Viel mij ook op! Niet dat van de aftiteling, maar meer het idee dat ze haar er langzaam inschuiven met steeds wat meer regeltjes tekst,quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Zou die vriendin van Nuran ook een vaste rol krijgen? Ze staat wel in de aftiteling. Vind haar wel leuk nml
Nee, dat niet!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is het slecht als ik Pip (Wiet) de knapste van heel de cast vind?
Jep, ik hoop/denk dat ze er langzaam inschuift. Heb het GTST gewoon zelf even gevraagd hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Viel mij ook op! Niet dat van de aftiteling, maar meer het idee dat ze haar er langzaam inschuiven met steeds wat meer regeltjes tekst,.
Ach de Wiet/Amy is gek en wil Nina vermoorden verhaallijn was toch ook gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Wiet en Noud worden wel een stelletje. Dat voorspelde ik een week terug ofzo alMaar ik ben ook bang dat ze weer doordraait maar 2 keer een zelfde verhaallijn met de zelfde mensen lijkt me sterk? Of Nina is de gene die gaat doordraaien haha. Jaja
Amy, heeft hij aanvankelijk nog wel een beetje gesteund. Voordat ze opgenomen werd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach de Wiet/Amy is gek en wil Nina vermoorden verhaallijn was toch ook gewoon hetzelfde?
die lul van Ludo weet volgens mij niet eens meer dat hij nog een zoon en een dochter heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was natuurlijk ook een domme actie van Nick! En paste helemaal niet bij zijn karakter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vooral dat er geen enkele vorm van rouw was bij Ludo is erg slecht geweest van de schrijvers.
Hij gaf wel om Nick op zijn eigen manier.. Bij Nina ook trouwens geen emotie l niks.. Terwijl hoe vaak hebben ze zelf wel niet met een pistool tegen iemand staan zwaaien om vervolgens een week later weer vergeven en vergeten te worden? Maar nee Nick is niks waard want die heeft Janine in gevaar gebracht.
Ja dat klopt ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vergeet Nina niet die heeft met een pistool onterecht voor Mike gestaan om er een week later sex mee te hebben. Bij Morris was ooit ook zo iets.
Zo als altijd met baby gezeik eerst veel gedoe en geklier uiteindelijk vergeven ze elkaar en krijgen ze gedeelde voogdij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Hoe gaat het verhaallijn Mike, Nina en Nola aflopen volgens jullie?
Is dit serieus?quote:Ferry Doedens hoopt dat kijker genoot van blote billen
Geplaatst op Thu 16 May 2013 om 15:27
Ferry Doedens hoopt dat alle RTL 4-kijkers woensdagavond genoten hebben van zijn naaktscène in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de acteur, die regelmatig zijn kleren uittrekt op televisie, vandaag op Twitter. Doedens verscheen in beeld met zijn blote billen en kreeg naar aanleiding daarvan veel reacties op de microblogdienst. “Wat veel reacties zeg!! Wow!! Thnx allemaal…super leuk“, zegt de soapacteur. “Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben haha!! #metdebilletjesbloot.“
Begin vorig jaar besloot Doedens zijn volgers te betrekken in zijn sportschoolavontuur. Het resultaat van zijn trainingen laat hij regelmatig zien op televisie. Zo ging hij voor de camera van RTL Boulevard onderbroeken passen.
Ook Veronica Magazine ontdekte recentelijk dat Doedens graag zijn kleren uittrekt. “Ik was nog geen vijf minuten binnen of je liet me je buikspieren zien“, merkte de interviewer toen op.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit serieus?![]()
Sorry hoor, maar dan ben ik écht volledig klaar met de huidige reeks![]()
![]()
Geen idee, maar ik vind het eerlijk gezegd ronduit belachelijk dat de schrijvers dit hebben kunnen bedenken. Waar is het goed voor? Oh ja, zodat Faily Doet-iets (maar zonder enig talent) weer wat aandacht kan genereren met die mediageile bakkes van 'm. Lievelingetje van de makers, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denkt hij soms dat alle mannelijke kijkers van gtst homo zijn ofzo?
Ja I know, poor Janine Elschot.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb Maxime eigenlijk nooit leuk gevonden!![]()
Nick mag van mij ook zeker terugkomen!![]()
De laatste keer dat Janine het gevecht met haar aanging. Gaven Ludo, Nina en ook Lucas, haar overal de schuld van!
Gisteren was Faily Doet-iets (maar zonder enig talent) in z'n blote reet te zien. Daar moet je het als kijker dus maar mee doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zie weinig zulke seksscenes terug these days....
Die kerel leeft in een fantasie wereldje vroeger werden zulke mensen opgesloten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit serieus?![]()
Sorry hoor, maar dan ben ik écht volledig klaar met de huidige reeks![]()
![]()
Ja, zo is het wel volgens mij ook ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het eerlijk gezegd ronduit belachelijk dat de schrijvers dit hebben kunnen bedenken. Waar is het goed voor? Oh ja, zodat Faily Doet-iets (maar zonder enig talent) weer wat aandacht kan genereren met die mediageile bakkes van 'm. Lievelingetje van de makers, dan krijg je dat.
Maar goed, dat is tegenwoordig het niveau van GTST blijkbaar
Mag wat mij betreft zo gebeuren hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kerel leeft in een fantasie wereldje vroeger werden zulke mensen opgesloten.
Dan hebben we een andere mening over Maxime!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ja I know, poor Janine Elschot.....
Nou, ik heb Maxime altijd al leuk gevonden.
De seksscenes met Danny waren het beste van Maxime.
Zie weinig zulke seksscenes terug these days....
Ik had liever Sjors/Maxime/Janine daar naakt in het bed gezienquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gisteren was Faily Doet-iets (maar zonder enig talent) in z'n blote reet te zien. Daar moet je het als kijker dus maar mee doen
Toen was ze Awesome...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere mening over Maxime!![]()
Maar ik ben het wel met je eens. Dat in de periode dat ze met Danny was, ze niet zo heel vervelend was!
Of Lorena, of Wiet... Maar als ze dat zouden doen, dan krijgen ze meteen tig waarschuwingen van Kijkwijzer, mailtjes van boze ouders, worden er aanklachten ingediend etc. Maar nu Faily het doet, wordt het meteen de hemel in geprezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik had liever Sjors/Maxime/Janine daar naakt in het bed gezien
Haha of niet, ja Lorena en Wiet, how can if forget that...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Lorena, of Wiet... Maar als ze dat zouden doen, dan krijgen ze meteen tig waarschuwingen van Kijkwijzer, mailtjes van boze ouders, worden er aanklachten ingediend etc. Maar nu Faily het doet, wordt het meteen de hemel in geprezen![]()
![]()
Eens afwachten hoe lang Nuran haar mond kan houden!quote:
Daar zijn we weer...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met een blote Lucas, hoor! mag vaker gebeuren
QFTquote:
Zak? Nee, hier hebben we het over z'n billen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met een blote Lucas, hoor! mag vaker gebeuren
Bianca?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Val je op oudere wijven ?
Als ik moet kiezen,in die leeftijd doe mij dan maar Bianca.
Die vrouw van Anton en de moeder van Sjoerd weetje wel.quote:
I know, maar ik zelf vind Bianca niet zo denderend...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vrouw van Anton en de moeder van Sjoerd weetje wel.
Nou ja... Of ik nu naar Lucas moet kijken of naar iemand met het figuur van Terror Jaap, dan weet ik het ook wel.quote:
Dit ja. Prima van mijn part als je gay bent, maar loop er niet zo mee te koop. En ik vind overigens ook precies hetzelfde van mensen die openlijk lopen te verkondigen dat vrouwen gewoon in hun blote reet op de buis mogen, dus nee het is niet discriminerend bedoeld, ik bedoel het dus in het algemeen.quote:
Ja. Geen van beiden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja... Of ik nu naar Lucas moet kijken of naar iemand met het figuur van Terror Jaap, dan weet ik het ook wel.
De verklaring wordt algauw duidelijk:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Het lijkt wel alsof ze de laatste tijd denkbeeldige figuren bij de muziek zetten op de site. Er is niets te vinden van die terugkerende muziekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |