quote:
quote:
quote:
FOK!. Wat zouden we zonder moeten.quote:
Gister werd het ook 02.00 uur. Blijkbaar gaan ze gewoon door tot het klaar is. Er is verlichting. Er is alleen geen vervoer voor de toeschouwers als ze naar huis willen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef Mykonos het volgende:
Maar ff serieus: op het Arantxa Sanchez spelen ze vandaag nog anderhalve partij, op Manolo Santana nog 3,5. Gaan ze dat nog redden vanavond?
Ik zou zeggen zet er een paar duizend euro op in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:39 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit wordt 6:0 nu voor Nadal.. [...]
Ja, wel een prachtige lob van Nadal. Ik dacht dat hij uit ging, maar het is Nadal dus hij ging in.quote:
Nou, niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[...]
Het is wel altijd een slijtage-slag hoor tussen deze 2[...]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal sloeg zichzelf tegen zijn hoofd.![]()
Nouja die gravelpotten vaak wel, behalve op RG en in Buenos Airesquote:
quote:
Ja, zo kan ik het ook.quote:[..]
Nouja die gravelpotten vaak wel, behalve op RG en in Buenos AiresWel vaak makkelijke uitslagen voor Rafa, maar die rallys zijn vaak geniaal en zo
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Dat gaat hem waarschijnlijk gewoon de partij kosten.. wat een sukkel zeg.
Mjah, is al jaren zo maar het lijkt nu wel wat erger. Zeker tegen Rafa...Maar dat is de kwaliteit van zo'n verdedigend perfecte speler denk ik. Die bal van Ferrer was natuurlijk een harde choke, maar je moet hem nog maar zo terug kunnen slaan op zo'n belangrijk moment. Maar dat gat van de top 4 is er al jaren, en komt gewoon doordat de rest het altijd wegchoket tegen de top 4...het is erg voorspelbaar en vervelend aan het wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Steeds meer WTA-trekjes bij de ATP. Heb het gevoel dat bijna iedereen gaat choken als 'ie kans heeft om te winnen van een op papier betere speler..
Nou, Djoko en Federer zijn er dit toernooi toch vroegtijdig uitgevlogen, zo voorspelbaar is het de laatste tijd niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, is al jaren zo maar het lijkt nu wel wat erger. Zeker tegen Rafa...Maar dat is de kwaliteit van zo'n verdedigend perfecte speler denk ik. Die bal van Ferrer was natuurlijk een harde choke, maar je moet hem nog maar zo terug kunnen slaan op zo'n belangrijk moment. Maar dat gat van de top 4 is er al jaren, en komt gewoon doordat de rest het altijd wegchoket tegen de top 4...het is erg voorspelbaar en vervelend aan het worden
Nee ok, er lijkt dit jaar eindelijk verandering in te komen. Ook in IWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, Djoko en Federer zijn er dit toernooi toch vroegtijdig uitgevlogen, zo voorspelbaar is het de laatste tijd niet.
Rafa won niet Monte Carlo als je dat mee mag rekenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ok, er lijkt dit jaar eindelijk verandering in te komen. Ook in IW
Alleen Rafa wordt nog niet echt gepakt...
Tsja, de toppers onderling dat telt natuurlijk niet echtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Rafa won niet Monte Carlo als je dat mee mag rekenen
had ik het maar gedaan..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet er een paar duizend euro op in.
En hij gaat winnen. Hoop ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef Norrage het volgende:
Andujar in de kwartfinale![]()
En vorige week verloor ie nog van Rooowbin
Zou hilarisch zijn in de XL-game. Al die mensen die nog wel konden uitspelen zouden er uitvliegenquote:
Als Tsonga niet verzaakt kunnen een aantal users hem ook nog op een andere manier uitspelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zou hilarisch zijn in de XL-game. Al die mensen die nog wel konden uitspelen zouden er uitvliegen
Okayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Tsonga niet verzaakt kunnen een aantal users hem ook nog op een andere manier uitspelen
Ja, knap voorspeld hoor. Maar als je erop had gewed was het toch anders gelopen. Je weet hoe dat gaat.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych ziet er echt uit als een soort dromerig kind van zes. Ik heb nou niet het idee dat je daar een fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren.
Mijn type is het niet, maar wel eerder dan met hem inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn vriendin wel, denk ik.
Dat denk ik niet, maar daar gaat het natuurlijk bij haar ook niet om..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn vriendin wel, denk ik.
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar daar gaat het natuurlijk bij haar ook niet om..
Ik hoef er pas om 10.00 u. uit maar vannacht was het ook al laat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Mykonos het volgende:
Ik moet er half zes uit en wil ook nog slapen vannacht, dus dat zit er helaas niet in
Uit geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoef er pas om 10.00 u. uit maar vannacht was het ook al laat.
Nee, ik lag op bed tennis te kijken. Alleen.quote:
Ik ga Wawrinka - Tsonga ook kijken ja. Hoop dat beide partijen erg lang duren en dat ze rond 3 uur nog steeds op de baan staan, al verwacht ik niet dat dat zo extreem gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie allemaal van plan om beide partijen vanavond te kijken?
Je houdt niet van slapen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ga Wawrinka - Tsonga ook kijken ja. Hoop dat beide partijen erg lang duren en dat ze rond 3 uur nog steeds op de baan staan [...]
Moet nog wat opdrachten afmaken en vind dat toch minder saai met een nachtpartij tennis op de achtergrond, zeker als dat Wawrinka - Tsonga is. De organisatie heeft nog geluk dat die derde set bij Ferrer - Nadal zo snel ging en Nishikori er niet eens een driesetter uit wist te slepen, vind het stiekem wel leuk dat als ze het slecht plannen het ook echt fout gaat.quote:
Ja, zit wat in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Moet nog wat opdrachten afmaken en vind dat toch minder saai met een nachtpartij tennis op de achtergrond, zeker als dat Wawrinka - Tsonga is. De organisatie heeft nog geluk dat die derde set bij Ferrer - Nadal zo snel ging en Nishikori er niet eens een driesetter uit wist te slepen, vind het stiekem wel leuk dat als ze het slecht plannen het ook echt fout gaat.
Ahw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik lag op bed tennis te kijken. Alleen.
quote:
Dat mag wel, veel mensen weten dit nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Liet Tsonga nou de keuze aan Wawa na het winnen van de toss?
Lastig, ze spelen morgen de halve finale tegen elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet wat hij eigenlijk al gewoon in Monte Carlo had moeten doen, verslaat Tsonga.
Redelijke kans op een finale tegen Berdych.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lastig, ze spelen morgen de halve finale tegen elkaar.
Doet me denken aan die toestand met Sven Kramer: "Linkerbaan! Linkerbaan!"quote:
pijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die toestand met Sven Kramer: "Linkerbaan! Linkerbaan!"
quote:
Is het de bedoeling dat we hier opgewonden van raken ofzo?quote:
Ja, inderdaad. Dit is echt niks. Andujar mag blij zijn als hij uberhaupt een game wint.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Deze partij hadden ze ook schriftelijk kunnen afdoen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Andujar pakt een game, hij zal wel blij zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dit is echt niks. Andujar mag blij zijn als hij uberhaupt een game wint.
Ja, gaaf was die. Sowieso zaten er in de tweede set veel prachtige rally's.quote:
Ik verwacht dat Wawrinka simpel wint aangezien Berdych enkel door een gelukkige loting in de halve finale staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
Wawrinka en Berdych zijn begonnen. Ik verwacht wel een spannende partij.
Nou, dan zeg ik toch gewoon niks meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Wawrinka simpel wint aangezien Berdych enkel door een gelukkige loting in de halve finale staat.
Jouw inbreng wordt altijd gewaardeerd hier, hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dan zeg ik toch gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw inbreng wordt altijd gewaardeerd hier, hoor.
O, had het niet opgezocht maar dacht dat hij recenter nog had gewonnen mar dat klopt dus niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Weet niet of het echt uitmaakt, eigenlijk. Berdych heeft sinds 2006 of zo niet meer van Nadal gewonnen.
Misschien dat hij het Nadal moeilijk maakt. Misschien dat hij in een winnende positie komt of zelfs matchpoints krijgt. Maar hij gaat het echt niet winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:06 schreef Mykonos het volgende:
Wawa heeft wel een aantal indrukwekkende partijen gespeeld de afgelopen weken hoor. Dus als hij echt zijn beste spel kan brengen morgen kan het nog wel leuk worden. Maar dat Nadal de favoriet is, is natuurlijk duidelijk.
Wat een onzin. Nadal is nooit de favoriet. Hij kan alleen zijn best doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:06 schreef Mykonos het volgende:
Wawa heeft wel een aantal indrukwekkende partijen gespeeld de afgelopen weken hoor. Dus als hij echt zijn beste spel kan brengen morgen kan het nog wel leuk worden. Maar dat Nadal de favoriet is, is natuurlijk duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, er is werkelijk geen peil op te trekken. Kijk maar naar de wedstrijden van Federer, Djokovic, Murray en Nadal deze week. Die hebben alle vier een driesetter gehad die ze ofwel verloren ofwel bijna verloren. Die wedstrijden gaan echt alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef groenen het volgende:
wtf, ben weggezapt bij 4-3 derde set in de overtuiging dat Berdych toch wel zou winnen. Had nog geld op hem ingezet ook.
Ik verwacht dat hij agressief begint en op voorsprong komt (misschien wel een set en een break of zelfs serveren voor de wedstrijd), waarna hij door pech voor zichzelf, geluk voor Nadal, een choke van zichzelf of goed spel van Nadal alsnog verliest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
Wawa
Fantastisch hoor, lijkt het dit jaar eindelijk waar te maken al die potentie. Hopelijk maakt hij er een partij van tegen Rafa
Standaard Nadal wedstrijd tegen een subtopper die in vorm is dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij agressief begint en op voorsprong komt (misschien wel een set en een break of zelfs serveren voor de wedstrijd), waarna hij door pech voor zichzelf, geluk voor Nadal, een choke van zichzelf of goed spel van Nadal alsnog verliest.
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Standaard Nadal wedstrijd tegen een subtopper die in vorm is dus.
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Standaard Nadal wedstrijd tegen een subtopper die in vorm is dus.
quote:
quote:
Het staat nu 12-2. De twee keer dat Maria won waren allebei in 2004.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Norrage het volgende:
2-0 Serena
Wat wordt het onderling nu? 26-2 ofzo?
Was in de partij tegen Schalken, richting het Nederlandse vak toch? Omdat Van Lottum bij elke wissel liep te narren vanaf de bankquote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef XL het volgende:
Bij wawa moet ik altijd aan die middelvinger tegen huta galung denken
Inderdaad ja. Al een fistpump na het eerste punt van de wedstrijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:25 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zelden Rafa zo aanvallend en fel gezien
Geen 6/0 6-0quote:
Nee. Maar als ie Rome wint wel 4equote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de peildatum voor de plaatsingen op Roland Garros? Kan Nadal nog bereiken dat hij als tweede wordt geplaatst?
Voor Roland Garros van dit jaar is dat onmogelijk. Scheelt iets van 3000 punten.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is de peildatum voor de plaatsingen op Roland Garros? Kan Nadal nog bereiken dat hij als tweede wordt geplaatst?
Hmm, en dan moet hij hopen dat hij in de onderste helft terechtkomt.quote:
Tegen Nadal op gravel 0-40 is 90% van de tijd de break, maar niet hier. 3-2* Wawa.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
Net als je dacht dat hij het misschien ging omkeren wordt het 0-40
Hij is dan ook niet de favoriet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het idee dat Nadal er bepaaldniet gerust op is dat hij gaat winnen, afgaande op zijn aanmoedigingen bij zo ongeveer elk punt dat hij wint.
Da's waar. Hij doet gewoon z'n best.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet de favoriet.
Kansloos.quote:
Ja, alleen als hij tegen Djokovic speelt ligt het er denk ik aan of hij gelooft dat hij kan winnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Norrage het volgende:
Dit was de beste Rafa sinds zijn comeback. Zware favoriet voor RG
Je bedoeotl buiten de GS'en? Ik zie het niet echt gebeuren, omdat Tsonga toch vak slechte keuzes maakkt als het er echt op aankomt (de uitzondering die ik kan bedenken is toen hij in 2011(?) van Federer won op Wimbledon.)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Norrage het volgende:
[...]Of iemand als Tsonga als Rafa een slechte dag heeft ergens. [...]
Nee op de GS/ De enige speler van de rest van de top 5 die op gravel wellicht een kans maakt en het kan afmaken tegen Rafa is Tsonga. Berdych, Wawa, Delpo, Gasquet en Ferrer zijn allemaal of slecht op gravel of te labiel om een kans te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoeotl buiten de GS'en? Ik zie het niet echt gebeuren, omdat Tsonga toch vak slechte keuzes maakkt als het er echt op aankomt (de uitzondering die ik kan bedenken is toen hij in 2011(?) van Federer won op Wimbledon.)
Da's niet veel zeg, 14 niet-graveltitels. Dacht dat het er wel meer zouden zijn. 5 daarvan zijn GS'en (2 Wimbledon, 2 AO en 1 US Open)?quote:
Maar Tsonga is toch ook redelijk grillig op de beslissende momenten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee op de GS/ De enige speler van de rest van de top 5 die op gravel wellicht een kans maakt en het kan afmaken tegen Rafa is Tsonga. Berdych, Wawa, Delpo, Gasquet en Ferrer zijn allemaal of slecht op gravel of te labiel om een kans te maken.
Ja. Daarom postte ik het ook. Was verbaasdquote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg, 14 niet-graveltitels. Dacht dat het er wel meer zouden zijn. 5 daarvan zijn GS'en (2 Wimbledon, 2 AO en 1 US Open)?
Oké, dus maar 3 kleine niet-graveltitels.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Daarom postte ik het ook. Was verbaasd4 GSen maar, hij heeft maar 1x de AO. En 7 Masters ofzo. Maar heel weinig Micky Mouse toernooitjes gewonnen op hard court.
Maar wat hij buiten gravel heeft gewonnen zijn wel vrijwel allemaal toernooien uit de hoogste categorieën. Maar goed, ik dacht ook dat het beter was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Norrage het volgende:
Nog maar even geteld. Ook "slechts" 5 niet gravel masters gewonnen. Stiekem is zijn record buiten gravel niet zo goed als dat ik dacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |