Tegen Nadal op gravel 0-40 is 90% van de tijd de break, maar niet hier. 3-2* Wawa.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
Net als je dacht dat hij het misschien ging omkeren wordt het 0-40
Hij is dan ook niet de favoriet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het idee dat Nadal er bepaaldniet gerust op is dat hij gaat winnen, afgaande op zijn aanmoedigingen bij zo ongeveer elk punt dat hij wint.
Da's waar. Hij doet gewoon z'n best.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet de favoriet.
Kansloos.quote:
Ja, alleen als hij tegen Djokovic speelt ligt het er denk ik aan of hij gelooft dat hij kan winnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:26 schreef Norrage het volgende:
Dit was de beste Rafa sinds zijn comeback. Zware favoriet voor RG
Je bedoeotl buiten de GS'en? Ik zie het niet echt gebeuren, omdat Tsonga toch vak slechte keuzes maakkt als het er echt op aankomt (de uitzondering die ik kan bedenken is toen hij in 2011(?) van Federer won op Wimbledon.)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Norrage het volgende:
[...]Of iemand als Tsonga als Rafa een slechte dag heeft ergens. [...]
Nee op de GS/ De enige speler van de rest van de top 5 die op gravel wellicht een kans maakt en het kan afmaken tegen Rafa is Tsonga. Berdych, Wawa, Delpo, Gasquet en Ferrer zijn allemaal of slecht op gravel of te labiel om een kans te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoeotl buiten de GS'en? Ik zie het niet echt gebeuren, omdat Tsonga toch vak slechte keuzes maakkt als het er echt op aankomt (de uitzondering die ik kan bedenken is toen hij in 2011(?) van Federer won op Wimbledon.)
Da's niet veel zeg, 14 niet-graveltitels. Dacht dat het er wel meer zouden zijn. 5 daarvan zijn GS'en (2 Wimbledon, 2 AO en 1 US Open)?quote:
Maar Tsonga is toch ook redelijk grillig op de beslissende momenten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee op de GS/ De enige speler van de rest van de top 5 die op gravel wellicht een kans maakt en het kan afmaken tegen Rafa is Tsonga. Berdych, Wawa, Delpo, Gasquet en Ferrer zijn allemaal of slecht op gravel of te labiel om een kans te maken.
Ja. Daarom postte ik het ook. Was verbaasdquote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg, 14 niet-graveltitels. Dacht dat het er wel meer zouden zijn. 5 daarvan zijn GS'en (2 Wimbledon, 2 AO en 1 US Open)?
Oké, dus maar 3 kleine niet-graveltitels.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Daarom postte ik het ook. Was verbaasd4 GSen maar, hij heeft maar 1x de AO. En 7 Masters ofzo. Maar heel weinig Micky Mouse toernooitjes gewonnen op hard court.
Maar wat hij buiten gravel heeft gewonnen zijn wel vrijwel allemaal toernooien uit de hoogste categorieën. Maar goed, ik dacht ook dat het beter was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Norrage het volgende:
Nog maar even geteld. Ook "slechts" 5 niet gravel masters gewonnen. Stiekem is zijn record buiten gravel niet zo goed als dat ik dacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |