oeh oeh oeh, backfirequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gast. Ik kan me ook nog wel wat topics van jou herrineren hoor.
Ik vond jouw topics gewoon velen malen triester dan deze. Kun je wel met diequote:
Goed argumentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vond jouw topics gewoon velen malen triester dan deze. Kun je wel met diekomen, maar daar red je je niet mee.
Wauw. Ik kreeg hem net met de TNT. Mooi man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goed argumentPerfect onderbouwd. Hier, heb je de nobel prijs
______
Hij lijkt net echt!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Dromer het volgende:
Kan ik hier solliciteren? Ik heb ervaring bij Ferrari. Met zowel tekenontwerpen als het bouwen van modellen:
[ afbeelding ]
Geen probleem man. Thats how i roll.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wauw. Ik kreeg hem net met de TNT. Mooi man.
Had je niet hoeven doen!
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Dromer het volgende:
Kan ik hier solliciteren? Ik heb ervaring bij Ferrari. Met zowel tekenontwerpen als het bouwen van modellen:
[ afbeelding ]
Dit is de F46! Dat zie je toch zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.
Tevens geen achterbank.
TS ik zou deze persoon niet in dienst nemen.
Het was een conceptueel design uiteraard. In het echt maken ze alles veel minder extreem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Matig. Een F40 heeft een 3L V8 twinturbo en geen V12.
Tevens geen achterbank.
TS ik zou deze persoon niet in dienst nemen.
- Dat van die investeerder waag ik te betwijfelen. Wat wil je nu helemaal met 1.5 Miljoen ! Dat is niets. Een investeerder zou toch minimaal alleen investeren als er meerdere investeerders mee zouden doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef RegoWire het volgende:
Laat ik mijn verhaal iets ophelderen.
Ik ken wel investeerders. En ik had mijn idee voorgelegd aan een één van hun en hij kent wel mensen die geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Maar hij wilt eerst een begin zien, dus een werkplaats met een eigen team die al bezig is. Hij zou dan kunnen overwegen om te investeren tot ongeveer anderhalf miljoen en dat alleen al op basis van mijn schets en motivatie in het team.
Verder las ik, ''je kunt zelf helemaal niets''?
Ik ben ondernemer, mijn taak is dus ook om te ondernemen. Ik zorg voor het team, ik zorg ervoor dat de auto het juiste ontwerp krijgt, ik heb van nature veel verstand van schoonheid in supercars, heb mijn schets aan een aantal vrienden laten zien en ze vonden de wagen erg gaaf.
Daarnaast, zorg ik voor promotie, ik zorg voor financiën. Ik zorg voor een plek bij een toekomstige autoshow in Geneve. Verder, ik heb vele contacten met serieuze zakenmensen, geld zou misschien geen probleem zijn, maar omdat ik nu niet zeker ben van de onderhandelingen houd ik het liever op ''geen inkomen''.
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..quote:Op zondag 12 mei 2013 11:31 schreef borderlinedancer het volgende:
Tja mensen, Ferrari, Lamborghini, het is leuk maar niet exclusief genoeg. Ohja ik vergeet bijna te zeggen, ik heb nu net even geen geld (hoewel ik zo ff op basis van mijn tekeningetje 1.5 Miljoen kan krijgen) maar dat komt goed hoor !
NIET EXCLUSIEF DUS :
[ afbeelding ]
Maar dan in de Wrightspeed X1 uitvoeringquote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..
Wat een lariekoek. Wiessmann is een soort kitcar, zo ook Noble (wel een van de beste kitcars), Caterham etc, en Ariel is onderhand een motorfiets. Wat zegt dat nou. Dat een model met uitsluitend lage productieaantallen het exlusiefste is ? Je kunt het ook onsuccesvol noemen. Als je Ferrari en Lamborghini al op 1 lijn zet zit je er al naast; beide merken zijn succesvol te noemen maar kijk eens naar wat er gebruikt wordt aangeboden op Autoscout of Mobile. Ferrari:Lamborghini 10:1. Dat maakt in ieder geval Lamborghini aanmerkelijk exclusiever zonder dat we met een kitcarbouwer te doen hebben. Lamborghini heeft nog vrij recente modellen waar er niet meer dan ca. 100-130 van gemaakt zijn. Dat kun je in ieder geval van Ferrari niet zeggen. Hoewel natuurlijk de Gallardo echt een massa supercar is.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:38 schreef blup het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat het makkelijker is om aan een ferrari of lamborghini te komen dan aan een Gumpert, Wiessman, Noble, fario, caparo, caterham, invicta, ariel of iets in die trend..
U zoekt een bodemloze put?quote:
Als je kijkt hoeveel leedvermaak je er voor terug krijgt, mag het wel wat kostenquote:
Dat is ook weer waar...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef flyguy het volgende:
Als je kijkt hoeveel leedvermaak je er voor terug krijgt, mag het wel wat kosten
Ook Klaas Zwart was slim genoeg om geen eigen motor te gaan ontwikkelen maar om een BMW in een eigen carosserie en chassis te lepelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo negatief! Misschien is TS wel de nieuwe Klaas Zwart en heeft hij straks een eigen sportwagen a la Ascari met bijbehorend race resort
Ascari.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef 2cv het volgende:
Klaas Zwart was toch van Spijker/Spyker ? Zo ja: dan lepelde hij er volgens mij Audi-motoren in.
Maar ik adviseer TS eerst eens zelf wat 'om te klooien'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |