toegevoegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
8, als die er was? of is ie dan niet meer goed? ze zijn dan wel lekkerder.
Beetje poedersuiker erop voor je ze bakt, dat carameliseerd..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
ik bak ze ook wel eens gewoon in een koekenpan in schijfjes, Jammer genoeg worden ze vaak zacht, maar ze zijn heerlijk als ze van de buitenkant een beetje hard zijn.
BEDANKT VOOR DE TIP. ik houd nu van jou, ik ga het zo snel mogelijk proberen, eerst ouders bananen laten kopen. En weet jij ook of het beter is om een 1 banaan te bakken of een 6,7,8?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Beetje poedersuiker erop voor je ze bakt, dat carameliseerd..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel als je nodig hebt lijkt me, afhankelijk van met hoeveel mensen je dat gaat gaat eten en de grootte van je pan, moet je fff zelf ischatten..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR DE TIP. ik houd nu van jou, ik ga het zo snel mogelijk proberen, eerst ouders bananen laten kopen. En weet jij ook of het beter is om een 1 banaan te bakken of een 6,7,8?
ik bedoelde meer van dit topic, banaan 1, banaan 2 - 8?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Zoveel als je nodig hebt lijkt me, afhankelijk van met hoeveel mensen je dat gaat gaat eten en de grootte van je pan, moet je fff zelf ischatten..love you to..
Oh zo, ja, ik gebruik zelf meestal nr°7, als ik ze nog net gewoon kan eten, maar niet veel langer kan bewaren, bak ik ze lekker op en in porties invriezen..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik bedoelde meer van dit topic, banaan 1, banaan 2 - 8?
quote:India grootste bananenproducent, maar Latijns-Amerika domineert handel
Tholen - Bananen zijn wereldwijd een zeer belangrijke voedingsbron met een jaarlijkse productie van meer dan 130 miljoen ton. India is 's werelds grootste producent met bijna 30 miljoen ton, terwijl de Latijns-Amerikaanse landen de internationale bananenhandel domineren. Vastgesteld kan worden dat het fruit in Sub-Saharisch Afrika de belangrijkste bijdrage levert aan een gezonde voeding van meer dan 100 miljoen mensen.
Uganda, na India de grootste producent, exporteert jaarlijkse slechts 10% van de productie, terwijl Latijns-Amerika en het Caribisch gebied verantwoordelijk zijn voor 70% van de wereldwijde bananenexport. Hier domineren namelijk de grote fruitmultinationals zoals Dole en Chiquita. Met Fresh Del Monte hebben zij 65% van de wereldexport in handen. Andere partijen zijn het Ecuadoreaanse bedrijf Noboa (7%) en het Europese Fyffes (10%).
Bron: http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=78974
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |