denk het ook nietquote:
ja, hallo, dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken lijkt me. Meer met de persoon. Of je moet een heel groot leeftijdsverschil bedoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Toekito het volgende:
Heb nu zowel jonger als ouder gehad maar aan beide hangen nadelen.
ik had die een nodig omdat ik vrij emo kan zijn af en toequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik vooral n rustige stabiele man nodig hebom.me af en toe een beetje af te remmen
Heul welquote:
quote:
2 en half jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hallo, dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken lijkt me. Meer met de persoon. Of je moet een heel groot leeftijdsverschil bedoelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Toek, een culinair topic speciaal voor jou!
Patato pateto its all the samequote:
geopend door mijn koortsvriendjequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
Toek, een culinair topic speciaal voor jou!
We hebben nog een flinke lijst te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bieren met broekies doe ik wel
dan kan het toch niet de leeftijd zijn die voor of nadelen heeft, dat scheelt niks joh!quote:
haphaphapquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kan het toch niet de leeftijd zijn die voor of nadelen heeft, dat scheelt niks joh!
minder zelfs, wij schelen 3 jaar en een paar mnd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
Vooralsnog meest tevreden over 10 jaar ouder
Maar weet niet of dat aan de leeftijd ligt.
Jb, jouwe is maar een jaar of 5 ouder toch?
Ff klagen. Probeer af te spreken met vriendin, bij haar thuis. Probeert ze weer op de minuut nauwkeurig te plannen hoe laat ik kom. Grom.
Ik reageer nu gewoon niet meer, ze ziet me wel komen. Als ze dan pissig is zie ik dan wel. Ik heb het bier
irritant soms he! Heb ook zo'n vriendin...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
Ff klagen. Probeer af te spreken met vriendin, bij haar thuis. Probeert ze weer op de minuut nauwkeurig te plannen hoe laat ik kom. Grom.
Ik reageer nu gewoon niet meer, ze ziet me wel komen. Als ze dan pissig is zie ik dan wel. Ik heb het bier
Goed geregeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Murmeli het volgende:
hoezo haphap? Het is gewoon een vraag. Als je tien jaar scheelt, kan ik me best voorstellen dat je met het leeftijdsverschil kan zitten om een of andere reden, omdat zij bv al oud genoeg is voor kinderen en over 4 jaar te oud zal zijn, maar jij er nog niet aan toe bent, of omdat zij nog bij haar ouders woont en studeert terwijl jij een vaste baan en dus een totaal ander leven hebt... Weet ik t.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
haphaphap
Ik ga ff lunchpauze houden aan de maas
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Goed geregeld
ik kan dat echt niet gewoon op de minuut iets af spreken...
Gues its the italian in me!
Wanneer zie ik je? - Straks en dat kan 15min zijn maar ook 3 uur later
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
irritant soms he! Heb ook zo'n vriendin...
Ik ook. Maar als ik afspreek bij iemand thuis rond 4 uur is half 5 niet te laat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo'n groot verschil vind ik wel storend, ik moet er wel een béétje van op aan kunnen als ik nog dingen moet doen enzo..
vanwege t feit dat zij graag dingen op tijd heeft?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.
Al was ik vroeger ook zo maar toen was ik 19. Daar heb k voor op mijn lazer gekregen en toen was t klaar. Maar deze meid leert niet bij en is gvd 35 ofzo.
go murmeliquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, als ze straks weer gaat zeiken is het einde vriendschap. Deadlines horen bij werk. Ik ben nu vrij, dus optiefen met gezeik.
Al was ik vroeger ook zo maar toen was ik 19. Daar heb k voor op mijn lazer gekregen en toen was t klaar. Maar deze meid leert niet bij en is gvd 35 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |