Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbale diarree.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Het vuur spat er vanaf.
De diarree ook, zo hoor ik.
Discreet ondeugend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij is ze wel stout in bed. echt van die nasty shit
Die link leg ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
Poepsex gaat spetteren verneem ik net.quote:
Links lullen, rechts vullen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes
Hitler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Onee... weet je wie nog meer voorzitter was?
Henk Anusbleker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Onee... weet je wie nog meer voorzitter was?
Het kwartje moest bij mij ook even vallen, maar al net zo'n talentje als haar moeder blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hanja is d'r moeder, ze kwam me al bekend voor.
Met d'r fantastische carpoolstrook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hanja is d'r moeder, ze kwam me al bekend voor.
Oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom hebben ze dit stuk toegevoegd bij P&W?
Dit slaat echt totaal nergens op. Een gastspreker als Maarten van Rossem is oké, maar toch geen ''talenten'' uit de tweede kamer.. Alsjeblieft zeg.
Je bent zelf een uitspraak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
alles is tegenwoordig 2.0... weer zo'n hippe uitspraak.
En ze hebben totaal geen idee wat ze met 1.0, 2.0, 3.0 bedoelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
alles is tegenwoordig 2.0... weer zo'n hippe uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Roodharig toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het blijkt een introverte jongen van het platteland te zijn.
Nee, hij houdt alleen niet van andersgekleurden en vereert Germanen.quote:
Er zijn ook maar weinig mensen die echt goed kunnen presenteren. Zoals een Maarten v Rossem, Christ Klep, Ingeborg Beugel (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom hebben ze dit stuk toegevoegd bij P&W?
Dit slaat echt totaal nergens op. Een gastspreker als Maarten van Rossem is oké, maar toch geen ''talenten'' uit de tweede kamer.. Alsjeblieft zeg.
Bij gaat voor een trio en doet dan net of het twee zussen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
Tegen welke bril gaat Pauw aanspuiten vanavond?
Moet Paul dan ook een bh'tje dragen enzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij gaat voor een trio en doet dan net of het twee zussen zijn.
Badmuts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet Paul dan ook een bh'tje dragen enzo?
Mij doet het denken aan Louis van Gaal. Harharhanghanghangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Wat een woordenstroom van Beatrice... Beetje Daphne Deckers-achtig. Hapapapapppapap!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef Wopper1 het volgende:
Ik hou het voor gezien, op naar Die Hard 2.
Slim aangepakt van P&W inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat die toch maar niet naar Duitsland gaat
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Niets denk ik, dat gesprek van net heeft veel van hem gevraagd.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Even thuis in de atlas kijken waar Afrika precies ligt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Monolith het volgende:
Siem gaat thuis requisitoir even Googlen waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn hoofd en zijn club. Ik heb alleen een zwak voor Daley![]()
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niks tegen islamistische mensen in het algemeen
Maar wel in het bijzonder?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb niks tegen islamistische mensen in het algemeen
Nope, geen aarzelingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.
Zijn spindoctor was een politiek correct antwoord aan het formuleren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat er een lichte aarzeling van 11 minuten in dit antwoord.
Bevel is bevel voor Jack de Vriesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn spindoctor was een politiek correct antwoord aan het formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |