Geld en 'badboy'. Jeroen zal ook wel 'iets' hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Begrijp ik ook geen klap van.
En het zal heus niet alleen het geld zijn. Dat geloof ik niet, er zijn ook mannen met geld (als je daarop uit bent) die er beter uitzien of in ieder geval leuker zijn.
Een woonboot. Voor mij al een afknapper sowieso want ik word al zeeziek op de pont en zo een woonboot zal ook wel flink schommelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geld en 'badboy'. Jeroen zal ook wel 'iets' hebben
Dat zal wel meevallen. Als het goed is schommelt de Megalomaan niet door het deinende water...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Een woonboot. Voor mij al een afknapper sowieso want ik word al zeeziek op de pont en zo een woonboot zal ook wel flink schommelen.
Dat deinen wat jij bedoelt zie ik ook niet zitten met Jeroentje, afgelikte boterham dat hij is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Als het goed is schommelt de Megalomaan niet door het deinende water...
Je hoeft je niet druk te maken, hij zal voor een 18 jarige gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deinen wat jij bedoelt zie ik ook niet zitten met Jeroentje, afgelikte boterham dat hij is.
Pffff wat een opluchtingquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft je niet druk te maken, hij zal voor een 18 jarige gaan.
+ iemand die geen eigenwaarde heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff wat een opluchtingEn een knappere ook gok ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer eens mee, morgen vrij tenslotte.
Insinueer jij nu dat Jeroen die vrouwen een beurt geeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Heel toevallig dat die kamerleden bij Haags vuur altijd jonge idealistische vrouwen zijn![]()
Toch Pauw?
heeft je vrouw een zus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat Jeroen die vrouwen een beurt geeft?
Het is altijd rond de 50 minuten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar wel voor 12en klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |