Peter Klashorst geloof ik.quote:
Klashorst bestaat ook en is schilderquote:
Mijn standaard beginzin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sint zat te denken wat hij Pauw en Witteman zou schenken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sint zat te denken wat hij Pauw en Witteman zou schenken.
Waren zij dit jaar wel lief geweest?
Jazeker, zij waren zeer bedeesd.
Voor hen is de Arena een bakermat van voetbaliconen.
Door velen genoemd naar godenzonen.
Beatrice geeft Jeroen zo nog even een blow,
en daarom geeft de sint de heren een shirtje cadeau.
Groeten sint en piet
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Klashorst bestaat ook en is schilderMaar Lankhorst lijkt logischer ja.
Ohja, dat is die gek die te gast was bij DWDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.
Ja. En hoorde dat ze het over Afrika had dus had daarom die match maar verstond het dan denk ik niet goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt die was destijds in Afrika in opspraak omdat hij naakte vrouwen schilderde in een land waar ze iets minder liberaal zijn dan hier.
En vooral, Klashorst ging er prat op zn afrikaanse modellen te neuken zonder condoomquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |