abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:38:09 #226
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_126682985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST.
We gaan zo te zien weer in kampjes aanspreken, jammer.

Toegegeven, ijzer- en ijzersterk is het globaal gezien niet. Maar je hoeft ook niet meteen op de man te spelen als het gaat om de één die een bepaalde periode in hoeverre mate beter vind dan een ander. Misschien druk ik me in mijn vorige berichten wat ongelukkig uit, ik ben vooralsnog niet de uitgelote persoon om daar enkel en alleen voor aangezien te worden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:42:01 #227
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_126683135
Overigens is dit mijn nieuwe rankschikking van beste tot slechte seizoen van GTST dat ik tot nu toe gezien heb:
Seizoen 3 - 9.5
Seizoen 6 - 9.0
Seizoen 5 - 8.0
Seizoen 7 - 7.8
Seizoen 4 - 7.5
Seizoen 1 - 7.0
Seizoen 2 - 6.5
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:26:16 #228
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126691232
@ Samban!

Waarom post jij dan zo weinig over het huidige gtst? Moet je zelf weten natuurlijk! ( Daar niet van) ;)

Maar ik ben ook zeker iemand, die wel redelijk veel over de oude seizoenen post!
Maar dat doe ik ook, omdat ik door dit forum. Ben begonnen met het kijken van de eerste seizoenen!

Er wordt hier nu eenmaal, niet zoveel over het huidige seizoen besproken!
Maar dat gebeurt ook niet echt veel meer in de live-topic reeks, zie ik.

Bovendien, heb ik het idee! Dat als ik iets over de huidige seizoenen post, er regelmatig minder reacties komen, dan wanneer ik over de oude seizoenen begin! ;)

Met Peter Kelder zijn reactie ben ik het zeker eens, maar ik ben ( nog maar) eind seizoen 3. Dus ik kan niet over alles mee praten! :)
pi_126691828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
@ Samban!

Waarom post jij dan zo weinig over het huidige gtst? Moet je zelf weten natuurlijk! ( Daar niet van) ;)
Dat vond ik eigenlijk ook al vreemd :P Maar inderdaad, dat moet-ie zelf weten :Y

quote:
Maar ik ben ook zeker iemand, die wel redelijk veel over de oude seizoenen post!
Maar dat doe ik ook, omdat ik door dit forum. Ben begonnen met het kijken van de eerste seizoenen!
En volgens mij heb jij daar geen spijt van :P

quote:
Er wordt hier nu eenmaal, niet zoveel over het huidige seizoen besproken!
Maar dat gebeurt ook niet echt veel meer in de live-topic reeks, zie ik.

Bovendien, heb ik het idee! Dat als ik iets over de huidige seizoenen post, er regelmatig minder reacties komen, dan wanneer ik over de oude seizoenen begin! ;)
Dat idee heb ik ook wel een beetje ja :) Alhoewel, tijdens een uitzending wordt er nog wel vaak gepost over de uitzending zelf. Soms ook totaal niet, trouwens :D

quote:
Met Peter Kelder zijn reactie ben ik het zeker eens, maar ik ben ( nog maar) eind seizoen 3. Dus ik kan niet over alles mee praten! :)
Dank je :) Ben toch wel benieuwd naar een (uitgebreide) mening van jou over seizoen 3 :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:02:05 #230
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126694651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat vond ik eigenlijk ook al vreemd :P Maar inderdaad, dat moet-ie zelf weten :Y

[..]

En volgens mij heb jij daar geen spijt van :P

[..]

Dat idee heb ik ook wel een beetje ja :) Alhoewel, tijdens een uitzending wordt er nog wel vaak gepost over de uitzending zelf. Soms ook totaal niet, trouwens :D

[..]

Dank je :) Ben toch wel benieuwd naar een (uitgebreide) mening van jou over seizoen 3 :P
Bedankt Peter! :)

Ik heb zeker geen spijt van het kijken naar de oude seizoenen nee! :)
Genoeg leuke en interessante personages. Die vind ik ook, van allerlei spannende en leuke dingen beleven!
En ja, dan kijk ik nu eenmaal, met wat minder moete naar de wat saaiere verhaallijnen van de serie!

En ja, ik ben zeker niet de meest actieve kijker van het huidige gtst! Maar ik praat daar, zeker als ik de huidige aflevering gezien heb. Ook nog wel graag over ja! ;)

Ik moet nog iets 28 afleveringen bekijken van seizoen 3!
En daarna, zal ik zeker mijn uitgebreide mening over dit mooie seizoen gaan geven ja! ^O^ :P
pi_126694960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Bedankt Peter! :)

Ik heb zeker geen spijt van het kijken naar de oude seizoenen nee! :)
Genoeg leuke en interessante personages. Die vind ik ook, van allerlei spannende en leuke dingen beleven!
En ja, dan kijk ik nu eenmaal, met wat minder moete naar de wat saaiere verhaallijnen van de serie!
Vooral in seizoen 3 zijn er nauwelijks saaie verhaallijnen vind ik _O_

quote:
En ja, ik ben zeker niet de meest actieve kijker van het huidige gtst! Maar ik praat daar, zeker als ik de huidige aflevering gezien heb. Ook nog wel graag over ja! ;)

Ik moet nog iets 28 afleveringen bekijken van seizoen 3!
En daarna, zal ik zeker mijn uitgebreide mening over dit mooie seizoen gaan geven ja! ^O^ :P
Ik ben zeer benieuwd ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 00:29:28 #232
328189 ArnieAlberts
pi_126708701
Ik moet nog 6 of 7 seizoen 5-afleveringen. Of nee, 5 of 6 afleveringen, de slotaflevering heb ik al gezien. :P
  zondag 19 mei 2013 @ 16:17:29 #233
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126725574
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet nog 6 of 7 seizoen 5-afleveringen. Of nee, 5 of 6 afleveringen, de slotaflevering heb ik al gezien. :P
En welk seizoen, ga je hierna kijken? :P Gewoon seizoen 6 of.. :)
  roze zondag 19 mei 2013 @ 16:18:11 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126725604
Waarom komen er geen nieuwe aflevering meer op daily? ;(
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 19 mei 2013 @ 16:19:37 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126725656
Gaat Sjors er nou 3 maanden uit of is het gewoon voor paar dagen dat ze na haar pleegouders gaat?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 19 mei 2013 @ 16:37:27 #236
328189 ArnieAlberts
pi_126726336
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

En welk seizoen, ga je hierna kijken? :P Gewoon seizoen 6 of.. :)
Seizoen 6 :P
  zondag 19 mei 2013 @ 21:12:46 #237
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_126738451
Bowiens entree in GTST was blijkbaar niet zo spraakzaam. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 20 mei 2013 @ 01:56:33 #238
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126753607
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Seizoen 6 :P
Okeej! :P

seizoen 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 mei 2013 @ 02:23:42 #239
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126754188
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef LetsGame het volgende:
Bowiens entree in GTST was blijkbaar niet zo spraakzaam. :P
Hoe ging die eigenlijk precies? :P
Was dat in de Rozenboom? Wat ik mij meen te herinneren, van toen. Zag ik haar daar toen voor het eerst..
  maandag 20 mei 2013 @ 03:22:30 #240
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_126755046
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 01:56 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Okeej! :P

seizoen 3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 02:23 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Hoe ging die eigenlijk precies? :P
Was dat in de Rozenboom? Wat ik mij meen te herinneren, van toen. Zag ik haar daar toen voor het eerst..
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 20 mei 2013 @ 03:32:43 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_126755163
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komen er geen nieuwe aflevering meer op daily? ;(
Geen idee :( Dat was de enige manier dat het nog wel eens tof was om te kijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_126760811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Nee, dat niet!
Maar ik ga, dan denk ik toch voor Sjors. :Y
Die stond op 1 tot Wiet in de serie kwam :@
  maandag 20 mei 2013 @ 12:55:20 #243
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126761780
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 03:22 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Dan wist ik het nog precies eigenlijk! ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 12:57:17 #244
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_126761848
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Die stond op 1 tot Wiet in de serie kwam :@
Bij mij nog steeds op 1! :)
Maar Wiet vind ik er ook wel leuk uit zien!
pi_126764624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

ijzer en ijzersterk... alsjeblieft zeg
Jammer dat jullie het plezier van 't forum voor veel mensen verpesten met die dwangmatige negativiteit over het huidige GTST. Met groot plezier ben ik weer halverwege seizoen 8 inmiddels, maar alle kritiek op het huidige GTST is in het zesvoudige toepasbaar op de simpele slecht onderbouwde, uitgewerkte én uitgevoerde reeks van toen. Al seizoenen lang zie je met tijden de plaatsvervangende schaamte van de acteurs zelfs op het scherm om de kneuterige oppervlakkige dingen die ze moeten spelen.
Legendarische, vooral sentiment volle, verhalen komen zeker ook voorbij, maar god wat een knulligheid was het toch veelal.

Ik zal niet beweren dat GTST nu perfect is, maar bijvoorbeeld een verhaallijn van Sjoerd en álles dat daar bij komt kijken, dat is simpelweg nog nooit zo subtiel uitgevoerd als nu. Laat staan dat het spel van een jonge acteur als Guido Spek ooit overtroffen is door de Katja's Cas' en Georgina's

Tuurlijk kent GTST nu z'n minpunten, Ferry Doedens is met recht een dieptepunt te noemen als eeuwige parodie op zichzelf. Maar doe in godsnaam niet steeds alsof dit vroeger niet zo was.
De diepgang die sommige hier zien in oude verhalen is zelfs door het schrijversteam van toen niet eens gezien. Ik denk dat ze smakelijk om jullie serenades zouden lachen. Die tenenkrommende verheerlijking van vroeger, terwijl het écht niet zo goed was als jullie willen geloven, begint het hier behoorlijk te verzieken.

Ik las hier met veel plezier, mede om de liefde voor oude seizoenen, maar het begint treurige vormen aan te nemen in de traditie zo hard mogelijk te dissen anno nu. Kap er eens mee, ik betrap me erop dat ik nog amper lees, en als ik al lees na 6 pagina's me niet meer kan beheersen dit te schrijven.
Kan niet de bedoeling zijn toch? Zou leuk zijn als we het hier voor iedereen een beetje leuk houden.
Zou nog leuker zijn als we wat objectiever zouden zijn. Zou de meerwaarde van onze aanwezigheid hier ook érg ten goede komen.
Wat jij zou willen is censuur en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum waar iedereen vrij is te posten wat ie wil. Een forum is dynamisch, als er in een oldtimer topic in PTA meer over Volvo's dan over Volkswagens wordt gepraat dan is dat nu eenmaal zo. Users kunstmatig dwingen het ergens meer over te hebben gaat nooit werken en als er nou eenmaal meer users zijn die van Volvo's houden dan is dat nu eenmaal zo, misschien verandert het wel over een tijdje want zoals gezegd een forum is dynamisch.

Bekijk het zo, als je in het echte leven een verjaardagsfeestje binnenkomt waar ze het over paarden en fietsen hebben dan durf ik te wedden dat jij ze niet allemaal gaat sommeren daar eens even keihard mee te kappen omdat jij olifanten leuker vindt. Er moet wel animo voor zijn en ik betwijfel of dat er is in dit geval. Soms als er niet over vroeger gepost wordt dan gaat het nog steeds niet hard lopen over nu en ook het livetopic gaat niet erg hard wat dat betreft.

Als er mensen zijn die de huidige serie kut vinden dan mag dat, als er mensen zijn die het fantastisch vinden kan dat ook, zeggen we niks van en rammen we dat ook niet de grond in. Je zegt dat je 6 pagina's meeleest, waarom post je dan niet zelf zoals je zou willen dat wij dat zouden moeten doen?

Tot slot, wij zijn geen schrijversclub in dienst van jou, dus wat we schrijven is niet bedoeld om louter aan jouw smaak te appeleren. Ten tweede je gebruikt je reactie na 6 pagina's om mensen aan te spreken. Als er hier al ooit problemen ontstonden dan kwam het daardoor: users die andere users op hun postgedrag gingen aanspreken, dat is jouw terrein helemaal niet, daar zijn de mods voor.
Een heer met stijl
  maandag 20 mei 2013 @ 14:38:20 #246
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_126765866

:{
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_126765948
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:{
Ik zie de gelijkenis :X
pi_126765976
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat jij zou willen is censuur en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum waar iedereen vrij is te posten wat ie wil. Een forum is dynamisch, als er in een oldtimer topic in PTA meer over Volvo's dan over Volkswagens wordt gepraat dan is dat nu eenmaal zo. Users kunstmatig dwingen het ergens meer over te hebben gaat nooit werken en als er nou eenmaal meer users zijn die van Volvo's houden dan is dat nu eenmaal zo, misschien verandert het wel over een tijdje want zoals gezegd een forum is dynamisch.

Bekijk het zo, als je in het echte leven een verjaardagsfeestje binnenkomt waar ze het over paarden en fietsen hebben dan durf ik te wedden dat jij ze niet allemaal gaat sommeren daar eens even keihard mee te kappen omdat jij olifanten leuker vindt. Er moet wel animo voor zijn en ik betwijfel of dat er is in dit geval. Soms als er niet over vroeger gepost wordt dan gaat het nog steeds niet hard lopen over nu en ook het livetopic gaat niet erg hard wat dat betreft.

Als er mensen zijn die de huidige serie kut vinden dan mag dat, als er mensen zijn die het fantastisch vinden kan dat ook, zeggen we niks van en rammen we dat ook niet de grond in. Je zegt dat je 6 pagina's meeleest, waarom post je dan niet zelf zoals je zou willen dat wij dat zouden moeten doen?

Tot slot, wij zijn geen schrijversclub in dienst van jou, dus wat we schrijven is niet bedoeld om louter aan jouw smaak te appeleren. Ten tweede je gebruikt je reactie na 6 pagina's om mensen aan te spreken. Als er hier al ooit problemen ontstonden dan kwam het daardoor: users die andere users op hun postgedrag gingen aanspreken, dat is jouw terrein helemaal niet, daar zijn de mods voor.
^O^ _O_
pi_126767538

Wat ten drommel is dit nu weer? Ik snap wel waarom dat kind huilt in ieder geval. :')
Een heer met stijl
pi_126767832
quote:
5s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ten drommel is dit nu weer? Ik snap wel waarom dat kind huilt in ieder geval. :')
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')