abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:28:42 #201
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126646997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Ouwe Sjors dan weer terug....hopelijk.
Dat vond ik ook niks _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:12 #202
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_126647031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat vond ik ook niks _O-
Beter dan deze...toch
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:32 #203
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126647056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Beter dan deze...toch
ietsje dan..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:29:53 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_126647071
Joep Sertons en Cynthia Abma _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:30:12 #205
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_126647092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

ietsje dan..
In ieder geval wel knapper...toch? :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:31:13 #206
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126647146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

In ieder geval wel knapper...toch? :D
Maakt elkaar niet veel..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:32:10 #207
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_126647204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Maakt elkaar niet veel..
Ach ja, smaken hè.. :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:07:16 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_126649372
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:09:25 #209
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126649489
Fijn dat er nu een rechtszaak aan zit te komen, om dat kind!
Gaat dat irritante geklier, van met name Nina dus nog even door. :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:10:59 #210
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126649597
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie:

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:18:25 #211
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126661395
Seizoen 3

SPOILER
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:19:56 #212
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_126676559
Seizoen 5

SPOILER
Die dialogen _O_ :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:32:48 #213
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_126676981
Waarom steeds over oude seizoenen praten, is de huidige serie niet spannend genoeg...

/ironie.

Wiet zoals die bewoog bij die dansoefening, mwah die in bed - kan wel een aardige wokkeltje erop draaien lijkt me...

Wordt wel schijtziek van steeds dat zingen in de serie... het lijkt X-idols zoekt een voice of the next spiringer-factor wel.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:35:00 #214
328189 ArnieAlberts
pi_126677047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:
Waarom steeds over oude seizoenen praten, is de huidige serie niet spannend genoeg...

/ironie.

Wiet zoals die bewoog bij die dansoefening, mwah die in bed - kan wel een aardige wokkeltje erop draaien lijkt me...

Wordt wel schijtziek van steeds dat zingen in de serie...
Mwah omdat de huidige serie klote is maar ook omdat de oude serie ijzer- en ijzersterk is. Als je serieus bent over het feit dat je het minder vind dat er steeds wordt gesproken over oudere seizoenen kun je terecht in het GTST Livetopic wat een paar users hebben aangemaakt begin 2013 ;)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:37:57 #215
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_126677139
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Mwah omdat de huidige serie klote is maar ook omdat de oude serie ijzer- en ijzersterk is. Als je serieus bent over het feit dat je het minder vind dat er steeds wordt gesproken over oudere seizoenen kun je terecht in het GTST Livetopic wat een paar users hebben aangemaakt begin 2013 ;)
Bedankt. Is er een linkje...? ;) Wist niet dat dat bestond :)

Oude seizoenen kunnen me zeker bekoren ben alleen nog niet in staat deze te bekijken, ik zie er een beetje tegenop die dvd's aan te schaffen vanwege gebrek aan tijd ze te bekijken. Desalniettemin geen probleem hier te lezen wat anderen ervan vinden.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:40:19 #216
328189 ArnieAlberts
pi_126679021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:37 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Bedankt. Is er een linkje...? ;) Wist niet dat dat bestond :)
No problem, het is vooral gemaakt door een paar lurkers die zelf niet postten, tot het moment dat ze enkel begonnen eisen dat men het in deze topicreeks niet langer over de oude reeks ging hebben. Daarom ook dat het topic momenteel eigenlijk vooral op z'n gat ligt en er maar sporadisch in gepost wordt, het is een buitenbeentje.

SHO / [GTST LIVE TOPIC] #6: Hoofddoek, geen afdroogdoek....
pi_126679589

_O_ _O_ _O_

Jammer dat zijn wens nooit is uitgekomen ;(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:11 #218
328189 ArnieAlberts
pi_126679668
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_

Jammer dat zijn wens nooit is uitgekomen ;(
Deels. Hij speelde een woedend persoon in Het zonnetje... Maar echt gemeen, daar moet ik je helaas gelijk in geven.
pi_126679704
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Deels. Hij speelde een woedend persoon in Het zonnetje... Maar echt gemeen, daar moet ik je helaas gelijk in geven.
Och, ik vond hem daar eerder een type á la Harmsen spelen die zijn gelijk probeerde te halen :P
pi_126679746

Die advertenties :D _O-

En Harmsen woonde dus op de Kamperfoelielaan 4 :D

En de homepage anno 2002 :P
pi_126680177
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

ijzer en ijzersterk... alsjeblieft zeg
Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST. Met groot plezier ben ik weer halverwege seizoen 8 inmiddels, maar alle kritiek op het huidige GTST is in het zesvoudige toepasbaar op de simpele slecht onderbouwde, uitgewerkte én uitgevoerde reeks van toen. Al seizoenen lang zie je met tijden de plaatsvervangende schaamte van de acteurs zelfs op het scherm om de kneuterige oppervlakkige dingen die ze moeten spelen.
Legendarische, vooral sentiment volle, verhalen komen zeker ook voorbij, maar god wat een knulligheid was het toch veelal.

Ik zal niet beweren dat GTST nu perfect is, maar bijvoorbeeld een verhaallijn van Sjoerd en álles dat daar bij komt kijken, dat is simpelweg nog nooit zo subtiel uitgevoerd als nu. Laat staan dat het spel van een jonge acteur als Guido Spek ooit overtroffen is door de Katja's Cas' en Georgina's

Tuurlijk kent GTST nu z'n minpunten, Ferry Doedens is met recht een dieptepunt te noemen als eeuwige parodie op zichzelf. Maar doe in godsnaam niet steeds alsof dit vroeger niet zo was.
De diepgang die sommige hier zien in oude verhalen is zelfs door het schrijversteam van toen niet eens gezien. Ik denk dat ze smakelijk om jullie serenades zouden lachen. Die tenenkrommende verheerlijking van vroeger, terwijl het écht niet zo goed was als jullie willen geloven, begint het hier behoorlijk te verzieken.

Ik las hier met veel plezier, mede om de liefde voor oude seizoenen, maar het begint treurige vormen aan te nemen in de traditie zo hard mogelijk te dissen anno nu. Kap er eens mee, ik betrap me erop dat ik nog amper lees, en als ik al lees na 6 pagina's me niet meer kan beheersen dit te schrijven.
Kan niet de bedoeling zijn toch? Zou leuk zijn als we het hier voor iedereen een beetje leuk houden.
Zou nog leuker zijn als we wat objectiever zouden zijn. Zou de meerwaarde van onze aanwezigheid hier ook érg ten goede komen.
  † In Memoriam † zaterdag 18 mei 2013 @ 17:33:58 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126680740
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST. Met groot plezier ben ik weer halverwege seizoen 8 inmiddels, maar alle kritiek op het huidige GTST is in het zesvoudige toepasbaar op de simpele slecht onderbouwde, uitgewerkte én uitgevoerde reeks van toen. Al seizoenen lang zie je met tijden de plaatsvervangende schaamte van de acteurs zelfs op het scherm om de kneuterige oppervlakkige dingen die ze moeten spelen.
Legendarische, vooral sentiment volle, verhalen komen zeker ook voorbij, maar god wat een knulligheid was het toch veelal.

Ik zal niet beweren dat GTST nu perfect is, maar bijvoorbeeld een verhaallijn van Sjoerd en álles dat daar bij komt kijken, dat is simpelweg nog nooit zo subtiel uitgevoerd als nu. Laat staan dat het spel van een jonge acteur als Guido Spek ooit overtroffen is door de Katja's Cas' en Georgina's

Tuurlijk kent GTST nu z'n minpunten, Ferry Doedens is met recht een dieptepunt te noemen als eeuwige parodie op zichzelf. Maar doe in godsnaam niet steeds alsof dit vroeger niet zo was.
De diepgang die sommige hier zien in oude verhalen is zelfs door het schrijversteam van toen niet eens gezien. Ik denk dat ze smakelijk om jullie serenades zouden lachen. Die tenenkrommende verheerlijking van vroeger, terwijl het écht niet zo goed was als jullie willen geloven, begint het hier behoorlijk te verzieken.

Ik las hier met veel plezier, mede om de liefde voor oude seizoenen, maar het begint treurige vormen aan te nemen in de traditie zo hard mogelijk te dissen anno nu. Kap er eens mee, ik betrap me erop dat ik nog amper lees, en als ik al lees na 6 pagina's me niet meer kan beheersen dit te schrijven.
Kan niet de bedoeling zijn toch? Zou leuk zijn als we het hier voor iedereen een beetje leuk houden.
Zou nog leuker zijn als we wat objectiever zouden zijn. Zou de meerwaarde van onze aanwezigheid hier ook érg ten goede komen.
whoooooo denk aan je bloeddruk! :o
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:37:37 #223
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126680882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:

Wordt wel schijtziek van steeds dat zingen in de serie... het lijkt X-idols zoekt een voice of the next spiringer-factor wel.
Vreselijk he :') beetje zingen oke, maar dit is echt te..
pi_126681593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Och, in mijn ogen heeft ook de oude reeks zo zijn "mankementen": personages die haast stripfiguren lijken en constant hetzelfde meemaken/doen (Daniël, Helen, Robert), verhaallijnen die kant noch wal raken (seizoen 4 en 7), personages die ineens compleet omslaan qua karakter binnen een verhaal (Simon)...

Maar nog steeds blijf ik seizoen 1 t/m 6 wel hét GTST vinden. De moeizame opstart, de glorieuze seizoenen en de eerste aftakeling in seizoen 6. De variatie in verhaallijnen, de sterk neergezette karakters (vooral in de beginseizoenen), de mooie doch wankele decors en de prachtige achtergrondmuziek _O_

En om nou te zeggen dat de huidige serie eveneens gelijk is aan de oude seizoenen... Nee. Mag ik dat zeggen? JA, dat mag ik zeggen! Ik bedoel, de casting is beter, de decors zijn steviger en de belichting is vele malen mooier, maar voor de rest is het diep triest.

- Variatie in de verhaallijnen? Nee.
- Uitgesproken karakters? Ze zwalken van links naar rechts als het om hun karaktereigenschappen gaat, dus nee.
- Irritante karakters? Uhm... Ja.

Jouw voorbeeld over de verhaallijn van Sjoerd is wel een treffende. Een typische we-slepen-het-verhaal-aan-zijn-haren-mee-terwijl-er-geen-enkele-vooruitgang-in-zit-verhaallijn is het. Hoelang is-ie nu al bezig? Een maand of tweeëneenhalf, drie? Is-ie al bijna klaar? Nee, het zal wel weer tot aan de zomercliff gerekt gaan worden. Typisch iets voor de huidige makers. En ik heb zo het donkergrijze vermoeden dat Rikki en Sjoerd door alle ellende weer bij elkaar komen. Waarom? Robin en Guido moeten er vanwege de flexwet uit en het is dan ook weer zo'n meesterlijke overwachte wending die niemand ziet aankomen :')

Waarmee ik niet wil zeggen dat ze vroeger geen langdradige verhaallijnen hadden. Zelf vind ik de verhaallijn van Sylvia's ziekte erg lang duren, vreselijk vermoeiend en totaal niet spannend. De exitlijn van Helen in seizoen 7 is ook erg slecht, op het lachwekkende af. In seizoen 4 zaten er ook heel wat langdradige verhaallijnen, ik noem het gedoe met Onno P. Wassenaar, de affaire tussen Robert en Linda, de liefdesproblemen tussen Frits en Martine, de depressie van Simon en de liefde tussen Koen en Helen. Zomaar wat voorbeelden.

En of het schrijversteam van toen smakelijk zal lachen om onze "serenades"? Helaas voor jou, ik ken één van de schrijvers uit die tijd en die vind de huidige serie ook niet je-van-het. Niet dat-ie de serie in diens periode fantastisch vond, maar in die tijd was-ie er tevreden mee. Maar hij vindt het wel leuk dat er nu nog steeds mensen zijn die de oude seizoenen nog steeds waarderen en er plezier aan beleven.

Samenvattend; ik heb zowel op- als aanmerkingen over de huidige én de oude seizoenen. En die mening zet ik hier op het forum. En dat mag, daar is het een forum voor. En je hoeft het niet altijd eens te zijn met elkaar, dat zorgt juist voor de discussie binnen een topic. Of mijn reacties treurig zijn? Daar kan ik niet over oordelen. Of ik de huidige reeks afkraak? Jazeker, en dat is mijn goed recht. Maar ik geef dan wél een goede reden waarom, en dat doe ik eveneens als ik kritiek heb op de oude seizoenen. Hierbij spreek ik natuurlijk voor mijzelf.

En als laatste: wat de een leukt vindt hoeft de ander niet te vinden en vice versa. En dat is een ieders goed recht :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:34:38 #225
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_126682855
Ben bij aflevering 1356 van GTST, vanavond verder kijken:

- Ik word helemaal gek van Suzanne. Ik snap echt niet wat haar probleem is. Eerst wordt ze helemaal gek van Daniël en nu kan ze geen genoeg van hem krijgen. Dat wijf spoort gewoon echt niet!! Toch vond ik ze een geweldig koppel vroeger, maar op het moment vind ik het maar een raar mens. Ook wilde ze Daniël laten boeten voor wat hij Guusje heeft aangedaan, maar Guusje heeft heel vaak aangegeven dat hij juist bij Daniël wil zijn. Ook is zo'n arrestatie toch helemaal niet goed voor zo'n kind! Ze kon hem beter gaan zoeken i.p.v. de politie op hem afsturen. Ook vind ik haar niet bepaald een heldin door hem van het dak af te halen, zij heeft hem juist tot wanhoop gedreven. Suzanne: je bent een raar wijf.

- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Hedwig!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Nog niet erg veel van haar gezien, maar ik vind haar nu al geweldig! De scène met de advocaat-wodka drinken, de privébrieven tussen Lisette en haar oom lezen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, de ex van haar zus versieren, Jessica's laars mollen en Goverts fiets stelen. Dat allemaal binnen slechts 1 week! _O-

- Roos die Peer ervan verdenkt mevr. Brama verkracht te hebben. Ze gaat er echt veel te diep in. Ik snap wel dat ze denkt dat hij de dader is, maar ze zoekt veel te globaal. Overigens vind ik het vreemd dat Mathilde en zij het wel normaal vinden dat mr. Brama elke dag een paar uur, opgesloten, bij z'n vrouw zit zonder iets te doen. Peer is er meestal maar 5 minuutjes. Niet bepaald logisch, dames. :P

- Laura die als een hysterisch wijf Julian verbiedt Mira op te zoeken. Uiteindelijk stemt ze toch in en bleek dat ze het niet wilde, omdat ze vreesde voor haar huwelijk. Heel begrijpelijk, maar soms ging Laura toch wel veel te ver. Mira vind ik trouwens ook een aanwinst voor de cast. Wist niet eens dat ze rookte. :o

- Bij alle scènes waar Janine in voorkomt, krijg ik een benauwd gevoel, omdat ze daar maar ligt met haar half verbrande lichaam. Ze ligt daar maar alleen. Het is zo... raar. Ik vind het echt vreemd. Heb dit nog nooit gehad bij Janine, maar deze scènes vind ik niet bepaald leuk. Ook doet ze hartstikke hard tegen Ludo zonder enige aanleiding ertoe. Ludo probeert z'n best te doen het zo aangenaam mogelijk voor je te maken, mens. Kom tot bezinning!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')