Drie kleine kleutertjes....quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Fretz, Sywert en Klopping hebben denk ik bij elkaar in de klas gezeten.
dat is de enige zwemster die ook maar iets in de buurt komt van haar uiterlijk. Ik zou echt geen ander weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ik vind haar totaal niet op Ranomi lijken en de manier van praten wel het allerminst. Deze praat echt kak.
Ik denk toch Marleen Veldhuis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezichtsuitdrukkingen tijdens het praten...
Precies, dat komt overeenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezichtsuitdrukkingen tijdens het praten...
Jammer, heb ik al gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Snakes on a plane is ook bezig, jongens.
Liedje zingen over bootvluchtelingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef groenen het volgende:
Waarom is Fretz eigenlijk uitgenodigd? Gaat hij Asscher de maat nemen?
Hm... als we elke keer zouden gaan zappen wanneer er een leuker programma is, dan zouden we nooit meer P&W zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Snakes on a plane is ook bezig, jongens.
Of alsof hij onder de middelen zit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Fretzel kijkt OF verbaasd OF bedachtzaam ik ben er nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |