Of Lorena, of Wiet... Maar als ze dat zouden doen, dan krijgen ze meteen tig waarschuwingen van Kijkwijzer, mailtjes van boze ouders, worden er aanklachten ingediend etc. Maar nu Faily het doet, wordt het meteen de hemel in geprezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik had liever Sjors/Maxime/Janine daar naakt in het bed gezien
Haha of niet, ja Lorena en Wiet, how can if forget that...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Lorena, of Wiet... Maar als ze dat zouden doen, dan krijgen ze meteen tig waarschuwingen van Kijkwijzer, mailtjes van boze ouders, worden er aanklachten ingediend etc. Maar nu Faily het doet, wordt het meteen de hemel in geprezen![]()
![]()
Eens afwachten hoe lang Nuran haar mond kan houden!quote:
Daar zijn we weer...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met een blote Lucas, hoor! mag vaker gebeuren
QFTquote:
Zak? Nee, hier hebben we het over z'n billen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met een blote Lucas, hoor! mag vaker gebeuren
Bianca?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Val je op oudere wijven ?
Als ik moet kiezen,in die leeftijd doe mij dan maar Bianca.
Die vrouw van Anton en de moeder van Sjoerd weetje wel.quote:
I know, maar ik zelf vind Bianca niet zo denderend...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vrouw van Anton en de moeder van Sjoerd weetje wel.
Nou ja... Of ik nu naar Lucas moet kijken of naar iemand met het figuur van Terror Jaap, dan weet ik het ook wel.quote:
Dit ja. Prima van mijn part als je gay bent, maar loop er niet zo mee te koop. En ik vind overigens ook precies hetzelfde van mensen die openlijk lopen te verkondigen dat vrouwen gewoon in hun blote reet op de buis mogen, dus nee het is niet discriminerend bedoeld, ik bedoel het dus in het algemeen.quote:
Ja. Geen van beiden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja... Of ik nu naar Lucas moet kijken of naar iemand met het figuur van Terror Jaap, dan weet ik het ook wel.
De verklaring wordt algauw duidelijk:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Het lijkt wel alsof ze de laatste tijd denkbeeldige figuren bij de muziek zetten op de site. Er is niets te vinden van die terugkerende muziekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |