Steve Jobs deed ook niet eerst een marktonderzoek!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maak een goedkope auto die 1 op 40 rijdt en veilig is. keiharde profit. supercars met v12's in deze tijd - geen ondernemersplan, geen marktonderzoek. 22. geen geld. enkel een schetsje wat geheim iskansloos.
ja en. wat is dat voor domme opmerking.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Steve Jobs deed ook niet eerst een marktonderzoek!
Behalve als je een jochie van 12 bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef RegoWire het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht..
lacht het best
TS is gewoon uit op dit soort reactiesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mensen die denken dat TS dit meent
Alsof jouw held (blijkbaar), altijd de gebaande paden nam. Mensen die buiten die paden gaan zorgen juist voor evolutie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja en. wat is dat voor domme opmerking.
jij draait dingen om.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof jouw held (blijkbaar), altijd de gebaande paden nam. Mensen die buiten die paden gaan zorgen juist voor evolutie.
Dat soort dingen afknallen is natuurlijk makkelijk, en ik doe er graag aan mee, maar van iemand met Steve Jobs in zijn UI verwacht ik dat niet.
Ik draai helemaal niks om.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij draait dingen om.
"ik ga een lot kopen en een miljoen winnen!"
":')"
jij: "ja maar <insert naam> heeft dat ook zo gedaan!"
O, fijn, de druppel voor de gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef RegoWire het volgende:
Hij zou dan kunnen overwegen om te investeren tot ongeveer anderhalf miljoen
Wie weet... Als het echt zijn droom is...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de kans dat ts de gave heeft van steve jobs is zeer klein. maar laten we over 5 jaar eens kijken waar ts is beland met zijn supercarbusiness!
Die begon niet met niets, kocht een bestaand merk over en was niet zo dom om de motor ook nog zelf te willen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens niet zo negatief! Misschien is TS wel de nieuwe Klaas Zwart en heeft hij straks een eigen sportwagen a la Ascari met bijbehorend race resort
Ooit had hij ook niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die begon niet met niets, kocht een bestaand merk over en was niet zo dom om de motor ook nog zelf te willen ontwikkelen.
Om maar een paar kenmerkende verschillen te noemen.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik denk dat TS ineens een genie is.quote:Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. But the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. While some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do. - Apple Inc.
Het begrip bijna precies is taalkundig al niet correct, maar in deze vorm werkt het wel heel erg op de lachspieren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef RegoWire het volgende:
Ik weet bijna precies de kosten om een supercar te ontwikkelen. (...)
Om misverstanden te voorkomen, het gaat dus puur om het ontwikkelen van het concept. Ik schat de kosten van zo een concept niet hoger dan twee ton.
Een hotdogstand is gratis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het begrip bijna precies is taalkundig al niet correct, maar in deze vorm werkt het wel heel erg op de lachspieren.
En wat denk je dat een stand in Geneve kost?
de kans is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie weet... Als het echt zijn droom is...
Wil je nu een supercar bouwen, of een luxe auto? Luxe = gewicht en dat bijt nogal met het willen bouwen van een supercar, want gewicht is de vijand van een supercar. Natuurlijk is het Bugatti redelijk gelukt, maar zo'n project is voor VAG al lastig, laat staan voor een kleine bouwer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef RegoWire het volgende:
Prestaties zullen niet een hoofdrol spelen. Ik wil een motor met minimaal 700 pk, dan ben je wel verzekerd van een snelle wagen lijkt mij.
Het moet een wat meer luxe wagen worden met een nog extremere look dan bijv. de Aventador en een nog futuristische look dan een Audi RSQ.
De wagen moet staan voor exclusiviteit maar vooral ook de rijervaring moet subliem zijn.
Het zal een zeer extreme auto zijn, dat zelfs een niveau te veel is voor Batman om het zo te omschrijven.
Hij is alleen niet rijk geworden door het bouwen van autootjes, dat is gewoon een hobby die geld mag kosten.quote:
Dat is de beste tip voor TS in dit draadje ben ik bang.quote:
TS heeft 30k binnengeharkt voor een app..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is alleen niet rijk geworden door het bouwen van autootjes, dat is gewoon een hobby die geld mag kosten.
Klein verschil...
Nee, op dit moment niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |