ERg he, die sp3c is zooo lui.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zie die blauwtjes strijden om de lapo. In plaats dat ze even het topic sticky zetten...
Kijk, Flurry is dus zo'n man die zijn eigen bier brouwtquote:
Dat is misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
nou de passie is er natuurlijk wel maar Karina doet steeds de deur dicht
Deur staat open hier, beetje luchten, het is benauwd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
beter voor haar!
niet beter voor mij ... daar heb ik nix aan en de SC heeft er ook niets aan
Corrie snapt er weer helemaal niets van ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Deur staat open hier, beetje luchten, het is benauwd.
Nee hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Corrie snapt er weer helemaal niets van ...
Jij bent echt makkelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
als een vrouw zegt dat ze ergens geen tiet van begrijpt dan ben ik gelijk verliefd
Makkelijk qua verliefd worden bedoel ik he? 1 woordje en het is al raak blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
net was ik nog moeilijk!
je bent zelf ook een beetje ingewikkeld Karina!
Bassie's Moppentrommel.quote:Erik zit tijdens een hevig onweer dicht tegen zijn vader aan.
Wanneer de donder en de bliksem eindelijk ophouden, vraagt hij met een bevend stemmetje: 'Is de batterij nu leeg?'
quote:
Bassie's Moppentrommelquote:Er gaan twee mannen vissen.
Zegt de een tegen de ander: 'Weet jij hoe het moet?'
Zegt de ander: 'Ja, je gooit eerst je aas in het water.'
Zegt de een weer: 'Dan gooi ik mijn joker in het water.'
Dat waren nog eens tijden.quote:
Ja die welquote:
whehehequote:
In die tijd was moppentappen op TV populair. Je had toen ook Ron Brandsteder (quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Dat konijn is ook al weer 12 jaar geleden begonnen.
Ja, ik weet wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
ohja en die andere gast... die had zo;n wedstrijd gewonneniets Smit ofzo
Ja die blonde met haags accent die zichzelf heel grappig vondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik weet wie je bedoelt.![]()
Die heeft toen ook nog een tijd bij Call-TV gewerkt, toch?
Moppentoppers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In die tijd was moppentappen op TV populair. Je had toen ook Ron Brandsteder ( [ afbeelding ] ) met zo'n programma.
Dat zeg ik.quote:
Ik wens jou binnenkort een reüniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
Ohja die gast zat op de school naast mij... liep ie altijd zo popi te doen omdat hij op tv kwam
nee gelukkig niet mijn school...op mijn schoolreunie had ik een Idols-kandidaat die ook een tv programma over fietsen presenteerde...was niet veel beterquote:
Een oud-klasgenoot van mij staat zo nu en dan in beeld bij zo'n shownieuws-programma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee gelukkig niet mijn school...op mijn schoolreunie had ik een Idols-kandidaat die ook een tv programma over fietsen presenteerde...was niet veel beter
Oh dan zie ik die waarschijnlijk regelmatigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot van mij staat zo nu en dan in beeld bij zo'n shownieuws-programma.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Ik ken iemand die mod op Fok! is geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Uiteraard. Maar ik ken deze persoon langs andere weg dan via een Fok!-meetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik ken een heleboel fok!mods ... wat een leven heb ik
Ook heel wat uit het "Den Haag van het Oosten"... - zondag spelen beide clubs tegen elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
zijn toch een stuk of 5 Haagse mods als ik snel tel
Voor de 2equote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet Sticky? Is meteen een leuk eerbetoon aan de slowchat-topics op Fok!
Het publiek.......dat gebit op 40 seconden......quote:
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.quote:
http://www.jeroensmits.nl/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Wilt u er frietsaus bijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.
En die noemen we dan "Laat Ze Maar Praten"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan hij met Rick Brandsteder een nieuwe talkshow gaan presenteren.
quote:
Yup.. sp3c.quote:I can't help about the shape I'm in
I can't sing, I ain't pretty and my legs are thin
But don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Bewust the long play gepakt.... die is het mooiste.quote:
Hou op met Pino pijpen dan, smerig vrouwkequote:Op woensdag 8 mei 2013 07:38 schreef Karina het volgende:
Flauwe mopjes tijd gisteren? Heb ik er ook nog eentje:
Wat krijgt Pino als hij klaarkomt?
sesamzaad
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou op met Pino pijpen dan, smerig vrouwke
Ze houdt gewoon van sesamzaad denk ik, Als ze bezig is, kruipt Tommie soms ook achteropquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.
Blauw. Dat zie je toch zo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze voorkeur heeft voor geel of blauw.
Tja, zo kun je het ook bekijken. Ik zal dat argument t.z.t ook eens aanvoeren als ik een dagje vrij wil. Vooralsnog kan dat hier gemakkelijk, omdat ik weinig te doen heb. Mijn baas hangt nog net de vlag niet uit als ik een dag vrij neem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef Karina het volgende:
Maandag ook lekker vrijHet is zo druk dat het geen moer uitmaakt of ik maandag vrij neem of niet, de achterstand gaat toch niet weg.
Er zijn nu 3 collega's vrij, die zijn maandag weer terug. Het argument was meer van: stel je komt WEL dan moet je die dag een andere keer opnemen, maar het blijft druk en je krijgt vragen als je dit soort dagen pas na een aantal weken opneemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, zo kun je het ook bekijken. Ik zal dat argument t.z.t ook eens aanvoeren als ik een dagje vrij wil. Vooralsnog kan dat hier gemakkelijk, omdat ik weinig te doen heb. Mijn baas hangt nog net de vlag niet uit als ik een dag vrij neem.
quote:
© Alles is van Bassiequote:Waarom loopt Specularium voorzichtig naar het medicijnenkastje?
Antwoord: Anders worden de slaappillen wakker.
Ik ben er geboren, grafdorp. Een haringkop heet ik dan toch?quote:
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet Karina. Ik ben daar geboren, mag ik toch wel ff verdedigen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Oh leuk gaan we bekvechten over elkaars geboorteplaats
Tuurlijk mag dat. Al noem je het zelf een grafdorp dus zo mooi vind je het daar ook weer niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet Karina. Ik ben daar geboren, mag ik toch wel ff verdedigen?
Ik ben er geboren dus en tot m'n 4e gewoond, daarna heb ik daar rond m'n 18e school gehad en heb er een tijdje gewoond rond m'n 25e. Nee, het is geen goede plek zo onder de rook van Shell en Esso om te wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Al noem je het zelf een grafdorp dus zo mooi vind je het daar ook weer niet.
Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, grafdorp. Een haringkop heet ik dan toch?
Als ik vragen mag. Waar bent U geboren?
Duidelijk een te onbelangrijk dorpje om uberhaubt een geuzennaam te hebben.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef niels0 het volgende:
Geuzennaam van rotterdammers zijn kakkerlakken. Laat mij maar een haringkop zijn, is altijd nog beter dan een jood.
Ik ben zo terug om hierop te reagerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat hem, Vlaardingers hebben het IQ van een ijzerkoekje.
Nee ik heb 365sjes, die zijn goedkoper. Zei je nou visbank? Ik weet heus wel dat die op het hoekje zit bij de brug.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Tem het volgende:
Niels0 zit nu op de visbank een tree Schultenbräu weg te tikken.
Volgens mij valt dat wel mee. Zijn niet-vlaardingers dan zoveel slimmer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat hem, Vlaardingers hebben het IQ van een ijzerkoekje.
Nee, Schiedammers zijn bijvoorbeeld nog dommer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Zijn niet-vlaardingers dan zoveel slimmer?
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerkoekje
Schiedammers heten jeneverneuzen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, Schiedammers zijn bijvoorbeeld nog dommer.
Inderdaad, en volgens mij ook een stukje Maasdijk. Maassluisers zijn dacht ik slakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen idee. Was daar die film opgenomen? Spetters ofzo?
Slakken dus ok. Ik ken er 1. Ik ben nog steeds niet gedoopt door Neptunus. Van hem krijgt men ook een bijnaam, een of ander zeedier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, en volgens mij ook een stukje Maasdijk. Maassluisers zijn dacht ik slakken.
In Kopenhagen, The Little Mermaid.quote:
Stijlvol.quote:
Van dat liedje denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
OK Mokumer wist ik wel maar die andere twee, nog nooit van gehoord. Waar slaat die twee opStoepschijter, nou ja zeg.
Ja maar dat liedje is nog niet zo oud, bijnamen zijn dat meestal wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van dat liedje denk ik.
Amsterdam, poep op de stoep.
Ik 3 wekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
En ik heb lekker lang weekendt/m maandag vrij.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
En ik heb lekker lang weekendt/m maandag vrij.
Daar zal het bij mij ook wel op uitdraaien jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook.
5 dagen lam zuipen en niksen.
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Krijg je een DM of zo als die smiley wordt gebruikt?
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een punt achter een smiley zetten is stom.
De smiley is in de plaats van de punt (vind ik).quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan hoort een punt achter een zin ook niet.
omg je hebt een levenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Daar gaat het wel op uitdraaien. Misschien even de stad in. Niet echt iets gepland.
Je kan naar het Westerpark gaan. Daar heb je Rolling Kitchens dit weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Daar gaat het wel op uitdraaien. Misschien even de stad in. Niet echt iets gepland.
Is dat een band of iets met eten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan naar het Westerpark gaan. Daar heb je Rolling Kitchens dit weekend.
Ja vond ik ook. Ik ga een kijkje nemen 1 van deze dagen.quote:
ik ben gewoon een bikkelquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Heel apart, vorige keer was het hardstikke mooi weer en zeurde je dat iemand anders voor je boodschappen moest doen, nu regent het en ga je zelfRare vogel ben je
herken ik wel hoor. Als het mooi is blijf ik liever lekker in de zon zitten dan dat ik naar de winkel ga lopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben gewoon een bikkel
als het mooi weer is dan is het te gemakkelijk en heb ik er geen zin in
Nee, Het is niet vol 3 weken. Er zitten 4 cursusdagen midden in m'n verlof.quote:
Honden hebben een baas.quote:
ik negeer hem gewoon voor de veranderingquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Binnenkort als het strandweer is. Of gras, vanwege het grasveld.
Strand wel maar gras nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
It did not happen yet he? Nog niet op het strand of in het gras geweest dit jaar.
Nou ja je hebt het in ieder geval geprobeerd, dat is al iets.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Strand wel maar gras nietIk heb het meisje van de supermarkt proberen te versieren, is niet gelukt. Ze had al een vriend. Bummer.
lol, dat is exact wat zij ook zei. Shitzooi, ik zit al 6 maanden zonder meisje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je hebt het in ieder geval geprobeerd, dat is al iets.
Steedsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
das op zich wel toevallig
Karina heeft steeds sjans in de supermarkt maar ze speelt hard to get altijd!!!!
Ik vind het niet erg om thuis te zijn hoor. En het is ook niet zo dat ik nooit buiten kom.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet met Hexje naar dat vreetfestijn? Kom je nog eens ergens deze dagen.
het is toch nog niet afgelopen?!!?!?!?!quote:
Van m'n bazin. Bazinnen zijn meestal ok. Ik heb liever een vrouw als chef maar aan boord is een kapitein altijd een man.quote:
Geen film meer voorhanden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
70 zenders en geen normaal programma te vinden.
Ben benieuwd naar je review. Al weer een tijdjegeleden binnen gehaald maar nog geen zin gehad om te kijken. Gister Factory girl binnen gehaald. Ga ik straks kijken.quote:
dat lijkt me ook wel wat op het eerste gezicht!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Oh ja Vikings. en Starz komt met een nieuwe serie, die me wel iets lijkt:
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Oh ik dacht dat het een geintje wasquote:
Hehe mij ging het meer om de bloederige foto's die ik zag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel wat op het eerste gezicht!
dan kijk je verder en zie je
[ afbeelding ]
sold
Ik val dan altijd in slaapquote:
Ik vrees ik ook vandaag.quote:
Is het een DVD? dankun je het einde nog terugkijkenquote:
Ik kijk op mijn laptop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tv in de slaapkamer, geen ruimte voor helaas
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.quote:
Het kijkt niet optimaal maar ik wil lekker gaan liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.
Kijk je dan een film of zo of iets via een stream?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Het kijkt niet optimaal maar ik wil lekker gaan liggen.
Even sparen voor een platte dus.
Ik heb nu zo'n macbook met retina scherm, dat kijkt wel relax.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.
Ik kijk een film die ik heb gedownload.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je dan een film of zo of iets via een stream?
Ik denk dat ik dat niet kan betalen. maar het is ook meer dat ik dan niet weet hoe ik moet zitten, lezen in bed vond ik ook nooit zo fijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n macbook met retina scherm, dat kijkt wel relax.
Mijn laptopscherm is niet zo groot. Soms kijk ik een serie erop of iets wat ik even snel door wil "spoelen".quote:
Kijk zequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
Maar ik voel dat ik heel moe ben. Ik ga de nieuwste aflevering van Golden boy kijken.
Niet echt de moeite waard, op een paar tetten na. Colin Farrell heeft een irritante rol die nogal overbodig is. Sam Rockwell, Christopher Walken en Woody Harrelson spelen wel goed maar Farrell verziekt het een beetje. Ik zou hem niet meer dan een zesje geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je review. Al weer een tijdjegeleden binnen gehaald maar nog geen zin gehad om te kijken. Gister Factory girl binnen gehaald. Ga ik straks kijken.
Doe ik ook als ik samen kijk. Maar anders doe ik de moeite niet, ligt ook een beetje aan de film.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de laptop aan de tv hangen, alles op groot scherm.
Doe ik ook altijd. Als ik een download bekijk. En ik heb nog een kleine laptop mocht ik ondertussen willen internetten, maar dat doe ik eigenlijk zelden als ik een film of serie kijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de laptop aan de tv hangen, alles op groot scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |