Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dat is toch het KSC?quote:
soms welquote:
relluhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms wel![]()
vooral snachts als er relletjes zijn
Ik kom altijd hier om te krassen en empathie te ontvangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms wel![]()
vooral snachts als er relletjes zijn
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Te oud heb ik niet zo gauw last van, als ze maar niet echt overkomen als mn vader zeg maar
Vandaar dat het mis is gegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jonger is een no goeen jaar of wat (max tien denk ik ) zou ik wel kunnen handelen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jonger is een no goeen jaar of wat (max tien denk ik ) zou ik wel kunnen handelen
maar ook voordelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Toekito het volgende:
Heb nu zowel jonger als ouder gehad maar aan beide hangen nadelen.
Ik ben ouder dan meneerroosquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
sorry boyquote:
en jij bent hoe jongquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Aww.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sorry boy![]()
maar ik hou wel van je hoor
stabiel ben ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik vooral n rustige stabiele man nodig hebom.me af en toe een beetje af te remmen
te jong voor jou ouwe snoepertquote:
ouwe snoepert nog wel hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
te jong voor jou ouwe snoepert
bieren met broekies doe ik welquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aww.![]()
We gaan binnenkort nog wel een keertje bieren.
ja dat werkt dus nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stabiel ben ik wel![]()
alleen een beetje druk zeggen ze
ja kloptquote:
en wijzer!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik vooral n rustige stabiele vrouw nodig hebom.me af en toe een beetje af te remmen
ik ben geen snoepertquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ouwe snoepert nog wel hahaha
Niet verwarren met GF he![]()
denk het ook nietquote:
ja, hallo, dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken lijkt me. Meer met de persoon. Of je moet een heel groot leeftijdsverschil bedoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Toekito het volgende:
Heb nu zowel jonger als ouder gehad maar aan beide hangen nadelen.
ik had die een nodig omdat ik vrij emo kan zijn af en toequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik vooral n rustige stabiele man nodig hebom.me af en toe een beetje af te remmen
Heul welquote:
quote:
2 en half jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hallo, dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken lijkt me. Meer met de persoon. Of je moet een heel groot leeftijdsverschil bedoelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Toek, een culinair topic speciaal voor jou!
Patato pateto its all the samequote:
geopend door mijn koortsvriendjequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Toek, een culinair topic speciaal voor jou!
We hebben nog een flinke lijst te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bieren met broekies doe ik wel
dan kan het toch niet de leeftijd zijn die voor of nadelen heeft, dat scheelt niks joh!quote:
haphaphapquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kan het toch niet de leeftijd zijn die voor of nadelen heeft, dat scheelt niks joh!
minder zelfs, wij schelen 3 jaar en een paar mnd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
Vooralsnog meest tevreden over 10 jaar ouder
Maar weet niet of dat aan de leeftijd ligt.
Jb, jouwe is maar een jaar of 5 ouder toch?
Ff klagen. Probeer af te spreken met vriendin, bij haar thuis. Probeert ze weer op de minuut nauwkeurig te plannen hoe laat ik kom. Grom.
Ik reageer nu gewoon niet meer, ze ziet me wel komen. Als ze dan pissig is zie ik dan wel. Ik heb het bier
irritant soms he! Heb ook zo'n vriendin...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
Ff klagen. Probeer af te spreken met vriendin, bij haar thuis. Probeert ze weer op de minuut nauwkeurig te plannen hoe laat ik kom. Grom.
Ik reageer nu gewoon niet meer, ze ziet me wel komen. Als ze dan pissig is zie ik dan wel. Ik heb het bier
Goed geregeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
hoezo haphap? Het is gewoon een vraag. Als je tien jaar scheelt, kan ik me best voorstellen dat je met het leeftijdsverschil kan zitten om een of andere reden, omdat zij bv al oud genoeg is voor kinderen en over 4 jaar te oud zal zijn, maar jij er nog niet aan toe bent, of omdat zij nog bij haar ouders woont en studeert terwijl jij een vaste baan en dus een totaal ander leven hebt... Weet ik t.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
haphaphap
Ik ga ff lunchpauze houden aan de maas
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goed geregeld
ik kan dat echt niet gewoon op de minuut iets af spreken...
Gues its the italian in me!
Wanneer zie ik je? - Straks en dat kan 15min zijn maar ook 3 uur later
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
irritant soms he! Heb ook zo'n vriendin...
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.
Al was ik vroeger ook zo maar toen was ik 19. Daar heb k voor op mijn lazer gekregen en toen was t klaar. Maar deze meid leert niet bij en is gvd 35 ofzo.
go murmeliquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.
Al was ik vroeger ook zo maar toen was ik 19. Daar heb k voor op mijn lazer gekregen en toen was t klaar. Maar deze meid leert niet bij en is gvd 35 ofzo.
nee, dat vind ik dus ook, als je rond vier uur zegt, kan dat wmb tussen half vier en half vijf zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.
Ja maar dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..
Klinkt als een hotemetoot aka controle freakjequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat heb ik met mijn zwagerquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?hoe drastisch!
Ik heb ook iever de exacte tijd hoor, al was het maar omdat ik nog moet wassen, dweilen, boodschappen doen, dat soort dingen. Ik heb een vriendin die altijd een half uur minimaal later is dan afgesproken en daar houd ik ook echt rekening mee, als ze op tijd is, ben ik nog niet klaar
een uur later is bij een no goquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook gewoon
(tis meer van een globale tijd)
en het kan een uurtje eerder of later worden (vaak later)
Tja its a way of life denk ik maar.
precies... bij mij valt het binnen 15 min bij afspraak dus valt best mee.. als ze dan gaan zeiken dan horen ze van mij ook wel wat!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.
sommigen zijn er heel goed in inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik met mijn zwager![]()
als we ergens naar toegaan zeggen we aan hun altijd dat we een uur eerder vertrekken![]()
en dan zijn ze nog in staat om te laat te komen
dat vind ik idd ook te lang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een uur later is bij een no go![]()
dan ben ik al weg
werksequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed schatjes ik ben aan het werk.. telfoon is beschikbaar fok gaat eventjes uit doei![]()
Dit geeikel speelt al een jaar, zij heeft daarbij een aantal lompe streken geflikt in dat jaar, dus ze staat zeg maar al op het randje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?hoe drastisch!
Ik heb ook iever de exacte tijd hoor, al was het maar omdat ik nog moet wassen, dweilen, boodschappen doen, dat soort dingen. Ik heb een vriendin die altijd een half uur minimaal later is dan afgesproken en daar houd ik ook echt rekening mee, als ze op tijd is, ben ik nog niet klaar
werk ze nikkiequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed schatjes ik ben aan het werk.. telfoon is beschikbaar fok gaat eventjes uit doei![]()
dat snapte ik na je opmerking wel, maar ik zie nog steeds niet in hoe ik dan precies hapquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nogal stipt
JB ik zit maar beetje te stangen hier
25quote:
ze waren allemaal dichtquote:
dan ben ik dus niet meer te genietenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik idd ook te lang.
Mijn zusje had daar ook een handje van, weleens gehad dat we echt om half 8 weg móesten. Haar gezegd dat we om half 7 weg moesten, kwam ze om 10 over half 8 aanzetten...![]()
Toen was ik wel ff pissig
daar kwam ik achter ja, gisteren. maar je zeurde gelukkig ook niet dat ik later was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nogal stipt
JB ik zit maar beetje te stangen hier
Ik ben JJdJ gewend, die is altijd een kwartier te laatquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar kwam ik achter ja, gisteren. maar je zeurde gelukkig ook niet dat ik later was.
overigens vind ik het wel anders als ik ergens buiten of in een kroeg afspreek. dan ben ik stipter, en dat houdt dus ook in dat ik zulk soort afspraken minder snel maak. Kijk nu kan ik allemala dingen gaan doen en dan kost zo'n afspraak me niet mijn hele middag voor mijn gevoel. Spreek ik met iemand ergens buiten af, dan plan ik daar heel mijn dag omheen (ok gisteren niet omdat het 2 toevallige afspraken waren met 2 niet zeikende mensen haha)
Niet te hard, hopelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snapte ik na je opmerking wel, maar ik zie nog steeds niet in hoe ik dan precies hap
je reageerde en dat noem ik happenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snapte ik na je opmerking wel, maar ik zie nog steeds niet in hoe ik dan precies hap
Dat dus inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat vind ik dus ook, als je rond vier uur zegt, kan dat wmb tussen half vier en half vijf zijn.
het kwam een beetje raar overquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit geeikel speelt al een jaar, zij heeft daarbij een aantal lompe streken geflikt in dat jaar, dus ze staat zeg maar al op het randje.
Ze weet dat ik niet kan plannen, ik kan gewoon niet inschatten hoe lang dingen duren, en ik ben gauw afgeleid. En ik wil heel veel rekening met iemand houden, en dus mijn best doen om op tijd te zijn, en als ik dat niet haal het zsm te laten weten, maar meer dan dat kan ik niet doen. Als ik dan nog steeds gezeik op mijn dak krijg, kost zo'n vriendschap me veel meer dan het oplevert, en dan houdt het dus voor mij op.
Als je tijdsplanning zo vol is dat het echt hangt op een kwartiertje, dan moet je je afvragen of je wel wilt afspreken.
Daarbij kan je de meeste dingen ook doen als ik er al ben (wassen etc), alleen boodschappen niet. Maar ik vind het dan ook niet erg dat ik, als ik een smsje stuur dat ik later kom, een berichtje terug krijg van:oh wacht dan nog even ene half uurtje langer, dan doe ik eerst boodschappen.
Ik doe dat andersom ook. Als iemand niet weet hoe laat die komt, zeg ik ook: prima, maar het kan dan zijn dat ik boodschappen aan het doen ben, dan ben ik er met een half uurtje weer. (en ik app of sms dan ook even voor ik wil gaan)
zo ingewikkeld is het allemaal niet. ik heb trouwens zelfs hun sleutel, dus al zou ze boodschappen moeten gaan doen, dan kan ik gewoon naar binnen, ga ik de katten aaien of weet ik wat.
Hij komt uit Brabant?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben JJdJ gewend, die is altijd een kwartier te laat
en ik was maar 5 min ofzo toch? (zoals ik al zei: buiten ben ik best stipt)quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben JJdJ gewend, die is altijd een kwartier te laat
nou ja, ze moest mee, we hadden een speurtocht en daar moest een bepaald aantal deelnemers zijn, anders moct je niet meedoenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik dus niet meer te genieten![]()
hebben ze best kans dat ik weg ben of de deur niet open doe
je was op tijd johquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en ik was maar 5 min ofzo toch? (zoals ik al zei: buiten ben ik best stipt)
officieel Amsterdamquote:
biertje?quote:
mja en zij vindt dus ook laten weten niet fijn enzo. pfff.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het kwam een beetje raar overik nam al aan dat er wel me zou spelen.
En klopt, laat het even weten, dan vind ik t ook prima.
Waar ik absoluut niet tegen kan is als ik zeg: ik heb nog geen idee hoe laat het wordt, maar het wordt in elk geval vanavond, ik laat het je zsm weten en mensen gaan dan vanaf 5 uur lopen smsen of ik al weet hoe laat ik er ben![]()
Echt, rot op. Dat doet mn zusje nu btw, nu ze zelf gelee heeft om de tijd in de gaten te houden, moet iedereen ook precies optijd zijn
ja kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o. Samme zeg, dan happen er wel veel mensen constant hier
tja dat is wel kut danquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ze moest mee, we hadden een speurtocht en daar moest een bepaald aantal deelnemers zijn, anders moct je niet meedoen
kijk hoe goed ik benquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
je was op tijd johover die 2 min hoor je me niet.
oh dan zou ik echt heeel erg kwaad zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ze moest mee, we hadden een speurtocht en daar moest een bepaald aantal deelnemers zijn, anders moct je niet meedoen
nee, dat niet eens, ik bedoel echt: ik laat het weten zo gauw ik iets weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja en zij vindt dus ook laten weten niet fijn enzo. pfff.
dat wat jij zegt over je zusje klinkt mij meer als een miscommunicatie. zij verwacht waarschijnlijk dat je het laat weten zodra je iets weet, en jij bedoelt dan misschien dat je een seintje geeft als je de deur uit gaat.
zo dat is echt heel erg irritant! die zou ik ook slaan danquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat niet eens, ik bedoel echt: ik laat het weten zo gauw ik iets weet.
De laatste keer hadden we een begrafenis, die begon om 3 uur. Ik zei dat we savonds nog even langs zouden komen, maar dat ik geen idee had hoe lang die begrafenis zou duren en dat we daarna nog ergens wat moesten eten.
Ze heeft vanaf 5 uur ofzo constant zitten smsen en bellen hoe laat we er zouden zijn, werd er gek vanen geirriteerd.
met je eigenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:02 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar eens douchen, anders krijg ik zo ruzie. moet ook nog eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |