Ik vind Wiet er eigenlijk leuker uitzien!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ik zou nog liever naar bed gaan met Nina dan met die Wiet..
Hmm, Nina kan inderdaad ook wel van die lelijke gezichten trekken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind Wiet er eigenlijk leuker uitzien!
Pip Pellens is 19 inmiddels!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Hmm, Nina kan inderdaad ook wel van die lelijke gezichten trekken.
Al kan ik Wiet d'r leeftijd nooit echt inschatten, dacht eerst een jaar of 17 maar waarschijnlijk is ze al ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan ik begrijpen. Ik bekijk het echter van de zonnige kant: nog een heel seizoen zonder de grote verandering.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij seizoen 9 al iets heb van: het is zo voorbij, seizoen 10 komt eraan. Hoewel ze tot en met het eind nog geen 'grote veranderingen' doorvoeren, zijn er toch al een aantal dreigende voortekenen. Zoals Ludo die eigenaar van A&A wordt en Jef en Robert worden hierdoor al wat sulliger neergezet. De familie Fischer doet z'n stinkende intrede. En natuurlijk vertrekken Arthur en het personage van het eerste uur Daniël.
Smaken verschillen hè, ik vond hem aardig in de buurt komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij had er misschien wel wat van weg!
Maar zo irritant en arrogant als Rien zich in seizoen 2 gedragen heeft. Heb ik Dex nooit gevonden!
Klopt, het blijft trouwens ook een mooie door ons bedachte term: 'de grote verandering'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Ik bekijk het echter van de zonnige kant: nog een heel seizoen zonder de grote verandering.
Frits is voor hij wordt weggestuurd door Stephanie Stenders ook bijna ziekelijk en onmenselijk slecht (en niet per se machtig zoals sommige Frits-aanhangers er direct aan verbonden). Toen hij terug kwam en zijn eigen zaak oprichtte vond ik hem een stuk interessanter worden, hij kende zijn grenzen, was wat minder extreem slecht, maar zeker geen braaf sulletje. De rol van Rien was trouwens vanaf die terugkeer vrijwel volledig uitgespeeld, hij hing er op het laatst maar een beetje bij vond ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Frey het volgende:
Rien in seizoen 2 met die verkiezingen tegen Harmsen en Frits die hem steeds loopt te jennen.
Het is ook erg snel gegaan de laatste paar jaar met de DVD boxen. Maar mij hoor je daar niet over klagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, het blijft trouwens ook een mooie door ons bedachte term: 'de grote verandering'.
Klopt eerst in 1in 2006, toen 2 in 2008 en daarna 3 in 2010 en nu 3 jaar verder hebben 4-5-6-7-8 en bijna 9 erbij gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is ook erg snel gegaan de laatste paar jaar met de DVD boxen. Maar mij hoor je daar niet over klagen.
Had Rien ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Smaken verschillen hè, ik vond hem aardig in de buurt komen.
Bovendien had Dex, nog duidelijk ambities! Iets wat veel mensen in het huidige gtst niet meer hebben!
Hier ben ik het zeker mee eens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef DSMichaelfan het volgende:
Rien was gedurende de eerste helft van seizoen 1 een ontzettend interessant personage met heel veel potentie. Het moment dat hij met zijn vader brak, zijn bezoek aan het JOC vanwege de jongen die een zelfmoordpoging had gedaan, zijn oprechte liefde voor Linda... Maar na zijn ontslag bij Stenders, en zeker na het vertrek van Linda en de entree van Frits was Rien alleen nog maar irritant, en snap ik best dat hij eruit is geschreven. Achteraf gezien wel jammer, aangezien het personage wel een hoop potentie had gehad indien hij een ommezwaai had gemaakt en een "goodguy" was geworden. Het liefste had ik Rien zien vertrekken nadat hij op eigen krachten zijn eerste miljoen verdiend had, het liefst terwijl hij weer bevriend was geraakt met Peter, Arnie etc.
Dex werd pas echt interessant toen hij voor Sanders Inc. ging werken. Erg jammer dat hij uitgerekend op zijn hoogtepunt eruit werd geschreven, puur en alleen omdat Alexandra Alphenaar ermee stopte. Maar goed, aan de andere kant: als de Huygens er destijds niet uit waren geschreven, hadden we nu niet kunnen genieten van de familie Bouwhuis, die momenteel (voor mij iig) de serie nog enigszins op niveau houdt.
Ja, misschien wel. Al vond ik dat het acteerwerk van Edwin, ook niet erg sterk was!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef DSMichaelfan het volgende:
Liever Edwin dan Tim. Het Ludwin gezeik was dan wel vreselijk, maar Edwin had tenminste een ontzettend gave chemie met Anton, Bianca en vooral Sjoerd.
Klopt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef DSMichaelfan het volgende:
Het hele personage Rikki is ook verpest sinds de komst van Tim... Al heeft de relatie tussen Tim en Rikki el geleid tot de enige boeiende verhaallijn van dit moment
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iig Anton en Bianca een vast contract krijgen. 3 maanden zonder de familie Bouwhuis kan nooit heel bevorderlijk zijn voor de kwaliteit van de serie. Aan de andere kant moeten rond dezelfde tijd Bing en Nina ook weg vanwege de Flexwet, dat brengt het weer een beetje in balans
Helaas niet meer de muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik betwijfel, of ze Anton en Bianca al een vast contract willen geven. Maar ik hoop er ook zeker op!
En Nina en Bing uit de serie! Al is het maar tijdelijk, het klinkt me als muziek in de oren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |