Ik ga Wawrinka - Tsonga ook kijken ja. Hoop dat beide partijen erg lang duren en dat ze rond 3 uur nog steeds op de baan staan, al verwacht ik niet dat dat zo extreem gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie allemaal van plan om beide partijen vanavond te kijken?
Je houdt niet van slapen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ga Wawrinka - Tsonga ook kijken ja. Hoop dat beide partijen erg lang duren en dat ze rond 3 uur nog steeds op de baan staan [...]
Moet nog wat opdrachten afmaken en vind dat toch minder saai met een nachtpartij tennis op de achtergrond, zeker als dat Wawrinka - Tsonga is. De organisatie heeft nog geluk dat die derde set bij Ferrer - Nadal zo snel ging en Nishikori er niet eens een driesetter uit wist te slepen, vind het stiekem wel leuk dat als ze het slecht plannen het ook echt fout gaat.quote:
Ja, zit wat in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Moet nog wat opdrachten afmaken en vind dat toch minder saai met een nachtpartij tennis op de achtergrond, zeker als dat Wawrinka - Tsonga is. De organisatie heeft nog geluk dat die derde set bij Ferrer - Nadal zo snel ging en Nishikori er niet eens een driesetter uit wist te slepen, vind het stiekem wel leuk dat als ze het slecht plannen het ook echt fout gaat.
Ahw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik lag op bed tennis te kijken. Alleen.
quote:
Dat mag wel, veel mensen weten dit nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Liet Tsonga nou de keuze aan Wawa na het winnen van de toss?
Lastig, ze spelen morgen de halve finale tegen elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet wat hij eigenlijk al gewoon in Monte Carlo had moeten doen, verslaat Tsonga.
Redelijke kans op een finale tegen Berdych.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lastig, ze spelen morgen de halve finale tegen elkaar.
Doet me denken aan die toestand met Sven Kramer: "Linkerbaan! Linkerbaan!"quote:
pijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die toestand met Sven Kramer: "Linkerbaan! Linkerbaan!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |