Dat vind je alleen handig omdat je meteen een doekje bij de hand hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind roodkapje lief, zij moet blijven
ik weet van een islamdeskundige dat de manier waarop zij haar hoofddoek draagt, aangeeft dat zij een maagd is die op zoek is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind je alleen handig omdat je meteen een doekje bij de hand hebt
Ik weet van een forumdeskundige dat de manier waarop je post, aangeeft dat je ook nog maagd is die op zoek is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet van een islamdeskundige dat de manier waarop zij haar hoofddoek draagt, aangeeft dat zij een maagd is die op zoek is.
is dat iets waar je op let als je door de stad loopt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet van een islamdeskundige dat de manier waarop zij haar hoofddoek draagt, aangeeft dat zij een maagd is die op zoek is.
het Prisma rijmwoordenboek, ook gebruikt door H6quote:
De tranen heb ik nu wel ja. Waarom wordt dit uitgezonden?quote:
ja, anders worden ze klefquote:
En zijn vriendinnetje heeft een kindje... Nou, het is feest is compleet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
"We willen laten zien dat het ook anders kan"
1. "Ik heb mijn school niet afgemaakt"
2. "Ik werk in een cafetaria"
3. "Ik woon in Almere"
4. "Ik rap"
Dafuq?
ken je hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
"We willen laten zien dat het ook anders kan"
1. "Ik heb mijn school niet afgemaakt"
2. "Ik werk in een cafetaria"
3. "Ik woon in Almere"
4. "Ik rap"
Dafuq?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef TeleportingKing het volgende:
Waarom hebben ze allebei geen nek?
Zelfde hangertje van Jaap geleendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef TeleportingKing het volgende:
Waarom hebben ze allebei geen nek?
Hoi lotgenoot.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan dit soort dingen dus echt gene ene fuck aan.
In vergelijking met de resultaten van LA The Voices misschien.quote:
Soms prik ik er met een breinaald in om te checken of ze nog gevoel hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat ik oor syfilis heb.. elke vrijdag om 20.37 komt het terug in een steeds ergere vorm
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
In vergelijking met de resultaten van LA The Voices misschien.
Ja! Ik dacht, als jij nou rapt, doe ik opera? Kunnen we zo door naar het ESF!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen we volgend seizoen samen een act? ff laten zien hoe het wel moet
dat?quote:
Tuuwrlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht, als jij nou rapt, doe ik opera? Kunnen we zo door naar het ESF!
Waar is greys als je haar nodig hebt?![]()
In de uitverkoop met een strijkplankquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is felrode lippenstift de dresscode voor singe-singwriters?
die mogen volgens mij niet eens auditeren omdat het niet commercieel genoeg isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
Zit eigenlijk nog te wachten op de nieuwe Rockbitch
Zoiets als Nikki Kerkhof
quote:
Vast etenstijd.quote:
Ze stond op straat, tot ze haar wegstuurdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
In Amerika liepen de zalen leeg zeker. Heeft niemand gezegd dat ze in Amerika geen Nederlands verstaan.
Jij hebt echt stront in je oren he?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Alle Starbucks in de lucht... kom op, kom op!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Alle Starbucks in de lucht... kom op, kom op!
Iedereen die een regel schrijft is ineens singersongwaajterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je al een singersongwraaaaiter in je team?
Jammer, want je vond je kat zo leuk meejanken?quote:
Ik denk dat ie zijn tissues gepakt hadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer, want je vond je kat zo leuk meejanken?
Hoe diep?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
leuke meid, ik ken haar zus bedenk ik me nu
Saroma pudding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een mix van Rihanna, Alicia Keys en Beyonce.... donder toch op__!
misschien, ik ken iemand met dezelfde achternaamquote:
Loving youuuuuuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik 't nummer van haar moeder in m'n hoofd.
Je moet geen mix zijn, je moet jezelf zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een mix van Rihanna, Alicia Keys en Beyonce.... donder toch op__!
06?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik 't nummer van haar moeder in m'n hoofd.
Jij kent het niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Is dit een bestaand liedje of zelf verzonnen?
Iets van Christina Aqualiera schijnt hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Is dit een bestaand liedje of zelf verzonnen?
Neequote:
neeeeee, roodkapje moet blijven, stuur nijlpaard eruitquote:
Aaaaah!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iets van Christina Aqualiera schijnt het
Die eet zich toch dood voor de finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
neeeeee, roodkapje moet blijven, stuur nijlpaard eruit
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj? Misschien als ik het gewone nummer hoor
Ohw zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaar
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
ik walg van die wijven die zichzelf zo goed vinden...
Nou nee hoor, sommigen zijn heel sympathiekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar niet
fixedquote:
Ja, dat is nu wel duidelijk, met zijn wacht wacht wacht. Ik wacht al jaren dat ie aangeeft dat ie kapt met in ELK programma te verschijnen.quote:
Tja, als z'n categorie "Meisjes tot 25 jaar" is, heb je verder weinig keus he.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
De Harem van Ali wordt verder aangevuld met chickies?
Mwuah half, maar dat is nu dus duidelijk....(mijn hoofddoekje was voor mijn ogen geschoven...)quote:
Ik denk niet dat die eruit gaat... gewoon omdat positieve discriminatie en omdat XFA een kijk-ons-eens-anders-zijn-seizoen heeft dit jaarquote:
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen roodkapje en nijlpaard zijn zeker van een finaleplaats. De rest is overgeleverd aan de willekeur van Bouali
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
roodkapje ligt er toch vroeg uit in de liveshow.. als ze zover komt
Eerwraak?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggen
Da's toch altijd bij hem? Om hem nu met iedere post te feliciteren is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...
Die jouw trekt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit ook geen auditie bij die me trekt, hoe is het mogelijk
ik Duitslandquote:
1 keer raden wie er aankomend seizoen meedoet aan de beste Singer-Songwritertwitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:17:29Mensen tippen @carlienmusic als kandidaat voor @giel3fm en zijn De Beste Singer/Songwriter. Maandag meer in Giel ?!?!?!! reageer retweet
Ik denk dat het ook gewoon op is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het ook zo zijn dat X-factor gewoon niet meer in trek is, en de 'betere' wachten tot The Voice??
Giel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef iBenny het volgende:
1 keer raden wie er aankomend seizoen meedoet aan de beste Singer-Songwritertwitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:17:29Mensen tippen @carlienmusic als kandidaat voor @giel3fm en zijn De Beste Singer/Songwriter. Maandag meer in Giel ?!?!?!! reageer retweet
jouw?quote:
ze schrijft een eigen nummer, zingt goed en speelt gitaar. En toch gaan er barbiepoppen met 0.0 uitstraling door.quote:
Zit je al te slurpen soms?quote:
Die telt vast voor 2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Dat andere meisje mag er niet uit hoor
Dan die dikke maar opofferen
And so be itquote:
Ik bedoelde dat het meisje met gitaar (en hoofddoek) exit moet nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze schrijft een eigen nummer, zingt goed en speelt gitaar. En toch gaan er barbiepoppen met 0.0 uitstraling door.
Datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
Het interesseert me ook geen hol. Ik heb echt niemand waarbij ik denk: weggeblazen
Nee dat heb ik ook. Geen favoriet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
Het interesseert me ook geen hol. Ik heb echt niemand waarbij ik denk: weggeblazen
Nou enorm. Een gemis voor de Nederlandse popmuziek.quote:
Donderblond/bruin staat haar sowieso beter...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft die goudkleurige een nepblond haar!
Ja, die gaat linea recta door naar Obese na deze show.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TeleportingKing het volgende:
Moet die dikke blijven vanwege politiek correct?
dit, net als dat nijlpaardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TeleportingKing het volgende:
Oh ja, die was vorige week best heel okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen nog fan van die Dion, die nichterige
En straks van het voorstukje-maisje denk ik.
Nee, maar gitaarmeisje wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TeleportingKing het volgende:
Ja, goed plan, ik sluit me aan bij team Dionquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen nog fan van die Dion, die nichterige
En straks van het voorstukje-maisje denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali aait Ansj op dezelfde manier als ik mijn oma aaide... toen ze in d'r kist lag![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali aait Ansj op dezelfde manier als ik mijn oma aaide... toen ze in d'r kist lag![]()
Echt wel! Sommigen denken gewoon ik wil blond en doen het zonder te denken of het wel matcht...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Donderblond/bruin staat haar sowieso beter...
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, die was vorige week best heel oke
We hebben een fanclubquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, goed plan, ik sluit me aan bij team Dion
ik verstond alleen Arubaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe heet ie? Ik verstond er niks van
Mogelijk het nieuwe gezicht van Lassie Toverrijst.quote:
En te veel handbewegingen.quote:
Nee Dion was die nicht van vorige keer, waarvan we dachten dat het niks zou worden.quote:
zonder die veel te veel vibrato is het wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
te veel vibrato... moet een woord benadrukken, niet elk woord hoort te bibberen
Kunnen ze hem afleren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Heel ongemakkelijk om naar te luisteren.
Zonde, want hij heeft een geweldige stem. Maar hij riedelt teveel.
zonder vind ik het ook niksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zonder die veel te veel vibrato is het wel leuk.
Ik doe alles in Pages.quote:
Ik zag afgelopen week ineens Diamons op YT door Sia gezongen (en geschreven?), damnquote:
Geen idee, ben 'm al vergetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoe heet deze dan? Shajam?
Niets dat een honkbalknuppel kan afleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |