Nee ok, er lijkt dit jaar eindelijk verandering in te komen. Ook in IWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, Djoko en Federer zijn er dit toernooi toch vroegtijdig uitgevlogen, zo voorspelbaar is het de laatste tijd niet.
Rafa won niet Monte Carlo als je dat mee mag rekenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ok, er lijkt dit jaar eindelijk verandering in te komen. Ook in IW
Alleen Rafa wordt nog niet echt gepakt...
Tsja, de toppers onderling dat telt natuurlijk niet echtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Rafa won niet Monte Carlo als je dat mee mag rekenen
had ik het maar gedaan..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet er een paar duizend euro op in.
En hij gaat winnen. Hoop ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef Norrage het volgende:
Andujar in de kwartfinale![]()
En vorige week verloor ie nog van Rooowbin
Zou hilarisch zijn in de XL-game. Al die mensen die nog wel konden uitspelen zouden er uitvliegenquote:
Als Tsonga niet verzaakt kunnen een aantal users hem ook nog op een andere manier uitspelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zou hilarisch zijn in de XL-game. Al die mensen die nog wel konden uitspelen zouden er uitvliegen
Okayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Tsonga niet verzaakt kunnen een aantal users hem ook nog op een andere manier uitspelen
Ja, knap voorspeld hoor. Maar als je erop had gewed was het toch anders gelopen. Je weet hoe dat gaat.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych ziet er echt uit als een soort dromerig kind van zes. Ik heb nou niet het idee dat je daar een fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren.
Mijn type is het niet, maar wel eerder dan met hem inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn vriendin wel, denk ik.
Dat denk ik niet, maar daar gaat het natuurlijk bij haar ook niet om..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn vriendin wel, denk ik.
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar daar gaat het natuurlijk bij haar ook niet om..
Ik hoef er pas om 10.00 u. uit maar vannacht was het ook al laat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Mykonos het volgende:
Ik moet er half zes uit en wil ook nog slapen vannacht, dus dat zit er helaas niet in
Uit geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoef er pas om 10.00 u. uit maar vannacht was het ook al laat.
Nee, ik lag op bed tennis te kijken. Alleen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |