Meest grappige replyquote:Op maandag 28 mei 2007 18:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, motorblok moet vrij laag zitten om recht te liggen... Maar dan moet je dus ook het chassis gaan versterken op de plekken waar het motorblok vast komt...
Die motorsteunen van die 7m moet je dan vastlassen aan de chassisverstevigingen... Dus; bodemplaat eruit, motorblok erop, bodemplaat+motor erin...
Een paar feitjes..quote:Je kan natuurlijk ook besluiten om de motor voorin te laten liggen en een andere motor in de achterbak te plaatsen. Dan hou je FWD en de nieuwe motor voor RWD!!
Lijkt me top plan!
een MR2 90 - 94quote:lengte 4,42 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,30 m
wielbasis 2,52 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,43 m
massa leeg 1000 kg
max. toelaatbare massa 1525 kg
Have funquote:lengte 4,18 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,24 m
wielbasis 2,40 m
spoorbreedte voor 1,47 m
spoorbreedte achter 1,45 m
massa leeg 1180 kg
ook niet als je alleen het achter gedeelte doet?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dak eraf gaat niet lukken.
Je carrosserie is totaal niet stabiel meer, bovendien is dat absoluut niet plug and play natuurlijk.
Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik daar serieus opin ga
Ik ga er juist wel serieus op in maar dan maak jij er weer zo'n achterlijk plan vanquote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ook niet als je alleen het achter gedeelte doet?
En daarna uiteraard weer stevig maakt?
das wel weer een nadeel hoor.
was jou idee met motor achterin, en dan ga je er niet meer serieus op in.
Foei
nneeeee tuurlijk werkt dat niet op die manier.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ga er juist wel serieus op in maar dan maak jij er weer zo'n achterlijk plan van
Je denkt toch niet dat het zoals op die photoshop werkt hè
Je achterruit begint daar niet, want een MR2 is een mid-engined auto.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:29 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nneeeee tuurlijk werkt dat niet op die manier.
Maar ik dacht er alleeen aaan.. de ACHTER ruit er af.. niet het heledak?
achterruit loopt aardig ver door.. en waar mijn achteruit begint daar begint die van de MR2 ook ongeveer.
enige verschil is dat die van de MR2 recht naar beneden loopt, en die van mij schuin
toch?
ja dat is wel zo, maar als we het ongeveer vergelijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je achterruit begint daar niet, want een MR2 is een mid-engined auto.
Het hele concept is anders..
maar dat weet je zelf ook wel
Gewoon wat moeilijker erbij komen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, maar als we het ongeveer vergelijken
zo bedoelde ik het eigenlijk
maar kom maar op met je oplossing
lijkt me een aardig orginele auto tochquote:Op maandag 28 mei 2007 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Gewoon wat moeilijker erbij komen.
Maar wel makkelijker dan die 7M voorin, dan kom je echt nérgens meer bij.
maar weet je wat je nu al wilt?
Want op dit moment is het plan; een Celica Coupé met een supra onderstel en 7M-GTE motor met een MR2 achterkant
hahaahquote:Op maandag 28 mei 2007 18:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
CelicaSupra bestaat al
misschien de ophanging en banden van een LandCruiser?
Dan wordt het pas een beest
moet een ST185 zijnquote:Oh we hebben ook nog een ST182 onderstel gehad, tot Tommy zei dat het niet nodig was als je gewoon de motor achter maakt.
niet ombouwen naar een MR2, die MR2 was een voorbeeld om duidelijk te maken wat een middenmotor concept is.quote:Tommy: mid-engined motor > ombouw naar MR2
ik ook nietquote:Maar dan wil ik het dak dr af, mikey niet
jammerquote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hahaah![]()
nee het moet wel een sport "coupe" blijven
jah ik snap het, maar ik vind het wel weer een orgineel / vet idee.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
moet een ST185 zijn
[..]
niet ombouwen naar een MR2, die MR2 was een voorbeeld om duidelijk te maken wat een middenmotor concept is.
[..]
ik ook niet
nee die vind ik niet mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 18:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jammer
Je wilt geen "klaplampen" toch..
dan misschien de ombouw naar Toyota MarkX lampen![]()
[afbeelding]
Nee, geen nissan shit op een Toyota hèquote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee die vind ik niet mooi
liever 300zx lampen
nee ik snapte het idee dus niet...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je motor komt dus achter je stoelen daarachter je bak, dan is het de bedoeling dat je bak (waar het diff inzit) precies uitkomt waar je achterwielen zitten zodat de assen uit je diff op je wielen gefixx0rt kunnen worden.
en sturen heeft weinig met je bak te maken.
als je echt geen idee hebt hoe een versnellingsbak werkt moet je dat nog ff opzoeken bij wikipedia ofzo, want dan begrijp je dit waarschijnlijk ook niet![]()
whehequote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, geen nissan shit op een Toyota hè
Er zijn meer dan 200000 verschillende Toyota modellen zo'n beetje, daar zit vast wel een leuke lamp tussen
hahaquote:Op maandag 28 mei 2007 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ok
check anders ff "hoe werkt de auto" bij howstuffworks en wikipedia.
b.t.w. als je een echte hardcore racer wil moet je natuurlijk zeuren over een stukje tussen je stoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |