Die eet zich toch dood voor de finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
neeeeee, roodkapje moet blijven, stuur nijlpaard eruit
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj? Misschien als ik het gewone nummer hoor
Ohw zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaar
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
ik walg van die wijven die zichzelf zo goed vinden...
Nou nee hoor, sommigen zijn heel sympathiekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar niet
fixedquote:
Ja, dat is nu wel duidelijk, met zijn wacht wacht wacht. Ik wacht al jaren dat ie aangeeft dat ie kapt met in ELK programma te verschijnen.quote:
Tja, als z'n categorie "Meisjes tot 25 jaar" is, heb je verder weinig keus he.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
De Harem van Ali wordt verder aangevuld met chickies?
Mwuah half, maar dat is nu dus duidelijk....(mijn hoofddoekje was voor mijn ogen geschoven...)quote:
Ik denk niet dat die eruit gaat... gewoon omdat positieve discriminatie en omdat XFA een kijk-ons-eens-anders-zijn-seizoen heeft dit jaarquote:
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen roodkapje en nijlpaard zijn zeker van een finaleplaats. De rest is overgeleverd aan de willekeur van Bouali
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
roodkapje ligt er toch vroeg uit in de liveshow.. als ze zover komt
Eerwraak?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggen
Da's toch altijd bij hem? Om hem nu met iedere post te feliciteren is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |