nog een commerciële video van hun, zeker het kijken waard, :
Een concept begint met een body.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Voor het concept neem ik aan?
Ik ben geen ingenieur. Maar ik ga ervan uit met materialen als aluminium en koolstofvezel.
Uiteraard wil ik voor het productiemodel Carbon Fiber gebruiken.
Ik vind de batmobiel nog steeds vetter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef RegoWire het volgende:
Ik zal geen pics plaatsen in verband met het ''geheim houden'' van het ontwerp, ik wil de autoshow natuurlijk wel verassen.
Daarnaast, ik weet niet wie er bekend zijn met het merk Shayton?
Een nieuwe supercar dat gebouwd word door een groep van 8 mensen, sloveens merk.
Hun auto word op dit moment ontwikkeld, ze zijn al een aantal maanden bezig, hierbij enkele foto's.
De reden dat ik het over deze auto heb, is omdat zij een soortgelijke ideologie hanteren. Ze bouwen de meest exclusieve supercar, met een zeer extreme look, oordeel zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierbij nog een commerciële video van hun, zeker het kijken waard, :
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef RegoWire het volgende:
Ik zal geen pics plaatsen in verband met het ''geheim houden'' van het ontwerp, ik wil de autoshow natuurlijk wel verassen.
Daarnaast, ik weet niet wie er bekend zijn met het merk Shayton?
Een nieuwe supercar dat gebouwd word door een groep van 8 mensen, sloveens merk.
Hun auto word op dit moment ontwikkeld, ze zijn al een aantal maanden bezig, hierbij enkele foto's.
De reden dat ik het over Shayton heb, is omdat zij een soortgelijke ideologie hanteren. Ze bouwen de meest exclusieve supercar, met een zeer extreme look, oordeel zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierbij nog een commerciële video van hun, zeker het kijken waard, :
Ja uiteraard beginnen met karton, maar ik bedoel voor de presentatie op de autoshow. Je moet dan natuurlijk niet met karton en piepschuim aan komen rijdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een concept begint met een body.
Die kun je relatief goedkoop bouwen als je met wat simpelere materialen begint.
Bijvoorbeeld met karton en kunsthars kun je al heleboel doen bij een concept.
Het ontwerp van het chassis eerst in goedkope buizen uitvoeren lijkt me ook verstandig.
Iedere paar maanden komt er een nieuw bedrijf voorbij met een 'nieuwe supercar' die superexclusief is met alleen wat renderings.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef RegoWire het volgende:
Ik zal geen pics plaatsen in verband met het ''geheim houden'' van het ontwerp, ik wil de autoshow natuurlijk wel verassen.
Daarnaast, ik weet niet wie er bekend zijn met het merk Shayton?
Een nieuwe supercar dat gebouwd word door een groep van 8 mensen, sloveens merk.
Hun auto word op dit moment ontwikkeld, ze zijn al een aantal maanden bezig, hierbij enkele foto's.
De reden dat ik het over deze auto heb, is omdat zij een soortgelijke ideologie hanteren. Ze bouwen de meest exclusieve supercar, met een zeer extreme look, oordeel zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierbij nog een commerciële video van hun, zeker het kijken waard, :
Ik denk dat dit wel een goed plan is. De eerste supercar uit een 3d printer zal zeker investeerders trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef marzman het volgende:
Met een 3d printer en een chassis van een 2CV kan iedereen tegenwoordig een supercar maken. Heb je geen team of jaren meer voor nodig :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor het eerst eigenlijk op deze forum met een account. Ik maak af en toe fouten door het te snel klikken van de quote ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom quote je consequent je eigen posts?
Op een autoshow kan een heleboel nep zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Ja uiteraard beginnen met karton, maar ik bedoel voor de presentatie op de autoshow. Je moet dan natuurlijk niet met karton en piepschuim aan komen rijden
Een heleboel ja, zoals het interieur, onderstel etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een autoshow kan een heleboel nep zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |