Ja, dat is nu wel duidelijk, met zijn wacht wacht wacht. Ik wacht al jaren dat ie aangeeft dat ie kapt met in ELK programma te verschijnen.quote:
Tja, als z'n categorie "Meisjes tot 25 jaar" is, heb je verder weinig keus he.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
De Harem van Ali wordt verder aangevuld met chickies?
Mwuah half, maar dat is nu dus duidelijk....(mijn hoofddoekje was voor mijn ogen geschoven...)quote:
Ik denk niet dat die eruit gaat... gewoon omdat positieve discriminatie en omdat XFA een kijk-ons-eens-anders-zijn-seizoen heeft dit jaarquote:
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen roodkapje en nijlpaard zijn zeker van een finaleplaats. De rest is overgeleverd aan de willekeur van Bouali
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
roodkapje ligt er toch vroeg uit in de liveshow.. als ze zover komt
Eerwraak?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggen
Da's toch altijd bij hem? Om hem nu met iedere post te feliciteren is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...
Die jouw trekt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit ook geen auditie bij die me trekt, hoe is het mogelijk
ik Duitslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |