SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dialogen![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Mwah omdat de huidige serie klote is maar ook omdat de oude serie ijzer- en ijzersterk is. Als je serieus bent over het feit dat je het minder vind dat er steeds wordt gesproken over oudere seizoenen kun je terecht in het GTST Livetopic wat een paar users hebben aangemaakt begin 2013quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:
Waarom steeds over oude seizoenen praten, is de huidige serie niet spannend genoeg...
/ironie.
Wiet zoals die bewoog bij die dansoefening, mwah die in bed - kan wel een aardige wokkeltje erop draaien lijkt me...
Wordt wel schijtziek van steeds dat zingen in de serie...
Bedankt. Is er een linkje...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah omdat de huidige serie klote is maar ook omdat de oude serie ijzer- en ijzersterk is. Als je serieus bent over het feit dat je het minder vind dat er steeds wordt gesproken over oudere seizoenen kun je terecht in het GTST Livetopic wat een paar users hebben aangemaakt begin 2013
No problem, het is vooral gemaakt door een paar lurkers die zelf niet postten, tot het moment dat ze enkel begonnen eisen dat men het in deze topicreeks niet langer over de oude reeks ging hebben. Daarom ook dat het topic momenteel eigenlijk vooral op z'n gat ligt en er maar sporadisch in gepost wordt, het is een buitenbeentje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bedankt. Is er een linkje...?Wist niet dat dat bestond
Deels. Hij speelde een woedend persoon in Het zonnetje... Maar echt gemeen, daar moet ik je helaas gelijk in geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer dat zijn wens nooit is uitgekomen
Och, ik vond hem daar eerder een type á la Harmsen spelen die zijn gelijk probeerde te halenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deels. Hij speelde een woedend persoon in Het zonnetje... Maar echt gemeen, daar moet ik je helaas gelijk in geven.
ijzer en ijzersterk... alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah omdat de huidige serie klote is maar ook omdat de oude serie ijzer- en ijzersterk is. Als je serieus bent over het feit dat je het minder vind dat er steeds wordt gesproken over oudere seizoenen kun je terecht in het GTST Livetopic wat een paar users hebben aangemaakt begin 2013
whoooooo denk aan je bloeddruk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
ijzer en ijzersterk... alsjeblieft zeg
Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST. Met groot plezier ben ik weer halverwege seizoen 8 inmiddels, maar alle kritiek op het huidige GTST is in het zesvoudige toepasbaar op de simpele slecht onderbouwde, uitgewerkte én uitgevoerde reeks van toen. Al seizoenen lang zie je met tijden de plaatsvervangende schaamte van de acteurs zelfs op het scherm om de kneuterige oppervlakkige dingen die ze moeten spelen.
Legendarische, vooral sentiment volle, verhalen komen zeker ook voorbij, maar god wat een knulligheid was het toch veelal.
Ik zal niet beweren dat GTST nu perfect is, maar bijvoorbeeld een verhaallijn van Sjoerd en álles dat daar bij komt kijken, dat is simpelweg nog nooit zo subtiel uitgevoerd als nu. Laat staan dat het spel van een jonge acteur als Guido Spek ooit overtroffen is door de Katja's Cas' en Georgina's
Tuurlijk kent GTST nu z'n minpunten, Ferry Doedens is met recht een dieptepunt te noemen als eeuwige parodie op zichzelf. Maar doe in godsnaam niet steeds alsof dit vroeger niet zo was.
De diepgang die sommige hier zien in oude verhalen is zelfs door het schrijversteam van toen niet eens gezien. Ik denk dat ze smakelijk om jullie serenades zouden lachen. Die tenenkrommende verheerlijking van vroeger, terwijl het écht niet zo goed was als jullie willen geloven, begint het hier behoorlijk te verzieken.
Ik las hier met veel plezier, mede om de liefde voor oude seizoenen, maar het begint treurige vormen aan te nemen in de traditie zo hard mogelijk te dissen anno nu. Kap er eens mee, ik betrap me erop dat ik nog amper lees, en als ik al lees na 6 pagina's me niet meer kan beheersen dit te schrijven.
Kan niet de bedoeling zijn toch? Zou leuk zijn als we het hier voor iedereen een beetje leuk houden.
Zou nog leuker zijn als we wat objectiever zouden zijn. Zou de meerwaarde van onze aanwezigheid hier ook érg ten goede komen.
Vreselijk hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:
Waarom steeds over oude seizoenen praten, is de huidige serie niet spannend genoeg...
Wordt wel schijtziek van steeds dat zingen in de serie... het lijkt X-idols zoekt een voice of the next spiringer-factor wel.
Och, in mijn ogen heeft ook de oude reeks zo zijn "mankementen": personages die haast stripfiguren lijken en constant hetzelfde meemaken/doen (Daniël, Helen, Robert), verhaallijnen die kant noch wal raken (seizoen 4 en 7), personages die ineens compleet omslaan qua karakter binnen een verhaal (Simon)...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST. Met groot plezier ben ik weer halverwege seizoen 8 inmiddels, maar alle kritiek op het huidige GTST is in het zesvoudige toepasbaar op de simpele slecht onderbouwde, uitgewerkte én uitgevoerde reeks van toen. Al seizoenen lang zie je met tijden de plaatsvervangende schaamte van de acteurs zelfs op het scherm om de kneuterige oppervlakkige dingen die ze moeten spelen.
Legendarische, vooral sentiment volle, verhalen komen zeker ook voorbij, maar god wat een knulligheid was het toch veelal.
Ik zal niet beweren dat GTST nu perfect is, maar bijvoorbeeld een verhaallijn van Sjoerd en álles dat daar bij komt kijken, dat is simpelweg nog nooit zo subtiel uitgevoerd als nu. Laat staan dat het spel van een jonge acteur als Guido Spek ooit overtroffen is door de Katja's Cas' en Georgina's
Tuurlijk kent GTST nu z'n minpunten, Ferry Doedens is met recht een dieptepunt te noemen als eeuwige parodie op zichzelf. Maar doe in godsnaam niet steeds alsof dit vroeger niet zo was.
De diepgang die sommige hier zien in oude verhalen is zelfs door het schrijversteam van toen niet eens gezien. Ik denk dat ze smakelijk om jullie serenades zouden lachen. Die tenenkrommende verheerlijking van vroeger, terwijl het écht niet zo goed was als jullie willen geloven, begint het hier behoorlijk te verzieken.
Ik las hier met veel plezier, mede om de liefde voor oude seizoenen, maar het begint treurige vormen aan te nemen in de traditie zo hard mogelijk te dissen anno nu. Kap er eens mee, ik betrap me erop dat ik nog amper lees, en als ik al lees na 6 pagina's me niet meer kan beheersen dit te schrijven.
Kan niet de bedoeling zijn toch? Zou leuk zijn als we het hier voor iedereen een beetje leuk houden.
Zou nog leuker zijn als we wat objectiever zouden zijn. Zou de meerwaarde van onze aanwezigheid hier ook érg ten goede komen.
We gaan zo te zien weer in kampjes aanspreken, jammer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST.
Dat vond ik eigenlijk ook al vreemdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
@ Samban!
Waarom post jij dan zo weinig over het huidige gtst? Moet je zelf weten natuurlijk! ( Daar niet van)
En volgens mij heb jij daar geen spijt vanquote:Maar ik ben ook zeker iemand, die wel redelijk veel over de oude seizoenen post!
Maar dat doe ik ook, omdat ik door dit forum. Ben begonnen met het kijken van de eerste seizoenen!
Dat idee heb ik ook wel een beetje jaquote:Er wordt hier nu eenmaal, niet zoveel over het huidige seizoen besproken!
Maar dat gebeurt ook niet echt veel meer in de live-topic reeks, zie ik.
Bovendien, heb ik het idee! Dat als ik iets over de huidige seizoenen post, er regelmatig minder reacties komen, dan wanneer ik over de oude seizoenen begin!
Dank jequote:Met Peter Kelder zijn reactie ben ik het zeker eens, maar ik ben ( nog maar) eind seizoen 3. Dus ik kan niet over alles mee praten!
Bedankt Peter!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook al vreemdMaar inderdaad, dat moet-ie zelf weten
[..]
En volgens mij heb jij daar geen spijt van
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje jaAlhoewel, tijdens een uitzending wordt er nog wel vaak gepost over de uitzending zelf. Soms ook totaal niet, trouwens
[..]
Dank jeBen toch wel benieuwd naar een (uitgebreide) mening van jou over seizoen 3
Vooral in seizoen 3 zijn er nauwelijks saaie verhaallijnen vind ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bedankt Peter!![]()
Ik heb zeker geen spijt van het kijken naar de oude seizoenen nee!![]()
Genoeg leuke en interessante personages. Die vind ik ook, van allerlei spannende en leuke dingen beleven!
En ja, dan kijk ik nu eenmaal, met wat minder moete naar de wat saaiere verhaallijnen van de serie!
Ik ben zeer benieuwdquote:En ja, ik ben zeker niet de meest actieve kijker van het huidige gtst! Maar ik praat daar, zeker als ik de huidige aflevering gezien heb. Ook nog wel graag over ja!![]()
Ik moet nog iets 28 afleveringen bekijken van seizoen 3!
En daarna, zal ik zeker mijn uitgebreide mening over dit mooie seizoen gaan geven ja!![]()
En welk seizoen, ga je hierna kijken?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet nog 6 of 7 seizoen 5-afleveringen. Of nee, 5 of 6 afleveringen, de slotaflevering heb ik al gezien.
Seizoen 6quote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En welk seizoen, ga je hierna kijken?Gewoon seizoen 6 of..
Okeej!quote:
Hoe ging die eigenlijk precies?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef LetsGame het volgende:
Bowiens entree in GTST was blijkbaar niet zo spraakzaam.
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hoe ging die eigenlijk precies?![]()
Was dat in de Rozenboom? Wat ik mij meen te herinneren, van toen. Zag ik haar daar toen voor het eerst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Geen ideequote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komen er geen nieuwe aflevering meer op daily?Dat was de enige manier dat het nog wel eens tof was om te kijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die stond op 1 tot Wiet in de serie kwamquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Maar ik ga, dan denk ik toch voor Sjors.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:22 schreef Frey het volgende:
[..]Dan wist ik het nog precies eigenlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij mij nog steeds op 1!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Die stond op 1 tot Wiet in de serie kwam![]()
Maar Wiet vind ik er ook wel leuk uit zien!![]()
Wat jij zou willen is censuur en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum waar iedereen vrij is te posten wat ie wil. Een forum is dynamisch, als er in een oldtimer topic in PTA meer over Volvo's dan over Volkswagens wordt gepraat dan is dat nu eenmaal zo. Users kunstmatig dwingen het ergens meer over te hebben gaat nooit werken en als er nou eenmaal meer users zijn die van Volvo's houden dan is dat nu eenmaal zo, misschien verandert het wel over een tijdje want zoals gezegd een forum is dynamisch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Bekijk het zo, als je in het echte leven een verjaardagsfeestje binnenkomt waar ze het over paarden en fietsen hebben dan durf ik te wedden dat jij ze niet allemaal gaat sommeren daar eens even keihard mee te kappen omdat jij olifanten leuker vindt. Er moet wel animo voor zijn en ik betwijfel of dat er is in dit geval. Soms als er niet over vroeger gepost wordt dan gaat het nog steeds niet hard lopen over nu en ook het livetopic gaat niet erg hard wat dat betreft.
Als er mensen zijn die de huidige serie kut vinden dan mag dat, als er mensen zijn die het fantastisch vinden kan dat ook, zeggen we niks van en rammen we dat ook niet de grond in. Je zegt dat je 6 pagina's meeleest, waarom post je dan niet zelf zoals je zou willen dat wij dat zouden moeten doen?
Tot slot, wij zijn geen schrijversclub in dienst van jou, dus wat we schrijven is niet bedoeld om louter aan jouw smaak te appeleren. Ten tweede je gebruikt je reactie na 6 pagina's om mensen aan te spreken. Als er hier al ooit problemen ontstonden dan kwam het daardoor: users die andere users op hun postgedrag gingen aanspreken, dat is jouw terrein helemaal niet, daar zijn de mods voor.Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat jij zou willen is censuur en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum waar iedereen vrij is te posten wat ie wil. Een forum is dynamisch, als er in een oldtimer topic in PTA meer over Volvo's dan over Volkswagens wordt gepraat dan is dat nu eenmaal zo. Users kunstmatig dwingen het ergens meer over te hebben gaat nooit werken en als er nou eenmaal meer users zijn die van Volvo's houden dan is dat nu eenmaal zo, misschien verandert het wel over een tijdje want zoals gezegd een forum is dynamisch.
Bekijk het zo, als je in het echte leven een verjaardagsfeestje binnenkomt waar ze het over paarden en fietsen hebben dan durf ik te wedden dat jij ze niet allemaal gaat sommeren daar eens even keihard mee te kappen omdat jij olifanten leuker vindt. Er moet wel animo voor zijn en ik betwijfel of dat er is in dit geval. Soms als er niet over vroeger gepost wordt dan gaat het nog steeds niet hard lopen over nu en ook het livetopic gaat niet erg hard wat dat betreft.
Als er mensen zijn die de huidige serie kut vinden dan mag dat, als er mensen zijn die het fantastisch vinden kan dat ook, zeggen we niks van en rammen we dat ook niet de grond in. Je zegt dat je 6 pagina's meeleest, waarom post je dan niet zelf zoals je zou willen dat wij dat zouden moeten doen?
Tot slot, wij zijn geen schrijversclub in dienst van jou, dus wat we schrijven is niet bedoeld om louter aan jouw smaak te appeleren. Ten tweede je gebruikt je reactie na 6 pagina's om mensen aan te spreken. Als er hier al ooit problemen ontstonden dan kwam het daardoor: users die andere users op hun postgedrag gingen aanspreken, dat is jouw terrein helemaal niet, daar zijn de mods voor.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ten drommel is dit nu weer? Ik snap wel waarom dat kind huilt in ieder geval.![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: