Inderdaad. Toen Tim voor het eerst verscheen zei hij iets in de zin van "Ik vertel ze later wie ik ben en dan verandert alles" en dan denk je als kijker dat hij misschien wel een nieuwe badguy is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Al vond ik dat het acteerwerk van Edwin, ook niet erg sterk was!
Maar, Tim is eigenlijk ook maar een saai personage ja. Kwam nog wel een beetje mysterieus de serie in. Met zijn notitieboekje, waarin hij de namen van een aantal personages in noteerde!
Maar sinds hij zo nodig op de vriendin van z'n halfbroer moest vallen. Beleefd hij nog maar bijzonder weinig.
Ja hij mag steeds, naar het gemopper van Rikki luisteren.
quote:
Tja ik vond Dex niet echt indrukwekkend, ongelooflijk irritant en zelfs een beetje etterig. In mijn ogen komt dat dus aardig in de buurt met Rien Hogendoorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die ambities had Rien ook zeker ja!![]()
Maar ik bedoelde meer, dat toen Rien er nog in zat. Hadden een heleboel jonge personages, nog veel ambitie. En Rien vond ik zeker in seizoen 2 ook echt gemeen.
En in de periode van Dex, vond ik hem eerder een uitzondering daarin. Met een Lucas, Noud, Vicky en Ronja natuurlijk.
Tja, dan verschillen we over Dex enigszins van mening! Maar dat maakt niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Tja ik vond Dex niet echt indrukwekkend, ongelooflijk irritant en zelfs een beetje etterig. In mijn ogen komt dat dus aardig in de buurt met Rien Hogendoorn.
Ik ben het wel met DSMichaelfan eens dat Riens hoogtepunt zijn carrière bij Stenders was. Daarna heeft ie de rest van het seizoen van hot naar her met Linda zitten zeulen. Bij Hogendoorn Enterprise (seizoen 2) werd ie nog even gemanipuleerd door Frits en daarna werd hij niets meer dan Frits' saaie sidekick.
Rien werd in de Australische versie overigens wel met zichzelf geconfronteerd denk ik, aangezien hij zelfmoord pleegde toen hij -nadat ie zich puur op zijn carrière had gericht- zich volkomen vervreemd had van vrienden en kenissen.
Zo begon Ludo ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Koosnaam het volgende:
En Frits van Houten vond ik ook een ongelooflijke schoft in zijn begin periode!
En nu Mike....quote:
Hopelijk komt het nog een keer echt, tot een clash tussen hem en Ludo.quote:
Ja dat zou ook kunnen ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of Sjors maakt er net als bij Jack een sulletje van.
Ik ben dat zelfs gaan missen. Janine die bij Ludo weggaat omdat hij weer iets heeft uitgevreten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Koosnaam het volgende:
Die standaard zinnen die Janine vroeger, altijd tegen Ludo heeft gezegd!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben dat zelfs gaan missen. Janine die bij Ludo weggaat omdat hij weer iets heeft uitgevreten.
Die verschrikkelijke zuster is wel kapot lekker....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Destijds vond ik die scenes nog wel storend! Maar ik heb ook liever dat ze zo uit elkaar gaan, dan dat Ludo alles van zijn verschrikkelijke zuster maar zo gelooft!
Dat vind ik, dan persoonlijk ook nog wel meevallen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke zuster is wel kapot lekker....
Insgelijks, ze is worthless nu.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vind ik, dan persoonlijk ook nog wel meevallen!![]()
Maar Marjolein Keuning ziet er voor haar leeftijd, nog niet zo slecht uit nee.![]()
Alleen, ben ik al een hele poos klaar met het personage!
Ik heb Maxime eigenlijk nooit leuk gevonden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Insgelijks, ze is worthless nu.....
Beter komt Nick weer terug of dat Janine het gevecht met Maxime aangaat...
Oeeeeeeeeeeeh, Catfight.... I like that.......
Altijd al waardeloos geweest zowel met Janine en Nick kwam de strijd door ziekelijk jaloers gedrag van Maxime haar kant. Dat mens is gek niet Nick of Janine.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Insgelijks, ze is worthless nu.....
Beter komt Nick weer terug of dat Janine het gevecht met Maxime aangaat...
Oeeeeeeeeeeeh, Catfight.... I like that.......
Is het slecht als ik Pip (Wiet) de knapste van heel de cast vind?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik zou nog liever naar bed gaan met Nina dan met die Wiet..
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is het slecht als ik Pip (Wiet) de knapste van heel de cast vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |