quote:
quote:
quote:
FOK!. Wat zouden we zonder moeten.quote:
Gister werd het ook 02.00 uur. Blijkbaar gaan ze gewoon door tot het klaar is. Er is verlichting. Er is alleen geen vervoer voor de toeschouwers als ze naar huis willen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef Mykonos het volgende:
Maar ff serieus: op het Arantxa Sanchez spelen ze vandaag nog anderhalve partij, op Manolo Santana nog 3,5. Gaan ze dat nog redden vanavond?
Ik zou zeggen zet er een paar duizend euro op in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:39 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit wordt 6:0 nu voor Nadal.. [...]
Ja, wel een prachtige lob van Nadal. Ik dacht dat hij uit ging, maar het is Nadal dus hij ging in.quote:
Nou, niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[...]
Het is wel altijd een slijtage-slag hoor tussen deze 2[...]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal sloeg zichzelf tegen zijn hoofd.![]()
Nouja die gravelpotten vaak wel, behalve op RG en in Buenos Airesquote:
quote:
Ja, zo kan ik het ook.quote:[..]
Nouja die gravelpotten vaak wel, behalve op RG en in Buenos AiresWel vaak makkelijke uitslagen voor Rafa, maar die rallys zijn vaak geniaal en zo
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Dat gaat hem waarschijnlijk gewoon de partij kosten.. wat een sukkel zeg.
Mjah, is al jaren zo maar het lijkt nu wel wat erger. Zeker tegen Rafa...Maar dat is de kwaliteit van zo'n verdedigend perfecte speler denk ik. Die bal van Ferrer was natuurlijk een harde choke, maar je moet hem nog maar zo terug kunnen slaan op zo'n belangrijk moment. Maar dat gat van de top 4 is er al jaren, en komt gewoon doordat de rest het altijd wegchoket tegen de top 4...het is erg voorspelbaar en vervelend aan het wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Steeds meer WTA-trekjes bij de ATP. Heb het gevoel dat bijna iedereen gaat choken als 'ie kans heeft om te winnen van een op papier betere speler..
Nou, Djoko en Federer zijn er dit toernooi toch vroegtijdig uitgevlogen, zo voorspelbaar is het de laatste tijd niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, is al jaren zo maar het lijkt nu wel wat erger. Zeker tegen Rafa...Maar dat is de kwaliteit van zo'n verdedigend perfecte speler denk ik. Die bal van Ferrer was natuurlijk een harde choke, maar je moet hem nog maar zo terug kunnen slaan op zo'n belangrijk moment. Maar dat gat van de top 4 is er al jaren, en komt gewoon doordat de rest het altijd wegchoket tegen de top 4...het is erg voorspelbaar en vervelend aan het worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |