Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbale diarree.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Het vuur spat er vanaf.
De diarree ook, zo hoor ik.
Discreet ondeugend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij is ze wel stout in bed. echt van die nasty shit
Die link leg ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Poepsex gaat spetteren verneem ik net.quote:
Links lullen, rechts vullen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes
Hitler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Onee... weet je wie nog meer voorzitter was?
Henk Anusbleker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Onee... weet je wie nog meer voorzitter was?
Het kwartje moest bij mij ook even vallen, maar al net zo'n talentje als haar moeder blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hanja is d'r moeder, ze kwam me al bekend voor.
Met d'r fantastische carpoolstrook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hanja is d'r moeder, ze kwam me al bekend voor.
Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom hebben ze dit stuk toegevoegd bij P&W?
Dit slaat echt totaal nergens op. Een gastspreker als Maarten van Rossem is oké, maar toch geen ''talenten'' uit de tweede kamer.. Alsjeblieft zeg.
Je bent zelf een uitspraak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
alles is tegenwoordig 2.0... weer zo'n hippe uitspraak.
En ze hebben totaal geen idee wat ze met 1.0, 2.0, 3.0 bedoelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
alles is tegenwoordig 2.0... weer zo'n hippe uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Roodharig toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het blijkt een introverte jongen van het platteland te zijn.
Nee, hij houdt alleen niet van andersgekleurden en vereert Germanen.quote:
Er zijn ook maar weinig mensen die echt goed kunnen presenteren. Zoals een Maarten v Rossem, Christ Klep, Ingeborg Beugel (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom hebben ze dit stuk toegevoegd bij P&W?
Dit slaat echt totaal nergens op. Een gastspreker als Maarten van Rossem is oké, maar toch geen ''talenten'' uit de tweede kamer.. Alsjeblieft zeg.
Bij gaat voor een trio en doet dan net of het twee zussen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
Tegen welke bril gaat Pauw aanspuiten vanavond?
Moet Paul dan ook een bh'tje dragen enzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij gaat voor een trio en doet dan net of het twee zussen zijn.
Badmuts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet Paul dan ook een bh'tje dragen enzo?
Mij doet het denken aan Louis van Gaal. Harharhanghanghangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Wat een woordenstroom van Beatrice... Beetje Daphne Deckers-achtig. Hapapapapppapap!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef Wopper1 het volgende:
Ik hou het voor gezien, op naar Die Hard 2.
Slim aangepakt van P&W inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat die toch maar niet naar Duitsland gaat
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Niets denk ik, dat gesprek van net heeft veel van hem gevraagd.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Even thuis in de atlas kijken waar Afrika precies ligt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Monolith het volgende:
Siem gaat thuis requisitoir even Googlen waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn hoofd en zijn club. Ik heb alleen een zwak voor Daley![]()
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niks tegen islamistische mensen in het algemeen
Maar wel in het bijzonder?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niks tegen islamistische mensen in het algemeen
Nope, geen aarzelingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.
Zijn spindoctor was een politiek correct antwoord aan het formuleren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.
Bevel is bevel voor Jack de Vriesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn spindoctor was een politiek correct antwoord aan het formuleren.
Peter Klashorst geloof ik.quote:
Klashorst bestaat ook en is schilderquote:
Mijn standaard beginzin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sint zat te denken wat hij Pauw en Witteman zou schenken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sint zat te denken wat hij Pauw en Witteman zou schenken.
Waren zij dit jaar wel lief geweest?
Jazeker, zij waren zeer bedeesd.
Voor hen is de Arena een bakermat van voetbaliconen.
Door velen genoemd naar godenzonen.
Beatrice geeft Jeroen zo nog even een blow,
en daarom geeft de sint de heren een shirtje cadeau.
Groeten sint en piet
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Klashorst bestaat ook en is schilderMaar Lankhorst lijkt logischer ja.
Ohja, dat is die gek die te gast was bij DWDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.
Ja. En hoorde dat ze het over Afrika had dus had daarom die match maar verstond het dan denk ik niet goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.
En vooral, Klashorst ging er prat op zn afrikaanse modellen te neuken zonder condoomquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zijn toerboot, de Megalomaan ligt gewoon aan de kade.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had toch iets meer van Jeroen z'n boot verwacht ...
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn (uit)woonboot, dat is zijn 'speed'boot, voor de quickies.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben inderdaad gelijkquote:Lange tijd was alleen op de redactie van Pauw & Witteman bekend dat Jeroen Pauw een serieuze relatie heeft met de veertien jaar jongere Margot. Nu ze gaan samenwonen is het geheim echter toch uitgelekt. De VARA-presentator heeft na vele jaren zelfs zijn woonboot te koop gezet. Is hier sprake van echte liefde of geld tekort?
Vara troetelkindjequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap nog steeds niet waarom die kerel zo vaak op TV is.
Maar Margot is ondertussen al lang ingeruild voor een vers Turks exemplaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
ie van Pauw & Witteman bekend dat Jeroen Pauw een serieuze relatie heeft met de veertien jaar jongere Margot. Nu ze gaan samenwonen is het geheim echter toch uitgelekt. De VARA-presentator heeft na vele jaren zelfs zijn woonboot te koop gezet. Is hier sprake van echte liefde of geld tekort?
Amsterdamned.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah zo lekker is hij niet en inhoudelijk is het ook niks. Ik mag graag een beetje trollen.quote:
Ja en ik wist dat dan weer en vind het leuk je even te plagen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Mwah zo lekker is hij niet en inhoudelijk is het ook niks. Ik mag graag een beetje trollen.
Dit was uit 2007, tussen Margot en de Turkse zullen waarschijnlijk nog tientallen anderen zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Margot is ondertussen al lang ingeruild voor een vers Turks exemplaar.
Oh zeer zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit was uit 2007, tussen Margot en de Turkse zullen waarschijnlijk nog tientallen anderen zitten.
Dat is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik wist dat dan weer en vind het leuk je even te plagen.
Hoeveel afleveringen hebben P&W tussen 2007 en nu gemaakt? Tel uit je winst...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit was uit 2007, tussen Margot en de Turkse zullen waarschijnlijk nog tientallen anderen zitten.
Het zal zijn gecultiveerde nonchalance wel zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat vrouwen voor Jeroentje bij bossen vallen dat begrijp ik echt niet. Zo lekker is hij niet.
Ik vind het meer iets slooms hebben. Mjah op tv is het natuurlijk anders. Hij zal wel een goede babbel hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het zal zijn gecultiveerde nonchalance wel zijn.
Johnny de Mol dan? Die ziet er volgens mij ook niet uit maar loopt elke dag met een andere..quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat vrouwen voor Jeroentje bij bossen vallen dat begrijp ik echt niet. Zo lekker is hij niet.
Pauw is een beetje de badboy van de omroep, want hij is niet zo rood als de Vara. En om de quote van Hans Theeuwen er nog maar een keertje bij te pakken, Linkse meisjes houden van rechtse praatjes!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets slooms hebben. Mjah op tv is het natuurlijk anders. Hij zal wel een goede babbel hebben.
Begrijp ik ook geen klap van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johnny de Mol dan? Die ziet er volgens mij ook niet uit maar loopt elke dag met een andere..
Een vader die miljardair is helpt vast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johnny de Mol dan? Die ziet er volgens mij ook niet uit maar loopt elke dag met een andere..
Goed idee, vannacht Spiksplinter weer even kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw is een beetje de badboy van de omroep, want hij is niet zo rood als de Vara. En om de quote van Hans Theeuwen er nog maar een keertje bij te pakken, Linkse meisjes houden van rechtse praatjes!
Geld en 'badboy'. Jeroen zal ook wel 'iets' hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Begrijp ik ook geen klap van.
En het zal heus niet alleen het geld zijn. Dat geloof ik niet, er zijn ook mannen met geld (als je daarop uit bent) die er beter uitzien of in ieder geval leuker zijn.
Een woonboot. Voor mij al een afknapper sowieso want ik word al zeeziek op de pont en zo een woonboot zal ook wel flink schommelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geld en 'badboy'. Jeroen zal ook wel 'iets' hebben
Dat zal wel meevallen. Als het goed is schommelt de Megalomaan niet door het deinende water...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een woonboot. Voor mij al een afknapper sowieso want ik word al zeeziek op de pont en zo een woonboot zal ook wel flink schommelen.
Dat deinen wat jij bedoelt zie ik ook niet zitten met Jeroentje, afgelikte boterham dat hij is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Als het goed is schommelt de Megalomaan niet door het deinende water...
Je hoeft je niet druk te maken, hij zal voor een 18 jarige gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deinen wat jij bedoelt zie ik ook niet zitten met Jeroentje, afgelikte boterham dat hij is.
Pffff wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft je niet druk te maken, hij zal voor een 18 jarige gaan.
+ iemand die geen eigenwaarde heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff wat een opluchtingEn een knappere ook gok ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer eens mee, morgen vrij tenslotte.
Insinueer jij nu dat Jeroen die vrouwen een beurt geeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Heel toevallig dat die kamerleden bij Haags vuur altijd jonge idealistische vrouwen zijn![]()
Toch Pauw?
heeft je vrouw een zus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat Jeroen die vrouwen een beurt geeft?
Het is altijd rond de 50 minuten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar wel voor 12en klaar zijn.
pleister op de kin is voldoendequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan doet Jeroen een zak over d'r hoofd
Die zwemster is wel een paar streepjes aantrekkelijkerquote:
Ranomi lijkt mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke zwemster bedoel je nou?Ons een beetje in spanning laten....
Ranomi, die aangeduwd wordt door Pietertje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke zwemster bedoel je nou?Ons een beetje in spanning laten....
Tsja, de Vara gids is het huisblaadje van DWDD.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat wordt weer omhoog gehouden door de Vara gids.
Als je in een interview met de Vara gids niet benoemt dat DWDD je lievelingsprogramma is wordt je hele item in de gids geschrapt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, de Vara gids is het huisblaadje van DWDD.
Aldus Gijp.
Met Aldert als concierge, dan weet je hoe het komt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Fretz, Sywert en Klopping hebben denk ik bij elkaar in de klas gezeten.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met Aldert als concierge, dan weet je hoe het komt.
Drie kleine kleutertjes....quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Fretz, Sywert en Klopping hebben denk ik bij elkaar in de klas gezeten.
dat is de enige zwemster die ook maar iets in de buurt komt van haar uiterlijk. Ik zou echt geen ander weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ik vind haar totaal niet op Ranomi lijken en de manier van praten wel het allerminst. Deze praat echt kak.
Ik denk toch Marleen Veldhuis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezichtsuitdrukkingen tijdens het praten...
Precies, dat komt overeenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezichtsuitdrukkingen tijdens het praten...
Jammer, heb ik al gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Snakes on a plane is ook bezig, jongens.
Liedje zingen over bootvluchtelingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef groenen het volgende:
Waarom is Fretz eigenlijk uitgenodigd? Gaat hij Asscher de maat nemen?
Hm... als we elke keer zouden gaan zappen wanneer er een leuker programma is, dan zouden we nooit meer P&W zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Snakes on a plane is ook bezig, jongens.
Of alsof hij onder de middelen zit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Fretzel kijkt OF verbaasd OF bedachtzaam ik ben er nog niet uit.
Ze zijn al binnen. En ze kunnen niet weg. Wilde je ze voor eeuwig opsluiten? Wat denk je dat dat kost?quote:
Hij ziet er uit als een slome saaie ambtenaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen zei dat Asscher een uitstraling heeft van een 'leider'. Ben ik de enige die dit niet ziet?
Het is inderdaad wel de makkelijkste weg, ze allemaal maar een verblijfsvergunning geven...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn al binnen. En ze kunnen niet weg. Wilde je ze voor eeuwig opsluiten? Wat denk je dat dat kost?
Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Martinello het volgende:
Als ze slim zijn bij de PvdA is Asscher lijsttrekker bij de volgende verkiezingen. Zet Samsom maar op een zijspoor.
Die neemt hem slap in de mond.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
De passie straalt nu al af van CDA-mevrouw
Samsom onderging een metamorfose om over te komen als een gematigd politicus ipv een Greenpeace activist. Ik vind Asscher meer authentiek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Samsom doet het prima.
Greenpeace activist in een maatpak.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Samsom onderging een metamorfose om over te komen als een gematigd politicus ipv een Greenpeace activist. Ik vind Asscher meer authentiek.
Jesse is symapthiek. Dibi is raar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij hem krijg ik een beetje een Dibi 2.0 gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |