Ze stond op straat, tot ze haar wegstuurdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
In Amerika liepen de zalen leeg zeker. Heeft niemand gezegd dat ze in Amerika geen Nederlands verstaan.
Jij hebt echt stront in je oren he?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Alle Starbucks in de lucht... kom op, kom op!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Alle Starbucks in de lucht... kom op, kom op!
Iedereen die een regel schrijft is ineens singersongwaajterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je al een singersongwraaaaiter in je team?
Jammer, want je vond je kat zo leuk meejanken?quote:
Ik denk dat ie zijn tissues gepakt hadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer, want je vond je kat zo leuk meejanken?
Hoe diep?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
leuke meid, ik ken haar zus bedenk ik me nu
Saroma pudding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een mix van Rihanna, Alicia Keys en Beyonce.... donder toch op__!
misschien, ik ken iemand met dezelfde achternaamquote:
Loving youuuuuuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik 't nummer van haar moeder in m'n hoofd.
Je moet geen mix zijn, je moet jezelf zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een mix van Rihanna, Alicia Keys en Beyonce.... donder toch op__!
06?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik 't nummer van haar moeder in m'n hoofd.
Jij kent het niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Is dit een bestaand liedje of zelf verzonnen?
Iets van Christina Aqualiera schijnt hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Is dit een bestaand liedje of zelf verzonnen?
Neequote:
neeeeee, roodkapje moet blijven, stuur nijlpaard eruitquote:
Aaaaah!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iets van Christina Aqualiera schijnt het
Die eet zich toch dood voor de finale.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
neeeeee, roodkapje moet blijven, stuur nijlpaard eruit
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj? Misschien als ik het gewone nummer hoor
Ohw zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor, maar jij kent dat soort prut meestal, vandaar
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
ik walg van die wijven die zichzelf zo goed vinden...
Nou nee hoor, sommigen zijn heel sympathiekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan mag je dus niemand in dat programma.. als ze zich niet goed vonden waren ze daar niet
fixedquote:
Ja, dat is nu wel duidelijk, met zijn wacht wacht wacht. Ik wacht al jaren dat ie aangeeft dat ie kapt met in ELK programma te verschijnen.quote:
Tja, als z'n categorie "Meisjes tot 25 jaar" is, heb je verder weinig keus he.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
De Harem van Ali wordt verder aangevuld met chickies?
Mwuah half, maar dat is nu dus duidelijk....(mijn hoofddoekje was voor mijn ogen geschoven...)quote:
Ik denk niet dat die eruit gaat... gewoon omdat positieve discriminatie en omdat XFA een kijk-ons-eens-anders-zijn-seizoen heeft dit jaarquote:
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen roodkapje en nijlpaard zijn zeker van een finaleplaats. De rest is overgeleverd aan de willekeur van Bouali
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
roodkapje ligt er toch vroeg uit in de liveshow.. als ze zover komt
Eerwraak?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er halverwege allemaal al uit liggen
Da's toch altijd bij hem? Om hem nu met iedere post te feliciteren is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beide zinnen bevatten onzin...
Die jouw trekt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit ook geen auditie bij die me trekt, hoe is het mogelijk
ik Duitslandquote:
1 keer raden wie er aankomend seizoen meedoet aan de beste Singer-Songwritertwitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:17:29Mensen tippen @carlienmusic als kandidaat voor @giel3fm en zijn De Beste Singer/Songwriter. Maandag meer in Giel ?!?!?!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |