nee, dat vind ik dus ook, als je rond vier uur zegt, kan dat wmb tussen half vier en half vijf zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.
Ja maar dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..
Klinkt als een hotemetoot aka controle freakjequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.
Al was ik vroeger ook zo maar toen was ik 19. Daar heb k voor op mijn lazer gekregen en toen was t klaar. Maar deze meid leert niet bij en is gvd 35 ofzo.
dat heb ik met mijn zwagerquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?hoe drastisch!
Ik heb ook iever de exacte tijd hoor, al was het maar omdat ik nog moet wassen, dweilen, boodschappen doen, dat soort dingen. Ik heb een vriendin die altijd een half uur minimaal later is dan afgesproken en daar houd ik ook echt rekening mee, als ze op tijd is, ben ik nog niet klaar
een uur later is bij een no goquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook gewoon
(tis meer van een globale tijd)
en het kan een uurtje eerder of later worden (vaak later)
Tja its a way of life denk ik maar.
precies... bij mij valt het binnen 15 min bij afspraak dus valt best mee.. als ze dan gaan zeiken dan horen ze van mij ook wel wat!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.
sommigen zijn er heel goed in inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik met mijn zwager![]()
als we ergens naar toegaan zeggen we aan hun altijd dat we een uur eerder vertrekken![]()
en dan zijn ze nog in staat om te laat te komen
dat vind ik idd ook te lang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een uur later is bij een no go![]()
dan ben ik al weg
werksequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed schatjes ik ben aan het werk.. telfoon is beschikbaar fok gaat eventjes uit doei![]()
Dit geeikel speelt al een jaar, zij heeft daarbij een aantal lompe streken geflikt in dat jaar, dus ze staat zeg maar al op het randje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?hoe drastisch!
Ik heb ook iever de exacte tijd hoor, al was het maar omdat ik nog moet wassen, dweilen, boodschappen doen, dat soort dingen. Ik heb een vriendin die altijd een half uur minimaal later is dan afgesproken en daar houd ik ook echt rekening mee, als ze op tijd is, ben ik nog niet klaar
werk ze nikkiequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goed schatjes ik ben aan het werk.. telfoon is beschikbaar fok gaat eventjes uit doei![]()
dat snapte ik na je opmerking wel, maar ik zie nog steeds niet in hoe ik dan precies hapquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nogal stipt
JB ik zit maar beetje te stangen hier
25quote:
ze waren allemaal dichtquote:
dan ben ik dus niet meer te genietenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik idd ook te lang.
Mijn zusje had daar ook een handje van, weleens gehad dat we echt om half 8 weg móesten. Haar gezegd dat we om half 7 weg moesten, kwam ze om 10 over half 8 aanzetten...![]()
Toen was ik wel ff pissig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |