dit, net als dat nijlpaardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TeleportingKing het volgende:
Moet die dikke blijven vanwege politiek correct?
Oh ja, die was vorige week best heel okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen nog fan van die Dion, die nichterige
En straks van het voorstukje-maisje denk ik.
Nee, maar gitaarmeisje wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TeleportingKing het volgende:
Moet die dikke blijven vanwege politiek correct?
Ja, goed plan, ik sluit me aan bij team Dionquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen nog fan van die Dion, die nichterige
En straks van het voorstukje-maisje denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali aait Ansj op dezelfde manier als ik mijn oma aaide... toen ze in d'r kist lag![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali aait Ansj op dezelfde manier als ik mijn oma aaide... toen ze in d'r kist lag![]()
Echt wel! Sommigen denken gewoon ik wil blond en doen het zonder te denken of het wel matcht...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Donderblond/bruin staat haar sowieso beter...
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, die was vorige week best heel oke
We hebben een fanclubquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, goed plan, ik sluit me aan bij team Dion
ik verstond alleen Arubaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe heet ie? Ik verstond er niks van
Mogelijk het nieuwe gezicht van Lassie Toverrijst.quote:
En te veel handbewegingen.quote:
Nee Dion was die nicht van vorige keer, waarvan we dachten dat het niks zou worden.quote:
zonder die veel te veel vibrato is het wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
te veel vibrato... moet een woord benadrukken, niet elk woord hoort te bibberen
Kunnen ze hem afleren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Heel ongemakkelijk om naar te luisteren.
Zonde, want hij heeft een geweldige stem. Maar hij riedelt teveel.
zonder vind ik het ook niksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zonder die veel te veel vibrato is het wel leuk.
Ik doe alles in Pages.quote:
Ik zag afgelopen week ineens Diamons op YT door Sia gezongen (en geschreven?), damnquote:
Geen idee, ben 'm al vergetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoe heet deze dan? Shajam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |