ERg he, die sp3c is zooo lui.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Zie die blauwtjes strijden om de lapo. In plaats dat ze even het topic sticky zetten...
Kijk, Flurry is dus zo'n man die zijn eigen bier brouwtquote:
Dat is misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
nou de passie is er natuurlijk wel maar Karina doet steeds de deur dicht
Deur staat open hier, beetje luchten, het is benauwd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
beter voor haar!
niet beter voor mij ... daar heb ik nix aan en de SC heeft er ook niets aan
Corrie snapt er weer helemaal niets van ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Deur staat open hier, beetje luchten, het is benauwd.
Nee hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Corrie snapt er weer helemaal niets van ...
Jij bent echt makkelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
als een vrouw zegt dat ze ergens geen tiet van begrijpt dan ben ik gelijk verliefd
Makkelijk qua verliefd worden bedoel ik he? 1 woordje en het is al raak blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
net was ik nog moeilijk!
je bent zelf ook een beetje ingewikkeld Karina!
Bassie's Moppentrommel.quote:Erik zit tijdens een hevig onweer dicht tegen zijn vader aan.
Wanneer de donder en de bliksem eindelijk ophouden, vraagt hij met een bevend stemmetje: 'Is de batterij nu leeg?'
quote:
Bassie's Moppentrommelquote:Er gaan twee mannen vissen.
Zegt de een tegen de ander: 'Weet jij hoe het moet?'
Zegt de ander: 'Ja, je gooit eerst je aas in het water.'
Zegt de een weer: 'Dan gooi ik mijn joker in het water.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |