Oh dan zie ik die waarschijnlijk regelmatigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een oud-klasgenoot van mij staat zo nu en dan in beeld bij zo'n shownieuws-programma.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Ik ken iemand die mod op Fok! is geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
lol bij mij in de klas zat een meisje die in de playboy had gestaan
dat klinkt leuk maar als elk gesprek uitloopt op 'ik stond in de playboy *drukt foto's in je gezicht*' dan word het op een gegeven moment vervelend
Nederlandse playboy dus echt mooi was het ook niet ofzo ... zwart/wit zelfs voorzover ik me kan herinneren
Uiteraard. Maar ik ken deze persoon langs andere weg dan via een Fok!-meetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik ken een heleboel fok!mods ... wat een leven heb ik
Ook heel wat uit het "Den Haag van het Oosten"... - zondag spelen beide clubs tegen elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
zijn toch een stuk of 5 Haagse mods als ik snel tel
Voor de 2equote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet Sticky? Is meteen een leuk eerbetoon aan de slowchat-topics op Fok!
Het publiek.......dat gebit op 40 seconden......quote:
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.quote:
http://www.jeroensmits.nl/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar moest hier deze week nog aan denken. Zal later belspelletjes te doen. Vraag me af waar die nu uithangt.
Wilt u er frietsaus bijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarschijnlijk medewerker bij een callcenter ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |