Hoe je het went of keert, sterke armen zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef skudkind het volgende:
Volgens mij mag je met SS op vrijdag Friday Isolation doen na je workout A/B. Dus je biceps en triceps slopen met 2 oefeningen voor elk om gebruik te maken van de twee dagen rust tot de volgende workout op maandag.
Polska Genetics. Wat kracht en uithoudingsvermogen betreft mogen die Polen er best wezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, maar dan zo:
Fuck wat is Kroc groot.
Ja of je doet gewoon elke trainingsdag isolatie, kun je bijvoorbeeld nog je schouders en kuiten meepakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef skudkind het volgende:
Volgens mij mag je met SS op vrijdag Friday Isolation doen na je workout A/B. Dus je biceps en triceps slopen met 2 oefeningen voor elk om gebruik te maken van de twee dagen rust tot de volgende workout op maandag.
Ja ik was een begenadigd dumbell presser... Zo begenadigd dat mn linkerschouder op een dag zei: doe het zelf maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik denk dat ik jaren geleden niet ver af was van m'n schouders totaal verzieken. Toen geloofde ik nog dat alles ALTIJD zo zwaar mogelijk moest.![]()
Altijd gewrichtspijn, altijd strontmoe. Eten ook niet op orde natuurlijk en lekker feesten in het weekend. Vraag me wel eens af hoe ik het in die tijd in periodes van 2 - 3 jaar volhield.
Ben dan altijd bang dat ik niet genoeg hersteld ben voor de workout van overmorgen. Ik ga niet verder dan chins of dips + wat setjes voor de abs als het niet vrijdag is. Vrijdag zelf ga ik all out Kai Greene style, vooral omdat zaterdag mijn cheatdag is wat voeding betreft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of je doet gewoon elke trainingsdag isolatie, kun je bijvoorbeeld nog je schouders en kuiten meepakken.
Misschien kan je hem zo pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ja ik was een begenadigd dumbell presser... Zo begenadigd dat mn linkerschouder op een dag zei: doe het zelf maar.
Dat is.nooit goed weggetraind, maar daar werk ik nu dus aan. Rugdag (begonnen als pull dag) is hier een heilig moment geworden waarop steeds meer row varianten worden geëerd O:)
Ik mis alleen nog steeds een v-greep. Ik lijk ook de enige die weet wat dat is
Mjah dat is wel zo, vooral als je elke training er gewicht bij gooit. Dan heb je iets langer nodig om te herstellen of je bent al te kapot om ook nog isolatie te pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ben dan altijd bang dat ik niet genoeg hersteld ben voor de workout van overmorgen. Ik ga niet verder dan chins of dips + wat setjes voor de abs als het niet vrijdag is. Vrijdag zelf ga ik all out Kai Greene style, vooral omdat zaterdag mijn cheatdag is wat voeding betreft.
Ligt dat een beetje stabiel? Volgens mij al eens geprobeerd. Maar kan altijd nog eens kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien kan je hem zo pakken.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ligt dat een beetje stabiel? Volgens mij al eens geprobeerd. Maar kan altijd nog eens kijken natuurlijk.
Met mn handen levert vooral eelt op mn ballen op
Als het binnen 1 a 2 dagen over is zijn het geen blessures en moet je gewoon kunnen squaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze zijn vaak binnen 1-2 dagen weer over alleen mijn onderrug kan ik nog steeds niet belasten zonder pijn, anyway nog tips voor beenoefeningen waar de onderrug niet bij betrokken wordt?
Bij mijn oude gym hadden ze er gelukkig wel een.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.
Dan moet ik wel echt m'n balans houden, anders vlieg ik ineens naar opzij.
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je nu wel tijd hebt om ononderbroken te trainen zou ik, min of meer, opnieuw beginnen. Niet met een lege bar uiteraard, maar vanaf een gewicht waar je vorm goed bij is. En dan weer opbouwen. Je beter inlezen, filmpjes kijken, alles om het goed te doen.
9 maanden SS doen om terug te gaan in gewicht is zonde van je tijd.
Bij mij werkte het om mijn glutes goed aan te spannen bij de millitary press om recht te blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.
Nu zijn mijn stats zo'n beetje
DL 105 (en gaat nog omhoog na mijn vorige plaffond op 100)
SQ 62.5 (na deload was 80)
BP 25 (was 60, bij begin beginnen en nu echt er op letten dat ik de borst pak)
OHP 30 (was 40, nog steeds lastig om niet te veel terug te leunen)
Cleans heb ik vervangen door negatieve pullupps en sinds kort BORs
Okee, het is niet vreselijk slecht. Je BP en OHP zijn duidelijk te laag, en dat zal inderdaad aan techniek liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dit doe ik nu zo'n beetje. Het stomme is dat ik al die dingen wel gelezen had/of gezien op youtube, maar het niet allemaal even goed is blijven hangen. In het bijzonder met de bp.
Nu zijn mijn stats zo'n beetje
DL 105 (en gaat nog omhoog na mijn vorige plaffond op 100)
SQ 62.5 (na deload was 80)
BP 25 (was 60, bij begin beginnen en nu echt er op letten dat ik de borst pak)
OHP 30 (was 40, nog steeds lastig om niet te veel terug te leunen)
Cleans heb ik vervangen door negatieve pullupps en sinds kort BORs
Je glutes en je benen. Net als bij de BP gebruik je bij de OHP je héle lichaam.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef esv7 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het om mijn glutes goed aan te spannen bij de millitary press om recht te blijven.
Dat laatste doe ik nu al bij DL en Squat en ik merk dat het werkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Snakey het volgende:
Ow, en niet uitademen als je de bar omhoog knalt!! Dat zullen PT´s in de gym je vertellen maar doe het niet. Door je adem in te houden blijft je lichaam veel strakker waardoor je meer kan benchen. Zodra de bar boven is kan je uitademen en de volgende hap lucht nemen.
Ook bij een DL of squat, adem inhouden. Dit helpt je rug rechthouden en beschermt dus je ruggegraat.
Beiden zijn makkelijk op te lossen.DL bar neerleggen, ga iets verderdoor je knieen. Squat bar terug leggen,gewoon naar voren lopen, iets naar voren buigen en neerleggen. Bij knalt ie ook wel eens in het rack, who cares?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nu al bij DL en Squat en ik merk dat het werkt.
Bij de DL is het wel eens een probleem dat ik voor goed fatsoen de bar niet durf te laten vallen en bij het neerleggen gaat het wel eens mis met de rechte rug.
Bij de squat is het vooral het wegleggen van de bar waar ik echt op mijn vorm moet letten.
Ik adem alsof ik een kaars probeer uit te blazen als ik uit de hole probeer te komen bij het squatten. Voelt alsof ik naar boven zweef ofzo, shit wordt opeens light weight.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Snakey het volgende:
Ow, en niet uitademen als je de bar omhoog knalt!! Dat zullen PT´s in de gym je vertellen maar doe het niet. Door je adem in te houden blijft je lichaam veel strakker waardoor je meer kan benchen. Zodra de bar boven is kan je uitademen en de volgende hap lucht nemen.
Ook bij een DL of squat, adem inhouden. Dit helpt je rug rechthouden en beschermt dus je ruggegraat.
Mijn schouders kunnen wel wat extra pomp gebruiken en ze reageren goed op side raises. Toch maar ff aankijken dan, thnx.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel zo, vooral als je elke training er gewicht bij gooit. Dan heb je iets langer nodig om te herstellen of je bent al te kapot om ook nog isolatie te pakken.
Maar je kunt het een keertje proberen en kijken hoe het aanvoelt.
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef skudkind het volgende:
[..]
Mijn schouders kunnen wel wat extra pomp gebruiken en ze reageren goed op side raises. Toch maar ff aankijken dan, thnx.
Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordt![]()
Schouders valt wel mee op de rear delt na bij SS. De BP en OHP met name geven je al genoeg front werk en de lateral head pak je ook als synergist mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.
Idd, de overhead press voelt meer aan als een incline bench press maar dan staand als je het precies volgens het boekje doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoorde ik meer mensen over, o.a. Panzermaus. Dat je bij SS toch wel wat extra schouderwerk kunt gebruiken. Rear delts ook.
Whehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. In Nederland hebben ze geen T-bar row in de gym. Ik ga het daar eens met een gewone bar tegen de muur proberen.
Leip. Zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Hier hebben ze nu ook van die betonnen (?) strongman kogels (130 kg ofzo) en van die grote banden om te flippen.
Volgens mij kosten die V grip dingen hier 12 of 15 euro. Weet ik niet zeker uit mijn hoofd. Ik ga er in ieder geval 1 kopen want in de gym in NL hebben ze die niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:38 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik krijg zon ding nog weleens in handen. Hoe dan ook. Tis toch anders dan BOR, je kunt ook onnoemelijk veel zwaarder gaan en dat is gewoon lekker af en toe. Ff krachten smijten
Nice work, keep up.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordtAfvallen is geen punt want mijn BF ligt echt rond de 8/10% Tot dusverre mijn stats:
Bench: 50
Squat: 70
DL: 85
OHP: 30
Pull ups max: 12
Chin ups max: 10
En ik ren ongeveer 4 km rustig op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Mijn DL en OHP lopen een beetje achter omdat ik met deze wat later begonnen ben.
Ik heb best massive schouders gekregen van SS. Alleen heb ik in vergelijking best kleine armen nu ik aan het cutten ben en het vet rond mijn armen weg gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je dips/chins/pullups gedaan bij SS? Ik heb een tijdje stronglifts gedaan zonder die assistance en ik vind dat mijn armen nu ook achterlopen. Als ik na mijn cut weer verder ga met stronglifts ga ik er iig dips en pullups bij doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb best massive schouders gekregen van SS. Alleen heb ik in vergelijking best kleine armen nu ik aan het cutten ben en het vet rond mijn armen weg gaat
heb dips en chin ups gedaan na elke workoutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Heb je dips/chins/pullups gedaan bij SS? Ik heb een tijdje stronglifts gedaan zonder die assistance en ik vind dat mijn armen nu ook achterlopen. Als ik na mijn cut weer verder ga met stronglifts ga ik er iig dips en pullups bij doen.
Hmm, vreemd.. Curlen dan maarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
heb dips en chin ups gedaan na elke workout
Als je zwaar gaat moet je een dumbbell op het uiteinde leggen tegen de muur. Anders trek je de achterkant omhoog, had ik een keerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een kettlebell van 16kg en 28kg liggen en gebruik ze in combinatie met mijn normale trainingsschema in de gym.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?
Ja, ik ben sinds kort begonnen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier ook mensen die kettlebelt training doen en is dat dan in combinatie met je normale trainingsschema of in plaats van?
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, ik ben sinds kort begonnen. Wat wil je weten?
Ten eerste heb ik geen idee wat een startgewicht voor jou zou moeten zijn. Zorg gewoon dat je een goede form houd bij alle oefeningen en maak je niet te druk om de gewichten. De meeste vrouwen die ik zie hebben afhankelijk van hun beginkracht 8-16 kilo in hun handen. Ten tweede zal ik me vooral niet druk maken over "echte bodybuilders" die naar je kijken. Je zit er in eerste instantie toch voor jezelf hoop ik. Bovendien kan je ze wellicht nog om tips vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.
en de moed is nodig omdat de kettlebelts bij ons in een gebied liggen waar alleen de 'echte bodybuildtypes' bezig zijn en die zitten regelmatig stil toe te kijken (rust tussen sets) wat een ander daar aan het doen is![]()
Verhouding is prima, zal me er vooral geen zorgen over gaan maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben nu twee maanden met SS bezig en heb het idee dat er totaal geen logica in de gewichten per oefeningen zitten als je ze met elkaar vergelijkt. Heb wel een tijd last gehad van m'n bovenbeen waardoor ik terug ben gegaan in gewicht van m'n squat.
BP: 50
Row: 60
OHP: 40
DL: 100
Wat denken jullie?
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ten eerste heb ik geen idee wat een startgewicht voor jou zou moeten zijn. Zorg gewoon dat je een goede form houd bij alle oefeningen en maak je niet te druk om de gewichten. De meeste vrouwen die ik zie hebben afhankelijk van hun beginkracht 8-16 kilo in hun handen. Ten tweede zal ik me vooral niet druk maken over "echte bodybuilders" die naar je kijken. Je zit er in eerste instantie toch voor jezelf hoop ik. Bovendien kan je ze wellicht nog om tips vragen
Dit is voor kettlebell niet anders dan andere vormen van gewichtheffen. Wanneer de form eronder begint te leiden (lees: je voert de oefening niet fatsoenlijk meer uit) is het gewicht te hoog.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.
Over het algemeen moeten de laatste reps uit je tenen komen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is er iets waardoor je merkt dat het gewicht wat je gebruikt goed, te licht of veel te zwaar is? Moet een swing bijv. heel gemakkelijk gaan, of moet je na een bepaald aantal keer echt veel moeite hebben? Hoe voel ik wat het juiste gewicht voor mij is.
ok, daar kan ik iets meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is voor kettlebell niet anders dan andere vormen van gewichtheffen. Wanneer de form eronder begint te leiden (lees: je voert de oefening niet fatsoenlijk meer uit) is het gewicht te hoog.
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, daar kan ik iets meeIk weet hoe dat voelt
![]()
En ik moet eigenlijk iemand vragen naar mijn houding te kijken bij het uitvoeren van de oefening, want er is wel genoeg op youtube te vinden, maar dat zegt weinig over of ik het op de juiste manier doe natuurlijk.
smoothquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.
Ik ben ook ongeveer hetzelfde lengte/gewichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mijn 5e week ss zit erop nu.
bp: 40
squat: 72,5
dl: 90
press: 32,5
pc: 40
weeg nu 62 kg bij 1.80 m, mag nog wel 20 bij de komende jaren.
bij mij lopen de armen wat achter. power clean pas na een paar weken mee begonnen, volgens schema, en is nog even wennen. bouw het liever rustig op door te concentreren op goede form dan na een paar weken al vast te lopen.
Spiegels genoeg, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe het in de spiegel, bijna alles is zelf wel prima te zien. Mocht je er echt niet uitkomen met een oefening kan je me dmen.
De enige oefeningen die ik met een kettlebelt doe is een Turkish Get-up en die heb ik voor het laatst een jaar geleden uitgevoerd. Leuke oefening wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Als we het zeker weten over hetzelfde hebben zou ik daar bijzonder blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij kosten die V grip dingen hier 12 of 15 euro. Weet ik niet zeker uit mijn hoofd. Ik ga er in ieder geval 1 kopen want in de gym in NL hebben ze die niet.
Als je wil kan ik er wel 1 extra meenemen. Volgende week weet ik zeker wat ze kosten.
Ja sorry, ik reflecteer alles op mezelf...quote:
Als je op 8-10% staat kan je beter gaan bulken. Groei je nog aardig voor de zomer en je wordt niet chubby.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef _-_ het volgende:
Doe nu 1.5 maand SS. Vind het erg leuk om te doen, en het is leuk om in de spiegel te zien dat je gespierder wordtAfvallen is geen punt want mijn BF ligt echt rond de 8/10% Tot dusverre mijn stats:
Bench: 50
DL: 85
OHP: 30
Pull ups max: 12
Chin ups max: 10
En ik ren ongeveer 4 km rustig op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Mijn DL en OHP lopen een beetje achter omdat ik met deze wat later begonnen ben.
Borst en biceps togquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vrijdagavond, dat betekent biceps pompen?
Qua training niet. Maar soms wel van die dagen dat ik pure schijt aan m'n voeding heb en rustig 1000kcal te veel aan bagger eten wegzet in de cut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef NomanIW het volgende:
Blech... Soms heb je van die dagen waarop je denkt "morgen weer".
Heel ff schuldgevoel, maar dan bedenk ik me dat ik er meer aan heb wanneer ik morgenochtend fit ben.
Hoe strikt zijn jullie hierin? Ik ben er relatief makkelijk in denk ik.
Poetst je tanden tijdens een vreetbui. En drink groene thee. En zijn nog wel trucjes. Gewoon geen bagger eten mattie zo kryg je nooit die 6pacquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Qua training niet. Maar soms wel van die dagen dat ik pure schijt aan m'n voeding heb en rustig 1000kcal te veel aan bagger eten wegzet in de cut.
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon zoveel trainingen per week en die doe ik. Een dagje schuiven kan dus heel makkelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef NomanIW het volgende:
Blech... Soms heb je van die dagen waarop je denkt "morgen weer".
Heel ff schuldgevoel, maar dan bedenk ik me dat ik er meer aan heb wanneer ik morgenochtend fit ben.
Hoe strikt zijn jullie hierin? Ik ben er relatief makkelijk in denk ik.
Ben ik ook mee bezigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Als je op 8-10% staat kan je beter gaan bulken. Groei je nog aardig voor de zomer en je wordt niet chubby.
hell yeah, ik ga even een armdagje erin knallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Vrijdagavond, dat betekent biceps pompen?
Die bodybuilders gaan je heus niet uitlachen ofzo, zullen je waarschijnlijk zelfs helpen als het verkeerd gaat. Het zijn geen enge monsters ofzo, vond het zelf in begin ook ongemakkelijk om als skinny gozer naast een beest te gaan staan maar dat is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik wat moed bij elkaar heb geschraapt wilde ik er ook mee beginnen, maar ik kan nergens een duidelijke indicatie voor startgewicht vinden voor een vrouw.
en de moed is nodig omdat de kettlebelts bij ons in een gebied liggen waar alleen de 'echte bodybuildtypes' bezig zijn en die zitten regelmatig stil toe te kijken (rust tussen sets) wat een ander daar aan het doen is![]()
leg curl, pulldownquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cable crossover, leg extension machine, leg press, seated cable row, pushdowns, pullup bar.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb gewoon zoveel trainingen per week en die doe ik. Een dagje schuiven kan dus heel makkelijk.
je moet ze ook niet te klein kopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Even als reactie op al die ik geloof niet dat het zo moeilijk is om goede broeken te krijgen posts
door deadliften verslijt ik een gym broek per half jaar ongeveer. Zijn wel cheapo broeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nu ook een gat in mijn spijkerbroek omdat ik erin ging deadliften.
Let wel, ik heb zeer weinig broeken.Dat wordt weer 'shoppen'.
120kg ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,94, lengtemaat 34 voor broeken
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
100, maar benen lopen qua massa redelijk voor op de rest
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
mm ok weeg zelf ook 100 bij 1.94 en mijn breedte maat is max 34. Lengte maat is 36 voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is hoe ze er momenteel bij staan.Mirin' legs brah, kuiten staan er ook goed bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut geen spillepootjes voor jouw lengte.
straks je eigen schuld als je aangerand wordtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Muziek uitwisselen met vreemden in de trein.
Niet zo negatief denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
straks je eigen schuld als je aangerand wordt
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
Was aardige goos.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn ze altijd. Totdat hij je vraagt om sex te hebben met Achmed en zijn kornuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |